Was ook een foto van 10 jaar geledenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al 1000 keer beter dan die in je fobo
Dat leek net zo'n russische alcoholist.
Anneke wie?quote:
Gaat dat ook lukken als we samen keer gaan stappen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een natte vinger scoren natuurlijk.
Bedtijd hier. Goedenavond nog.
Fout. Deze is binnen de 300 * 200 grens. Maar dat is niet wat ze aangeven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen de 200 * 300 grens en ook binnen alle andere voorwaarden, maar Fok! meent het weer beter te weten![]()
[ afbeelding ]
kansloze hoerensite ook dat fokquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Fout. Deze is binnen de 300 * 200 grens. Maar dat is niet wat ze aangeven.
Je moet er niet op...quote:
quote:
Deed. Jij weet zo veel meer dan je doet voorkomenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed. Jij weet zo veel meer dan je doet voorkomen
Wie ben jij nou weer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:54 schreef Cue_ het volgende:
Zal ik maar even beamen dat dat flash is?
Ik zeg niks toch? Ik vind het wel knap, ik zou het no way kunnenquote:
bedankt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
maar mijn fobo plaat is vervangen. Als het iemand wat boeit.
Was jij dat echt op die oude foto?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook een foto van 10 jaar geledenmaar op eoa manier kan deze niet in mijn fobo
Je had hem mee kunnen nemen toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Mijn 'date' deze week met een fokker was trouwens verrassend leuk. Altijd gedacht dat we totaal geen klik zouden hebben, maar toch waren we nieuwsgierig genoeg.
Erg leuke avond gehad. Vond t jammer dat ik op tijd terug moest naar t hotel.
Heel tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Mijn 'date' deze week met een fokker was trouwens verrassend leuk. Altijd gedacht dat we totaal geen klik zouden hebben, maar toch waren we nieuwsgierig genoeg.
Ik heb m meegekregen tot t station (omdat ik half uur moest wachten. Meer dan dat was er niet uit te halenquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:17 schreef ook_gek het volgende:
Je had hem mee kunnen nemen toch?
Maar wat of is er nog iets gebeurd?
Met wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |