abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124254446
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Klopt maar dan nog snap ik er maar bar weinig van :@
lol :)

Wat lukt er niet dan ?
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:20:06 #102
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124254578
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef Altron het volgende:

[..]

lol :)

Wat lukt er niet dan ?
Oh komt wel joh.
Ik heb nog niet echt door waar ik sein moet plaatsen enz :P

Ik denk niet dat er een carrière bij pro-rail voor me is weggelegd :P
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_124254893
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh komt wel joh.
Ik heb nog niet echt door waar ik sein moet plaatsen enz :P

Ik denk niet dat er een carrière bij pro-rail voor me is weggelegd :P
hehe :)

Ja tis effe uitvogelen.
Ik gebruik alleen die standaard seinen eigenlijk en dan laat ik ze in een rondje rijden , werkt prima.

Zal vanavond weer eens even inloggen om te kijken of m'n bedrijf nog winst maakt :P
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:32:55 #104
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124255026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:29 schreef Altron het volgende:

[..]

hehe :)

Ja tis effe uitvogelen.
Ik gebruik alleen die standaard seinen eigenlijk en dan laat ik ze in een rondje rijden , werkt prima.

Zal vanavond weer eens even inloggen om te kijken of m'n bedrijf nog winst maakt :P
Ik wacht nog wel even met op een server spelen, eerst even zorgen dat ik het spel weer snap :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_124282274
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik wacht nog wel even met op een server spelen, eerst even zorgen dat ik het spel weer snap :D
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_124288556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef Altron het volgende:

[..]

Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
zo heb ik het gedaan inderdaad :P
vooral de in en uitgangsseinen vind ik een ramp, snap ze nog steeds niet 100% :P
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:37:25 #107
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124305117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef Altron het volgende:

[..]

Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
Is op zich wel een idee :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:55:36 #108
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124325780
Wie is bedrijf 1 op de server?
En kan diegene mij leren hoe ik dit spel moet spelen :') :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:56:08 #109
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124325789
Wat snap je precies niet :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:58:53 #110
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124325851
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef Bart het volgende:
Wat snap je precies niet :).
Seinen ^O^
Ik krijg het niet voor elkaar om met behulp van seinen meerdere treinen over 1 traject te laten rijden.
Laat staan dat ik een mainline met aftakkingen voor elkaar krijg!

Maar ik maak wel weer ff een scenario om daarin te prutsen :)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:00:16 #111
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124325883
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Seinen ^O^
Ik krijg het niet voor elkaar om met behulp van seinen meerdere treinen over 1 traject te laten rijden.
Laat staan dat ik een mainline met aftakkingen voor elkaar krijg!

Maar ik maak wel weer ff een scenario om daarin te prutsen :)
Plaatjes in de OP bieden geen soelaas?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:01:11 #112
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124325901




Dit dus?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:03:39 #113
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124325953
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Bart het volgende:

[..]

Plaatjes in de OP bieden geen soelaas?
Is nog steeds abracadabra voor mij :'(
Ik zit ook met de wiki open maar ze werken gewoon niet bij mij zoals het zou moeten.
M'n trein blijft gewoon stilstaan of, nog erger, klapt gewoon op een andere trein :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:04:58 #114
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124325975
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Is nog steeds abracadabra voor mij :'(
Ik zit ook met de wiki open maar ze werken gewoon niet bij mij zoals het zou moeten.
M'n trein blijft gewoon stilstaan of, nog erger, klapt gewoon op een andere trein :X
Maar bouw het eens exact na zoals op die plaatjes. Of kijk wat nou precies het verschil is met wat je nu hebt gebouwd. Of maak met ctrl-s een screenshot, en plaats die hier zodat wij kunnen kijken ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:05:49 #115
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124325989
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef Bart het volgende:

[..]

Maar bouw het eens exact na zoals op die plaatjes. Of kijk wat nou precies het verschil is met wat je nu hebt gebouwd. Of maak met ctrl-s een screenshot, en plaats die hier zodat wij kunnen kijken ;).
Goede, dat eens proberen!
Waar slaat dat stomme spel je screenshots op? :?

[ Bericht 9% gewijzigd door Huppelmuts op 21-03-2013 10:16:58 ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:23:04 #116
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124328053
Ik begin het te snappen *O*

Ik heb ook eindelijk treinen die winst maken *G*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_124514300
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is bedrijf 1 op de server?
En kan diegene mij leren hoe ik dit spel moet spelen :') :@
Heeft ie de naam Altron toevallig ? , geen idee wie dat is :p

Zie dat je het al redelijk door heb nu ;)
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:55:49 #118
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124517120
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Altron het volgende:

[..]

Heeft ie de naam Altron toevallig ? , geen idee wie dat is :p

Zie dat je het al redelijk door heb nu ;)
Ja maar dan ga ik op de FOK!server kijken en dan raak ik weer ontmoedigd :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_124517621
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja maar dan ga ik op de FOK!server kijken en dan raak ik weer ontmoedigd :D
Lol :)

Maar daar kan je tenminste wel lekker een beetje rommelen en dingen uitproberen.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:41:33 #120
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_124522703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef Altron het volgende:

[..]

Lol :)

Maar daar kan je tenminste wel lekker een beetje rommelen en dingen uitproberen.
Dat kan ik sowieso wel :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_124600564
Ik ben hier dus ook mee begonnen en heb nu een lijn die ijzererts vervoert en eentje die kolen vervoert:



Ik haal telkens alle beschikbaar kolen en ijzererts op bij het station. Toch staat er niet dat ik 100% heb getransporteerd, maar veel minder, waardoor de productie niet toeneemt. Hoe kan dit?
gr gr
pi_124604656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 11:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben hier dus ook mee begonnen en heb nu een lijn die ijzererts vervoert en eentje die kolen vervoert:

[ afbeelding ]

Ik haal telkens alle beschikbaar kolen en ijzererts op bij het station. Toch staat er niet dat ik 100% heb getransporteerd, maar veel minder, waardoor de productie niet toeneemt. Hoe kan dit?
Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.
Verder zien je spoor, station en signals er ook niet helemaal lekker uit, maar daar is ook genoeg documentatie over te vinden om dit te verbeteren :)
pi_124605027
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.
Verder zien je spoor, station en signals er ook niet helemaal lekker uit, maar daar is ook genoeg documentatie over te vinden om dit te verbeteren :)
Ah bedankt. Ik had nog niet door dat je kon instellen dat de trein moest wachten tot ie vol was. Bij mij reden de treinen halfvol in het rond!

En wat is er mis met mijn signals? Dat is juist het enige waarin ik me een beetje verdiept had. Volgens mij kan er niks botsen nu. Enige nadeel is dat ik misschien wat veel bochten en hoogteverschillen heb.
gr gr
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:53:50 #124
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_124616777
Ik heb passagierstreinen in een grote 8 rijden. alleen komen ze uiteindelijk achter elkaar te rijden. Is er een manier dat ik ze op gelijkwaardige afstand van elkaar kan laten rijden?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_124626717
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:15:25 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124626796
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb passagierstreinen in een grote 8 rijden. alleen komen ze uiteindelijk achter elkaar te rijden. Is er een manier dat ik ze op gelijkwaardige afstand van elkaar kan laten rijden?
http://wiki.openttd.org/Timetable
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 28 maart 2013 @ 22:48:45 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_124628611
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Vind ik ook wel leuk, krijg het alleen niet goed werkend onder W7.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 28 maart 2013 @ 23:21:47 #128
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124630297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Ik ben vind de ouderwetse stijl van OpenTTD leuker :@ .

Zodra ik Half Life 1 uitgespeeld heb, dan kom ik wel weer eens kijken op de FOK! server :) .
pi_124672485
Nederland-scenario met FIRS en alle sets die 'Dutch' in de naam hebben :9~
pi_124824660
Ik heb afgelopen weekend het spel weer eens gedownload en geprobeerd. Ik kon nog steeds spelen zoals ik dat altijd gedaan had, maar ik weet 1 ding niet meer. Ik bouwde vroeger voor invoegende treinen een cirkel track waarin treinen op snelheid bleven rijden totdat er op het hoofd spoor plek was. Dan kon de trein op snelheid invoegen ipv uit stilstand. Wanneer er geen plek was ging de trein nog een rondje. Dit was zover ik nog weet met pre/exit signals.

Ik heb op internet gezocht en ik heb 't niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb en ook nog hoe dit in zijn werking gaat?
pi_124826235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?

Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTD
pi_124834840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef mschol het volgende:

[..]

dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTD
Ik heb gister weer Transport Giant gespeeld maar is inderdaad vele malen minder dan OpenTTD. Ik zoek trouwens een spel dat er erg op transport giant leek qua grafics maar qua besturing leek het erg op OpenTTD. In dit spel kan je zelf boerderijen maken en deze uitbreiden als er meer vraag was. Ik ben alle tycoon en transport games al afgegaan maar ben hem niet tegen gekomen.

Het is geen simutrans, railroad tycoon, openttd , transport giant of traffic giant.

Kunnen jullie mij helpen? :D
pi_124910084
quote:
5s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef SimonBalk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend het spel weer eens gedownload en geprobeerd. Ik kon nog steeds spelen zoals ik dat altijd gedaan had, maar ik weet 1 ding niet meer. Ik bouwde vroeger voor invoegende treinen een cirkel track waarin treinen op snelheid bleven rijden totdat er op het hoofd spoor plek was. Dan kon de trein op snelheid invoegen ipv uit stilstand. Wanneer er geen plek was ging de trein nog een rondje. Dit was zover ik nog weet met pre/exit signals.

Ik heb op internet gezocht en ik heb 't niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb en ook nog hoe dit in zijn werking gaat?
Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.
pi_124911070
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:04 schreef SimonBalk het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.
Heb je een screenshot? :@
dag
pi_124911295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Heb je een screenshot? :@
http://wiki.openttd.org/Railway_Designs#Cyclotrons

Ziet er complex uit zeg.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_124911396
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
pi_124911429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijn ;)
dag
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:49:13 #138
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124911446
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
In het begin ja.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_124912253
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?

Oh en wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_124919606
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?

Oh en wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die 3D versie maar gauw komen, ziet er tof uit :)
pi_124922322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:48 schreef Peter het volgende:

[..]

Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijn ;)
Ik heb een ringlijn van 6 sporen breed en ik wil niet dat die treinen moeten stoppen voor inkomend verkeer. Dat was al gelukt maar dan kwamen de invoegende treinen wel tot stilstand. Met een cyclotron blijft ook de invoegende trein rijden en voegt hij in wanneer er ruimte is. Hierdoor blijft de trein op snelheid en kan je meer capaciteit halen uit je ring.

Meestal heb ik er 2. 1 voor hout naar de houtzagerij en 1 voor goederen van de houtzagerij naar een stad. Bij elk nieuw spel probeer ik weer meer ideeën mee te nemen van het vorige spel om zo steeds betere/efficiëntere track designs te maken
pi_124947596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?

Oh en wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de yt comment geeft ie aan dat hij het zelf maakt;) maar alles op dezelfde manier laat bewegen als in OTTD
pi_125317141
Ik heb een station wat hout accepteert terwijl er helemaal geen houtzagerij in de buurt staat.
Hoe kan dit?
pi_125317173
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef JTT het volgende:
Ik heb een station wat hout accepteert terwijl er helemaal geen houtzagerij in de buurt staat.
Hoe kan dit?
Wat staat er wel in de buurt dan=
dag
pi_125318167
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:45 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat staat er wel in de buurt dan=
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
pi_125318260
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:

[..]

het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Is het een Duits scenario? :X
dag
pi_125318264
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:

[..]

het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?
pi_125318272
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Is het een Duits scenario? :X
:D
pi_125318605
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?
nee
  maandag 15 april 2013 @ 18:29:05 #150
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_125318634
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Is het een Duits scenario? :X
_O-
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_125342885
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:

[..]

het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Misschien per ongeluk een ander station dat gekoppeld?

quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Is het een Duits scenario? :X
_O- :D
pi_125359698
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Misschien per ongeluk een ander station dat gekoppeld?

[..]

_O- :D
nee dat kan trouwens volgensmij niet eens
pi_125360797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef JTT het volgende:

[..]

nee dat kan trouwens volgensmij niet eens
Jawel, als je control ingedrukt houdt tijdens het bouwen van een station kan je hem koppelen aan een bestaand station als dat enigszins in de buurt ligt.
pi_126467502
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.

Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het

Train Fever
http://www.train-fever.com/


  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:53:42 #155
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_126486702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.

Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het

Train Fever
http://www.train-fever.com/


Het spel ziet er een beetje uit zoals die modeltreinbanen die sommige mensen maken. Wel grappig ansich. (ook lekker cheap natuurlijk :P)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_126490754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.

Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het

Train Fever
http://www.train-fever.com/


Dat ziet er gaaf uit, die ga ik zeker spelen _O_
pi_126514150
Ik ben, naast TT, ook zwaar fan van Sid Meier's Railroads. Ondanks z'n vele mankementen. Train Fever doet me een beetje herinneren aan Railroads, maar dan met veel meer opties tot micromanagement.
  woensdag 15 mei 2013 @ 01:13:51 #158
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_126518345
Ja hoe je die brugjes aanmaakt ziet er wel lekker uit.
Ook dat maken van lijnen en daar vervolgens voertuigen aan toewijzen ziet er wel makkelijk uit. Al mogen daar wel wat filtermogelijkheden bij :D (lijkt me dat bij 200+ lijnen er niet zo heel veel overzicht meer in zit als bus/tram en alles door elkaar staat)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 15 mei 2013 @ 07:47:36 #159
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_126519890
Ziet er wel tof uit. Maar het valt of staat voor mij met mogelijkheden tot de bouw van geavanceerde seinen. Op z'n minst eenrichtingsseinen, maar dingen als pre-signals en PBS zijn eigenlijk ook wel noodzakelijk om het niet te snel saai te laten worden...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:54:49 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_126523967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja hoe je die brugjes aanmaakt ziet er wel lekker uit.
Ook dat maken van lijnen en daar vervolgens voertuigen aan toewijzen ziet er wel makkelijk uit. Al mogen daar wel wat filtermogelijkheden bij :D (lijkt me dat bij 200+ lijnen er niet zo heel veel overzicht meer in zit als bus/tram en alles door elkaar staat)
Dat lijkt me wel handig inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:28:37 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_126671142
Hoe kan ik NewGRF aan een scenario toevoegen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_126671854
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik NewGRF aan een scenario toevoegen?
Typ dit in de console:
quote:
set scenario_developer 1
Ga dan naar de scenario-editor, laad het scenario en je kan gewoon via de normale weg NewGRF's toevoegen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:54:19 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_126673623
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Typ dit in de console:

[..]

Ga dan naar de scenario-editor, laad het scenario en je kan gewoon via de normale weg NewGRF's toevoegen.
thanks
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:28:41 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_126877600
Nog een vraagje...

Kan ik bij een scenario dat als ik die start, dat de industrieën dan zelf een locatie kiezen i.p.v. dat dit al in het scenario is gedaan?

De vraagstelling is misschien een beetje krom, maar ik weet even niet goed hoe ik het anders zou moeten formuleren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:40:32 #165
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_130125416
TVP
ik ben de jager met de pet.
pi_130132407
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een vraagje...

Kan ik bij een scenario dat als ik die start, dat de industrieën dan zelf een locatie kiezen i.p.v. dat dit al in het scenario is gedaan?

De vraagstelling is misschien een beetje krom, maar ik weet even niet goed hoe ik het anders zou moeten formuleren.
Sorry, nooit de vraag gezien :D
Je bedoelt dat er nieuwe industries random bij komen? Dat gebeurt in principe altijd wel. De manier waarop / hoe vaak is afhankelijk van de economie.
Tenzij ik de vraag verkeerd begrijp en je misschien bedoelt of je ze zelf kunt plaatsen: Dat kan in de scenario builder sowieso, maar je kunt ook zelf nieuwe industrie financiëren in het spel. Kost meestal wel een paar miljoentjes, dus niet voor early game.
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:40 schreef Houzer het volgende:
TVP
14.gif
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:32:30 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_130132558
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:27 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Sorry, nooit de vraag gezien :D
geeft niet. :)
quote:
Je bedoelt dat er nieuwe industries random bij komen? Dat gebeurt in principe altijd wel. De manier waarop / hoe vaak is afhankelijk van de economie.
Tenzij ik de vraag verkeerd begrijp en je misschien bedoelt of je ze zelf kunt plaatsen: Dat kan in de scenario builder sowieso, maar je kunt ook zelf nieuwe industrie financiëren in het spel. Kost meestal wel een paar miljoentjes, dus niet voor early game.

Ik bedoel dat als je een scenario hebt dat de industrieën dan bij het laden (om te spelen) random geplaatst worden ipv dat ze vooraf zo geplaatst zijn in de scenario-editor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_130132611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

geeft niet. :)

[..]

Ik bedoel dat als je een scenario hebt dat de industrieën dan bij het laden (om te spelen) random geplaatst worden ipv dat ze vooraf zo geplaatst zijn in de scenario-editor.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is óf random door spel laten genereren (nieuwe game) óf zelf plaatsen, zover ik weet.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:35:40 #169
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_130132646
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is óf random door spel laten genereren (nieuwe game) óf zelf plaatsen, zover ik weet.
Was er ook al een beetje bang voor eigenlijk. Maar toch bedankt voor je reactie. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_130143869
Weet iemand nog een leuke newGFR voor schepen? Heb op dit moment alleen de FISH geïnstalleerd maar wie weet zijn er meer?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_130173512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het

Train Fever
http://www.train-fever.com/

Train Fever Gameplay Video #1
Train Fever Gameplay Video #1
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
Als je geen goed voorbeeld kan zijn. Wordt dan een waarschuwing en geniet ervan!
pi_130546452
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.

Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het

Train Fever
http://www.train-fever.com/


Wauw dat ziet er interessant uit.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_130547056
Ik ben best wel noob in dit spel, en heb net ontdekt hoe ik een beetje met exit en presignals kan werken, maar hoe kan ik deze 2 nieuwe sporen aansluiten op m'n bestaande netwerk? net liep het helemaal in de soep :') Alle treinen stonden stil

pi_130550328
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef bibaboerderij het volgende:

[..]

Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
Sowieso zitten hier nog niet alle mogelijkheden in die OTTD wel heeft. Alles dat je maar wenst is in OTTD gebouwd.. Lastig om dat speelbaar en werkbaar in 3D te krijgen.
dag
pi_130550416
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef bibaboerderij het volgende:

[..]

Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
een grid is leuk, maar beperkt maar al te vaak bouw mogelijkheden, een hybride systeem is veel beter
pi_130552780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben best wel noob in dit spel, en heb net ontdekt hoe ik een beetje met exit en presignals kan werken, maar hoe kan ik deze 2 nieuwe sporen aansluiten op m'n bestaande netwerk? net liep het helemaal in de soep :') Alle treinen stonden stil

[ afbeelding ]
Je kan beter PBS-signalen gebruiken ipv exit en presignals, scheelt ontzettend veel seinen.
Over je kruising: het is er van afhankelijk hoeveel treinen er rijden. In principe kan je de kruising gelijkvloers maken met het gebruik van pbs-signalen, maar op het moment dat de capaciteit te laag is kunnen er files ontstaan.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_130561611
Het lukt me al iets beter, maar hoe haal je een neergestort vliegtuig weg? :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:56:38 #178
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_130561623
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het lukt me al iets beter, maar hoe haal je een neergestort vliegtuig weg? :')
Wachten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:57:22 #179
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_130561643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben best wel noob in dit spel, en heb net ontdekt hoe ik een beetje met exit en presignals kan werken, maar hoe kan ik deze 2 nieuwe sporen aansluiten op m'n bestaande netwerk? net liep het helemaal in de soep :') Alle treinen stonden stil

[ afbeelding ]


Zo.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_130561746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Wachten.
Ik zie het nu inderdaad.

ben best wel blij dat deze werkt, ondanks dat hij schaamteloos uit de OP is gekopieerd :')



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door Afhaalchinees op 28-08-2013 18:19:41 ]
pi_130561769
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:57 schreef Bart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo.
Ah, thanks, opzich werkt het niet eens zo moeilijk :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:30:26 #182
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_130595026
Ik probeer de magische grens van 1 miljard per jaar winst te halen maar m'n map is te vol :')
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_131873974
Ook weer eens begonnen na een tijdje niet gespeeld te hebben. Nederland-scenario uit de OP met de Dutch Train Set ga ik me wel een tijdje mee vermaken :7

Als ik weer 'in the flow' ben ga ik FIRS weer toevoegen, maar nu maar even lekker simpel houden om de draad weer op te pakken.
pi_131876648
Wat doen jullie eigenlijk met je treinen? Full-load of lekker laten rijden?
Normaal doe ik hem altijd op full-load, maar ben nu net met een nieuwe game begonnen en ben geneigd hem gewoon lekker te laten rijden zo in het begin. Duurt nu nog lang voordat de trein 100% geladen is, terwijl ik het idee heb dat het voor de portemonnee nu nog handiger is om ze gewoon te laten laden wat er staat (wat na een ritje naar het afleverstation toch al gauw de helft van de trein is).
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:19:35 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_131877614
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met je treinen? Full-load of lekker laten rijden?
Normaal doe ik hem altijd op full-load, maar ben nu net met een nieuwe game begonnen en ben geneigd hem gewoon lekker te laten rijden zo in het begin. Duurt nu nog lang voordat de trein 100% geladen is, terwijl ik het idee heb dat het voor de portemonnee nu nog handiger is om ze gewoon te laten laden wat er staat (wat na een ritje naar het afleverstation toch al gauw de helft van de trein is).
In het begin lekker laten rijden, na verloop van tijd op full load.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_131878200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

In het begin lekker laten rijden, na verloop van tijd op full load.
Ik heb nu een centraal gelegen houtzagerij met daarom heen een flink aantal bossen. Wat ik nu aan het doen ben is bij de houtzagerij een station maken en alle bossen daarheen laten gaan. Het plan is om alle bossen zo snel mogelijk 1 trein te geven. Of zou jij dan je concentreren op een paar bossen en daar alles zo snel mogelijk verdubbelen?
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:29:18 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_131879244
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb nu een centraal gelegen houtzagerij met daarom heen een flink aantal bossen. Wat ik nu aan het doen ben is bij de houtzagerij een station maken en alle bossen daarheen laten gaan. Het plan is om alle bossen zo snel mogelijk 1 trein te geven. Of zou jij dan je concentreren op een paar bossen en daar alles zo snel mogelijk verdubbelen?
Ik doe meestal treinen vanaf alle bossen in de buurt naar 1 bos toe gaan en daar overladen en vanaf dat ene bos één grote trein naar de houtzagerij, maar dat is wel afhankelijk van hoe de afstand van de bossen zich verhoud tot de houtzagerij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_131879457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik doe meestal treinen vanaf alle bossen in de buurt naar 1 bos toe gaan en daar overladen en vanaf dat ene bos één grote trein naar de houtzagerij, maar dat is wel afhankelijk van hoe de afstand van de bossen zich verhoud tot de houtzagerij.
Ik heb nu alle bossen rechtstreeks naar de houtzagerij gestuurd :P 1 trein per bos, het is op zich nog redelijk te doen zo :D



Misschien als het hier druk gaat worden bij de houtzagerij ombouwen tot RoRo, maar dat zal nog wel een flink karwei worden :D
Eerst maar even de goods die geproduceerd worden wegbrengen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 19:04:15 #189
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_131944534
Zag zojuist dat op ios en android Transport Tycoon is uitgebracht per 3-10-2013
Beeld schijnt op retina schermen bagger te zijn (te pixel achtig)
Werkt op ipad maar ook op iphone en ipod dus.
Helaas kost het ¤5,99
En op twitter beweren ze dat ze met een pc versie willen komen.
@TransportTycoon is hun account.
Er zijn nog veel klachten over crashes. Maar een update is al bij apple en wacht op goedkeuring.
Helaas weet ik niets van de android versie, want daar werk ik niet mee.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 7 oktober 2013 @ 22:51:58 #190
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_131955005

een mooie (of eigenlijk niet zo fraaie) comment op de game.. met een opsteker voor openTTD:


Transport Tycoon for iOS

October 3, 2013

I really wanted to love this game, as a huge fan of Transport Tycoon ever since Casey and I played it as teenagers for many hours instead of going outside.

But I cant recommend the new iOS version.

Transport Tycoon is a very click-heavy, micromanagement-heavy game. By the standards of the 90s, when it came out, this was normal anyone playing PC simulation games in the 90s probably didnt have anything else to do than click a million times to accomplish fairly common tasks, such as Add two more passenger cars to every train on this route, Make this train stop at every station it passes, or Make six identical buses that go between these two stops. It has a very complex interface full of tiny, cryptic controls to manage its very complex feature set.

When they announced that they were bringing it to iOS, I hoped that they would redesign the game for touch, not just port it. iPad and (especially) iPhone games cant have all of the same mechanics as a game designed for a mouse and played by people with too much free time almost 20 years ago.

Doing it well would have required simplifying the mechanics by removing some features, big and small, to reduce the interface complexity and make it fit better in todays context of simpler, more accessible games that require less instruction up front and can be played in blocks of a few minutes at a time.

Unfortunately, its much closer to a straight port, so it feels exactly as youd expect: like clumsily, tediously playing a game on a touch screen that was designed for different hardware in a different era. Its not even that great of a port the graphics are low-resolution, gloomy, and dated, its hard to fit much on screen, and they missed tons of opportunities to improve the interface. Even though I know this isnt the case, it almost feels as if theyre just running the original game in a DOS simulator.

Playing it feels like work. Its not fun. I tried getting into it a lot over the last two months since I was accepted into the beta, but I rarely got past building my first transit line before wanting to throw my iPad out the window and find something else to do.

All it did for me was motivate me to reinstall the fantastic OpenTTD on my Mac so I could play the game properly. A few hours into it since time flies when youre having fun, a feeling I never got from the iOS version I was reassured that Im not sick of Transport Tycoon.

[ Bericht 75% gewijzigd door mickeyD op 07-10-2013 22:57:56 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_132819659
Weet iemand waarom de onderste trein op dat perron staat de laden


Terwijl dit de orders zijn:


Het rare is dat die bovenste trein zijn kloon is, dus precies dezelfde orders heeft en die gaat wel steeds goed.

En hier gaat het wél allemaal goed:


Kortom, wat doe ik fout?
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:27:50 #192
277865 Sejt
Ondertitel
pi_132820010
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet iemand waarom de onderste trein op dat perron staat de laden
[ afbeelding ]

Terwijl dit de orders zijn:
[ afbeelding ]

Het rare is dat die bovenste trein zijn kloon is, dus precies dezelfde orders heeft en die gaat wel steeds goed.

En hier gaat het wél allemaal goed:
[ afbeelding ]

Kortom, wat doe ik fout?
Zaandam waypoint staat niet voor Zaandam mines in de Orders? De trein pakt dus de eerste de beste afslag - de onderste en dus het onderste perron.
I love my mispoken words.
pi_132821351
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

Zaandam waypoint staat niet voor Zaandam mines in de Orders? De trein pakt dus de eerste de beste afslag - de onderste en dus het onderste perron.
Maar waarom pakt die bovenste trein dan wél altijd de goede afslag, terwijl die shared orders heeft met de trein die steeds fout rijdt?
pi_132824755
Hmm, heb nu de order zo staan en het werkt nu gewoon goed:


Blijf het wel raar vinden dat er maar 1 trein problemen gaf en de andere niet....
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:58:39 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_132825142
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Maar waarom pakt die bovenste trein dan wél altijd de goede afslag, terwijl die shared orders heeft met de trein die steeds fout rijdt?
Waarschijnlijk komt die bovenste trein later aan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_132825454
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt die bovenste trein later aan?
Ja, klopt, maar als je Sejt's logica volgt zou die dan toch ook via Amsterdam Osdorp waypoint #3 gaan en het spoor boven de ladende trein pakken in plaats van helemaal naar boven doorrijden?

Maar goed, hij doet het nu iig :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:24:50 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_132825805
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, klopt, maar als je Sejt's logica volgt zou die dan toch ook via Amsterdam Osdorp waypoint #3 gaan en het spoor boven de ladende trein pakken in plaats van helemaal naar boven doorrijden?

Maar goed, hij doet het nu iig :P
Amsterdam Osdorp waypoint #3 staat niet als verplichte locatie voor je trein ingesteld. Dus is niet verplicht voor de trein om daarheen te gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_132826175
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Amsterdam Osdorp waypoint #3 staat niet als verplichte locatie voor je trein ingesteld. Dus is niet verplicht voor de trein om daarheen te gaan.
Dus de logica van Sejt (hij pakt gewoon het eerste vrije spoor) klopt eigenlijk niet begrijp ik?
  zaterdag 2 november 2013 @ 16:54:11 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_132826683
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dus de logica van Sejt (hij pakt gewoon het eerste vrije spoor) klopt eigenlijk niet begrijp ik?
Dat doen ze toch juist wel allebei.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_132826736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat doen ze toch juist wel allebei.
Maar ze hebben shared orders, dus dan zou die ene die nu helemaal bovenaan staat toch via Waypoint #3 moeten gaan en dan het spoor boven die ladende moeten kiezen? Want dat lijkt me het eerste vrije spoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')