Gewoon gaan joh.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Ztijlvol het volgende:
Kan iemand de sneak voor vanavond doorgeven?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:58 schreef -Mo- het volgende:
Snitch.
Zie:
https://twitter.com/PatheSneakers of
https://twitter.com/SneakAtPathe of
http://pathesneakers.nl/
quote:@PatheSneakers's tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @PatheSneakers's Tweets and complete profile. Click the "Follow" button to send a follow request.
twitter:SneakAtPathe twitterde op zaterdag 13-04-2013 om 16:14:08De sneak voor aankomende week in alle pathe bioscopen 17-04 zal zijn : warm bodies veel plezier iedereen! reageer retweet
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:43 schreef Bisamrat het volgende:
Deze week in de sneak
[ afbeelding ]
Leve Boerenliefde (2013) - IMDb
Niet, heb ik het fout? Dat kan natuurlijk héquote:
jammer, dan maar niet naar de sneakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De sneak van vanavond is the haunting in Georgia
Ik ga ook niet, hou niet van die films en daarnaast zegt de 4,9 op imdb ook niet veel goeds.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, dan maar niet naar de sneak
zometeen wel naar the big wedding
Jij bent in Den Haag toch? In Spui zal het niet bovenstaande film zijn hoor... In Buitenhof trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, dan maar niet naar de sneak
zometeen wel naar the big wedding
Naar mijn info is het een veel leukere.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De sneak van vanavond is the haunting in Georgia
er schijnen 2 opties te zijn en die 2de kan ik niet vinden, wie verteld het eff? haunting in georgia en ...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Gaan we ook nog zeggen welke? Want anders kan dit topic wel dicht :p
yup, den haag, heb kaartje in spui gereserveerd, weet nog niet of ik gaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef F_JD het volgende:
[..]
Jij bent in Den Haag toch? In Spui zal het niet bovenstaande film zijn hoor... In Buitenhof trouwens ook niet.
Zeker is het nooit aangezien het soms per bioscoop nog wel eens verschilt. Maar ik verwacht dat deze wel landelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Professional het volgende:
Dat ziet er wel goed uit, al zeker dat het Now You See Me gaat zijn?
dat staat er altijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef antidood1 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd, Now You See Me was vorige week erg geslaagd inderdaad! Er staat dat de Sneak vanavond om 22:45 afgelopen is, dus dat is een indicatie dat hij waarschijnlijk niet langer dan 90, hooguit 95 minuten duurt.
Nou, dat klopte dus. Ik vond hem niet tegenvallen.quote:
Lijkt me heel plausibel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:19 schreef Bisamrat het volgende:
Gerucht gaat dat het de nieuwe Hunger Games film word
google, een hint is hetquote:
SPOILER: voor de luie onder onsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens pathesneakers iig![]()
Welneequote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:19 schreef Bisamrat het volgende:
Gerucht gaat dat het de nieuwe Hunger Games film word
Ik sla de sneak over vandaag, vorige week was het erg warm in de bioscoopzaal en vandaag wordt het nog warmer. Kunnen de airco’s niet aan blijkbaar in Zwolle.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
en en en? Ik heb namelijk voor de rest alles al gezien wat er op dit moment draait
Ja daar heb je wel een punt, in Spui/buitenhof hebben ze daar ook problemen mee. Zweet af en toe die zaal uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik sla de sneak over vandaag, vorige week was het erg warm in de bioscoopzaal en vandaag wordt het nog warmer. Kunnen de airco’s niet aan blijkbaar in Zwolle.
Geen idee wat de sneak film is trouwens, niemand weet het nog zeker (of zegt er niks over).
Was warm ja. Misschien hebben ze de airco nu wat kouder staan ivm de temperatuur van vandaag. Weet wel dat de zalen de enige verkoelende plekken zijn in de bios. De rest is in de zomer een ramp.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:36 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ik sla de sneak over vandaag, vorige week was het erg warm in de bioscoopzaal en vandaag wordt het nog warmer. Kunnen de airco’s niet aan blijkbaar in Zwolle.
Geen idee wat de sneak film is trouwens, niemand weet het nog zeker (of zegt er niks over).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |