quote:Minderjarige criminelen krijgen vanaf 1 februari de kans om een dreigende celstraf te voorkomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eader&utm_medium=RSSquote:. 'Ze krijgen trainingen op het gebied van sociale vaardigheden, moeten gesprekken voeren met hun slachtoffer, praten met hun familie of gaan een taart bakken.'
Gelukkig horen onze straffen volgens sommige in NWS tot de zwaarste van Europaquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit land gaat echt naar de klote
Mag je dan ook taarten bakken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef mountainbike007 het volgende:
Gewoon de dienstplicht weer invoeren en ze daar leren hoe het wel moet
Ik wou dat dat zo was. Het bericht staat in de meeste landelijke kranten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
Wat is er aan de hand in dit land? Is dit een grap?
Die moet wel een speld artikel zijn. Toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit land gaat echt naar de klote
De dienstplicht invoeren om een paar rotjochies aan te pakken is hetzelfde als een heel huizenblok plat bombarderen omdat er een drugsdealer in een van de appartementen blijkt te zitten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef mountainbike007 het volgende:
Dat is mijn eigen stukje als je dat nog niet opgevallen is. De taarten van GroenLinks en die taart met die mooie rode en groene kleurtjes komen ook van mij. Mooi he?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef nikk het volgende:
Het verhaal in het artikel is dan ook anders dan in de OP...
Dienstplicht ipv gevangenisstraf voor jongeren invoerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De dienstplicht invoeren om een paar rotjochies aan te pakken is hetzelfde als een heel huizenblok plat bombarderen omdat er een drugsdealer in een van de appartementen blijkt te zitten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:44 schreef bijdehand het volgende:
Wat is er aan de hand in dit land? Is dit een grap?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die moet wel een speld artikel zijn. Toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit moet haast een grap zijn..
Toch.. toch...?
Goed mensen, nu de trieste waarheid duidelijk wordt......wat vinden jullie ervan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:46 schreef Verbodsbord het volgende:
Volgens mij is mijn kalender stuk, is het al 1 april ineens?
Het gaat hier om veroordeelden criminelen die kunnen kiezen uit gevangenisstraf of taarten bakken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
Is dit niet net zoiets als bureau halt?
En ze daar ook nog eens toegang geven tot wapensquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:43 schreef mountainbike007 het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit land gaat is echt naar de klote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |