dat zeg je nou maar iets soort gelijks is mij wel eens overkomen tijdens stappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
Leuke foto, leuk kort jurkje, goeie klonten ook. Zin om te ketsen?
Kut, ik bedoel kletsen.
Een vrouw die adrem isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg je nou maar iets soort gelijks is mij wel eens overkomen tijdens stappen.
Ik sta te praten met een leuke vrouw en ze was best adrem. Dat dwong mij snel te reageren natuurlijk
Op een gegeven zegt ze opeens "wat is het eerste wat er in je opkomt als je naar mij kijkt"
En ik hoor mij zelf geil zeggen. En zij kijkt mij aan van
JA sorry, ik vind dat je er geil uit ziet. Maar ja dat was een moment die niet meer te redden viel. Beetje jammer ook want met een beetje humor van uit haar kant was dat nog best een leuk moment geweest, maar helaas...
Dat is een beetje jammer dat ze daar niet zo leuk op reageert.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zeg je nou maar iets soort gelijks is mij wel eens overkomen tijdens stappen.
Ik sta te praten met een leuke vrouw en ze was best adrem. Dat dwong mij snel te reageren natuurlijk
Op een gegeven zegt ze opeens "wat is het eerste wat er in je opkomt als je naar mij kijkt"
En ik hoor mij zelf geil zeggen. En zij kijkt mij aan van
JA sorry, ik vind dat je er geil uit ziet. Maar ja dat was een moment die niet meer te redden viel. Beetje jammer ook want met een beetje humor van uit haar kant was dat nog best een leuk moment geweest, maar helaas...
Ja precies, zo'n voortzetting lijkt me verreweg het normaalstequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer dat ze daar niet zo leuk op reageert.
Ik zou me kapot gelachen hebben en het een leuk compliment vinden
Je geeft mee als ik je op je kop duw?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef Luxuria het volgende:
Iemand zei pas nog tegen mij dat ik een rijpe vrouw was![]()
Ik ben 23 jaar, maar ik weet wel wat hij daarmee bedoelde haha
Hij was trouwens een stuk ouder.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je geeft mee als ik je op je kop duw?
het was ook echt een compiment want oeh oeh oeh oeh oehhhhh wat zag ze er geweldig uit zeg!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer dat ze daar niet zo leuk op reageert.
Ik zou me kapot gelachen hebben en het een leuk compliment vinden
daar zullen we nooit achter komen ben ik bang. Miss voelde ze zich als een gebruiksvoorwerp of weet ik veelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vrouw die adrem is
en die zo'n vraag stelt.
En dan afknapt op zo'n antwoord? Beetje raar. Wat had ze dan willen horen?"Ik zie in jou een overtuigde communiste met een diep verlangen om veel nakomelingen te produceren"?
![]()
Ik bedoel, ik ben wel benieuwd wat "het goede antwoord" dan had moeten zijn
Waarom zie ik zo'n stapel borden voor me zoals bij een lopend buffet... dat ze in zo'n houder zitten met een veer eronderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je geeft mee als ik je op je kop duw?
geen idee, vast goed want ik dacht precies het zelfde maar dan van die vrouwen met die mega lange nekken waar zo een veer omheen zitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom zie ik zo'n stapel borden voor me zoals bij een lopend buffet... dat ze in zo'n houder zitten met een veer eronder
Oh ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]![]()
Je hebt mijn verschrikkelijke spelfout gequote
en en en en en ?????quote:
vraag jij of wij samen een keer mee mogen doen, dat kan ik niet. Want dan gaat mijn oppervlakkige imago naar de klotenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en en en en en ?????
Hoe was ze?
ja D of een T of DT fuck it, strekking van de vraag blijft het zelfde.quote:
gelukkig heb ik zo mijn andere pluspuntenquote:
Heb jij ook al zo'n lekkere kont?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig heb ik zo mijn andere pluspunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |