lolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog snap ik er maar bar weinig van
Oh komt wel joh.quote:
hehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh komt wel joh.
Ik heb nog niet echt door waar ik sein moet plaatsen enz![]()
Ik denk niet dat er een carrière bij pro-rail voor me is weggelegd
Ik wacht nog wel even met op een server spelen, eerst even zorgen dat ik het spel weer snapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:29 schreef Altron het volgende:
[..]
hehe
Ja tis effe uitvogelen.
Ik gebruik alleen die standaard seinen eigenlijk en dan laat ik ze in een rondje rijden , werkt prima.
Zal vanavond weer eens even inloggen om te kijken of m'n bedrijf nog winst maakt
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even met op een server spelen, eerst even zorgen dat ik het spel weer snap
zo heb ik het gedaan inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
Is op zich wel een ideequote:Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
Seinenquote:
Plaatjes in de OP bieden geen soelaas?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seinen![]()
Ik krijg het niet voor elkaar om met behulp van seinen meerdere treinen over 1 traject te laten rijden.
Laat staan dat ik een mainline met aftakkingen voor elkaar krijg!
Maar ik maak wel weer ff een scenario om daarin te prutsen
Is nog steeds abracadabra voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Plaatjes in de OP bieden geen soelaas?
Maar bouw het eens exact na zoals op die plaatjes. Of kijk wat nou precies het verschil is met wat je nu hebt gebouwd. Of maak met ctrl-s een screenshot, en plaats die hier zodat wij kunnen kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nog steeds abracadabra voor mij![]()
Ik zit ook met de wiki open maar ze werken gewoon niet bij mij zoals het zou moeten.
M'n trein blijft gewoon stilstaan of, nog erger, klapt gewoon op een andere trein
Goede, dat eens proberen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar bouw het eens exact na zoals op die plaatjes. Of kijk wat nou precies het verschil is met wat je nu hebt gebouwd. Of maak met ctrl-s een screenshot, en plaats die hier zodat wij kunnen kijken.
Heeft ie de naam Altron toevallig ? , geen idee wie dat is :pquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is bedrijf 1 op de server?
En kan diegene mij leren hoe ik dit spel moet spelen![]()
Ja maar dan ga ik op de FOK!server kijken en dan raak ik weer ontmoedigdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Heeft ie de naam Altron toevallig ? , geen idee wie dat is :p
Zie dat je het al redelijk door heb nu
Lolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik op de FOK!server kijken en dan raak ik weer ontmoedigd
Dat kan ik sowieso welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol
Maar daar kan je tenminste wel lekker een beetje rommelen en dingen uitproberen.
Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben hier dus ook mee begonnen en heb nu een lijn die ijzererts vervoert en eentje die kolen vervoert:
[ afbeelding ]
Ik haal telkens alle beschikbaar kolen en ijzererts op bij het station. Toch staat er niet dat ik 100% heb getransporteerd, maar veel minder, waardoor de productie niet toeneemt. Hoe kan dit?
Ah bedankt. Ik had nog niet door dat je kon instellen dat de trein moest wachten tot ie vol was. Bij mij reden de treinen halfvol in het rond!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.
Verder zien je spoor, station en signals er ook niet helemaal lekker uit, maar daar is ook genoeg documentatie over te vinden om dit te verbeteren
http://wiki.openttd.org/Timetablequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb passagierstreinen in een grote 8 rijden. alleen komen ze uiteindelijk achter elkaar te rijden. Is er een manier dat ik ze op gelijkwaardige afstand van elkaar kan laten rijden?
Vind ik ook wel leuk, krijg het alleen niet goed werkend onder W7.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?
Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Ik ben vind de ouderwetse stijl van OpenTTD leukerquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?
Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTDquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?
Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Ik heb gister weer Transport Giant gespeeld maar is inderdaad vele malen minder dan OpenTTD. Ik zoek trouwens een spel dat er erg op transport giant leek qua grafics maar qua besturing leek het erg op OpenTTD. In dit spel kan je zelf boerderijen maken en deze uitbreiden als er meer vraag was. Ik ben alle tycoon en transport games al afgegaan maar ben hem niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTD
Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef SimonBalk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend het spel weer eens gedownload en geprobeerd. Ik kon nog steeds spelen zoals ik dat altijd gedaan had, maar ik weet 1 ding niet meer. Ik bouwde vroeger voor invoegende treinen een cirkel track waarin treinen op snelheid bleven rijden totdat er op het hoofd spoor plek was. Dan kon de trein op snelheid invoegen ipv uit stilstand. Wanneer er geen plek was ging de trein nog een rondje. Dit was zover ik nog weet met pre/exit signals.
Ik heb op internet gezocht en ik heb 't niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb en ook nog hoe dit in zijn werking gaat?
Heb je een screenshot?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:04 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.
Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
In het begin ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?
Oh en wtf:Laat die 3D versie maar gauw komen, ziet er tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een ringlijn van 6 sporen breed en ik wil niet dat die treinen moeten stoppen voor inkomend verkeer. Dat was al gelukt maar dan kwamen de invoegende treinen wel tot stilstand. Met een cyclotron blijft ook de invoegende trein rijden en voegt hij in wanneer er ruimte is. Hierdoor blijft de trein op snelheid en kan je meer capaciteit halen uit je ring.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?
Oh en wtf:in de yt comment geeft ie aan dat hij het zelf maakt;) maar alles op dezelfde manier laat bewegen als in OTTDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er wel in de buurt dan=quote:Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef JTT het volgende:
Ik heb een station wat hout accepteert terwijl er helemaal geen houtzagerij in de buurt staat.
Hoe kan dit?
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.quote:
Is het een Duits scenario?quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:
[..]
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:
[..]
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
neequote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?
quote:
Misschien per ongeluk een ander station dat gekoppeld?quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:
[..]
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
quote:
nee dat kan trouwens volgensmij niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk een ander station dat gekoppeld?
[..]![]()
Jawel, als je control ingedrukt houdt tijdens het bouwen van een station kan je hem koppelen aan een bestaand station als dat enigszins in de buurt ligt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef JTT het volgende:
[..]
nee dat kan trouwens volgensmij niet eens
Het spel ziet er een beetje uit zoals die modeltreinbanen die sommige mensen maken. Wel grappig ansich. (ook lekker cheap natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Dat ziet er gaaf uit, die ga ik zeker spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Dat lijkt me wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja hoe je die brugjes aanmaakt ziet er wel lekker uit.
Ook dat maken van lijnen en daar vervolgens voertuigen aan toewijzen ziet er wel makkelijk uit. Al mogen daar wel wat filtermogelijkheden bij(lijkt me dat bij 200+ lijnen er niet zo heel veel overzicht meer in zit als bus/tram en alles door elkaar staat)
Typ dit in de console:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik NewGRF aan een scenario toevoegen?
Ga dan naar de scenario-editor, laad het scenario en je kan gewoon via de normale weg NewGRF's toevoegen.quote:set scenario_developer 1
thanksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Typ dit in de console:
[..]
Ga dan naar de scenario-editor, laad het scenario en je kan gewoon via de normale weg NewGRF's toevoegen.
Sorry, nooit de vraag gezienquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een vraagje...
Kan ik bij een scenario dat als ik die start, dat de industrieën dan zelf een locatie kiezen i.p.v. dat dit al in het scenario is gedaan?
De vraagstelling is misschien een beetje krom, maar ik weet even niet goed hoe ik het anders zou moeten formuleren.
14.gifquote:
geeft niet.quote:
Ik bedoel dat als je een scenario hebt dat de industrieën dan bij het laden (om te spelen) random geplaatst worden ipv dat ze vooraf zo geplaatst zijn in de scenario-editor.quote:Je bedoelt dat er nieuwe industries random bij komen? Dat gebeurt in principe altijd wel. De manier waarop / hoe vaak is afhankelijk van de economie.
Tenzij ik de vraag verkeerd begrijp en je misschien bedoelt of je ze zelf kunt plaatsen: Dat kan in de scenario builder sowieso, maar je kunt ook zelf nieuwe industrie financiëren in het spel. Kost meestal wel een paar miljoentjes, dus niet voor early game.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is óf random door spel laten genereren (nieuwe game) óf zelf plaatsen, zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geeft niet.
[..]
Ik bedoel dat als je een scenario hebt dat de industrieën dan bij het laden (om te spelen) random geplaatst worden ipv dat ze vooraf zo geplaatst zijn in de scenario-editor.
Was er ook al een beetje bang voor eigenlijk. Maar toch bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is óf random door spel laten genereren (nieuwe game) óf zelf plaatsen, zover ik weet.
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Train Fever Gameplay Video #1
Train Fever Gameplay Video #1
Wauw dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Sowieso zitten hier nog niet alle mogelijkheden in die OTTD wel heeft. Alles dat je maar wenst is in OTTD gebouwd.. Lastig om dat speelbaar en werkbaar in 3D te krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef bibaboerderij het volgende:
[..]
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
een grid is leuk, maar beperkt maar al te vaak bouw mogelijkheden, een hybride systeem is veel beterquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef bibaboerderij het volgende:
[..]
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
Je kan beter PBS-signalen gebruiken ipv exit en presignals, scheelt ontzettend veel seinen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben best wel noob in dit spel, en heb net ontdekt hoe ik een beetje met exit en presignals kan werken, maar hoe kan ik deze 2 nieuwe sporen aansluiten op m'n bestaande netwerk? net liep het helemaal in de soepAlle treinen stonden stil
[ afbeelding ]
Wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het lukt me al iets beter, maar hoe haal je een neergestort vliegtuig weg?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben best wel noob in dit spel, en heb net ontdekt hoe ik een beetje met exit en presignals kan werken, maar hoe kan ik deze 2 nieuwe sporen aansluiten op m'n bestaande netwerk? net liep het helemaal in de soepAlle treinen stonden stil
[ afbeelding ]
Ik zie het nu inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Afhaalchinees op 28-08-2013 18:19:41 ]
In het begin lekker laten rijden, na verloop van tijd op full load.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met je treinen? Full-load of lekker laten rijden?
Normaal doe ik hem altijd op full-load, maar ben nu net met een nieuwe game begonnen en ben geneigd hem gewoon lekker te laten rijden zo in het begin. Duurt nu nog lang voordat de trein 100% geladen is, terwijl ik het idee heb dat het voor de portemonnee nu nog handiger is om ze gewoon te laten laden wat er staat (wat na een ritje naar het afleverstation toch al gauw de helft van de trein is).
Ik heb nu een centraal gelegen houtzagerij met daarom heen een flink aantal bossen. Wat ik nu aan het doen ben is bij de houtzagerij een station maken en alle bossen daarheen laten gaan. Het plan is om alle bossen zo snel mogelijk 1 trein te geven. Of zou jij dan je concentreren op een paar bossen en daar alles zo snel mogelijk verdubbelen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het begin lekker laten rijden, na verloop van tijd op full load.
Ik doe meestal treinen vanaf alle bossen in de buurt naar 1 bos toe gaan en daar overladen en vanaf dat ene bos één grote trein naar de houtzagerij, maar dat is wel afhankelijk van hoe de afstand van de bossen zich verhoud tot de houtzagerij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb nu een centraal gelegen houtzagerij met daarom heen een flink aantal bossen. Wat ik nu aan het doen ben is bij de houtzagerij een station maken en alle bossen daarheen laten gaan. Het plan is om alle bossen zo snel mogelijk 1 trein te geven. Of zou jij dan je concentreren op een paar bossen en daar alles zo snel mogelijk verdubbelen?
Ik heb nu alle bossen rechtstreeks naar de houtzagerij gestuurdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe meestal treinen vanaf alle bossen in de buurt naar 1 bos toe gaan en daar overladen en vanaf dat ene bos één grote trein naar de houtzagerij, maar dat is wel afhankelijk van hoe de afstand van de bossen zich verhoud tot de houtzagerij.
Zaandam waypoint staat niet voor Zaandam mines in de Orders? De trein pakt dus de eerste de beste afslag - de onderste en dus het onderste perron.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet iemand waarom de onderste trein op dat perron staat de laden
[ afbeelding ]
Terwijl dit de orders zijn:
[ afbeelding ]
Het rare is dat die bovenste trein zijn kloon is, dus precies dezelfde orders heeft en die gaat wel steeds goed.
En hier gaat het wél allemaal goed:
[ afbeelding ]
Kortom, wat doe ik fout?
Maar waarom pakt die bovenste trein dan wél altijd de goede afslag, terwijl die shared orders heeft met de trein die steeds fout rijdt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zaandam waypoint staat niet voor Zaandam mines in de Orders? De trein pakt dus de eerste de beste afslag - de onderste en dus het onderste perron.
Waarschijnlijk komt die bovenste trein later aan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar waarom pakt die bovenste trein dan wél altijd de goede afslag, terwijl die shared orders heeft met de trein die steeds fout rijdt?
Ja, klopt, maar als je Sejt's logica volgt zou die dan toch ook via Amsterdam Osdorp waypoint #3 gaan en het spoor boven de ladende trein pakken in plaats van helemaal naar boven doorrijden?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt die bovenste trein later aan?
Amsterdam Osdorp waypoint #3 staat niet als verplichte locatie voor je trein ingesteld. Dus is niet verplicht voor de trein om daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar als je Sejt's logica volgt zou die dan toch ook via Amsterdam Osdorp waypoint #3 gaan en het spoor boven de ladende trein pakken in plaats van helemaal naar boven doorrijden?
Maar goed, hij doet het nu iig
Dus de logica van Sejt (hij pakt gewoon het eerste vrije spoor) klopt eigenlijk niet begrijp ik?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Amsterdam Osdorp waypoint #3 staat niet als verplichte locatie voor je trein ingesteld. Dus is niet verplicht voor de trein om daarheen te gaan.
Dat doen ze toch juist wel allebei.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus de logica van Sejt (hij pakt gewoon het eerste vrije spoor) klopt eigenlijk niet begrijp ik?
Maar ze hebben shared orders, dus dan zou die ene die nu helemaal bovenaan staat toch via Waypoint #3 moeten gaan en dan het spoor boven die ladende moeten kiezen? Want dat lijkt me het eerste vrije spoor...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen ze toch juist wel allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |