quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Het was in Eindhoven iig Hercules,
Tering wat een baggerfilm. Beetje kijken naar een historisch niet meer correcte kitsch versie van de Griekse held met 3D tepels van Keilan Lutz. Paar van die anabolen die met hun tieten rollen en oneliners uitkramen nog dommer dan Arnold Schwarzenegger en dan doorspekt met nog tenenkrommendere romantiek dan in Twilight.
Poe hey!
Dat is best wel dom eigenlijk.quote:Wel grappig. De tekst "Zet nu uw 3D bril op" verscheen en de hele zaal gonsde met "uuuuh.... welke?"Werd dus uiteindelijk de film stopgezet en kwam het pathe-mannetje even vermelden dat er een foutje was en dat ze zo er aan kamen met dozen vol 3D brillen
Niet zo handig dus
Leuk is wel altijd dat je met de Sneak dan dus niet extra betaalt voor 3D.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja we dachten even "Uhm, hadden we die zelf moeten meebrengen en is dit t risico dat er wel eens een 3D in de sneak kan zitten?" aangezien sommige mensen er eentje van thuis meehadden, hetgeen ik normaal ook doe als ik naar een 3D film ga.
Die doen het ook gewoon, maar ik heb wel gehoord dat die grijzen mooier beeld geven? Geen idee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
En dit was zo'n nieuw grijs brilletje. Ik heb thuis een vrachtwagenlading met van die zwarte nog.
laatst gedownload en bekeken.. niks mee met deze filmquote:
Soms heb je van die periodes...quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Het was reasonable doubt.
Is dat nou altijd dat er geen hoogstaande kwaliteit in de sneak komt? Of nu toevallig vier keer achter elkaar nu ik weer eens kan gaan? Het is dat ik een PUC heb zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |