O dat kan ik zeker alleen aanpassen danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
OP is ook wel aan vernieuwing toe volgens mij.Beetje met uitleg wat de Sneak precies is.
Bij Pathe bioscopen draait er elke week de Sneak Preview (met uitzondering van bepaalde vakanties). Wil je weten welke Sneak er draait, of wil je dat met ons delen? Post dan in dit topic! Op die manier kunnen we allemaal voordelig en als eerste van de beste films genieten!quote:Een sneakpreview (van het Engels voor heimelijke voorbeschouwing) is de vertoning van een film, of ook van andere zaken, nog voordat deze officieel in première is gegaan.
Kenmerk van een sneakpreview is dat de bezoekers vooraf niet weten welke film gedraaid wordt.
De preview was iig erg grappig dus hoop het wel!quote:
Zo lang het droog is ga ik gewoon naar de sneak, hoe slecht de film ook isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van die film moet denken. Ik ga alleen vanwege de enorme sterrencast.
Die is in de sneak in den bosch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:50 schreef Bisamrat het volgende:
Vanavond in de sneak
[ afbeelding ]
Movie 43 (2013) - IMDb
Ik las van de week ergens dat de regisseur van deze film echt mensen heeft moeten chanteren om mee te spelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van die film moet denken. Ik ga alleen vanwege de enorme sterrencast.
Dat zou me niks verbazen, wat een slechte film. Ik kan ook wel incest en poepscene's bedenken als shockeffect', daar is geen kunst aan. Zoveel sterren ervoor weten te strikken echter is een kunst apart.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat de regisseur van deze film echt mensen heeft moeten chanteren om mee te spelen
Zo slecht was de film ook weer niet, maar zeker geen topper. meer een film die je thuis op de bank kijkt dan in een volle bioscoop. En Je moet er ook niet heen gaan voor het verhaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen, wat een slechte film. Ik kan ook wel incest en poepscene's bedenken als shockeffect', daar is geen kunst aan. Zoveel sterren ervoor weten te strikken echter is een kunst apart.
Ik krijg nachtmerries van die kat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:14 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zo slecht was de film ook weer niet, maar zeker geen topper. meer een film die je thuis op de bank kijkt dan in een volle bioscoop. En Je moet er ook niet heen gaan voor het verhaal
Dat laatste filmpje was inderdaad wel de vreemdstequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik krijg nachtmerries van die kat.
Gisteren in de sneak al gezien in breda echt een vrij matige film.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:44 schreef Bisamrat het volgende:
Vanavond in de sneak
[ afbeelding ]
The Last Stand (2013) - IMDb
Het is Arnie dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren in de sneak al gezien in breda echt een vrij matige film.
Jawel, maar misschien is een verrassing ook een keer leuk.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef Bisamrat het volgende:
Volgende week (26/2) in de sneak
[ afbeelding ]
Bullet to the Head (2012) - IMDb
Wat het deze week is, weet nog niemand volgens mij
Ben blij dat ik weet welke film er vanavond in de sneak is en na een drama film hoef ik nietquote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, maar misschien is een verrassing ook een keer leuk.
Promised land toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, maar misschien is een verrassing ook een keer leuk.
Helaas hadden ze een andere film in Zwolle, namelijk Broken City en wat een slechte film is datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:02 schreef Bisamrat het volgende:
Deze week in de sneak:
[ afbeelding ]
Spring Breakers (2012) - IMDb
In de goede zin?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:07 schreef Bisamrat het volgende:
In Zwolle was het Dark Skies (2013) - IMDb wat een creapy film
Gewoon gaan joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Ztijlvol het volgende:
Kan iemand de sneak voor vanavond doorgeven?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Snitch.
Zie:
https://twitter.com/PatheSneakers of
https://twitter.com/SneakAtPathe of
http://pathesneakers.nl/
quote:@PatheSneakers's tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @PatheSneakers's Tweets and complete profile. Click the "Follow" button to send a follow request.
twitter:SneakAtPathe twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 16:14:08De sneak voor aankomende week in alle pathe bioscopen 17-04 zal zijn : warm bodies veel plezier iedereen! reageer retweet
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:43 schreef Bisamrat het volgende:
Deze week in de sneak
[ afbeelding ]
Leve Boerenliefde (2013) - IMDb
Niet, heb ik het fout? Dat kan natuurlijk héquote:
jammer, dan maar niet naar de sneakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De sneak van vanavond is the haunting in Georgia
Ik ga ook niet, hou niet van die films en daarnaast zegt de 4,9 op imdb ook niet veel goeds.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, dan maar niet naar de sneak
zometeen wel naar the big wedding
Jij bent in Den Haag toch? In Spui zal het niet bovenstaande film zijn hoor... In Buitenhof trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, dan maar niet naar de sneak
zometeen wel naar the big wedding
Naar mijn info is het een veel leukere.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De sneak van vanavond is the haunting in Georgia
er schijnen 2 opties te zijn en die 2de kan ik niet vinden, wie verteld het eff? haunting in georgia en ...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Gaan we ook nog zeggen welke? Want anders kan dit topic wel dicht :p
yup, den haag, heb kaartje in spui gereserveerd, weet nog niet of ik gaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef F_JD het volgende:
[..]
Jij bent in Den Haag toch? In Spui zal het niet bovenstaande film zijn hoor... In Buitenhof trouwens ook niet.
Zeker is het nooit aangezien het soms per bioscoop nog wel eens verschilt. Maar ik verwacht dat deze wel landelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Professional het volgende:
Dat ziet er wel goed uit, al zeker dat het Now You See Me gaat zijn?
dat staat er altijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef antidood1 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd, Now You See Me was vorige week erg geslaagd inderdaad! Er staat dat de Sneak vanavond om 22:45 afgelopen is, dus dat is een indicatie dat hij waarschijnlijk niet langer dan 90, hooguit 95 minuten duurt.
Nou, dat klopte dus. Ik vond hem niet tegenvallen.quote:
Lijkt me heel plausibel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:19 schreef Bisamrat het volgende:
Gerucht gaat dat het de nieuwe Hunger Games film word
google, een hint is hetquote:
SPOILER: voor de luie onder onsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens pathesneakers iig![]()
Welneequote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:19 schreef Bisamrat het volgende:
Gerucht gaat dat het de nieuwe Hunger Games film word
Ik sla de sneak over vandaag, vorige week was het erg warm in de bioscoopzaal en vandaag wordt het nog warmer. Kunnen de airco’s niet aan blijkbaar in Zwolle.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en en en? Ik heb namelijk voor de rest alles al gezien wat er op dit moment draait
Ja daar heb je wel een punt, in Spui/buitenhof hebben ze daar ook problemen mee. Zweet af en toe die zaal uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik sla de sneak over vandaag, vorige week was het erg warm in de bioscoopzaal en vandaag wordt het nog warmer. Kunnen de airco’s niet aan blijkbaar in Zwolle.
Geen idee wat de sneak film is trouwens, niemand weet het nog zeker (of zegt er niks over).
Was warm ja. Misschien hebben ze de airco nu wat kouder staan ivm de temperatuur van vandaag. Weet wel dat de zalen de enige verkoelende plekken zijn in de bios. De rest is in de zomer een ramp.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik sla de sneak over vandaag, vorige week was het erg warm in de bioscoopzaal en vandaag wordt het nog warmer. Kunnen de airco’s niet aan blijkbaar in Zwolle.
Geen idee wat de sneak film is trouwens, niemand weet het nog zeker (of zegt er niks over).
een sneak, voor een film van een half jaar oud (minimaal)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:16 schreef HuubTuub het volgende:
In Delft is het altijd al koud in de zaal, dus als ze nu de airco extra hard aanzetten dan krijgen we nog onderkoelingsverschijnselen daar...
tevens heeft pathesneakers het over "Byzantium" als film voor vanavond.
Half jaar oud? Op festivals ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
een sneak, voor een film van een half jaar oud (minimaal)
soms he vraag ik mij echt af wat pathe nou allemaal doet..
Perfectquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:07 schreef Bisamrat het volgende:
Als ik de reacties zo lees over de film, heb ik niks gemist. Hoe was de temperatuur in de zwolse bioscoop -Strawberry-?
volgens forum: frozen groundsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
https://twitter.com/PatheSneakers/status/349276442456109056
Ik snap de hint niet
ik mag hopen dat die persoon een grapje maaktquote:Helmond is het: De smurfen 2
die ga ik skippen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:50 schreef Bisamrat het volgende:
The Intership bevestigd voor alle Pathes!
Vanavond dus???quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:50 schreef Bisamrat het volgende:
The Intership bevestigd voor alle Pathes!
Hmm, die pik ik wel een andere keer mee danquote:
Het is niet overal hetzelfde he. Odd Thomas draaide ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kan deze thread wel dicht; de weersvoorspellingen zijn nog betrouwbaarder aan het worden.
Blue Jasmine in de City vandaag trouwens, geweldige film. Ik had Pain and Gain verwacht eerst, maar toen ik de trailers zag begon ik te vermoeden dat dat wel niet zou kloppen. Net voor de film begon zei ik 'het zou Blue Jasmin kunnen zijn'.
Ik vond het juist een verrassend einde. Een keer niet zo standaard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:42 schreef Bisamrat het volgende:
Odd Thomas in Zwolle, vond het een goede film. Alleen was het einde te voorspelbaar.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Heel raar trouwens dat het Odd Thomas was, volgens Pathe.nl gaat hij niet meer draaien.
http://www.pathe.nl/film/16708/odd-thomas
daar heeft het vast iets mee te maken, gewoon te ver vooruit?quote:Release 12 september 2013
Nee, hij staat er gewoon niet tussen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
daar heeft het vast iets mee te maken, gewoon te ver vooruit?
ik zou zeggen, neem een kijkje op het pathesneakers forum of het twitter account?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En welke word het vandaag?
Indd, kan het topic ook wel dichtquote:
Jawel hoor, waarschijnlijk wordt het White House Downquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Indd, kan het topic ook wel dicht
Buiten dat staat er niks op die websites...
Het lijkt jOBS te gaan worden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand iets voor morgen? Ik ga weer sinds lange tijd
odd thomas is al 2 jaar oud en draait nog niet eens in de vs, rare gang van zakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Heel raar trouwens dat het Odd Thomas was, volgens Pathe.nl gaat hij niet meer draaien.
http://www.pathe.nl/film/16708/odd-thomas
Misschien door het thema? Aanslagen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
odd thomas is al 2 jaar oud en draait nog niet eens in de vs, rare gang van zaken
Hmm, die krijgt niet al te beste reviews. Dan laat ik me lekker verrassen bij de filmhuissneakquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Iemand enig idee voor de sneak van vanavond? Pathesneakers.nl doet het hier niet meer...
twitter:zzznsk twitterde op maandag 30-09-2013 om 20:18:07p: grote kans dat Runner Runner #sneak preview is in #Pathé (o.a. #Delft) op 1 oktober. #sneakpreview reageer retweet
Machete Kills op 3 september hier in Groningen in de sneak? Dat kan niet kloppen hoor, want toen was ik er ook en ik heb Machete Kills nooit gezien.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:14 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Die was hier (groningen) op 3 september al in de sneak..
Young ballad singer, Ruadhan, despairs as the fabric of his Scottish hometown erodes. There are no fish in the seaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Herstel: het is Blackbird. Blood Ties is bij JT
Nee, wel op PAC Festival.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is the butler al geweest?
Nouja, sneakpubliek is toch kutpubliek
Ja, zag t, net als TWWB, erg leuke film, had m graag op groot doek gezien, al was t alleen maar om AnnaSophia.quote:
En Oprah.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zag t, net als TWWB, erg leuke film, had m graag op groot doek gezien, al was t alleen maar om AnnaSophia.
Volgens mij is het gewoon Blood Ties hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Herstel: het is Blackbird. Blood Ties is bij JT
Ik heb The World's End afgelopen zomer in Schotland gezien, erg grappig! Typisch Pegg en Frost, dus je moet er wel van houden natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Morgen The World's End of The Fifth Estate.
Lezen is moeilijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Welke van de twee wordt het?
Ik zat nog op de verkeerde pagina, zag het niet duidelijk op mijn telefoonquote:
Kapiteinquote:Op maandag 11 november 2013 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer reserveren voor de Sneak? Bij Arnhem alleen normaal ticket mogelijk. En afbeelding is nu oranje ipv geel... Morgen trouwens alle hands aan deck!
Ik zag de poster en dacht dat t een nieuwe was met Ben Affleckquote:Op maandag 18 november 2013 09:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Nee, Captain Phillips was vorige week. Deze week waarschijnlijk de nieuwe Statham, Homefront.
Oke de trailer zag er wel vet uit dus die wil ik wel zienquote:Op maandag 18 november 2013 09:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Nee, Captain Phillips was vorige week. Deze week waarschijnlijk de nieuwe Statham, Homefront.
Nee, zo'n goedgemaakte en mooie film die je waarschijnlijk terug gaat zien tussen de Oscarnominaties.quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha zon film waarvan de vrouw van het stel na 15 minuten alsnog de zaal wil verlaten
Oscarfilms zijn vaak geen publieksfilms. Sneakpubliek zijn publiekfilmsliefhebbers. Let op mijn woorden, eerste 5 minuten lopen er veel mensen weg, na een kwartier alsnog.quote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee, zo'n goedgemaakte en mooie film die je waarschijnlijk terug gaat zien tussen de Oscarnominaties.
Pac is juist perfect voor de sneak imo. Blockbusters en films met een groter publiek worden toch wel bezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 10:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oscarfilms zijn vaak geen publieksfilms. Sneakpubliek zijn publiekfilmsliefhebbers. Let op mijn woorden, eerste 5 minuten lopen er veel mensen weg, na een kwartier alsnog.
De vrouwen houden niet zo van arty farty waargebeurde politie/racisme thrillers
Owja ivm the Hobbitquote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sneak is voor één keer vanavond, niet morgen!
belachelijk dat een sneak daarvoor moet wijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Owja ivm the HobbitNou dan maar geen sneak
Ga klagenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
belachelijk dat een sneak daarvoor moet wijken
Het is maar voor een keertje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
De Hobbit avond is uitverkocht dus ze zullen er niks om geven dat jij dat belachelijk vindtquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Fruitvale is JT.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand het ook toevallig voor jtbioscopen
Ik heb geen pathé in de buurt maar JT heeft ook sneaks
Doen ze wel eens ja. Dan krijg je die gewoon zoals altijd bij de zaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hmm maar die staat als 3D, doen ze dat wel ivm de bril?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zo te zienDan heb ik niet voor niks gereserveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
Niet American Hustle iig. Was het maar zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Iemand een idee wat het morgen gaat zijn?
Ook geen idee wat het dan is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet American Hustle iig. Was het maar zo.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zo te zienHet is die andere Bale film die 30 januari uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Dan weet ik het ook niet meer...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:20 schreef masicole het volgende:
Out of the furnace was vorige week in de sneak..
Hoe moeten mensen het normaal weten? Iemand moet het dan toch eerst 'lekken' ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maar wederom nog een keer, wat heeft dit topic voor nut als er mensen hier komen vertellen welke film het niet is maar niet zeggen wat het wel is?
Omdat het op @pathesneakers staat maar hier ontkracht wordt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen het normaal weten? Iemand moet het dan toch eerst 'lekken' ?
Ik zal hieronder de betekenis van het woord Sneak Preview geven:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Maar wederom nog een keer, wat heeft dit topic voor nut als er mensen hier komen vertellen welke film het niet is maar niet zeggen wat het wel is?
Ik heb voor je even het gedeelte wat handig voor je is dik gedrukt gemaakt en onderstreept. Ik weet namelijk dat je zo lui bent als het achtereind van een varken om zelf iets te bedenken!quote:Een sneakpreview (van het Engels voor heimelijke voorbeschouwing) is de vertoning van een film, of ook van andere zaken, nog voordat deze officieel in première is gegaan en zonder dat de bezoekers vooraf weten welke film gedraaid wordt.
Zie mijn post hierboven, helder licht.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zal hieronder de betekenis van het woord Sneak Preview geven:
[..]
Ik heb voor je even het gedeelte wat handig voor je is dik gedrukt gemaakt en onderstreept. Ik weet namelijk dat je zo lui bent als het achtereind van een varken om zelf iets te bedenken!
Dan moeten de mensen die het ontkrachten even melden waarom? Waar hebben ze hem dan al vertoond en bij welke keten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Omdat het op @pathesneakers staat maar hier ontkracht wordt?
In Nederland zijn sowieso dat ik weet 3 verschillende Sneak Previews. En dan heeft zelfs Pathé onderling soms eens verschil. Dat kan betekenen dat er in een week soms 4 verschillende Sneak Previews zijn. Enkele bioscopen hadden deze week Jack Ryan. En ergens anders Out of the Furnace. En weer ergens anders ook weer een andere.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moeten de mensen die het ontkrachten even melden waarom? Waar hebben ze hem dan al vertoond en bij welke keten.
Want Wolff en Pathe doen bijvoorbeeld toch niet hetzelfde?
Dus zo te lezen deze week de grootste kans op Out of the Furnace.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
In Nederland zijn sowieso dat ik weet 3 verschillende Sneak Previews. En dan heeft zelfs Pathé onderling soms eens verschil. Dat kan betekenen dat er in een week soms 4 verschillende Sneak Previews zijn. Enkele bioscopen hadden deze week Jack Ryan. En ergens anders Out of the Furnace. En weer ergens anders ook weer een andere.
OotF heeft vorige week bij verschillende Pathe's gedraaid maar weet ook dat die film bij enkele bioscopen deze week de Sneak Preview is. Maar bij Pathé zal hij denk ik niet draaien deze week. (Tenminste bij de vestigingen die hem vorige week had).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus zo te lezen deze week de grootste kans op Out of the Furnace.
De bios die die al heeft gehad? Misschien zelfs Hustle?
Jij vraagt waar dit topic dan voor is. Je kunt er bijvoorbeeld napraten over de laatste Sneak. Wat dit topic niet is, is om te kunnen lezen welke sneak er draait. Dat is gewoon onmogelijk met zoveel verschillende sneaks per week. Maar door lui zoals jezelf, zijn verschillende mensen gestopt met hints geven. Je bent dus zelf de reden waarom er geen hints meer verschijnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven, helder licht.
Volgens mij is Pathe verre uit de grootste bioscoop hier in Nederland en kan ik hier al de afgelopen twee jaar de juiste film vinden die in de sneak in Pathe draait. Als ik het had geweten had ik het hier gewoon elke week laten weten. En dan ben ik toch wel benieuwd naar de reden dat er mensen zijn die om mij niet meer zeggen welke films het zijn.... Omdat ik het vraag?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij vraagt waar dit topic dan voor is. Je kunt er bijvoorbeeld napraten over de laatste Sneak. Wat dit topic niet is, is om te kunnen lezen welke sneak er draait. Dat is gewoon onmogelijk met zoveel verschillende sneaks per week. Maar door lui zoals jezelf, zijn verschillende mensen gestopt met hints geven. Je bent dus zelf de reden waarom er geen hints meer verschijnen.
Ze hebben het nu weer over hele andere, dus ik heb geen idee meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Pathesneakers heeft het over:
- American Hustle
- Parkland
- Kill your Darlings
De hint was 10 oscars dus American Hustle is de meest logische...
American Hustle was het in Eindhoven inderdaad afgelopen dinsdag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ze hebben het nu weer over hele andere, dus ik heb geen idee meer
Ik heel eerlijk gezegd ook, sneakpubliek is best irritantquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef SunChaser het volgende:
Hij draait nu in de VP, ik zie liever de film met mensen die bewust een kaartje voor een film kopen dan een met sneakpubliek
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Het was in Eindhoven iig Hercules,
Tering wat een baggerfilm. Beetje kijken naar een historisch niet meer correcte kitsch versie van de Griekse held met 3D tepels van Keilan Lutz. Paar van die anabolen die met hun tieten rollen en oneliners uitkramen nog dommer dan Arnold Schwarzenegger en dan doorspekt met nog tenenkrommendere romantiek dan in Twilight.
Poe hey!
Dat is best wel dom eigenlijk.quote:Wel grappig. De tekst "Zet nu uw 3D bril op" verscheen en de hele zaal gonsde met "uuuuh.... welke?"Werd dus uiteindelijk de film stopgezet en kwam het pathe-mannetje even vermelden dat er een foutje was en dat ze zo er aan kamen met dozen vol 3D brillen
Niet zo handig dus
Leuk is wel altijd dat je met de Sneak dan dus niet extra betaalt voor 3D.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja we dachten even "Uhm, hadden we die zelf moeten meebrengen en is dit t risico dat er wel eens een 3D in de sneak kan zitten?" aangezien sommige mensen er eentje van thuis meehadden, hetgeen ik normaal ook doe als ik naar een 3D film ga.
Die doen het ook gewoon, maar ik heb wel gehoord dat die grijzen mooier beeld geven? Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
En dit was zo'n nieuw grijs brilletje. Ik heb thuis een vrachtwagenlading met van die zwarte nog.
laatst gedownload en bekeken.. niks mee met deze filmquote:
Soms heb je van die periodes...quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Het was reasonable doubt.
Is dat nou altijd dat er geen hoogstaande kwaliteit in de sneak komt? Of nu toevallig vier keer achter elkaar nu ik weer eens kan gaan? Het is dat ik een PUC heb zeg
Alle Oscar films zijn net uitgekomen. Er komt nu toch nauwelijks meer een fatsoenlijke film uit voor een paar weken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Het was reasonable doubt.
Is dat nou altijd dat er geen hoogstaande kwaliteit in de sneak komt? Of nu toevallig vier keer achter elkaar nu ik weer eens kan gaan? Het is dat ik een PUC heb zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |