ik heb bijna geen kontquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n lekkere kont?
prima geen paniek!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik val daar nogal hard overMaar goed, sand darüber
![]()
V84 vertel
uhhu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb bijna geen kont
Miss komt joy ooit achter mijn pluspunten
1
2
3
zuipen!!!!!!!
4
5
mur naar huis slepen
6
ZUIPEN!!!!
7
nooit meer naar huis.
hoi Joy
whehe type op foon, beetje traagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef ook_gek het volgende:
goed terug naar v84!
even door type we zijn benieuwd.
Klinkt gematigd positiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
Het was maar kort dankzij de NS, maar het was wel leuk. In bepaalde opzichten totaal mn type niet, in andere opzichten ook weer wel dus ik weet het niet zo goedwil dr iig nog wel eens zien als zij ook wil en dan zien we wel hoe t loopt. Iig heb ik de hele avond niet aan haar 'voorgangster' gedacht, voor t eerst in lange tijd dus dat is iig goed
En nee dr is helemaal niets gebeurd, jammer hè
Klinkt opzich niet heel verkeerd hoor, zeker dat je niet meer aan de vorige heb gedachtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
Het was maar kort dankzij de NS, maar het was wel leuk. In bepaalde opzichten totaal mn type niet, in andere opzichten ook weer wel dus ik weet het niet zo goedwil dr iig nog wel eens zien als zij ook wil en dan zien we wel hoe t loopt. Iig heb ik de hele avond niet aan haar 'voorgangster' gedacht, voor t eerst in lange tijd dus dat is iig goed
Hoezo in bepaalde opzichten niet jouw type?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt opzich niet heel verkeerd hoor, zeker dat je niet meer aan de vorige heb gedacht
Maar je schaar is dus niet helemaal gesloten? goeie zaak
nou dit klikt toch niet als een drama? Je hebt zo te lezen niet je tijd zitten verdoen dus dat is goedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt opzich niet heel verkeerd hoor, zeker dat je niet meer aan de vorige heb gedacht
Maar je schaar is dus niet helemaal gesloten? goeie zaak
AHAAAAAAAA jij durft geen beslissing te nemen omdat je het van haar nog niet weet. En bang bent om gekwetst te worden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:21 schreef Viking84 het volgende:
Nope niet helemaal gesloten maar weet nog niet of ik haar leuk of leuk-leuk vindmorgen eerst maar eens polsen wat zij vindt.
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vindquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo in bepaalde opzichten niet jouw type?
Noem je dat een wilde gok? Dat is ongeveer de meest main-streame denktrein die iemand kan hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AHAAAAAAAA jij durft geen beslissing te nemen omdat je het van haar nog niet weet. En bang bent om gekwetst te worden!
is een wilde gok, maar klopt het?
ja weet ik, maar zij doet soms heftig reageren op mij dus speel ik deze keer op save.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noem je dat een wilde gok? Dat is ongeveer de meest main-streame denktrein die iemand kan hebben
Wat ben jij voor oppervlakkige doosquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vind
nee hoor ik mail morgen wat ik vind en dan hoor ik t wel. En als zij geen vervolg ziet, dan weet ik dat voor mezelf wel weer recht te pratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AHAAAAAAAA jij durft geen beslissing te nemen omdat je het van haar nog niet weet. En bang bent om gekwetst te worden!
is een wilde gok, maar klopt het?
Nou prima tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vindmaar ik had verder wel een heel vertrouwd en warm gevoel bij haar dus dan vind ik dat ik het wel een kans moet geven. Er zijn niet veel vrouwen die in theorie zo goed bij mij zouden passen, zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja weet ik, maar zij doet soms heftig reageren op mij dus speel ik deze keer op save.
ja nee dit ook haha. En dan maak uitgerekend jij mij uit voor oppervlakkig en god mag weten wat nog meer. En nu doe je het zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vind![]()
Is ze te mannelijk of gewoon niet zo knap?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik haar fysiek aantrekkelijk genoeg vindmaar ik had verder wel een heel vertrouwd en warm gevoel bij haar dus dan vind ik dat ik het wel een kans moet geven. Er zijn niet veel vrouwen die in theorie zo goed bij mij zouden passen, zeg maar
ze heeft een hele leuke uitstraling, en een prima hoofd maar de rest is wat minder goed verzorgd zeg maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ze te mannelijk of gewoon niet zo knap?Ik merk dat ik lesbiennes vaak niet aantrekkelijk vind, omdat ze vaak van die mannelijke trekjes hebben. Beetje zeikerig van mezelf omdat ik ze zelf ook wel zal hebben, maar ik kan er niet tegen.
Er zaten nog haren tussen de schaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze heeft een hele leuke uitstraling, en een prima hoofd maar de rest is wat minder goed verzorgd zeg maargeen mannelijke trekjes though.
hoe moet ik dit lezen? En ja dit is een serieuse vraag. Doel je op kleding, of geen getraind lijf en dus wat mollig of zelfs dik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze heeft een hele leuke uitstraling, en een prima hoofd maar de rest is wat minder goed verzorgd zeg maargeen mannelijke trekjes though.
nee er was een reden dat ze alleen hoofdfotos online had staan, zeg maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zaten nog haren tussen de schaar
Of was het een tuinbroekenkwestie?
ze was dik en vet en vadsig en lelijk en een walvis en een nijlpaard. Of niet alles tegelijk maar toch een paar. Okeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee er was een reden dat ze alleen hoofdfotos online had staan, zeg maar
Ahha, ik weet precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee er was een reden dat ze alleen hoofdfotos online had staan, zeg maar
Al m'n kansen verkeken dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook eens een meisje gehad die dat had, ik ben dus echt een oppervlakkige eikel want haar bovenlichaam was goed, ook gewoon slank, dunne armen, maar haar heupen + benen waren gewoon totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal uit verhouding...
Nou sorry hoor, dan lukt het me niet
Checkt foboquote:
Ik vind een dikke zeug zonderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook eens een meisje gehad die dat had, ik ben dus echt een oppervlakkige eikel want haar bovenlichaam was goed, ook gewoon slank, dunne armen, maar haar heupen + benen waren gewoon totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal uit verhouding...
Nou sorry hoor, dan lukt het me niet
Daar is een reden voor he, als er alleen foto's van een hoofd online staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Checkt fobo
Ziet alleen je gezicht en orgelpijpen
Jij bent gewoon echt een mooie meid zusjequote:
Vertel mij wat, Lexa staat er vol meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is een reden voor he, als er alleen foto's van een hoofd online staan
Ik vind een slanke den met:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind een dikke zeug zonder
*Kind uit vorige relatie
*schulden
*strafblad
*roken of drugs
Nog best een speelbare optie hoor. Dan is het wel zonder alles he, niet zonder 1 van de 4
Ik op zich niet, maar ik kan me ook nog wel voorstellen dat er een situatie optreedt waarin ik dat niet zo hard kan blijven volhoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind een slanke den met:
- strafblad
- roken en drugsverleden
Best interessant
is ineens weinig meer over van je dyslecticismequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef ook_gek het volgende:
strakke benen, strakke buik lekkere tietjes en de rest boeit niet.
Bij een rot kop gewoon doggy en kop in je kussen duwen.
JIHAAAAAAA en dan heel dat gezichtje vol spuiten!
Kan er alleen maar beter van worden.
ik sla door he?
sorry
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef ook_gek het volgende:
strakke benen, strakke buik lekkere tietjes en de rest boeit niet.
Bij een rot kop gewoon doggy en kop in je kussen duwen.
JIHAAAAAAA en dan heel dat gezichtje vol spuiten!
Kan er alleen maar beter van worden.
ik sla door he?
sorry
Ik vind mensen die alles doen zoals het hoort gewoon saaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik op zich niet, maar ik kan me ook nog wel voorstellen dat er een situatie optreedt waarin ik dat niet zo hard kan blijven volhouden![]()
Ja dat vindt iedereenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alles doen zoals het hoort gewoon saai
Nou een paar lekkere tieten... zeg ik geen nee tegen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een billenman, kan mij die tieten schelen
Strakke benen, strakke buik, leuke kop (vind ik wel belangrijk) en natuurlijk een goed set billen
Ik sla door, 4 bier op een dinsdagavond
Pure passie! dat helptquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is ineens weinig meer over van je dyslecticisme
Fuck no...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vindt iedereenMaar ondertussen
Seks ach dat komt wel een keer, misschienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck no...
Ik wil echt geen saai persoon... Tuurlijk wil ik lekker op de bank een filmpje kunnen kijken etc...
Maar ik wil wel wat meemakenSteegjes, achterbanken... oh wacht het ging niet over seks...
Ehhh nee gewoon ik hou niet van huisje boompje beestje
Grootspraak in combinatie met bier maakt je er niet aantrekkelijker op, mopquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck no...
Ik wil echt geen saai persoon... Tuurlijk wil ik lekker op de bank een filmpje kunnen kijken etc...
Maar ik wil wel wat meemakenSteegjes, achterbanken... oh wacht het ging niet over seks...
ben je mijn broerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fuck no...
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Grootspraak in combinatie met bier maakt je er niet aantrekkelijker op, mop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |