kijk nou uit, straks wilt hij het aan je gaan bewijzenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Grootspraak in combinatie met bier maakt je er niet aantrekkelijker op, mop
Ik ken hem iets langer dan vandaag en weet dat hij dat niet gaat doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk nou uit, straks wilt hij het aan je gaan bewijzen
Dat had ik gezegt namelijk als ik hem was
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je mijn broer
Ik heb het ooit wel eens tussen de goudvissen en parkieten en een loslopend konijn gedaan![]()
Was een dierenwinkel
Dat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken hem iets langer dan vandaag en weet dat hij dat niet gaat doen![]()
Verder: Datingsites
Dat soort dingen zei ik vroeger ook altijd hardopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een vrouw zo veel kunnen bieden, maar somehow lukt de koppeling niet.
Ik ben er helemaal niet positief over, dat maak jij op uit die cheerleader. Die was bedoeld als positieve bemoediging om weer ontopic te gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dus
Sinds wanneer ben jij zo positief over datingsites
Wtf?
Ik weet al waar jij een foto van hebt geplaatst dan
echt waar! liefde van m'n leven zelfsquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt waar! liefde van m'n leven zelfs
Maar even iets recht zetten. Bij mij draaid alles om karacter en uitstraling. Is die goed dan boeien mij die dikke benen mij opeens een stuk minder
ho even, er zijn lelijke dikke vrouwen die lelijk blijven als ze slank zijn en er zijn dikke vrouwen die er in de kern gewoon prima uitzien. Maar als ik me haar met wat minder kilo's probeer voor te stellen denk ik er nog net zo over als nu, dus ik weet niet of dit het punt is. We hebben elkaar te kort gezien om er iets zinnige over te kunnen zeggen. En nu ga ik slapen. Doeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze was dik en vet en vadsig en lelijk en een walvis en een nijlpaard. Of niet alles tegelijk maar toch een paar. Okee
ik geloof je nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt waar! liefde van m'n leven zelfs
Maar even iets recht zetten. Bij mij draaid alles om karacter en uitstraling. Is die goed dan boeien mij die dikke benen mij opeens een stuk minder
ik vijl wel mijn nagelsquote:
Een man die gitaar speelt en een partij lenige/sterke vingers heeftquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vijl wel mijn nagels
Maar daar schaam ik mij niet voor! Oke de vrouwen kijken even vreemd op ik geef het toe en mijn collega's ook.
Maar wat willen de vrouwen liever, een vinger met gladde nagels in hun doos op 1 met weerhaken? Precies!
oh en waarom niet?quote:
Ja maar kom op, als ik het niet zeg, wie zegt het DAN? Een vrouw moet toch ergens vandaan horen wat ze aan mij kan hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat soort dingen zei ik vroeger ook altijd hardop
Maar die moet je altijd voor jezelf houden
begin is met je fobo foto updatenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar kom op, als ik het niet zeg, wie zegt het DAN? Een vrouw moet toch ergens vandaan horen wat ze aan mij kan hebben?
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
begin is met je fobo foto updaten
En dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
begin is met je fobo foto updaten
Ben jij dat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen de 200 * 300 grens en ook binnen alle andere voorwaarden, maar Fok! meent het weer beter te weten![]()
[ afbeelding ]
Al 1000 keer beter dan die in je foboquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen de 200 * 300 grens en ook binnen alle andere voorwaarden, maar Fok! meent het weer beter te weten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |