SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JE MAG OOK WEL ZEGGEN HOOR ALS JE GEEN WIJN MET ME WIL DRINKENquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Wij drinken zo vaak samen.Alles kan, zolang je er van droomtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Oke. Ja. Dat is wel zo. Hoor. Misschien.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jij aan de pils?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
I'm a lonely girl, come on you want to, so won't you pay if you wanna go down lalalalaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik doe braaf oefeningen, heb nu een avond boven gezeten. ietwat verkeerde houding.... dus voel het nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest
Hoe is het met je arm/schouder eigenlijk?![]()
![]()
Hallo. Ik en geen wijn. Volgens mij is er niemand op FOK! die dat gaat geloven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JE MAG OOK WEL ZEGGEN HOOR ALS JE GEEN WIJN MET ME WIL DRINKEN
[..]
Alles kan, zolang je er van droomt![]()
Ik droom zoveel, maar mijn leed gaat er niet van weg. Geef me tips!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vertel me over je leed en ik zal doen wat ik kan doen bebeh.. Zal zelfs m'n beste pak er voor aantrekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo. Ik en geen wijn. Volgens mij is er niemand op FOK! die dat gaat geloven.![]()
Ik droom zoveel, maar mijn leed gaat er niet van weg. Geef me tips!What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nahwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe braaf oefeningen, heb nu een avond boven gezeten. ietwat verkeerde houding.... dus voel het nu welKusje op
![]()
![]()
Beter een bus dan de wasbakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leffe Tripel, op aanraden van Samzz. Beetje te veel op waardoor ik de bus onder heb gekotst
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmz.... nog 1 cognacje voor het slapen.... of toch naar bed....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Arme busschauffeur.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leffe Tripel, op aanraden van Samzz. Beetje te veel op waardoor ik de bus onder heb gekotst
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oeh trek je een pak voor mij aan? Ik ben zeer benieuwd, wat genereus dat je dit voor me over hebt. Hoeveel kan ik nog van u vragen voor dat uwer geduld het einde bereikt?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vertel me over je leed en ik zal doen wat ik kan doen bebeh.. Zal zelfs m'n beste pak er voor aantrekkenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Mijn geduld is eindeloos.. Glaasje wijn volstaatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh trek je een pak voor mij aan? Ik ben zeer benieuwd, wat genereus dat je dit voor me over hebt. Hoeveel kan ik nog van u vragen voor dat uwer geduld het einde bereikt?!![]()
Zo, ik ook ja. Maar zo ben ik ook een keer in de trein onderuit gegaan, mensen hebben me toen opgevangen. Was tering heet en ik stond in een overvolle trein, ben gewoon voor het eerst in mijn leven ko gegaan in openbaar gelegenheid. Gelukkig kreeg ik toen wel een plek en alles.quote:
Ik heb altijd wijn voor jou.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn geduld is eindeloos.. Glaasje wijn volstaat![]()
Denk je niet bij na op zo'n momentquote:
En er zaten gasten in de bus die vroegen wanneer ik eruit moest en drukten voor mij op het knopje![]()
![]()
![]()
Warm gewordenquote:
Mag ik je aanraken?
Waar was die meet dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk je niet bij na op zo'n moment
En er zaten gasten in de bus die vroegen wanneer ik eruit moest en drukten voor mij op het knopje
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hoef je toch niet te vragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Warm geworden
Mag ik je aanraken?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat heb ik zo geleerd weet je? Altijd netjes vragenquote:Maar ok
Ohja, goed zo. En stap vooral niet bij onbekenden in de auto! Ook niet als ze je snoep aanbieden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat heb ik zo geleerd weet je? Altijd netjes vragenMaar ok
[ afbeelding ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh shitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, goed zo. En stap vooral niet bij onbekenden in de auto! Ook niet als ze je snoep aanbieden!![]()
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, goed zo. En stap vooral niet bij onbekenden in de auto! Ook niet als ze je snoep aanbieden!
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies, zo ga je met z'n 2en richting SR, zo zit je auto volquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beter![]()
![]()
Ik neem met weinig genoegen.. Oreo cookies bijvoorbeeld.. Die mogen ook :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik complimenteer altijd voor hun blauwe jurkje. Werkt voor geen meter....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bied altijd drank aan. Werkt veel beterProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ik me nou niet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.![]()
Sorry hoor :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.Kan kloppen, ik draag vrijwel geen blauwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik complimenteer altijd voor hun blauwe jurkje. Werkt voor geen meter....
Ik roep gewoon "wie wil er mee naar SR?" en de aanmeldingen stromen binnenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh echt? Ik hoef nooit iets aan te bieden, iedereen stapt zomaar in mijn auto. Ze vragen er zelfs om.
Die kan ik wel halenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik neem met weinig genoegen.. Oreo cookies bijvoorbeeld.. Die mogen ook :$
Het was gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, zo ga je met z'n 2en richting SR, zo zit je auto vol
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik reageer slecht op complimentjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik complimenteer altijd voor hun blauwe jurkje. Werkt voor geen meter....
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reageer slecht op complimentjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste CAquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Now I lay me down to sleepquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Niet verstandig, maar dit moet ik even op z'n hardst draaien:
I pray the lord my soul to keep
If i die before i wake
I pray the lord my soul to take
hush little baby, don't say a word
never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed
in your closet, in your head
[b]AirwiN schreef [/b]
Uiteraard, werkt dat ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep gewoon "wie wil er mee naar SR?" en de aanmeldingen stromen binnen
[..]
Die kan ik wel halen
[..]
Het was gezellig
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Now I lay me down to sleep
I pray the lord my soul to keep
If i die before i wake
I pray the lord my soul to take
hush little baby, don't say a word
never mind that noise you heard
it's just the beasts under your bed
in your closet, in your head![]()
![]()
Goed wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Niet verstandig, maar dit moet ik even op z'n hardst draaien:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.
Heb ik ook moeite meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Trouwen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet leren nee te zeggen. Puntttt.quote:![]()
Vreselijk is dat. Totaal geen goede eigenschap.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Living on the edge dit dat allesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat je dit op het forum zet?
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Totaal geen goede eigenschap.
[b]AirwiN schreef [/b]
Avond.
Ik kon dat ook totaal niet, maar heb het op mijn werk de afgelopen jaren geleerd, heerlijk is dat om gewoon nee te zeggen als ze vragen om over te werkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk is dat. Totaal geen goede eigenschap.. Zo nu en dan zeg ik wel ja, maar dan wil ik het zelf en doe het dan niet met tegenzin
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
YOLOquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Living on the edge dit dat alles
[..]
Soms wel soms niet![]()
![]()
Patquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Is me vanavond dus ook overkomen. Werd gewoon van ons verwacht en als je niet kon moest je een goede reden hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
Avond.
[..]
Ik kon dat ook totaal niet, maar heb het op mijn werk de afgelopen jaren geleerd, heerlijk is dat om gewoon nee te zeggen als ze vragen om over te werken. Zo nu en dan zeg ik wel ja, maar dan wil ik het zelf en doe het dan niet met tegenzin
.
Tegen mn baas nee zeggen kan ik wel!
Tegen vrienden heb ik er meer moeite meeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo'n dag hebben wij toevallig komende maandag, dan hebben wij eigenlijk nog weekend, maar werd ons "verzocht" om ivm met een training toch te komen. Nu komt het mij wel goed uit, dus ga ik, maar anders zeg ik gewoon zonder reden op te geven dat ik niet kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is me vanavond dus ook overkomen. Werd gewoon van ons verwacht en als je niet kon moest je een goede reden hebben.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Van jou is het zeker dat je zaterdag niet naar LoLa gaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo'n dag hebben wij toevallig komende maandag, dan hebben wij eigenlijk nog weekend, maar werd ons "verzocht" om ivm met een training toch te komen. Nu komt het mij wel goed uit, dus ga ik, maar anders zeg ik gewoon zonder reden op te geven dat ik niet kan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrijdag, jup is zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou is het zeker dat je zaterdag niet naar LoLa gaat?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Huh? Heb ik zo scheef gekeken dan, ik dacht vrijdag op zaterdag..quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Nee, zaterdag op zondag!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh? Heb ik zo scheef gekeken dan, ik dacht vrijdag op zaterdag..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
26/27 januari.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh? Heb ik zo scheef gekeken dan, ik dacht vrijdag op zaterdag..![]()
Och jaquote:. Dan moet ik nog eens naar mijn plannen kijken
.
Trustequote:.
Weltrustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hawaii 5-O kijken, tot over 50 minuten als er dan nog iemand is
.
Ik ga op bed tv kijken en appenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:05 schreef DaMook het volgende:
Hawaii 5-O kijken, tot over 50 minuten als er dan nog iemand is
.
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustequote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga op bed tv kijken en appen![]()
![]()
![]()
.
Ja, ik ga FOK! ook afsluiten denk ik.
Maar maar jij bent mod, jij moet hier 24/7 aanwezig zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik ga FOK! ook afsluiten denk ik..
Truste![]()
![]()
.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Aaahquote:Op woensdag 23 januari 2013 07:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeehhh
Veel te laat gaan slapen, nu brak
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Mijn autorefresh doet het niehiet!!![]()
![]()
Brewdog![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |