hey hoi je bent online wat leuk zeg!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar word ik dus ook gek van op Paiq. Soms wil je gewoon even kijken wat er gebeurd is, na zo'n mailtje met "nieuwe match, 2 berichten en een fotobewonderaar". Niet gelijk MOETEN praten
En een goede ook.quote:
Die hebben ze...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hadden ze maar een of-line functie op paiq
Nu je het erover hebt, doen jullie wel eens x of xx als je weggaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey hoi je bent online wat leuk zeg!
Wat heb je vandaag gedaan? Gewerkt zeker, ja he ja? Was het leuk, was het druk, ben je al toe aan weekend?
Over weekend gesproken, nog plannen, oh en wat heb je afgelopen weekend gedaan? Waarom reageer je nie joehoe!
Nou ik heb niks gedaan het weekend ik was ziek, ja ziek kut he. maar ja overleef het wel weer gaat nu beter met me. Ik heb geen plannen, ja miss samen lunche? JA dat lijkt leuk lunchen samen.
Maar alleen als jij wilt he, ben je er nog niet?
Nou ik gaat, leuk je gesproken te hebben!
doei! X
vind je het erg dta ik X deed of heb je liever een doei.
Nou ja, ik gaat op save! een dikke doei!
Hadden ze maar een of-line functie op paiq
ja, van die gasten zitten er tussenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
o_g![]()
Gaat het echt zo ja?Net of je alleen de linkerkant van een telefoongesprek hoort
![]()
Echtquote:
ik heb er 3 mee gemaakt die dat deden ja. Meteen huuuup huuuup en weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
o_g![]()
Gaat het echt zo ja?Net of je alleen de linkerkant van een telefoongesprek hoort
![]()
-Niet meer weergeven op de contacten-pagina. Wanneer je van de ander een bericht ontvangt verschijnt hij/zij weer.quote:
Crapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb er 3 mee gemaakt die dat deden ja. Meteen huuuup huuuup en weg.
Kan me goed voorstellen dat mannen daar nog veel erger in zijn.
zo snel heb ik daar toch geen last van, ik heb het idee dat de meeste dames toch wat meer afwachtend zijn. Laat staan dat er uberhaupt 3 of 4 contacten online zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind hem best handig eigenlijk. Maar ik raak er dan ook nogal kriegel van om online te komen en dat er dan gelijk drie of vier tegen je aan gaan beginnen te tetteren. Dan is het nog weleens een uitkomst.
Dit druipt gewoon aan alle kanten van "conflict-model"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
-Niet meer weergeven op de contacten-pagina. Wanneer je van de ander een bericht ontvangt verschijnt hij/zij weer.
-OfflineCheat. Voor de ander lijkt het alsof jij nooit meer online komt op Paiq. Kosten: eenmalig 5 credits.
-Blokkeren. De ander krijgt hier bericht over, en kan jou alleen nog via een OneLiner eenmalig benaderen.
-Blokkeren en klacht indienen.
Kost je dus wel credits, maar jij bent natuurlijk geen el-cheapo he?
Ik snap hier geen reet van. Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit druipt gewoon aan alle kanten van "conflict-model"Dat lijkt me geen goede insteek
Nou ja het gaat veel te veel over "hoe bestrijd je onwelgevallige contacten" in plaats van constructief denken. Maar goed nogmaals, wat weet ik er ook vanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap hier geen reet van. Wat bedoel je?
Weinig blijkbaar. We hebben het hier over een functie waarmee je in alle rust met één iemand kunt praten, zonder ''lastig'' gevallen te worden door andere dames in je contactenlijst die online zijn, geen chemische oorlogsvoering.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het gaat veel te veel over "hoe bestrijd je onwelgevallige contacten" in plaats van constructief denken. Maar goed nogmaals, wat weet ik er ook van
ah ok, meteen even doen zoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
-Niet meer weergeven op de contacten-pagina. Wanneer je van de ander een bericht ontvangt verschijnt hij/zij weer.
-OfflineCheat. Voor de ander lijkt het alsof jij nooit meer online komt op Paiq. Kosten: eenmalig 5 credits.
-Blokkeren. De ander krijgt hier bericht over, en kan jou alleen nog via een OneLiner eenmalig benaderen.
-Blokkeren en klacht indienen.
Kost je dus wel credits, maar jij bent natuurlijk geen el-cheapo he?
ik betaal om het te zien, gaat niet wachten, zonde van m'n tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo benieuwd naar de foto?
En als die dan tevoorschijn komt, denkt:of
True, for nowquote:
Okee dat lijkt me een nuttige functie. Dank voor je toelichtingquote:We hebben het hier over een functie waarmee je in alle rust met één iemand kunt praten, zonder ''lastig'' gevallen te worden door andere dames in je contactenlijst die online zijn,
Leuk gesprek enzo, komt die foto tevoorschijn, blijkt het echt tien keer niks te zijn en klik ik weg. Dan voel ik me zo'n harteloze klootzakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Luxuria het volgende:
hoezo, als je door blijft lullen is het ook oneerlijk toch. Je geeft haar dan mogelijke valse hoop.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Leuk gesprek enzo, komt die foto tevoorschijn, blijkt het echt tien keer niks te zijn en klik ik weg. Dan voel ik me zo'n harteloze klootzak
Haha dit idd. Ik ga dan meestal nog ff door met kletsen en ga dan weg en laat me ook niet meer zienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Leuk gesprek enzo, komt die foto tevoorschijn, blijkt het echt tien keer niks te zijn en klik ik weg. Dan voel ik me zo'n harteloze klootzak
Tuurlijk, maar toch...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo, als je door blijft lullen is het ook oneerlijk toch. Je geeft haar dan mogelijke valse hoop.
Hoort erbijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ik denk dat ik ook_gek de hand mag schudden, want ik ben wat dat betreft ook een oppervlakkige eikelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe erg het was natuurlijk, maar je kunt toch denken "Slik, ik had iets anders in gedachten... maar hey we hadden wel kei-leuke gesprekken en konden het goed vinden samen" zoiets is toch niet meteen helemaal "down the drain" als ze niet zo mooi blijkt te zijn als je dacht?
Zeker, maar een leuk gesprek klik ik niet meteen weg al weet je dan wel dat er geen date in gaat zitten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Luxuria het volgende:
Tja maar ja dan nog, stel het is een optie omdat je over het uiterlijk heen kan komen... als je dan niks beters is, is ze jouw 2e keus dus? Ook een fijne gedachtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, call me newb, maar ik zou best voorzichtig zijn met opties weggooien. In het algemeen gesproken dan
draai het anders eens om. Hoe zal jij het vinden als een meisje gezellig met je blijft door kletsen terwijl zij al weet dat het niks gaat worden, en jij komt daar aan het eind achter. Hoe zal jij dat vinden?quote:
ja hallo kap eens lekker mafkees! Begin jij anders mij ook al oppervlakkig te noemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ik denk dat ik ook_gek de hand mag schudden, want ik ben wat dat betreft ook een oppervlakkige eikel
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef Luxuria het volgende:
Vind het wel echt irritant als je foto's beoordeelt, dat je soms niet verder kunt omdat je 'te snel' bent.
Nou ik heb in 1-2 seconden echt wel gezien of iemand me aanspreekt of niet
Ik hoorde zoiets in de wandelgangenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
ja hallo kap eens lekker mafkees! Begin jij anders mij ook al oppervlakkig te noemen
ja zeker iets in een tuinbroek op de pottenbak clubquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets in de wandelgangen
En de korte pittige kapsel kapperquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja zeker iets in een tuinbroek op de pottenbak club
Nou ja, ik denk dat je als je op een datingsite zit, niet echt in de positie bent om alles maar af te branden wat je zelf als minder dan perfect beschouwt. Het staat je natuurlijk vrij om dat wel te doen, maar of je daarmee de oorlog gaat winnenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja maar ja dan nog, stel het is een optie omdat je over het uiterlijk heen kan komen... als je dan niks beters is, is ze jouw 2e keus dus? Ook een fijne gedachte
Dat mannen altijd de 2e keus zijn van vrouwen is algemeen bekend, vraag maar aan Chris Rock
Oh maar ik kap het heus wel af hoor, zo kieskeurig ben ik welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
draai het anders eens om. Hoe zal jij het vinden als een meisje gezellig met je blijft door kletsen terwijl zij al weet dat het niks gaat worden, en jij komt daar aan het eind achter. Hoe zal jij dat vinden?
ja niet doen! NIET DOEN! je lokt reacties bij mij uit en dan heb ik straks weer een boze user in mijn nek hijgen, of erger, moet ik uitleggen waar de tuinbroek vandaan komt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En de korte pittige kapsel kapper
Ik denk dat je hier de plank misslaat...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat iemand die op een datingsite zit, daar niet voor niks zit. Die heeft gewoon een probleem met het krijgen van een relatie op de "normale" manier. Zo van, ALS je nog wat wil, dan moet het op deze manier, en moet het bovendien niet te lang duren. Als je dan hooghartig maar van alles in de wind gaat slaan, ben je niet erg constructief bezig.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Yuki het volgende:
Wat is deze?
Nieuwe match op Paiq. Even kijken (wtf, hardstyle, pokeren en honkbal als do's...), Icebreaker invullen... Oh, hij is online!
Hij: Heey!
Ik: Hoi!
Hij: *offline*
Whut? Schrik je van hoi?
Ik beschik over genoeg zelfkennis om dat te beamen jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja niet doen! NIET DOEN! je lokt reacties bij mij uit en dan heb ik straks weer een boze user in mijn nek hijgen, of erger, moet ik uitleggen waar de tuinbroek vandaan komt.
OOOOOH Jij bent een in en in slecht mens zeg!
Hoiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Yuki het volgende:
Wat is deze?
Nieuwe match op Paiq. Even kijken (wtf, hardstyle, pokeren en honkbal als do's...), Icebreaker invullen... Oh, hij is online!
Whut? Schrik je van hoi?
ik ben ook tot op het bot door en door slecht. Dat moet ik helaas erkennenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik beschik over genoeg zelfkennis om dat te beamen ja
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:21 schreef Yuki het volgende:
Wat is deze?
Whut? Schrik je van hoi?
Ik dacht dat dat voornamelijk homo's waren die daarop zittenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Als je trouwens echt mensen wil versieren moet je op de toneelvereniging
Collega van me en een vriend van me hebben daar aardig wat succes
Dat zou kunnen. Ik ben door schade en schande redelijk defensief ingesteld geraakt, en had eigenlijk het idee dat het concept "datingsite" een verhoogde concentratie aan er-voor-open-staande vrouwen met zich mee zou brengen. Dat is ook waarom ik (heel voorzichtig) wat stapjes op dat gebied waag. Maar als jij me nu vertelt dat dat niet zo is, dan ben ik zo weer pleite hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier de plank misslaat...
Wat een ongelofelijke, achterhaalde portie bullshit verkoop je hier. Niet iedereen die op een datingsite zit is een kansloze kneus bij het leggen van contacten irl die dat als een soort van last resort zien. Je zou het - zoals de meesten hier - natuurlijk ook gewoon kunnen zien als een verbreding van je mogelijkheden, je bereik zo je wilt. Een extra mogelijkheid om een contact wat tot meer kan leiden op te doen. Of leef jij nog in de jaren 90 of iets, toen er nog een taboe op rustte?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat je als je op een datingsite zit, niet echt in de positie bent om alles maar af te branden wat je zelf als minder dan perfect beschouwt. Het staat je natuurlijk vrij om dat wel te doen, maar of je daarmee de oorlog gaat winnen![]()
Ik denk dat iemand die op een datingsite zit, daar niet voor niks zit. Die heeft gewoon een probleem met het krijgen van een relatie op de "normale" manier. Zo van, ALS je nog wat wil, dan moet het op deze manier, en moet het bovendien niet te lang duren. Als je dan hooghartig maar van alles in de wind gaat slaan, ben je niet erg constructief bezig.
Ja, misschien heeft het toch WEL wat te maken met "met minder genoegen nemen"![]()
/voortschrijdend inzicht
Joh hee, sorry. Ik kom niet hier om iemand kwaad te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke, achterhaalde portie bullshit verkoop je hier. Niet iedereen die op een datingsite zit is een kansloze kneus bij het leggen van contacten irl die dat als een soort van last resort zien. Je zou het - zoals de meesten hier - natuurlijk ook gewoon kunnen zien als een verbreding van je mogelijkheden, je bereik zo je wilt. Een extra mogelijkheid om een contact wat tot meer kan leiden op te doen. Of leef jij nog in de jaren 90 of iets, toen er nog een taboe op rustte?
Ik wil je niet wegjagen hoor, ik denk alleen dat het belangrijk is van je defensieve schild af te komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben door schade en schande redelijk defensief ingesteld geraakt, en had eigenlijk het idee dat het concept "datingsite" een verhoogde concentratie aan er-voor-open-staande vrouwen met zich mee zou brengen. Dat is ook waarom ik (heel voorzichtig) wat stapjes op dat gebied waag. Maar als jij me nu vertelt dat dat niet zo is, dan ben ik zo weer pleite hoor
Ja er zitten genoeg vrouwen op die kritisch zijn, net als veel mannen die daarop zitten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben door schade en schande redelijk defensief ingesteld geraakt, en had eigenlijk het idee dat het concept "datingsite" een verhoogde concentratie aan er-voor-open-staande vrouwen met zich mee zou brengen. Dat is ook waarom ik (heel voorzichtig) wat stapjes op dat gebied waag. Maar als jij me nu vertelt dat dat niet zo is, dan ben ik zo weer pleite hoor
Ja ik moet nog een beetje "er anders tegenaan gaan kijken", dat is wel zo jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil je niet wegjagen hoor, ik denk alleen dat het belangrijk is van je defensieve schild af te komen...
Datingsites zijn een middel om contact te leggen met mensen die open staan voor contact met leuke, nieuwe mensen (en reken daar jezelf gerust onder!).
Dank uquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja er zitten genoeg vrouwen op die kritisch zijn, net als veel mannen die daarop zitten.
Het is maar internet, wat kan je gebeuren? Je gaat er niet dood aan..
Gewoon doen, krijg je misschien ook langzaamaan wat meer zelfvertrouwen door de leuke contacten die je wel opdoet.
En wat SilentChaos hierboven mij zegt. Wat beter verwoord
Joh, dat kan heel mooi uitpakkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Kurzweil het volgende:
Gisteren per ongeluk een oneliner verstuurd met daarin "ketsen" in plaats van "kletsen", nog geaccepteerd ook
"Heb je zin om gezellig met mij te ketsen?"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef Kurzweil het volgende:
Gisteren per ongeluk een oneliner verstuurd met daarin "ketsen" in plaats van "kletsen", nog geaccepteerd ook
ja wat is dat saai zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:26 schreef Luxuria het volgende:
Heeft iemand al eens een battledate gedaan?
"Leuke foto! Zin om een keer te ketsen?"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
"Heb je zin om gezellig met mij te ketsen?"
Geweldigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
"Leuke foto! Zin om een keer te ketsen?"![]()
Je kan je afvragen wat het feit dat 'ie in deze vorm geaccepteerd werd voor verwachtingen scheptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
"Leuke foto! Zin om een keer te ketsen?"![]()
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Heeft die ander dan gewoon twee aparte chats en moet ze daarna kiezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wat is dat saai zeg
Ik zeg altijd dat ik leuker ben dan de ander en dat als ze er achter wilt komen ze mij moet kiezen na e battledate. En zo niet het altijd een vraag zal blijven. En veder niks zeggen.
Stom genoeg werkt het nog vaak ook.
En als ik denk, o god wat een draai van een kind is dat. Zeg ik al dat ze lekker voor de ander moet gaan, omdat ik haar niet wil.
Nee, je spreekt met beide kandidaten tegelijk. Behoorlijk onhandig ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Heeft die ander dan gewoon twee aparte chats en moet ze daarna kiezen?
je zit met ze 3en in 1 chat. In jou geval met 2 mannen en dan met je met ze drieen gaan praten en na een x aantal minuten moet jij kiezen wie van de 2 je leuker vind. Daar heb je dan weer 5min een gesprek mee en er na zeg je ja of nee tegen toevoegen aan je contacten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Heeft die ander dan gewoon twee aparte chats en moet ze daarna kiezen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Leuke foto, leuk kort jurkje, goeie klonten ook. Zin om te ketsen?
Kut, ik bedoel kletsen.
dat zeg je nou maar iets soort gelijks is mij wel eens overkomen tijdens stappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Leuke foto, leuk kort jurkje, goeie klonten ook. Zin om te ketsen?
Kut, ik bedoel kletsen.
Een vrouw die adrem isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg je nou maar iets soort gelijks is mij wel eens overkomen tijdens stappen.
Ik sta te praten met een leuke vrouw en ze was best adrem. Dat dwong mij snel te reageren natuurlijk
Op een gegeven zegt ze opeens "wat is het eerste wat er in je opkomt als je naar mij kijkt"
En ik hoor mij zelf geil zeggen. En zij kijkt mij aan van
JA sorry, ik vind dat je er geil uit ziet. Maar ja dat was een moment die niet meer te redden viel. Beetje jammer ook want met een beetje humor van uit haar kant was dat nog best een leuk moment geweest, maar helaas...
Dat is een beetje jammer dat ze daar niet zo leuk op reageert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg je nou maar iets soort gelijks is mij wel eens overkomen tijdens stappen.
Ik sta te praten met een leuke vrouw en ze was best adrem. Dat dwong mij snel te reageren natuurlijk
Op een gegeven zegt ze opeens "wat is het eerste wat er in je opkomt als je naar mij kijkt"
En ik hoor mij zelf geil zeggen. En zij kijkt mij aan van
JA sorry, ik vind dat je er geil uit ziet. Maar ja dat was een moment die niet meer te redden viel. Beetje jammer ook want met een beetje humor van uit haar kant was dat nog best een leuk moment geweest, maar helaas...
Ja precies, zo'n voortzetting lijkt me verreweg het normaalstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer dat ze daar niet zo leuk op reageert.
Ik zou me kapot gelachen hebben en het een leuk compliment vinden
Je geeft mee als ik je op je kop duw?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef Luxuria het volgende:
Iemand zei pas nog tegen mij dat ik een rijpe vrouw was![]()
Ik ben 23 jaar, maar ik weet wel wat hij daarmee bedoelde haha
Hij was trouwens een stuk ouder.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je geeft mee als ik je op je kop duw?
het was ook echt een compiment want oeh oeh oeh oeh oehhhhh wat zag ze er geweldig uit zeg!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer dat ze daar niet zo leuk op reageert.
Ik zou me kapot gelachen hebben en het een leuk compliment vinden
daar zullen we nooit achter komen ben ik bang. Miss voelde ze zich als een gebruiksvoorwerp of weet ik veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrouw die adrem is
en die zo'n vraag stelt.
En dan afknapt op zo'n antwoord? Beetje raar. Wat had ze dan willen horen?"Ik zie in jou een overtuigde communiste met een diep verlangen om veel nakomelingen te produceren"?
![]()
Ik bedoel, ik ben wel benieuwd wat "het goede antwoord" dan had moeten zijn
Waarom zie ik zo'n stapel borden voor me zoals bij een lopend buffet... dat ze in zo'n houder zitten met een veer eronderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je geeft mee als ik je op je kop duw?
geen idee, vast goed want ik dacht precies het zelfde maar dan van die vrouwen met die mega lange nekken waar zo een veer omheen zitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zie ik zo'n stapel borden voor me zoals bij een lopend buffet... dat ze in zo'n houder zitten met een veer eronder
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]![]()
Je hebt mijn verschrikkelijke spelfout gequote
en en en en en ?????quote:
vraag jij of wij samen een keer mee mogen doen, dat kan ik niet. Want dan gaat mijn oppervlakkige imago naar de klotenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en en en en en ?????
Hoe was ze?
ja D of een T of DT fuck it, strekking van de vraag blijft het zelfde.quote:
gelukkig heb ik zo mijn andere pluspuntenquote:
Heb jij ook al zo'n lekkere kont?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig heb ik zo mijn andere pluspunten
Oh okee, ik val daar nogal hard overquote:
ik heb bijna geen kontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n lekkere kont?
prima geen paniek!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik val daar nogal hard overMaar goed, sand darüber
![]()
V84 vertel
uhhu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb bijna geen kont
Miss komt joy ooit achter mijn pluspunten
1
2
3
zuipen!!!!!!!
4
5
mur naar huis slepen
6
ZUIPEN!!!!
7
nooit meer naar huis.
hoi Joy
whehe type op foon, beetje traagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
goed terug naar v84!
even door type we zijn benieuwd.
Klinkt gematigd positiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
Het was maar kort dankzij de NS, maar het was wel leuk. In bepaalde opzichten totaal mn type niet, in andere opzichten ook weer wel dus ik weet het niet zo goedwil dr iig nog wel eens zien als zij ook wil en dan zien we wel hoe t loopt. Iig heb ik de hele avond niet aan haar 'voorgangster' gedacht, voor t eerst in lange tijd dus dat is iig goed
En nee dr is helemaal niets gebeurd, jammer hč
Klinkt opzich niet heel verkeerd hoor, zeker dat je niet meer aan de vorige heb gedachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
Het was maar kort dankzij de NS, maar het was wel leuk. In bepaalde opzichten totaal mn type niet, in andere opzichten ook weer wel dus ik weet het niet zo goedwil dr iig nog wel eens zien als zij ook wil en dan zien we wel hoe t loopt. Iig heb ik de hele avond niet aan haar 'voorgangster' gedacht, voor t eerst in lange tijd dus dat is iig goed
Hoezo in bepaalde opzichten niet jouw type?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt opzich niet heel verkeerd hoor, zeker dat je niet meer aan de vorige heb gedacht
Maar je schaar is dus niet helemaal gesloten? goeie zaak
nou dit klikt toch niet als een drama? Je hebt zo te lezen niet je tijd zitten verdoen dus dat is goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt opzich niet heel verkeerd hoor, zeker dat je niet meer aan de vorige heb gedacht
Maar je schaar is dus niet helemaal gesloten? goeie zaak
AHAAAAAAAA jij durft geen beslissing te nemen omdat je het van haar nog niet weet. En bang bent om gekwetst te worden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Viking84 het volgende:
Nope niet helemaal gesloten maar weet nog niet of ik haar leuk of leuk-leuk vindmorgen eerst maar eens polsen wat zij vindt.
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vindquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo in bepaalde opzichten niet jouw type?
Noem je dat een wilde gok? Dat is ongeveer de meest main-streame denktrein die iemand kan hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AHAAAAAAAA jij durft geen beslissing te nemen omdat je het van haar nog niet weet. En bang bent om gekwetst te worden!
is een wilde gok, maar klopt het?
ja weet ik, maar zij doet soms heftig reageren op mij dus speel ik deze keer op save.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem je dat een wilde gok? Dat is ongeveer de meest main-streame denktrein die iemand kan hebben
Wat ben jij voor oppervlakkige doosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vind
nee hoor ik mail morgen wat ik vind en dan hoor ik t wel. En als zij geen vervolg ziet, dan weet ik dat voor mezelf wel weer recht te pratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AHAAAAAAAA jij durft geen beslissing te nemen omdat je het van haar nog niet weet. En bang bent om gekwetst te worden!
is een wilde gok, maar klopt het?
Nou prima tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vindmaar ik had verder wel een heel vertrouwd en warm gevoel bij haar dus dan vind ik dat ik het wel een kans moet geven. Er zijn niet veel vrouwen die in theorie zo goed bij mij zouden passen, zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja weet ik, maar zij doet soms heftig reageren op mij dus speel ik deze keer op save.
ja nee dit ook haha. En dan maak uitgerekend jij mij uit voor oppervlakkig en god mag weten wat nog meer. En nu doe je het zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vind![]()
Is ze te mannelijk of gewoon niet zo knap?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vindmaar ik had verder wel een heel vertrouwd en warm gevoel bij haar dus dan vind ik dat ik het wel een kans moet geven. Er zijn niet veel vrouwen die in theorie zo goed bij mij zouden passen, zeg maar
ze heeft een hele leuke uitstraling, en een prima hoofd maar de rest is wat minder goed verzorgd zeg maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ze te mannelijk of gewoon niet zo knap?Ik merk dat ik lesbiennes vaak niet aantrekkelijk vind, omdat ze vaak van die mannelijke trekjes hebben. Beetje zeikerig van mezelf omdat ik ze zelf ook wel zal hebben, maar ik kan er niet tegen.
Er zaten nog haren tussen de schaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze heeft een hele leuke uitstraling, en een prima hoofd maar de rest is wat minder goed verzorgd zeg maargeen mannelijke trekjes though.
hoe moet ik dit lezen? En ja dit is een serieuse vraag. Doel je op kleding, of geen getraind lijf en dus wat mollig of zelfs dik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze heeft een hele leuke uitstraling, en een prima hoofd maar de rest is wat minder goed verzorgd zeg maargeen mannelijke trekjes though.
nee er was een reden dat ze alleen hoofdfotos online had staan, zeg maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zaten nog haren tussen de schaar
Of was het een tuinbroekenkwestie?
ze was dik en vet en vadsig en lelijk en een walvis en een nijlpaard. Of niet alles tegelijk maar toch een paar. Okeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee er was een reden dat ze alleen hoofdfotos online had staan, zeg maar
Ahha, ik weet precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee er was een reden dat ze alleen hoofdfotos online had staan, zeg maar
Al m'n kansen verkeken dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook eens een meisje gehad die dat had, ik ben dus echt een oppervlakkige eikel want haar bovenlichaam was goed, ook gewoon slank, dunne armen, maar haar heupen + benen waren gewoon totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal uit verhouding...
Nou sorry hoor, dan lukt het me niet
Checkt foboquote:
Ik vind een dikke zeug zonderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook eens een meisje gehad die dat had, ik ben dus echt een oppervlakkige eikel want haar bovenlichaam was goed, ook gewoon slank, dunne armen, maar haar heupen + benen waren gewoon totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal uit verhouding...
Nou sorry hoor, dan lukt het me niet
Daar is een reden voor he, als er alleen foto's van een hoofd online staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Checkt fobo
Ziet alleen je gezicht en orgelpijpen
Jij bent gewoon echt een mooie meid zusjequote:
Vertel mij wat, Lexa staat er vol meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is een reden voor he, als er alleen foto's van een hoofd online staan
Ik vind een slanke den met:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind een dikke zeug zonder
*Kind uit vorige relatie
*schulden
*strafblad
*roken of drugs
Nog best een speelbare optie hoor. Dan is het wel zonder alles he, niet zonder 1 van de 4
Ik op zich niet, maar ik kan me ook nog wel voorstellen dat er een situatie optreedt waarin ik dat niet zo hard kan blijven volhoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind een slanke den met:
- strafblad
- roken en drugsverleden
Best interessant
is ineens weinig meer over van je dyslecticismequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef ook_gek het volgende:
strakke benen, strakke buik lekkere tietjes en de rest boeit niet.
Bij een rot kop gewoon doggy en kop in je kussen duwen.
JIHAAAAAAA en dan heel dat gezichtje vol spuiten!
Kan er alleen maar beter van worden.
ik sla door he?
sorry
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef ook_gek het volgende:
strakke benen, strakke buik lekkere tietjes en de rest boeit niet.
Bij een rot kop gewoon doggy en kop in je kussen duwen.
JIHAAAAAAA en dan heel dat gezichtje vol spuiten!
Kan er alleen maar beter van worden.
ik sla door he?
sorry
Ik vind mensen die alles doen zoals het hoort gewoon saaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik op zich niet, maar ik kan me ook nog wel voorstellen dat er een situatie optreedt waarin ik dat niet zo hard kan blijven volhouden![]()
Ja dat vindt iedereenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alles doen zoals het hoort gewoon saai
Nou een paar lekkere tieten... zeg ik geen nee tegen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, kan mij die tieten schelen
Strakke benen, strakke buik, leuke kop (vind ik wel belangrijk) en natuurlijk een goed set billen
Ik sla door, 4 bier op een dinsdagavond
Pure passie! dat helptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ineens weinig meer over van je dyslecticisme
Fuck no...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vindt iedereenMaar ondertussen
Seks ach dat komt wel een keer, misschienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck no...
Ik wil echt geen saai persoon... Tuurlijk wil ik lekker op de bank een filmpje kunnen kijken etc...
Maar ik wil wel wat meemakenSteegjes, achterbanken... oh wacht het ging niet over seks...
Ehhh nee gewoon ik hou niet van huisje boompje beestje
Grootspraak in combinatie met bier maakt je er niet aantrekkelijker op, mopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck no...
Ik wil echt geen saai persoon... Tuurlijk wil ik lekker op de bank een filmpje kunnen kijken etc...
Maar ik wil wel wat meemakenSteegjes, achterbanken... oh wacht het ging niet over seks...
ben je mijn broerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck no...
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Grootspraak in combinatie met bier maakt je er niet aantrekkelijker op, mop
kijk nou uit, straks wilt hij het aan je gaan bewijzenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Grootspraak in combinatie met bier maakt je er niet aantrekkelijker op, mop
Ik ken hem iets langer dan vandaag en weet dat hij dat niet gaat doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk nou uit, straks wilt hij het aan je gaan bewijzen
Dat had ik gezegt namelijk als ik hem was
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je mijn broer
Ik heb het ooit wel eens tussen de goudvissen en parkieten en een loslopend konijn gedaan![]()
Was een dierenwinkel
Dat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken hem iets langer dan vandaag en weet dat hij dat niet gaat doen![]()
Verder: Datingsites
Dat soort dingen zei ik vroeger ook altijd hardopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een vrouw zo veel kunnen bieden, maar somehow lukt de koppeling niet.
Ik ben er helemaal niet positief over, dat maak jij op uit die cheerleader. Die was bedoeld als positieve bemoediging om weer ontopic te gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dus
Sinds wanneer ben jij zo positief over datingsites
Wtf?
Ik weet al waar jij een foto van hebt geplaatst dan
echt waar! liefde van m'n leven zelfsquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt waar! liefde van m'n leven zelfs
Maar even iets recht zetten. Bij mij draaid alles om karacter en uitstraling. Is die goed dan boeien mij die dikke benen mij opeens een stuk minder
ho even, er zijn lelijke dikke vrouwen die lelijk blijven als ze slank zijn en er zijn dikke vrouwen die er in de kern gewoon prima uitzien. Maar als ik me haar met wat minder kilo's probeer voor te stellen denk ik er nog net zo over als nu, dus ik weet niet of dit het punt is. We hebben elkaar te kort gezien om er iets zinnige over te kunnen zeggen. En nu ga ik slapen. Doeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze was dik en vet en vadsig en lelijk en een walvis en een nijlpaard. Of niet alles tegelijk maar toch een paar. Okee
ik geloof je nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt waar! liefde van m'n leven zelfs
Maar even iets recht zetten. Bij mij draaid alles om karacter en uitstraling. Is die goed dan boeien mij die dikke benen mij opeens een stuk minder
ik vijl wel mijn nagelsquote:
Een man die gitaar speelt en een partij lenige/sterke vingers heeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vijl wel mijn nagels
Maar daar schaam ik mij niet voor! Oke de vrouwen kijken even vreemd op ik geef het toe en mijn collega's ook.
Maar wat willen de vrouwen liever, een vinger met gladde nagels in hun doos op 1 met weerhaken? Precies!
oh en waarom niet?quote:
Ja maar kom op, als ik het niet zeg, wie zegt het DAN? Een vrouw moet toch ergens vandaan horen wat ze aan mij kan hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort dingen zei ik vroeger ook altijd hardop
Maar die moet je altijd voor jezelf houden
begin is met je fobo foto updatenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar kom op, als ik het niet zeg, wie zegt het DAN? Een vrouw moet toch ergens vandaan horen wat ze aan mij kan hebben?
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
begin is met je fobo foto updaten
En dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
begin is met je fobo foto updaten
Ben jij dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen de 200 * 300 grens en ook binnen alle andere voorwaarden, maar Fok! meent het weer beter te weten![]()
[ afbeelding ]
Al 1000 keer beter dan die in je foboquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen de 200 * 300 grens en ook binnen alle andere voorwaarden, maar Fok! meent het weer beter te weten![]()
[ afbeelding ]
Was ook een foto van 10 jaar geledenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al 1000 keer beter dan die in je fobo
Dat leek net zo'n russische alcoholist.
Anneke wie?quote:
Gaat dat ook lukken als we samen keer gaan stappen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een natte vinger scoren natuurlijk.
Bedtijd hier. Goedenavond nog.
Fout. Deze is binnen de 300 * 200 grens. Maar dat is niet wat ze aangeven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
kansloze hoerensite ook dat fokquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fout. Deze is binnen de 300 * 200 grens. Maar dat is niet wat ze aangeven.
Je moet er niet op...quote:
quote:
Deed. Jij weet zo veel meer dan je doet voorkomenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed. Jij weet zo veel meer dan je doet voorkomen
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:54 schreef Cue_ het volgende:
Zal ik maar even beamen dat dat flash is?
Ik zeg niks toch? Ik vind het wel knap, ik zou het no way kunnenquote:
bedankt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
maar mijn fobo plaat is vervangen. Als het iemand wat boeit.
Was jij dat echt op die oude foto?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook een foto van 10 jaar geledenmaar op eoa manier kan deze niet in mijn fobo
Je had hem mee kunnen nemen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Mijn 'date' deze week met een fokker was trouwens verrassend leuk. Altijd gedacht dat we totaal geen klik zouden hebben, maar toch waren we nieuwsgierig genoeg.
Erg leuke avond gehad. Vond t jammer dat ik op tijd terug moest naar t hotel.
Heel tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Mijn 'date' deze week met een fokker was trouwens verrassend leuk. Altijd gedacht dat we totaal geen klik zouden hebben, maar toch waren we nieuwsgierig genoeg.
Ik heb m meegekregen tot t station (omdat ik half uur moest wachten. Meer dan dat was er niet uit te halenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:17 schreef ook_gek het volgende:
Je had hem mee kunnen nemen toch?
Maar wat of is er nog iets gebeurd?
Met wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Heet dat tegenwoordig zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m meegekregen tot t station (omdat ik half uur moest wachten. Meer dan dat was er niet uit te halen
Noppes, enkel veel gepraat en gelachen.
Haha skills. Iemand in deze kou een half uur staan laten wachten op het station.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m meegekregen tot t station (omdat ik half uur moest wachten. Meer dan dat was er niet uit te halen
Nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fokdates behoor je geheim te houden
Zal ik onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook veel leuker om te raden.
Dat is toch makkelijk! Het zal seriedater Silenus wel weer zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook veel leuker om te raden.
Neh. Die ben ik ooit al eens tegengekomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk! Het zal seriedater Silenus wel weer zijn.
* Yuki mompelt iets over het oudste beroepquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Brooddater?
Zou wel wat zijn, als je je geld zou kunnen verdienen met daten!
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki mompelt iets over het oudste beroep
Hoeft niet altijd zo te zijn:quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is geen datenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef barocci het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd zo te zijn:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)-voor-knuffelen.html
Why so serious?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is geen daten
Of hadden ze vroeger ook al escorts in de Romeinse tijd?
Ik dacht dat je toen alleen prostitutie had en ni techt escorts
T'is vroegquote:
Hadden ze wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is geen daten
Of hadden ze vroeger ook al escorts in de Romeinse tijd?
Ik dacht dat je toen alleen prostitutie had en ni techt escorts
Ja maar ja, ik kan ook een escort bellen om indruk te maken op een feestje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hadden ze wel.Dames voor begeleiding naar feesten. dat waren geen hoeren, want dat zou niet classy zijn.
Als ik zelf mijn klanten kan kiezen lijkt het me wel wat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ja, ik kan ook een escort bellen om indruk te maken op een feestje.
Loop je wel de hele tijd in je achterhoofd met het idee dat je er wel overheen mag
Maar het is toch een wat netter beroep iddvaak ook mooiere vrouwen...
Maar goed, opeens weet je het, je wordt gigolo!
Het idee dat je met vieze, niet aantrekkelijke, te handtastelijke mensen op date moet... Brrrrr!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zelf mijn klanten kan kiezen lijkt het me wel wat.
Maar ik denk dat er weinig te kiezen zal zijn als je ook nog wat wil verdienen.
Ja, daarom als ik zelf mijn klanten mag kiezen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het idee dat je met vieze, niet aantrekkelijke, te handtastelijke mensen op date moet... Brrrrr!
Fokdatesquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is leuk, Cue_. Ik heb zaterdag weer een fokdate. Zin in.
Leuk hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus ook nooit wat tussen onsquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het idee dat je met vieze, niet aantrekkelijke, te handtastelijke mensen op date moet... Brrrrr!
Zulks een eer dat ik klant mag zijn van jou!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, daarom als ik zelf mijn klanten mag kiezen..
Maar Yuki. Voor jou.. 80 euro.![]()
Ik heb nog nooit een fok date gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
FokdatesVind ik leuker dan daten via Paiq geloof ik
Veel plezier, Joe!
Dan hoor je er niet meer bijquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fok date gehad
Meetings doe ik ook zelden aan
Ik hoor het wel over een maandje dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zulks een eer dat ik klant mag zijn van jou!
Maar ik ben nog niet zo wanhopig dat ik ervoor wil betalen hoor
Nee, jij vieze, onaantrekkelijke, handtastelijke man!quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus ook nooit wat tussen ons![]()
Shit!quote:
Hoeft geen dame te zijn toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit!
Oke welke fok dame wilt mij redden en gaat met mij op date
Had gekund. Vind t leuker als de man t initiatief neemtquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Ik had gewoon gezoend. Je moet toch wat om warm te blijven
Ik wil geen mensen van Fok in mijn huis hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
Mensen die geen Foksters in hun liefdesnestje krijgen.
Jij wilt in je reet geneukt worden ja?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeft geen dame te zijn toch?
Voor jou 250 euro.
Waarom niet? Als je ze eenmaal een beetje hebt leren kennen zijn het net normale mensen hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen van Fok in mijn huis hebben
Nu draai je het om.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wilt in je reet geneukt worden ja?
Omdat ik dat niet op prijs stel. Ze hoeven niet te weten wat ik in huis heb. Er komen maar weinig vrienden m'n huis binnen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je ze eenmaal een beetje hebt leren kennen zijn het net normale mensen hoor.
Sommigen dan
Geef het feminisme een kans.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund. Vind t leuker als de man t initiatief neemt
Krijg ik 250 om met je op date te gaan?quote:
Leuker, ja. Maar daardoor niet zoenen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had gekund. Vind t leuker als de man t initiatief neemt
Wow. Ok... Als ik iemand eenmaal een beetje ken en vertrouw mogen ze best binnen komen hoor. Als ik erbij ben ofc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet op prijs stel. Ze hoeven niet te weten wat ik in huis heb. Er komen maar weinig vrienden m'n huis binnen.
Nee ik bedoelde dat ik een handtastelijk figuur benquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, jij vieze, onaantrekkelijke, handtastelijke man!
Of doelde je op mij?
Wie weet gebeurd t ooit nog een keerquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuker, ja. Maar daardoor niet zoenen?
Oh bij mij ook wel hoor. Maar ik heb geen zin dat mensen opeens gaan verkondigen wat ik thuis heb staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow. Ok... Als ik iemand eenmaal een beetje ken en vertrouw mogen ze best binnen komen hoor. Als ik erbij ben ofc.
Zolang dat niet gecombineerd wordt met vies en onaantrekkelijk hoeft dat geen bezwaar te zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik een handtastelijk figuur ben
quote:
Ah, vervolgdate dus?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie weet gebeurd t ooit nog een keer
En beetje die spanning is ook niet erg
bij mij verschilt t. Tis maar net hoe de avond verloopt .quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat knap, niet zoenen. Ik ben nogal primair ingesteld dus als ik het leuk heb met iemand dan wordt er nogal snel gezoend
+1 nog een fok dame gezocht voor mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit!
Oke welke fok dame wilt mij redden en gaat met mij op date
Dit. Wel weer zo traditioneel/ouderwets/niet feministisch dat ik eerst kijk of hij initiatief neemt... Maar duurt dat me toch écht te lang, dan neem ik wel het voortouw.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat knap, niet zoenen. Ik ben nogal primair ingesteld dus als ik het leuk heb met iemand dan wordt er nogal snel gezoend
Wij kunnen elkaar weer de hand schudden wat dat betreftquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ja beetje lamme reden. Maar denk wel dat je niet op de eerste date direct hoeft te zoenen ofzo. Niet voor de spanning, maar even aankijken en als je elkaar leuk vindt komt het er toch wel van later. Of je moet heel erg zin hebben of verwachten dat er geen 2e date komtquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind, spanning er in houden altijd zo klinken als excuus om iets niet gedaan te hebben
Ja of ze zet je weg als mietje die niks durftquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja beetje lamme reden. Maar denk wel dat je niet op de eerste date direct hoeft te zoenen ofzo. Niet voor de spanning, maar even aankijken en als je elkaar leuk vindt komt het er toch wel van later. Of je moet heel erg zin hebben of verwachten dat er geen 2e date komtMaar niet direct de eerste date zoenen geeft als jongen ook wel een signaal af. Kan een meid positief vinden of negatief maar denk (als je gewoon zegt dat je haar leuk vindt) vooral wel positief en netjes.
Niet na 1 date hoor...tenzij zij echt zo'n moment aanstuurt maar je doet niks. Dan welquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of ze zet je weg als mietje die niks durft
Nou lijkt me niet. Als je gewoon wat weet te praten enzo. Dan denken meiden niet dat je een mietje bent ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of ze zet je weg als mietje die niks durft
Idd, en de situatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef ook_gek het volgende:
Ach ja, je moet het moment en je gevoel laten bepalen
Dank jequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:07 schreef Luxuria het volgende:
Je ziet er toch goed uit? Ik snap niet dat je zo'n moeite hebt met een meid vinden.
Hoiquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeNee, ik ook niet. Maar goeiemorgen allemaal
Mwah. Ik heb in het verleden veel gezoend, dus doe dat nu niet zo heel snel meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
hmm, veuls te lang geleden alweerquote:
Jij gaat met HJ daten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:54 schreef Luxuria het volgende:
Izoenen en knuffelen
Moet helaas wachten tot mijn date zaterdag.
Hertog Jan? LEKKER!quote:
Binnen zoenen in een openbare gelegenheid hou ik niet zo van...zeker niet de eerste keer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:51 schreef rival het volgende:
Ik zoen als ik dat wil, ga daarbij niet nadenken welke date het nou is.
Komt er meestal wel op neer dat dat date 1 is.
Als we samen op de bank een film gaan kijken, of ergens alleen zijn dan is dat ook meestal niet pas aan het einde van de date...
Zoenen
Ik weet wel waar jij op wil zittenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Yuki het volgende:
Zoenen
Knuffelen
Seks
Waarom zit ik op m'n werk?
Had ik ook altijd hoor, maar fuck it, soms loopt het gewoon zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Binnen zoenen in een openbare gelegenheid hou ik niet zo van...zeker niet de eerste keer.
Get a room idee krijg ik er een beetje van. (behalve met uitgaan)
Om de spanning op te bouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Yuki het volgende:
Zoenen
Knuffelen
Seks
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij op wil zitten
Had ik maar zo'n vooruitzichtquote:
Ik moet nog vet lang wachten hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vooruitzicht
Als ik wil zoenen moet ik hoe dan ook weer aan het werk
Maar goed, dit weekend op wintersport
quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vooruitzicht
Als ik wil zoenen moet ik hoe dan ook weer aan het werk
Maar goed, dit weekend op wintersport
quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het weekendquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:57 schreef Yuki het volgende:
Zoenen
Knuffelen
Seks
Hm ja, denk het wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Ligt eraan, of ik het idee heb dat die ander er anders instaat dan ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Zouden jullie zoenen op een eerste date als het moment daar is, maar terwijl je in je achterhoofd weet dat het niets wordt?
Niet als ik het idee heb dat zij er anders over denkt dan ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |