Libertarisme is natuurlijk enkel aan blanken besteed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
en jij klinkt in een ander topic weer als de zoveelste zogenaamde libertarier die vooral zuiver in de rassenleer is.
Misschien moet jij ook maar geen kinderen krijgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
en jij klinkt in een ander topic weer als de zoveelste zogenaamde libertarier die vooral zuiver in de rassenleer is.
Ik heb altijd begrepen dat libertarisme alleen voor rijke blanke IT'ers was.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Libertarisme is natuurlijk enkel aan blanken besteed.
Als je alleen blonde mensen met blauwe ogen zich laat voortplanten begint het daar inderdaad wel op te lijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want seks met andere blanken is incest.
Mongool.
Enkel blanke IT'ers in sociale huurwoningen zijn daarvan overtuigd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat libertarisme alleen voor rijke blanke IT'ers was.
4 februari staat er al in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zet 4 februari even in je agenda.
Die staat al in mijn agenda, tussen 3 en 5 februari.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zet 4 februari even in je agenda.
We moeten linkse propaganda van je kijken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:14 schreef Paper_Tiger het volgende:
Goed zo. 's Avonds even tegenlicht kijken.
Die verspreidt de blije linkse boodschap?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ah nee en ah nee. Ricardo Semler op TV. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ricardo_Semler
Alleen Tem kan mij temmen.quote:
Sociaal-democratie en de humanistische levensvisie voeren toch echt de boventoon in Somalië en omstreken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel blanke IT'ers in sociale huurwoningen zijn daarvan overtuigd.
Ze hebben hun naam veranderd om ons voor de gek te houden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:42 schreef De_Guidance het volgende:
Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots.
Dat klinkt bepaald niet Marokkaans.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:44 schreef waht het volgende:
[..]
Ze hebben hun naam veranderd om ons voor de gek te houden.
Met Peter Aerts en Remy Bonjasky.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef Auti het volgende:
Zo'n hoofdschopper zouden ze gewoon in een kooi met een echte vechter moeten zetten.. vinden ze toch leuk, vechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |