Ik heb The World's End afgelopen zomer in Schotland gezien, erg grappig! Typisch Pegg en Frost, dus je moet er wel van houden natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Morgen The World's End of The Fifth Estate.
Lezen is moeilijk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Welke van de twee wordt het?
Ik zat nog op de verkeerde pagina, zag het niet duidelijk op mijn telefoonquote:
Kapiteinquote:Op maandag 11 november 2013 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer reserveren voor de Sneak? Bij Arnhem alleen normaal ticket mogelijk. En afbeelding is nu oranje ipv geel... Morgen trouwens alle hands aan deck!
Ik zag de poster en dacht dat t een nieuwe was met Ben Affleckquote:Op maandag 18 november 2013 09:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Nee, Captain Phillips was vorige week. Deze week waarschijnlijk de nieuwe Statham, Homefront.
Oke de trailer zag er wel vet uit dus die wil ik wel zienquote:Op maandag 18 november 2013 09:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Nee, Captain Phillips was vorige week. Deze week waarschijnlijk de nieuwe Statham, Homefront.
Nee, zo'n goedgemaakte en mooie film die je waarschijnlijk terug gaat zien tussen de Oscarnominaties.quote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha zon film waarvan de vrouw van het stel na 15 minuten alsnog de zaal wil verlaten
Oscarfilms zijn vaak geen publieksfilms. Sneakpubliek zijn publiekfilmsliefhebbers. Let op mijn woorden, eerste 5 minuten lopen er veel mensen weg, na een kwartier alsnog.quote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee, zo'n goedgemaakte en mooie film die je waarschijnlijk terug gaat zien tussen de Oscarnominaties.
Pac is juist perfect voor de sneak imo. Blockbusters en films met een groter publiek worden toch wel bezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 10:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oscarfilms zijn vaak geen publieksfilms. Sneakpubliek zijn publiekfilmsliefhebbers. Let op mijn woorden, eerste 5 minuten lopen er veel mensen weg, na een kwartier alsnog.
De vrouwen houden niet zo van arty farty waargebeurde politie/racisme thrillers
Owja ivm the Hobbitquote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sneak is voor één keer vanavond, niet morgen!
belachelijk dat een sneak daarvoor moet wijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Owja ivm the HobbitNou dan maar geen sneak
Ga klagenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
belachelijk dat een sneak daarvoor moet wijken
Het is maar voor een keertje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
De Hobbit avond is uitverkocht dus ze zullen er niks om geven dat jij dat belachelijk vindtquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Fruitvale is JT.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand het ook toevallig voor jtbioscopen
Ik heb geen pathé in de buurt maar JT heeft ook sneaks
Doen ze wel eens ja. Dan krijg je die gewoon zoals altijd bij de zaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hmm maar die staat als 3D, doen ze dat wel ivm de bril?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zo te zienDan heb ik niet voor niks gereserveerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
Niet American Hustle iig. Was het maar zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Iemand een idee wat het morgen gaat zijn?
Ook geen idee wat het dan is?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet American Hustle iig. Was het maar zo.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zo te zienHet is die andere Bale film die 30 januari uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |