Dan moet i maar een pogrom tegen mij organiseren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens piet bent u nu een racist.
Zo wast de ene hand de andere.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij in de tussentijd butler van Angela Merkel wordt; dat komt qua taakstelling dicht bij het presidentschap.
Dit jaar nog graag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan moet i maar een pogrom tegen mij organiseren.
Als u moet vluchten is er een gemeubileerd onderduikadres beschikbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dan moet i maar een pogrom tegen mij organiseren.
Uw familie houdt die achter de hand?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef waht het volgende:
[..]
Als u moet vluchten is er een gemeubileerd onderduikadres beschikbaar.
De Nederlandse regering heeft de gewoonte om veel te veel te betalen voor aandelen, dus laat ze ze maar kopenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar gaan de aandeeltjes van VS.....
inderdaad, de Britten hebben de EU harder nodig dan andersom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Cameron probeert gewoon stemmen te winnen door alvast een verkiezingsbelofte de wereld in te slingeren.
Maar laat die Britten maar uit de Unie stappen. Die leven immers toch in hun eigen wereldje. Die denken nog dat ze een wereldrijk runnen.
De wens om uit de Unie te stappen is gedreven door misplaatste sentimenten ten aanzien van ver vervlogen tijden. Veel Britten denken immers met weemoed terug aan de tijd dat hun natie nog wat voorstelde in de wereld (ondanks dat geen van de hedendaagse Britten die periode ooit heeft meegemaakt).quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
inderdaad, de Britten hebben de EU harder nodig dan andersom.
Uit mijn hoofd is de staatschuld in England 1900+ miljard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Cameron probeert gewoon stemmen te winnen door alvast een verkiezingsbelofte de wereld in te slingeren.
Maar laat die Britten maar uit de Unie stappen. Die leven immers toch in hun eigen wereldje. Die denken nog dat ze een wereldrijk runnen.
Was ook een kansloze excercitie. Zonde van alle geld en energie die daarin is gestoken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach zo mochten wij ook stemmen over de EU grondwet.
De EU valt alleen te redden door Groot Brittannië aldus de Britten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Jaar geleden was het 1.000 miljard pond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd is de staatschuld in England 1900+ miljard.
tja, het bevestigd maar weer wat ik al tijden roep, de Media in NL zijn Baggerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
Criminelen bakken een taart
Dat...dit...kan...in.....NEDERLAND!
Eerst moeten de Duitsers de Fransen nog even tot capitulatie dwingen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:00 schreef Tem het volgende:
[..]
De EU valt alleen te redden door Groot Brittannië aldus de Britten.
Dat denken alle Europese landen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Bevestigt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, het bevestigd maar weer wat ik al tijden roep, de Media in NL zijn Bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |