Doem en verderf zeg ik je!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
Het zit economisch tegen. Dan wordt er wel eens wat geprotesteerd en gevochten. Niet leuk, maar deels onvermijdelijk.
George Walker Bush weer?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe is een keer een andere avatar, want die nicht is eng.
Die serie gaat mij iets te vlug en gladjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:32 schreef GSbrder het volgende:
Oh, nieuwe aflevering van Suits kijken.
Had het maar langer geduurd, dan hadden we nu die vervloekte EU niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het derde rijk duurde tenminste niet zo lang als de EU-ellende.
Antisemiet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had het maar langer geduurd, dan hadden we nu die vervloekte EU niet.
Dat klinkt als; zonder armen geen rijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Zonder Brabant geen succesvol Nederland.
en jij klinkt in een ander topic weer als de zoveelste zogenaamde libertarier die vooral zuiver in de rassenleer isquote:Op woensdag 23 januari 2013 08:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat klinkt als; zonder armen geen rijken.
Wetenschappelijk gezien heb je gelijk ook nog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:34 schreef remlof het volgende:
Rassenleer
Hoe meer verschillende genen in de pool hoe beter wat mij betreft.
Goedemorgen.
En geen waht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 02:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Had het maar langer geduurd, dan hadden we nu die vervloekte EU niet.
Ja want seks met andere blanken is incest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |