Jij bent in Den Haag toch? In Spui zal het niet bovenstaande film zijn hoor... In Buitenhof trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, dan maar niet naar de sneak
zometeen wel naar the big wedding
Naar mijn info is het een veel leukere.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
De sneak van vanavond is the haunting in Georgia
er schijnen 2 opties te zijn en die 2de kan ik niet vinden, wie verteld het eff? haunting in georgia en ...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Gaan we ook nog zeggen welke? Want anders kan dit topic wel dicht :p
yup, den haag, heb kaartje in spui gereserveerd, weet nog niet of ik gaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef F_JD het volgende:
[..]
Jij bent in Den Haag toch? In Spui zal het niet bovenstaande film zijn hoor... In Buitenhof trouwens ook niet.
Zeker is het nooit aangezien het soms per bioscoop nog wel eens verschilt. Maar ik verwacht dat deze wel landelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Professional het volgende:
Dat ziet er wel goed uit, al zeker dat het Now You See Me gaat zijn?
dat staat er altijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef antidood1 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd, Now You See Me was vorige week erg geslaagd inderdaad! Er staat dat de Sneak vanavond om 22:45 afgelopen is, dus dat is een indicatie dat hij waarschijnlijk niet langer dan 90, hooguit 95 minuten duurt.
Nou, dat klopte dus. Ik vond hem niet tegenvallen.quote:
Lijkt me heel plausibel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:19 schreef Bisamrat het volgende:
Gerucht gaat dat het de nieuwe Hunger Games film word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |