Ik overleef overal, onkruid vergaat niet hehequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In Roffa zou je wel overleven met vallen en opstaan.
too much informationquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Ik ga eens even heerlijk met een krantje op pad naar de WC.
Een krant heb je nog een keer uit.. sinds laptop/tablet zit ik uren op de WC. laptop ging tenminste nog 3 uur mee maar met m'n tablet is zelfs dat niet meer limietquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Is dat zo gek dan? Ik doe het serieus waar altijdquote:
Je kan altijd nog een bejaarde scoren in de Irish pub, als jonge god word je daar gestalked door oudjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
In Roffa zou je wel overleven met vallen en opstaan.
Dat hebben we ook weer gehad. Zo ook maar eens gaan slapen of toch nog even proberen te studeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Tegen wie heb je hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 01:59 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die denken dat alles wat op internet staat waar is
algemeen.. zo van hey dit en dit is waar want insertlink.quote:
bruuuuuciequote:
Succes!quote:Op woensdag 23 januari 2013 05:56 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiemorgen! Lekker rustig hierBen vroeg uit de veren om een tweede handelsrecht b fiasco te voorkomen. Op naar Grunn as we speak, op naar het tentamen van het jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |