quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
N0rah... Wie zal ze kiezen? Zie het volgende week in
VROUW ZOEKT BOER
[ afbeelding ]
Trusten!quote:
Heb m'n liefde al gevonden hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Yreal het volgende:
Norah is volgens mij heel erg opzoek naar de liefde, maar mag niet van haar familie, denk ik. Daarom zit ze maar op internet rond te mutsen.
we gunnen het jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Open Universiteit staat de hele dag al bovenaan in de TT. Trolololol.
Wat loop je dan te miepen als ik zeg dat je knap bent? Waarom post je dan uberhaupt je foto's op een forum als je dat schijnbaar niet wilt horen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
Trusten!
[..]
Heb m'n liefde al gevonden hoor.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat loop je dan te miepen als ik zeg dat je knap bent? Waarom post je dan uberhaupt je foto's op een forum als je dat schijnbaar niet wilt horen?
Het eerste wat je deed was je fb linken.
Eng.quote:
De weledelgestrenge Baron van Tchock tot Schoonhooven-De Graeff will do.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tchock kun je nog iets van een naam DM-en ?
Wat loop je nou ineens te bitchen man? Als het je niet aanstaat dat ik mijn foto's als UI gebruik (om welke reden dan ook), gelieve er dan voortaan ook geen commentaar op te leveren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat loop je dan te miepen als ik zeg dat je knap bent? Waarom post je dan uberhaupt je foto's op een forum als je dat schijnbaar niet wilt horen?
smooth playaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Om vingers doen is inderdaad leuk, zoals vroegerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
ik eet nu nibbit sticks. Rings zijn eigelijk leuker, dan je ze om je vingers doet enzo
Wat loop je dan foto's te posten, wat bereik je ermee?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:52 schreef N0rah het volgende:
[..]
Wat loop je nou ineens te bitchen man? Als het je niet aanstaat dat ik mijn foto's als UI gebruik (om welke reden dan ook), gelieve er dan voortaan ook geen commentaar op te leveren.
Sinds wanneer kunnen foto's enkel gepost worden met een specifiek doel? En wtf boeit het jou uberhaupt wat het doel is van deze gedraging?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat loop je dan foto's te posten, wat bereik je ermee?
Bovendien, wat is er mis met een complimentje dat je knap bent?
Nibbit sticks kunnen in je neus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Yreal het volgende:
ik eet nu nibbit sticks. Rings zijn eigelijk leuker, dan je ze om je vingers doet enzo
wat loop je te zeiken dan dat ik je stalk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef N0rah het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen foto's enkel gepost worden met een specifiek doel? En wtf boeit het jou uberhaupt wat het doel is van deze gedraging?
En wie zegt dat er wat mis is met het geven van een compliment? Wat loop je nou allemaal te ijlen man?
Deze gedraging. Shit just got legal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef N0rah het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen foto's enkel gepost worden met een specifiek doel? En wtf boeit het jou uberhaupt wat het doel is van deze gedraging?
En wie zegt dat er wat mis is met het geven van een compliment? Wat loop je nou allemaal te ijlen man?
Je merkt trouwens wel dat ze rechten doetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef N0rah het volgende:
(..) wat het doel is van deze gedraging?
The dirty mind strikes againquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nibbit sticks kunnen in je neus.
Oh, gaat dit dáárom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat loop je te zeiken dan dat ik je stalk?
Shit man, dat was niet bewust.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze gedraging. Shit just got legal.
waar zou het anders om moeten gaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef N0rah het volgende:
[..]
Oh, gaat dit dáárom?Val me voortaan niet lastig met die melodramatische onzin van je als je niet gewoon tegen wat dollen kan.
En waar woon je? Cupmaat? Favoriete merk wc-papier? En je haar, is dat geverfd? Zo ja, met welk merk? Wat is de exacte kleur? In hexadecimale code en CMYK?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:00 schreef N0rah het volgende:
[..]
Is dit een instinker ofzo? Kan me niet voorstellen dat dit een vraag uit pure interesse is.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
En waar woon je? Cupmaat? Favoriete merk wc-papier? En je haar, is dat geverfd? Zo ja, met welk merk? Wat is de exacte kleur? In hexadecimale code en CMYK?
Hahaha wiequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Yreal het volgende:
Mensen die mij nu dm'en om norah's facebook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^oneindig
Eens met cupmaat, dit is meer net zoiets basaals als je voorkeur voor halfvolle of volle melk. Gewoon echt belangrijk om met mensen om te kunnen gaan. Echt basis informatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waar woon je? Cupmaat? Favoriete merk wc-papier? En je haar, is dat geverfd? Zo ja, met welk merk? Wat is de exacte kleur? In hexadecimale code en CMYK?
ik deed het ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Yreal het volgende:
Mensen die mij nu dm'en om norah's facebook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^oneindig
Rotterdam ! 65B ! AH eco huismerk ! Ja ! Kruidvat ! eikenbruin ! 246z2 en 245a !quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah AH ecoquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rotterdam ! 65B ! AH eco huismerk ! Ja ! Kruidvat ! eikenbruin ! 246z2 en 245a !
Nee. Donder op en laat het meisje in haar waarde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens met cupmaat, dit is meer net zoiets basaals als je voorkeur voor halfvolle of volle melk. Gewoon echt belangrijk om met mensen om te kunnen gaan. Echt basis informatie.
Dus. Toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |