Het valt wel mee qua kou. Waait niet enzo. Jezelf goed inpakken en je komt oververhit aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 07:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen!
Het is -7 graden hier en ik moet zo naar buiten
Goedemorgen mijn zeer gewaardeerde vrindquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen vrienden van het topic.
Colbert en overjas doet wonderen inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt wel mee qua kou. Waait niet enzo. Jezelf goed inpakken en je komt oververhit aan.
Ik geloof dat dit de laatste tijd wel vaker is gebeurdquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:15 schreef Actaeon het volgende:
Deze TT is toch al een keer geweest ook?
Zou kunnen inderdaad. Ben laatste tijd niet zo actief lezend meer. Eventjes te drukquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit de laatste tijd wel vaker is gebeurd
Stimmtquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Ben laatste tijd niet zo actief lezend meer. Eventjes te drukmaar ik herkende het arrest want volgens mij had ik zelf die TT gemaakt toen
De mais was niet aan te slepen jij monsterquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb in tijden niet zoveel popcorn gegeten.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze gedraging. Shit just got legal.
Ik deed speciaal voor jou een omb ttquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:15 schreef Actaeon het volgende:
Deze TT is toch al een keer geweest ook?
Ik heb die afkorting echt nog nooit gezien. Gezien het arrest bedoel je omzetbelasting (OB dan wel BTW).quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik deed speciaal voor jou een omb tt
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat is ozb dan? Onroerende zaakbelasting?
ik zei terug gaan, of naar den haagquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:25 schreef Tchock het volgende:
Werkgroep is bijna een half uur bezig al en ik ben nog niet eens in de goede gemeente, laat staan in de collegezaal
godver, ik ga weer aan de koffiequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb die afkorting echt nog nooit gezien. Gezien het arrest bedoel je omzetbelasting (OB dan wel BTW).
Teruggaan? Ik was bij Weesp en er rijden geen IC'squote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zei terug gaan, of naar den haag
so? je kan dadelijk nog een half uur meepakken, ook de moeite nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Teruggaan? Ik was bij Weesp en er rijden geen IC's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |