SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JE MAG OOK WEL ZEGGEN HOOR ALS JE GEEN WIJN MET ME WIL DRINKENquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Wij drinken zo vaak samen.Alles kan, zolang je er van droomtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Oke. Ja. Dat is wel zo. Hoor. Misschien.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jij aan de pils?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
I'm a lonely girl, come on you want to, so won't you pay if you wanna go down lalalalaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik doe braaf oefeningen, heb nu een avond boven gezeten. ietwat verkeerde houding.... dus voel het nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest
Hoe is het met je arm/schouder eigenlijk?![]()
![]()
Hallo. Ik en geen wijn. Volgens mij is er niemand op FOK! die dat gaat geloven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JE MAG OOK WEL ZEGGEN HOOR ALS JE GEEN WIJN MET ME WIL DRINKEN
[..]
Alles kan, zolang je er van droomt![]()
Ik droom zoveel, maar mijn leed gaat er niet van weg. Geef me tips!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vertel me over je leed en ik zal doen wat ik kan doen bebeh.. Zal zelfs m'n beste pak er voor aantrekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo. Ik en geen wijn. Volgens mij is er niemand op FOK! die dat gaat geloven.![]()
Ik droom zoveel, maar mijn leed gaat er niet van weg. Geef me tips!What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nahwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe braaf oefeningen, heb nu een avond boven gezeten. ietwat verkeerde houding.... dus voel het nu welKusje op
![]()
![]()
Beter een bus dan de wasbakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leffe Tripel, op aanraden van Samzz. Beetje te veel op waardoor ik de bus onder heb gekotst
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmz.... nog 1 cognacje voor het slapen.... of toch naar bed....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Arme busschauffeur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leffe Tripel, op aanraden van Samzz. Beetje te veel op waardoor ik de bus onder heb gekotst
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oeh trek je een pak voor mij aan? Ik ben zeer benieuwd, wat genereus dat je dit voor me over hebt. Hoeveel kan ik nog van u vragen voor dat uwer geduld het einde bereikt?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vertel me over je leed en ik zal doen wat ik kan doen bebeh.. Zal zelfs m'n beste pak er voor aantrekkenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mijn geduld is eindeloos.. Glaasje wijn volstaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh trek je een pak voor mij aan? Ik ben zeer benieuwd, wat genereus dat je dit voor me over hebt. Hoeveel kan ik nog van u vragen voor dat uwer geduld het einde bereikt?!![]()
Zo, ik ook ja. Maar zo ben ik ook een keer in de trein onderuit gegaan, mensen hebben me toen opgevangen. Was tering heet en ik stond in een overvolle trein, ben gewoon voor het eerst in mijn leven ko gegaan in openbaar gelegenheid. Gelukkig kreeg ik toen wel een plek en alles.quote:
Ik heb altijd wijn voor jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn geduld is eindeloos.. Glaasje wijn volstaat![]()
Denk je niet bij na op zo'n momentquote:
En er zaten gasten in de bus die vroegen wanneer ik eruit moest en drukten voor mij op het knopje![]()
![]()
![]()
Warm gewordenquote:
Mag ik je aanraken?
Waar was die meet dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk je niet bij na op zo'n moment
En er zaten gasten in de bus die vroegen wanneer ik eruit moest en drukten voor mij op het knopje
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hoef je toch niet te vragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Warm geworden
Mag ik je aanraken?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat heb ik zo geleerd weet je? Altijd netjes vragenquote:Maar ok
Ohja, goed zo. En stap vooral niet bij onbekenden in de auto! Ook niet als ze je snoep aanbieden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat heb ik zo geleerd weet je? Altijd netjes vragenMaar ok
[ afbeelding ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh shitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, goed zo. En stap vooral niet bij onbekenden in de auto! Ook niet als ze je snoep aanbieden!![]()
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, goed zo. En stap vooral niet bij onbekenden in de auto! Ook niet als ze je snoep aanbieden!
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies, zo ga je met z'n 2en richting SR, zo zit je auto volquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beter![]()
![]()
Ik neem met weinig genoegen.. Oreo cookies bijvoorbeeld.. Die mogen ook :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik complimenteer altijd voor hun blauwe jurkje. Werkt voor geen meter....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ik me nou niet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.![]()
Sorry hoor :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.Kan kloppen, ik draag vrijwel geen blauwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik complimenteer altijd voor hun blauwe jurkje. Werkt voor geen meter....
Ik roep gewoon "wie wil er mee naar SR?" en de aanmeldingen stromen binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.
Die kan ik wel halenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik neem met weinig genoegen.. Oreo cookies bijvoorbeeld.. Die mogen ook :$
Het was gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, zo ga je met z'n 2en richting SR, zo zit je auto vol
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik reageer slecht op complimentjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik complimenteer altijd voor hun blauwe jurkje. Werkt voor geen meter....
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reageer slecht op complimentjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste CAquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Now I lay me down to sleepquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Niet verstandig, maar dit moet ik even op z'n hardst draaien:
I pray the lord my soul to keep
If i die before i wake
I pray the lord my soul to take
hush little baby, don't say a word
never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed
in your closet, in your head
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraard, werkt dat ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep gewoon "wie wil er mee naar SR?" en de aanmeldingen stromen binnen
[..]
Die kan ik wel halen
[..]
Het was gezellig
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Now I lay me down to sleep
I pray the lord my soul to keep
If i die before i wake
I pray the lord my soul to take
hush little baby, don't say a word
never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed
in your closet, in your head![]()
![]()
Goed wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Niet verstandig, maar dit moet ik even op z'n hardst draaien:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.
Heb ik ook moeite meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Trouwen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.quote:![]()
Vreselijk is dat. Totaal geen goede eigenschap.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Living on the edge dit dat allesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat je dit op het forum zet?
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Totaal geen goede eigenschap.
[b]AirwiN schreef [/b]
Avond.
Ik kon dat ook totaal niet, maar heb het op mijn werk de afgelopen jaren geleerd, heerlijk is dat om gewoon nee te zeggen als ze vragen om over te werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Totaal geen goede eigenschap.. Zo nu en dan zeg ik wel ja, maar dan wil ik het zelf en doe het dan niet met tegenzin
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
YOLOquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Living on the edge dit dat alles
[..]
Soms wel soms niet![]()
![]()
Patquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Is me vanavond dus ook overkomen. Werd gewoon van ons verwacht en als je niet kon moest je een goede reden hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
Avond.
[..]
Ik kon dat ook totaal niet, maar heb het op mijn werk de afgelopen jaren geleerd, heerlijk is dat om gewoon nee te zeggen als ze vragen om over te werken. Zo nu en dan zeg ik wel ja, maar dan wil ik het zelf en doe het dan niet met tegenzin
.
Tegen mn baas nee zeggen kan ik wel!
Tegen vrienden heb ik er meer moeite meeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo'n dag hebben wij toevallig komende maandag, dan hebben wij eigenlijk nog weekend, maar werd ons "verzocht" om ivm met een training toch te komen. Nu komt het mij wel goed uit, dus ga ik, maar anders zeg ik gewoon zonder reden op te geven dat ik niet kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is me vanavond dus ook overkomen. Werd gewoon van ons verwacht en als je niet kon moest je een goede reden hebben.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Van jou is het zeker dat je zaterdag niet naar LoLa gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo'n dag hebben wij toevallig komende maandag, dan hebben wij eigenlijk nog weekend, maar werd ons "verzocht" om ivm met een training toch te komen. Nu komt het mij wel goed uit, dus ga ik, maar anders zeg ik gewoon zonder reden op te geven dat ik niet kan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrijdag, jup is zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou is het zeker dat je zaterdag niet naar LoLa gaat?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Huh? Heb ik zo scheef gekeken dan, ik dacht vrijdag op zaterdag..quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Nee, zaterdag op zondag!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh? Heb ik zo scheef gekeken dan, ik dacht vrijdag op zaterdag..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
26/27 januari.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh? Heb ik zo scheef gekeken dan, ik dacht vrijdag op zaterdag..![]()
Och jaquote:. Dan moet ik nog eens naar mijn plannen kijken
.
Trustequote:.
Weltrustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hawaii 5-O kijken, tot over 50 minuten als er dan nog iemand is
.
Ik ga op bed tv kijken en appenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
Hawaii 5-O kijken, tot over 50 minuten als er dan nog iemand is
.
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga op bed tv kijken en appen![]()
![]()
![]()
.
Ja, ik ga FOK! ook afsluiten denk ik.
Maar maar jij bent mod, jij moet hier 24/7 aanwezig zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik ga FOK! ook afsluiten denk ik..
Truste![]()
![]()
.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Aaahquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeehhh
Veel te laat gaan slapen, nu brak
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Mijn autorefresh doet het niehiet!!![]()
![]()
Brewdog![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Smileygesprek![]()
C-c-c-c-combobreaker!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Smileygesprek![]()
C-c-c-c-combobreaker!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Smileygesprek![]()
C-c-c-c-combobreaker!![]()
![]()
quote:Ik vind Aldo zn plaatje leukerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Aldo zn plaatje leuker
quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Aldo zn plaatje leuker
Grumpy cat![]()
![]()
Vroege vogel!quote:
Mjah, not funny at all!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Was ook niet funny bedoeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroege vogel!
[..]
Mjah, not funny at all!![]()
![]()
Duidelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zei ik toch alquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroege vogel!
[..]
Mjah, not funny at all!
Hoe is het ?![]()
Ik heb geen zin om naar Zoetermeer te gaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je zoggen ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar Zoetermeer te gaan![]()
![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar Zoetermeer te gaan![]()
![]()
Kan niet, moet over een uur echt wel in de trein zittenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow, ukkie is weer bij de juf, en de MILF's waren in een slecht humeur vandaag.
Collectieve ongesteldheid geloofik....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is koudquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet, moet over een uur echt wel in de trein zitten.
![]()
Hier ook?quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:51 schreef fietsie het volgende:
Zow, ukkie is weer bij de juf, en de MILF's waren in een slecht humeur vandaag.
Collectieve ongesteldheid geloofik....
Yesss *piep* *piep* oven is warrum!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor vier al wakker
en toen heb je sex gehad?
-5 zag ik op het nieuwsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt natuurlijk beetje een ver****** ritme nu....quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor vier al wakker
Misschien een ideen om wat kleine "klusjes" te doen door de dag om weer een beetje een inspanning-rust afwisseling te krijgen? Dan slaap je waarsch ook beter...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er was hier door de weerboer -10 beloofd dus teleurstellendquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt, maar ik voel me nu weer een stuk slechter dan gisterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk beetje een ver****** ritme nu....
Misschien een ideen om wat kleine "klusjes" te doen door de dag om weer een beetje een inspanning-rust afwisseling te krijgen? Dan slaap je waarsch ook beter...![]()
![]()
Niet met deze kouquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
TMI en echte fokkers dragen 30 toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig maar..quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanaf zondag lekker weer boven 0![]()
En op de langetermijn weermodellen na 6 februari weer grote kans op eronder...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Vanaf zondag lekker weer boven 0Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mei is qua weer meestal meer zomer dan juni![]()
![]()
Wat hebben jullie toch tegen winterweer?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks, heb gewoon liever boven 0.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:09 schreef fietsie het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen winterweer?![]()
Niks, maar zomer is 100x leukerquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:09 schreef fietsie het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen winterweer?![]()
![]()
Want? Wat is er dan leuker?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niks, maar zomer is 100x leukerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen kou, lekker in je shirtje buiten lopen. Heerlijk op een terrasje zitten. Mooi shoppen etc. Zon zee strand gevoelquote:![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geen kou, lekker in je shirtje buiten lopen. Heerlijk op een terrasje zitten. Mooi shoppen etc. Zon zee strand gevoel![]()
Je kunt je veeeel leuker kleden (of juist nietquote:), m'n kop vriest er niet direct af als ik buiten kom. Minder gezeik op de weg, je kunt lekker zonnen, shoppen. Ik kan nog wel even doorgaan hoor
![]()
![]()
helaas welquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mei is qua weer meestal meer zomer dan juni
Op naar de trein
[b]AirwiN schreef [/b]
strand, BBQ, buitenseks, vrouwen in korte rokjes, zwemmen, zonnen, terrasje, fijn de zon op je huid, warmte, leuke feesten......
en zo kan ik nog wel ff doorgaan hoor![]()
![]()
Stel, je stinkt uit je mond of je je stinkt onwijs naar zweet elke dag. Iemand komt naar je toe en zegt dit tegen je. Zou je dankbaar zijn of zou je je schamen en zeggen dat hij zich er niet mee moet bemoeien?
Sprak gister iemand aan op zoiets en kreeg een rotopmerking ervoor terug, ik zou zelf dankbaar zijn als ik dit kan verbeteren daardoor.![]()
Beschamend maar toch dankbaar uiteindelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Stel, je stinkt uit je mond of je je stinkt onwijs naar zweet elke dag. Iemand komt naar je toe en zegt dit tegen je. Zou je dankbaar zijn of zou je je schamen en zeggen dat hij zich er niet mee moet bemoeien?
Sprak gister iemand aan op zoiets en kreeg een rotopmerking ervoor terug, ik zou zelf dankbaar zijn als ik dit kan verbeteren daardoor.![]()
daar krijg je toch het norrovirus van?quote:
was laatst op NED 2 volgens mij
hoe zei je het?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:17 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
Maar hoe zou je reageren richting de persoon die het je meldquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beschamend maar toch dankbaar uiteindelijk.![]()
raampjes openquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
het dak eraf, dat ik die er niet eens bij had
Ik nam hem even apart en zei dat ik de afgelopen weken heb gemerkt dat hij vaak erg sterk uit zijn mond ruikt.quote:![]()
Als ik leidinggevende van de persoon was zou ik het als mijn taak zien, anders niet...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Sprak gister iemand aan op zoiets en kreeg een rotopmerking ervoor terug, ik zou zelf dankbaar zijn als ik dit kan verbeteren daardoor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ideale combinatie, cruisend naar meiden in korte rokjes kijken... helaas mist er dan een koud pilsjequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
het dak eraf, dat ik die er niet eens bij had![]()
![]()
Dus een bekende van je zou je er niet op aanmerken als het een veel voorkomend geval is?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik leidinggevende van de persoon was zou ik het als mijn taak zien, anders niet...![]()
Gewoon zonder je handen daarna te wassen als vrijwilliger koffie gaan drinken in een aantal bejaardentehuizen of geriatrie-afdelingen wil ook helpenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar krijg je toch het norrovirus van?
was laatst op NED 2 volgens mij
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Echte fokkers komen niet buitenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
TMI en echte fokkers dragen 30 toch?.
![]()
Boos, omdat je het niet wilt toegeven, denk ik. Maar dan zal ik later wel mijn excuses aanbieden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar hoe zou je reageren richting de persoon die het je meld![]()
Van een cruise boeken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar krijg je toch het norrovirus van?
was laatst op NED 2 volgens mijlijkt me sterk
![]()
Ja zit wat in idd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boos, omdat je het niet wilt toegeven, denk ik. Maar dan zal ik later wel mijn excuses aanbieden.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik nam hem even apart en zei dat ik de afgelopen weken heb gemerkt dat hij vaak erg sterk uit zijn mond ruikt.
Hangt er heeeeeel sterk vanaf in welke relatie ik tot die bekende zou staan. Veel mensen reageren op iedere vorm van opbouwende / ondersteunende commentaren met sterke afweerreacties, vaak ookmet veel emotie. En haatdragendheid is een toenemende slechte karaktereigenschap, wellicht door de "vrijere opvoeding" ....quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus een bekende van je zou je er niet op aanmerken als het een veel voorkomend geval is?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
haha, zou het zelf ook willen weten als dat het geval was. Vooral met sollicitatie gesprekken en klanten etcquote:![]()
gelukkig kom ik niet in de hellholesquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon zonder je handen daarna te wassen als vrijwilliger koffie gaan drinken in een aantal bejaardentehuizen of geriatrie-afdelingen wil ook helpen
niet van boekenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Van een cruise boeken?lijkt me sterk
Van op een cruise gaan
Het norrovirus zit dan in de A/C ofzo
zo heb ik in de 4e een paar weken rondgelopen met alcohol in mijn mondwaterquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou er direct iets aan willen doen.
Tot iemand een keer vroeg of ik gezopen had
Ja klopt, maar ik zou ook niet tegen een losbandige jongen zeggen dat hij niet fris ruikt. Maar een collega ofzo wel (gister gedaan). Maar echt dankbaar was hij niet hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hangt er heeeeeel sterk vanaf in welke relatie ik tot die bekende zou staan. Veel mensen reageren op iedere vorm van opbouwende / ondersteunende commentaren met sterke afweerreacties, vaak ookmet veel emotie. En haatdragendheid is een toenemende slechte karaktereigenschap, wellicht door de "vrijere opvoeding" ....![]()
Oh, dan ga ik wel gewoon cruisenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig kom ik niet in de hellholes
[..]
niet van boekenVan op een cruise gaan
Het norrovirus zit dan in de A/C ofzo
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo heb ik in de 4e een paar weken rondgelopen met alcohol in mijn mondwaterTot iemand een keer vroeg of ik gezopen had
![]()
![]()
Ik moet het voor mijn werk... Jerrycan water, zeep, handdoek, het ligt allemaal in mijn auto...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gelukkig kom ik niet in de hellholesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/8638398.stmwat doe jij dan voor werk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet het voor mijn werk... Jerrycan water, zeep, handdoek, het ligt allemaal in mijn auto...
daar kan je ff voor stoppenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ideale combinatie, cruisend naar meiden in korte rokjes kijken... helaas mist er dan een koud pilsje![]()
![]()
en toen zei hij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik nam hem even apart en zei dat ik de afgelopen weken heb gemerkt dat hij vaak erg sterk uit zijn mond ruikt.
ik zou er zelf ook wat van zeggen hoor. hier bij onze stagiair heeft mijn collega het gedaan. vanaf die dag nam die jongen deo mee naar werk... hij vond het natuurlijk niet zo leuk om te horen maarja...![]()
Ik ben IT Architect, ben op dit moment voor een grote zorggroep met tig ouderenzorg lokaties bezig met de inventarisaties voor de uitrol van nieuwe netwerkverbindingen, wifi, mobiele computers en allerlei domotica.... En mijn vaste werkplek is in een ziekenhuis...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/8638398.stm
[..]
wat doe jij dan voor werk?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hij zei: Waar bemoei je je mee ik zeg toch ook niet tegen jou dat je je muziek in je auto te hard aan hebt staan. Bemoei je met je eigen zaken. Maar hij ruikt vandaag wel frisser hahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
en toen zei hij?
ik zou er zelf ook wat van zeggen hoor. hier bij onze stagiair heeft mijn collega het gedaan. vanaf die dag nam die jongen deo mee naar werk... hij vond het natuurlijk niet zo leuk om te horen maarja...![]()
![]()
die juist.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus een bekende van je zou je er niet op aanmerken als het een veel voorkomend geval is?
En dat zou ik ook echt gewoon zeggen, hey, je stinkt man. doe je nogal vaak de laatste tijd..![]()
ok interessantquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben IT Architect, ben op dit moment voor een grote zorggroep met tig ouderenzorg lokaties bezig met de inventarisaties voor de uitrol van nieuwe netwerkverbindingen, wifi, mobiele computers en allerlei domotica.... En mijn vaste werkplek is in een ziekenhuis...
Haha ja bij vrienden kan je het natuurlijk gewoon zo brengenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
die juist.
En dat zou ik ook echt gewoon zeggen, hey, je stinkt man. doe je nogal vaak de laatste tijd..![]()
hij heeft vandaag 1 uur lang zijn tanden staan schrobben waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij zei: Waar bemoei je je mee ik zeg toch ook niet tegen jou dat je je muziek in je auto te hard aan hebt staan. Bemoei je met je eigen zaken. Maar hij ruikt vandaag wel frisser haha
Aldo, wel je tandjes poetsen voor je met me meerijdt hoor zaterdag!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij heeft vandaag 1 uur lang zijn tanden staan schrobben waarschijnlijk![]()
![]()
als het maar gewerkt heeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij zei: Waar bemoei je je mee ik zeg toch ook niet tegen jou dat je je muziek in je auto te hard aan hebt staan. Bemoei je met je eigen zaken. Maar hij ruikt vandaag wel frisser haha![]()
![]()
blufquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aldo, wel je tandjes poetsen voor je met me meerijdt hoor zaterdag!
waarom heb je een uitvaartverzekering?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zie net mijn uitvaartverzekering. Nou leuk zegje bent 23
Wil je dat uittesten?quote:
Iemand trouwens nog van Jaleesa gehoord?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ze verwacht binnenkort doodgeneukt te worden aangezien ze al lang ziek is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom heb je een uitvaartverzekering?je bent 23
![]()
Weet ik veel. Pap betaalt datquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mocht ik nu dood gaan krijgen ze 4.173 euro. Geen idee of ik dat nog waard ben![]()
![]()
Komt wel als het goed isquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil je dat uittesten?
Iemand trouwens nog van Jaleesa gehoord?![]()
![]()
Dat is juist slim.. ik zou het ook moeten doen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik ga de hele week mijn tanden niet meer poetsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil je dat uittesten?
Iemand trouwens nog van Jaleesa gehoord?
je gaat toch niet doodquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Pap betaalt dat
Mocht ik nu dood gaan krijgen ze 41,73 euro. Geen idee of ik dat nog waard benzonde van het geld ...
Is goed, zal haar wel even een appje sturen dan naar haar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
K, vanavond even pmmen dan of ze evt mee wil rijden![]()
ik weet nog steeds niet of ik mee naar de meet kan![]()
weet het pas vrijdag
Haha jaar voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar van de afgelopen half jaar![]()
![]()
Waarom dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
ik weet nog steeds niet of ik mee naar de meet kan![]()
weet het pas vrijdag![]()
Bwehehe, dat scheeltquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Achja heb me werk elke dag af en word gecomplimenteerd op me snelheid haha![]()
![]()
dat heb ik nou ook, maar ik heb niet echt het idee dat ik hard werk of veel doe.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Achja heb me werk elke dag af en word gecomplimenteerd op me snelheid haha
Nooit eigenlijk sinds ik op kantoor zit, ik denk dat de rest gewoon nog minder doet![]()
![]()
Bijna weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef MeneerLogica het volgende:
EN dit is me laatste week dus motivatie is ver te zoeken.![]()
![]()
Da's een veel voorkomend verschijnsel... ik heb collega's die in een week doen wat je op je gemak in een dag ook kunt uitvoeren....quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat de rest gewoon nog minder doetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik deed ook werkelijk geen flikker op kantoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook, maar ik heb niet echt het idee dat ik hard werk of veel doe.
Nooit eigenlijk sinds ik op kantoor zit, ik denk dat de rest gewoon nog minder doet. Ben benieuwd hoe dat bij mijn volgende baan gaat zijn
![]()
![]()
Haha idd. Hier werken 50+ers die windows amper doorhebben dus aangezien ik al snel met PCs kan werken lijkt het alsof ik veel doe vergeleken met hun.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook, maar ik heb niet echt het idee dat ik hard werk of veel doe.
Nooit eigenlijk sinds ik op kantoor zit, ik denk dat de rest gewoon nog minder doet![]()
Ze moeten mij geen vrijheid geven en het liefst geen internet. Anders gaat het fout.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik deed ook werkelijk geen flikker op kantoor. Ben benieuwd hoe dat bij mijn volgende baan gaat zijn
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog ooit een keer heen dit jaar
Nee maar ik heb maandag een tentamen, dus ik weet vrijdag of ik genoeg gestudeerd heb om naar de meet te gaan zeg maartentamen gaat voor helaas
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ze moeten mij geen vrijheid geven en het liefst geen internet. Anders gaat het fout.
Nu harder werken.quote:Ik nu, morgen, overmorgen de dag erna, volgende week...quote:Wel relaxed al zo vroeg
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha weekend oftewel werkEloos![]()
![]()
FOK!ken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ze moeten mij geen vrijheid geven en het liefst geen internet. Anders gaat het fout.![]()
![]()
Ben best een kleuter wat dat betreft, als je op school zelf moest leren zag ik dat als een dag vrij.quote:![]()
Zondagmiddag en avond kan je ook nog studeren he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee maar ik heb maandag een tentamen, dus ik weet vrijdag of ik genoeg gestudeerd heb om naar de meet te gaan zeg maartentamen gaat voor helaas
![]()
ik ook hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben best een kleuter wat dat betreft, als je op school zelf moest leren zag ik dat als een dag vrij.
op de middelbare school gene flikker gedaan, maar wel met een 7,5 gemiddeld VWO![]()
maar nu op de uni komen ze hatenmet niets doen haal je het hier niet
Wheeeeh, ben alweer / nog steeds ziek, 2e griepaanval in 3 weken tijd. Kan geen eten binnenhouden en heb het nog koud met de verwarming op 22
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
geloof je dat zelf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondagmiddag en avond kan je ook nog studeren he.![]()
het is niet dat ik niks doe hoor. zodra er klusjes binnen komen handel ik die af. maar jullie zien het, tijd zat om hier te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik deed ook werkelijk geen flikker op kantoor. Ben benieuwd hoe dat bij mijn volgende baan gaat zijn
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha idd. Hier werken 50+ers die windows amper doorhebben dus aangezien ik al snel met PCs kan werken lijkt het alsof ik veel doe vergeleken met hun.Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's een veel voorkomend verschijnsel... ik heb collega's die in een week doen wat je op je gemak in een dag ook kunt uitvoeren....![]()
![]()
Mja, ik moet nog mijn scriptie maken..quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga zo min mogelijk naar de uni ivm het niet meer hebben van gratis ov![]()
![]()
Nee, dat komt inderdaad doordat de rest zo traag werktquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
het is niet dat ik niks doe hoor. zodra er klusjes binnen komen handel ik die af. maar jullie zien het, tijd zat om hier te zijn
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige![]()
![]()
jij woont zeker nog bij je ouders?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog mijn scriptie maken..
Ik ga zo min mogelijk naar de uni ivm het niet meer hebben van gratis ov
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook hoor
op de middelbare school gene flikker gedaan, maar wel met een 7,5 gemiddeld VWO![]()
Slimme aldo!
![]()
Yepquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woont zeker nog bij je ouders?![]()
![]()
Dat is geen reden voor het niet hebben van gratis ov.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij woont zeker nog bij je ouders?![]()
en "druk" dat ze het hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat komt inderdaad doordat de rest zo traag werkt![]()
![]()
quote:Haha jezus wat is dit herkenbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en maar zeiken dat ze zo "gestresst" zijn![]()
En terecht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook hoor
![]()
quote:maar ik moet nu gewoon echt leren zoals iedereen
ga op kamers johquote:op kamers
Arme jijquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar ik moet nu gewoon echt leren zoals iedereen
[..]
ga op kamers johop kamers
![]()
![]()
Zou iemand me misschien beterschap willen wensen? En een warme kruik naar mijn hoofd gooien?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Als student op de uni zou je toch beter moeten weten dan dat je het met 2 vingers in je neus kan halen.quote:![]()
![]()
Die kruik heb ik zelf nodigquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
Zou iemand me misschien beterschap willen wensen? En een warme kruik naar mijn hoofd gooien?
![]()
![]()
Dat kan best hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als student op de uni zou je toch beter moeten weten dan dat je het met 2 vingers in je neus kan halen.![]()
![]()
jammer welquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als student op de uni zou je toch beter moeten weten dan dat je het met 2 vingers in je neus kan halen.
Ook al griepachtig?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die kruik heb ik zelf nodigWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Ik ben gewoon superslimquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat voor pretopleiding dan![]()
Geschiedenis![]()
![]()
hier is het netjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Op kamers zuigt, ranzige studentenhuizen
Waarom je tijd verdoen met dingen studeren die al gebeurt zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon superslim![]()
Geschiedenis![]()
Pretopleidingquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geschiedenis![]()
![]()
Interessantquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom je tijd verdoen met dingen studeren die al gebeurt zijn.![]()
![]()
Mamaquote:
Daar heb ik nog over getwijfeldquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geschiedeniswas mijn 2e keuze
Wat studeer jij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mama
[..]
Daar heb ik nog over getwijfeldwas mijn 2e keuze
![]()
Had je moeten doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heb ik nog over getwijfeldwas mijn 2e keuze
![]()
![]()
Uitzondering die de regel bevestigd. Jij deelt toch keuken e.d. met 1 persoon? Dan is het al anders.quote:![]()
Als een baasquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
internationale bedrijfskunde![]()
![]()
ik wil je best zeggen dat je je niet zo aan moet stellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
![]()
![]()
* Blind_Guardian zet de verwarming op 24 en kruipt weer z'n nest inWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Hoezo bevestigd de uitzondering de regel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigd. Jij deelt toch keuken e.d. met 1 persoon? Dan is het al anders.![]()
Mja, beetje bijscholing en je bent zeker wel gewildquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is geen werk in te vinden helaas![]()
![]()
Minder goed dan gisterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai meisje, hoe gaat het met je buikje ?![]()
Hopen dat het dadelijk wat wegtrekt.![]()
Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey buum
[..]
Goed![]()
[..]
Hai meisje, hoe gaat het met je buikje ?Nou enquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb ook al een bachelor commerciële economie hoor.
![]()
Beterschapquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
* Blind_Guardian zet de verwarming op 24 en kruipt weer z'n nest in
Mannen die ziek zijnAlsof de wereld vergaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |