SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP
Deze OP is gemaakt door Bart, voor vragen, opmerkingen of tips voor wijzigingen/toevoegingen kunnen jullie bij hem terecht.
Wordt de drempel weer zo hoog voor een hoop mensen.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Wordt de drempel weer zo hoog voor een hoop mensen.
Nee hoor. Je wordt er vanzelf uitgeknald als ik de server resetquote:
handtekeningen zijn alleen voor bureaucratische bedrijven..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
En waarom ben ik 75 % opgekocht zonder een handtekening van mijn kant ?
Vijandige overnamequote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
En waarom ben ik 75 % opgekocht zonder een handtekening van mijn kant ?
Als je als eerste heel groot en waardevol wordt, heeft niemand meer geld om je op te kopen. Maar je kan er niets mee hoor. Hooguit later weer verkopen en dan de winst/waardestijging meepakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe ga je dat tegen? Iedereen op die server was eigendom van een ander?
Dan moet je wel veel uren maken, anders red je het nooit tegen iemand die meer tijd heeft als jijzelf.
Neehoor, dat mag jij denken van mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef PasKai het volgende:
Omdat ik het idee had dat het handig was, klinkt dat raar?
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Gvd. 80 jaar een stel treinen stil gestaan, omdat er 1 sein verkeerd stond.
Ik volg altijd de eerste trein die ik laat rijden totdat hij weer bij het beginpunt isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Gvd. 80 jaar een stel treinen stil gestaan, omdat er 1 sein verkeerd stond.
kan je uitzetten volgens mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je krijgt toch ook een melding dat je trein verdwaald is als hij zijn doel niet kan bereiken?
Dat zal wel inderdaad. Zou zelf niet weten hoe en waar, maar da boeit me ook niet zo.quote:
ja ik ben een doorlopend traject aan het maken. Voeg iedere keer zijtakken toe. Even niet goed opgelet. 100.000 seinen plaatsen is wel een stomvervelend werkje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik volg altijd de eerste trein die ik laat rijden totdat hij weer bij het beginpunt is.
Dit idd. Venstertje openen en vastpinnen, zodat het niet verdwijnt bij het indrukken van de delete-knopquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik volg altijd de eerste trein die ik laat rijden totdat hij weer bij het beginpunt is.
ctrl/alt en dan klikken slepen.. kan je op de hele route automatisch repeterend seinen zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja ik ben een doorlopend traject aan het maken. Voeg iedere keer zijtakken toe. Even niet goed opgelet. 100.000 seinen plaatsen is wel een stomvervelend werkje.
enig idee hoeveel ik er heb neergezet zonder dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ctrl/alt en dan klikken slepen.. kan je op de hele route automatisch repeterend seinen zetten
En dan bij de instellingen even instellen om de hoeveel vakjes je ze wilt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
enig idee hoeveel ik er heb neergezet zonder dit.![]()
Zal het wel vergemakkelijken!
tsja. Meestal doe ik 5 of 6. Wat is gebruikelijk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan bij de instellingen even instellen om de hoeveel vakjes je ze wilt.
Ik doe om de 2. Dat laat wat sneller treinen toe op het volgende blok.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tsja. Meestal doe ik 5 of 6. Wat is gebruikelijk?
maar dan heb je hele kleine blokjesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe om de 2. Dat laat wat sneller treinen toe op het volgende blok.
Dan krijg je kans op files bij tunnels en bruggen, die zijn meestal drie of vier vakjes. Daarom doe ik altijd seinafstand vier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doe om de 2. Dat laat wat sneller treinen toe op het volgende blok.
tsja. Heb nu een ergens een foutje in mijn track zitten waardoor ze steeds vastlopen. Nog geen fout kunnen vinden tbh.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan krijg je kans op files bij tunnels en bruggen, die zijn meestal drie of vier vakjes. Daarom doe ik altijd seinafstand vier.
Stukje spoor zonder bovenleiding of sein dat verkeerd om staat zijn de meestvoorkomende foutjesquote:Op zondag 27 januari 2013 09:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tsja. Heb nu een ergens een foutje in mijn track zitten waardoor ze steeds vastlopen. Nog geen fout kunnen vinden tbh.
Uiteraard de afstand aanpassen als de situatie er om vraagt.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan krijg je kans op files bij tunnels en bruggen, die zijn meestal drie of vier vakjes. Daarom doe ik altijd seinafstand vier.
leef je uit...quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:36 schreef bibaboerderij het volgende:
Een idee wat zomaar naar boven popte:
Misschien tof als je een server hebt, waarin sim City en Transporttycoon gecombineerd worden.
Steden zijn op zichzelf een stad, maar hebben stations voor goederen en passagiers nodig. En moeten dus in overleg met spoorbouwers of via aanbestedingen een spoor krijgen om te groeien. Spoor/tram/bus bouwers van TTD willen geld verdienen en kunnen net als in de huidige TTD steden paaien om er stations te bouwen.
Sim City heeft al een realistische spel & leervariant. Een combinatie van deze twee spellen lijkt mij wel tof.
de server die bart draai(de) die bleef vrij lang online..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:00 schreef MolFan het volgende:
Vraag me af of er nog veel servers zijn die niet zo snel gereset worden en waar je de tijd krijgt om te bouwen etc. Meeste resetten na paar uur al
Nog steeds hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de server die bart draai(de) die bleef vrij lang online..
Ja niet echt leuk om nu nog te joinen zeg maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog steeds hoor.
[ afbeelding ]
Gestart 2029, nu 2249
recessie of ongunstig belasting klimaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle industrie is opeens verdwenen. Speel FIRS en zit nu in 2031.
Ja, maar dan toch niet gelijk alle industrieën, maar dan ook echt alles.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef trigt013 het volgende:
[..]
recessie of ongunstig belasting klimaat.
ik maak een grapjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch niet gelijk alle industrieën, maar dan ook echt alles.
grote afstandenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef JTT het volgende:
nog even een toevoeging: volgensmij loop ik ver achter. nog een vraag: hoe krijgen jullie die winst van treinen zo hoog. het hoogste wat ik ooit haalde was iets in de 14.000...
ik gok dat er een zooi olievelden waren die niet gedekt konden worden door 1 station..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef JTT het volgende:
ben na iets van 5 maanden ofzo weer met het spel aan de bak gegaan. is en blijft een verslavend spel. heb nu een game met al aardig wat treinen. ik had allemaal losse sporen (station naar station) en was er best trots op totdat ik op de server keek.... bij jullie is het een groot net. ik kan uren kijken naar die prachtige ingewikkelde trajecten. hoe krijgen jullie dat voor elkaar?en hoe kan het dat het nooit vastloopt.
en nog een vraag ik wil niet afkraken ofzo maar wat is hier praktisch nut van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok ga ik ook eens proberen. maar hoe krijg je zo'n mooi net van sporen. ik heb allemaal losse sporen van plaats naar plaats en die zijn niet met elkaar verbonden. ik zou natuurlijk wel een net kunnen maken maar dan wordt het grootste gedeelte waarschijnlijk niet gebruiktof alles loopt vast. wat is jullie manier van treinen bouwen en orders geven? ik vind ingewikkelde spoorwegen namelijk prachtig en wil het zelf ook kunnen maken.quote:
een main lijn met afsplitsingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:51 schreef JTT het volgende:
[..]
ok ga ik ook eens proberen. maar hoe krijg je zo'n mooi net van sporen. ik heb allemaal losse sporen van plaats naar plaats en die zijn niet met elkaar verbonden. ik zou natuurlijk wel een net kunnen maken maar dan wordt het grootste gedeelte waarschijnlijk niet gebruiktof alles loopt vast. wat is jullie manier van treinen bouwen en orders geven? ik vind ingewikkelde spoorwegen namelijk prachtig en wil het zelf ook kunnen maken.
Ik maak seinposten en zorg dat ze nergens hoeven af te remmen of kruisen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef JTT het volgende:
super goeie tip. trein komt bij de afslag vandaan, gaat de main lijn op, en gaat er weer af waar hij moet zijn. maar dan loopt bij mij alles vast
Dan iets eerder laten afsplitsen van de mainline. Als je station niet alles tegelijk aan kan..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:17 schreef JTT het volgende:
super goeie tip. trein komt bij de afslag vandaan, gaat de main lijn op, en gaat er weer af waar hij moet zijn. maar dan loopt bij mij alles vast
mijn ervaring is dat industrieeen, ondanks de hoeveelheid getransporteerde goederen, op ten duur gewoon sluiten..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:43 schreef JTT het volgende:
zullen dan toch niet allemaal verdwenen zijn? zeker niet met goede stations erbij.
dat moet je voor een stabiele economie kiezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat industrieeen, ondanks de hoeveelheid getransporteerde goederen, op ten duur gewoon sluiten..
het is op de fok! server.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef trigt013 het volgende:
[..]
dat moet je voor een stabiele economie kiezen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan iets eerder laten afsplitsen van de mainline. Als je station niet alles tegelijk aan kan..
beide (en alle anderen) bedankt voor alle tips ik ga hiermee aan de gang.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik maak seinposten en zorg dat ze nergens hoeven af te remmen of kruisen.
Ik zie dat je een bedrijf op de server hebt gestart. Zet er wel ff een wachtwoord opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef JTT het volgende:
[..]
[..]
beide (en alle anderen) bedankt voor alle tips ik ga hiermee aan de gang.
zal wat screens maken als het af is
per ongeluk wou ik eigenlijk niet maar krijg hem niet meer wegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie dat je een bedrijf op de server hebt gestart. Zet er wel ff een wachtwoord op.
Yepquote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
Wordt toch wel eens tijd voor een server reset denk ik zo?
zeker weten! ik kan de server niet eens meer in. dan krijg ik dit:quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
stel je voor: een bedrijf is 1000000 waard, en jij koopt 50%. dat kost je dus 500000. als een bedrijf groeit,wordt het steeds meer waard. als dat bedrijf na een tijd meer (in dit voorbeeld 2000000) waard is, een jij verkoopt de aandelen (die zijn dan ook meer waard), krijg je er dus 1000000 voor. het is dus kopen>wachten>verkopen>winst.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:49 schreef MolFan het volgende:
Ik had net in een netwerkgame 25% aandelen gekocht in iemand zijn bedrijf maar wat is het nut hiervan aangezien ik bij mijn inkomsten niet 25% van zijn inkomsten zie verschijnen of iets dergelijks.
Oliebronnen raken soms leeg..quote:Op maandag 25 februari 2013 20:39 schreef JTT het volgende:
iki heb nu een probleem wat niks met treinen te maken heeft. ik heb een stuk of 50 olietankers varen. ik ben inmiddels al meer dan 300 jaar verder en nu hebben ze ineens problemen. ik kreeg een berichtje: schip ... heeft een lege order. heb ik een nieuwe order naar een ander platform gestuurd. klaar dacht ik. maar niet heus. nu moet ik om de 15 min. (ongeveer) een schip nieuwe orders geven. hoe komt dit? zo snel zullen die olievelden toch ook niet allemaal falliet gaan?
dit wordt heel irritant...
note: ik wil geen stabiele economie want dan groeit het ook niet meer en kan ik nooit volle winst draaien.
Was ie alweer gereset ?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Bart het volgende:
Nu netquote:
Afstand tussen de stations.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef trigt013 het volgende:
de winst neemt toe gelang de afstand van de trein, is de winst bepaald op de afstand van de twee stations of op de afstand die de trein aflegt?
Blijft een geweldig spel.quote:
Uhm ja zover ben ik nog lang nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Blijft een geweldig spel.
Al moet ik zeggen dat het wel wat saai begint te worden als je al een paar miljard op de bank heb staan en 90% van de map al volgebouwd is...![]()
Je weet dat je de hele rails in 1x van seinen kan voorzien hé ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ja zover ben ik nog lang niet
Seinen![]()
Klopt maar dan nog snap ik er maar bar weinig vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Je weet dat je de hele rails in 1x van seinen kan voorzien hé ?
lolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog snap ik er maar bar weinig van
Oh komt wel joh.quote:
hehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh komt wel joh.
Ik heb nog niet echt door waar ik sein moet plaatsen enz![]()
Ik denk niet dat er een carrière bij pro-rail voor me is weggelegd
Ik wacht nog wel even met op een server spelen, eerst even zorgen dat ik het spel weer snapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:29 schreef Altron het volgende:
[..]
hehe
Ja tis effe uitvogelen.
Ik gebruik alleen die standaard seinen eigenlijk en dan laat ik ze in een rondje rijden , werkt prima.
Zal vanavond weer eens even inloggen om te kijken of m'n bedrijf nog winst maakt
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even met op een server spelen, eerst even zorgen dat ik het spel weer snap
zo heb ik het gedaan inderdaadquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
Is op zich wel een ideequote:Op woensdag 20 maart 2013 09:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Je kan altijd effe op de fok server wat testen , zitten niet veel mensen op nu.
En dan kan je een beetje kijken hoe anderen het doen.
Seinenquote:
Plaatjes in de OP bieden geen soelaas?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seinen![]()
Ik krijg het niet voor elkaar om met behulp van seinen meerdere treinen over 1 traject te laten rijden.
Laat staan dat ik een mainline met aftakkingen voor elkaar krijg!
Maar ik maak wel weer ff een scenario om daarin te prutsen
Is nog steeds abracadabra voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Plaatjes in de OP bieden geen soelaas?
Maar bouw het eens exact na zoals op die plaatjes. Of kijk wat nou precies het verschil is met wat je nu hebt gebouwd. Of maak met ctrl-s een screenshot, en plaats die hier zodat wij kunnen kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nog steeds abracadabra voor mij![]()
Ik zit ook met de wiki open maar ze werken gewoon niet bij mij zoals het zou moeten.
M'n trein blijft gewoon stilstaan of, nog erger, klapt gewoon op een andere trein
Goede, dat eens proberen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar bouw het eens exact na zoals op die plaatjes. Of kijk wat nou precies het verschil is met wat je nu hebt gebouwd. Of maak met ctrl-s een screenshot, en plaats die hier zodat wij kunnen kijken.
Heeft ie de naam Altron toevallig ? , geen idee wie dat is :pquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie is bedrijf 1 op de server?
En kan diegene mij leren hoe ik dit spel moet spelen![]()
Ja maar dan ga ik op de FOK!server kijken en dan raak ik weer ontmoedigdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Heeft ie de naam Altron toevallig ? , geen idee wie dat is :p
Zie dat je het al redelijk door heb nu
Lolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik op de FOK!server kijken en dan raak ik weer ontmoedigd
Dat kan ik sowieso welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol
Maar daar kan je tenminste wel lekker een beetje rommelen en dingen uitproberen.
Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben hier dus ook mee begonnen en heb nu een lijn die ijzererts vervoert en eentje die kolen vervoert:
[ afbeelding ]
Ik haal telkens alle beschikbaar kolen en ijzererts op bij het station. Toch staat er niet dat ik 100% heb getransporteerd, maar veel minder, waardoor de productie niet toeneemt. Hoe kan dit?
Ah bedankt. Ik had nog niet door dat je kon instellen dat de trein moest wachten tot ie vol was. Bij mij reden de treinen halfvol in het rond!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er zijn vele factoren die invloed hebben op het percentage, helemaal 100% is volgens mij niet eens te doen. In dit geval kan het bij jou wel alvast helpen om te zorgen dat je te allen tijde een trein op het station hebt staan die cargo ophaalt. Dus al voordat er een volle vertrekt, moet er al een andere klaar staan om te laden.
Verder zien je spoor, station en signals er ook niet helemaal lekker uit, maar daar is ook genoeg documentatie over te vinden om dit te verbeteren
http://wiki.openttd.org/Timetablequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb passagierstreinen in een grote 8 rijden. alleen komen ze uiteindelijk achter elkaar te rijden. Is er een manier dat ik ze op gelijkwaardige afstand van elkaar kan laten rijden?
Vind ik ook wel leuk, krijg het alleen niet goed werkend onder W7.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Wat vinden jullie van het spel Transport Giant?
Ik vind Transport Giant ook een erg leuk spel misschien wel beter dan Open TTD
Ik ben vind de ouderwetse stijl van OpenTTD leukerquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTDquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
Ik heb gister weer Transport Giant gespeeld maar is inderdaad vele malen minder dan OpenTTD. Ik zoek trouwens een spel dat er erg op transport giant leek qua grafics maar qua besturing leek het erg op OpenTTD. In dit spel kan je zelf boerderijen maken en deze uitbreiden als er meer vraag was. Ik ben alle tycoon en transport games al afgegaan maar ben hem niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dies wel leuk, maar daar missen veel mensen de complexiteit van (Open)TTD
Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:30 schreef SimonBalk het volgende:
Ik heb afgelopen weekend het spel weer eens gedownload en geprobeerd. Ik kon nog steeds spelen zoals ik dat altijd gedaan had, maar ik weet 1 ding niet meer. Ik bouwde vroeger voor invoegende treinen een cirkel track waarin treinen op snelheid bleven rijden totdat er op het hoofd spoor plek was. Dan kon de trein op snelheid invoegen ipv uit stilstand. Wanneer er geen plek was ging de trein nog een rondje. Dit was zover ik nog weet met pre/exit signals.
Ik heb op internet gezocht en ik heb 't niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb en ook nog hoe dit in zijn werking gaat?
Heb je een screenshot?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:04 schreef SimonBalk het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden, het is een cyclotron voor de mensen die het ook willen weten.
Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
In het begin ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou je zoveel sporen maken? Als je 2 treinen op een route zet dan vervoeren ze alles wat een fabriek produceert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?
Oh en wtf:Laat die 3D versie maar gauw komen, ziet er tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een ringlijn van 6 sporen breed en ik wil niet dat die treinen moeten stoppen voor inkomend verkeer. Dat was al gelukt maar dan kwamen de invoegende treinen wel tot stilstand. Met een cyclotron blijft ook de invoegende trein rijden en voegt hij in wanneer er ruimte is. Hierdoor blijft de trein op snelheid en kan je meer capaciteit halen uit je ring.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je een ringlijn door je land maakt en daarop alles aansluit kan het wel handig zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Kijk dit nou:
Is dit een nieuwe game op komst ofzo? Of gewoon een hobbyist die alles 3D maakt?
Oh en wtf:in de yt comment geeft ie aan dat hij het zelf maakt;) maar alles op dezelfde manier laat bewegen als in OTTDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er wel in de buurt dan=quote:Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef JTT het volgende:
Ik heb een station wat hout accepteert terwijl er helemaal geen houtzagerij in de buurt staat.
Hoe kan dit?
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.quote:
Is het een Duits scenario?quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:
[..]
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:
[..]
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
neequote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Stond er misschien een houtzagerij die (pas) failliet is gegaan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |