Ik overleef overal, onkruid vergaat niet hehequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In Roffa zou je wel overleven met vallen en opstaan.
too much informationquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik ga eens even heerlijk met een krantje op pad naar de WC.
Een krant heb je nog een keer uit.. sinds laptop/tablet zit ik uren op de WC. laptop ging tenminste nog 3 uur mee maar met m'n tablet is zelfs dat niet meer limietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Is dat zo gek dan? Ik doe het serieus waar altijdquote:
Je kan altijd nog een bejaarde scoren in de Irish pub, als jonge god word je daar gestalked door oudjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In Roffa zou je wel overleven met vallen en opstaan.
Dat hebben we ook weer gehad. Zo ook maar eens gaan slapen of toch nog even proberen te studeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Tegen wie heb je hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:59 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die denken dat alles wat op internet staat waar is
algemeen.. zo van hey dit en dit is waar want insertlink.quote:
bruuuuuciequote:
Succes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 05:56 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiemorgen! Lekker rustig hierBen vroeg uit de veren om een tweede handelsrecht b fiasco te voorkomen. Op naar Grunn as we speak, op naar het tentamen van het jaar!
Het valt wel mee qua kou. Waait niet enzo. Jezelf goed inpakken en je komt oververhit aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Het is -7 graden hier en ik moet zo naar buiten
Goedemorgen mijn zeer gewaardeerde vrindquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen vrienden van het topic.
Colbert en overjas doet wonderen inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt wel mee qua kou. Waait niet enzo. Jezelf goed inpakken en je komt oververhit aan.
Ik geloof dat dit de laatste tijd wel vaker is gebeurdquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:15 schreef Actaeon het volgende:
Deze TT is toch al een keer geweest ook?
Zou kunnen inderdaad. Ben laatste tijd niet zo actief lezend meer. Eventjes te drukquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit de laatste tijd wel vaker is gebeurd
Stimmtquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Ben laatste tijd niet zo actief lezend meer. Eventjes te drukmaar ik herkende het arrest want volgens mij had ik zelf die TT gemaakt toen
De mais was niet aan te slepen jij monsterquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zoveel popcorn gegeten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze gedraging. Shit just got legal.
Ik deed speciaal voor jou een omb ttquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:15 schreef Actaeon het volgende:
Deze TT is toch al een keer geweest ook?
Ik heb die afkorting echt nog nooit gezien. Gezien het arrest bedoel je omzetbelasting (OB dan wel BTW).quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik deed speciaal voor jou een omb tt
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat is ozb dan? Onroerende zaakbelasting?
ik zei terug gaan, of naar den haagquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
Werkgroep is bijna een half uur bezig al en ik ben nog niet eens in de goede gemeente, laat staan in de collegezaal
godver, ik ga weer aan de koffiequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb die afkorting echt nog nooit gezien. Gezien het arrest bedoel je omzetbelasting (OB dan wel BTW).
Teruggaan? Ik was bij Weesp en er rijden geen IC'squote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zei terug gaan, of naar den haag
so? je kan dadelijk nog een half uur meepakken, ook de moeite nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Teruggaan? Ik was bij Weesp en er rijden geen IC's
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Groningen in da house ! Goedemorgen !
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Groningen in da house ! Goedemorgen !
Dan zou ik gewoon even een dagje in Amsterdam gaan chillen. Heb je nog wat aan je dag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Teruggaan? Ik was bij Weesp en er rijden geen IC's
Alsof iemand echt stemt om wat er in het referendum an de orde is. Iedereen stemt tegen om het tegen stemmen..quote:
Ja zo kan je het zelfde zeggen over de tweede kamerverkiezingen, alsof iedereen stemt om wat er daadwerkelijk in het partijprogramma staat..quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof iemand echt stemt om wat er in het referendum an de orde is. Iedereen stemt tegen om het tegen stemmen..
Of ben ik nou weer elitair?
Daarom ben ik ook voorstander van het stemexamen. Je moet tegewoordig voor alles een examen doen, behalve om te stemmen of om kinderen te mogen krijgen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het zelfde zeggen over de tweede kamerverkiezingen, alsof iedereen stemt om wat er daadwerkelijk in het partijprogramma staat..
En waar moet dat stemexamen dan over gaan? Noem eens wat vragen. Ik ben tevens benieuwd wie dan mag bepalen welke vragen je goed moet hebben om te mogen stemmen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van het stemexamen. Je moet tegewoordig voor alles een examen doen, behalve om te stemmen of om kinderen te mogen krijgen..
Valid? Hoe ver ben jij eigenlijk met je studie Geschiedenis?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:07 schreef Valid het volgende:
[..]
En waar moet dat stemexamen dan over gaan? Noem eens wat vragen. Ik ben tevens benieuwd wie dan mag bepalen welke vragen je goed moet hebben om te mogen stemmen.
Wat een dom en ondoordacht standpunt zeg. Ik had beter van je verwacht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook voorstander van het stemexamen. Je moet tegewoordig voor alles een examen doen, behalve om te stemmen of om kinderen te mogen krijgen..
Dankje, altijd heerlijk om dat soort cijfers te scoren, voel me bijna een ster tussen mijn vrienden op een collegedag na cijferpublicatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef Ryon het volgende:
Alle EUR mensen nog gefeliciteerd met de S&B cijfers. Zo heurt het natuurlijk.
Exact! Of all people...quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Ryon het volgende:
En ik denk dat juist rechtenstudenten zouden moeten weten wat er fundamenteel fout is aan een 'stemexamen' vanuit democratisch oogpunt.
Zeker.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:22 schreef Ryon het volgende:
En ik denk dat juist rechtenstudenten zouden moeten weten wat er fundamenteel fout is aan een 'stemexamen' vanuit democratisch oogpunt.
Die stemmen Geert.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:30 schreef Keyos het volgende:
De mensen die niets met de politiek hebben zijn toch grotendeels de mensen die niet op komen dagen, dat probleem lost zichzelf dus aardig op. Ben blij dat wij hier niet verplicht zijn om te stemmen, denk dat de middenpartijen aardig in de problemen gaan komen in die situatie.
Dan vind ik dat we ook een leefexamen moeten hebben. Waar leef je voor? Weet je niet? Klaar met je feestje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker.
Maar gewoon 1 vraag : waar stemmen we nu voor.
Kan je minstens 20% van de stemmen ongeldig verklaren
Yep, ik denk dat de partijen met de meest duidelijke en ook gevoelige standpunten daar profijt van hebben. Het partijprogramma van de middenpartijen zijn toch een stuk complexer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |