een sneak, voor een film van een half jaar oud (minimaal)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:16 schreef HuubTuub het volgende:
In Delft is het altijd al koud in de zaal, dus als ze nu de airco extra hard aanzetten dan krijgen we nog onderkoelingsverschijnselen daar...
tevens heeft pathesneakers het over "Byzantium" als film voor vanavond.
Half jaar oud? Op festivals ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
een sneak, voor een film van een half jaar oud (minimaal)
soms he vraag ik mij echt af wat pathe nou allemaal doet..
Perfectquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:07 schreef Bisamrat het volgende:
Als ik de reacties zo lees over de film, heb ik niks gemist. Hoe was de temperatuur in de zwolse bioscoop -Strawberry-?
volgens forum: frozen groundsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
https://twitter.com/PatheSneakers/status/349276442456109056
Ik snap de hint niet
ik mag hopen dat die persoon een grapje maaktquote:Helmond is het: De smurfen 2
die ga ik skippen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:50 schreef Bisamrat het volgende:
The Intership bevestigd voor alle Pathes!
Vanavond dus???quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:50 schreef Bisamrat het volgende:
The Intership bevestigd voor alle Pathes!
Hmm, die pik ik wel een andere keer mee danquote:
Het is niet overal hetzelfde he. Odd Thomas draaide ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:26 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kan deze thread wel dicht; de weersvoorspellingen zijn nog betrouwbaarder aan het worden.
Blue Jasmine in de City vandaag trouwens, geweldige film. Ik had Pain and Gain verwacht eerst, maar toen ik de trailers zag begon ik te vermoeden dat dat wel niet zou kloppen. Net voor de film begon zei ik 'het zou Blue Jasmin kunnen zijn'.
Ik vond het juist een verrassend einde. Een keer niet zo standaard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 06:42 schreef Bisamrat het volgende:
Odd Thomas in Zwolle, vond het een goede film. Alleen was het einde te voorspelbaar.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Heel raar trouwens dat het Odd Thomas was, volgens Pathe.nl gaat hij niet meer draaien.
http://www.pathe.nl/film/16708/odd-thomas
daar heeft het vast iets mee te maken, gewoon te ver vooruit?quote:Release 12 september 2013
Nee, hij staat er gewoon niet tussen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
daar heeft het vast iets mee te maken, gewoon te ver vooruit?
ik zou zeggen, neem een kijkje op het pathesneakers forum of het twitter account?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En welke word het vandaag?
Indd, kan het topic ook wel dichtquote:
Jawel hoor, waarschijnlijk wordt het White House Downquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Indd, kan het topic ook wel dicht
Buiten dat staat er niks op die websites...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |