Ik ben gewoon een faalbaas jeweetstochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Lapohunten falen en dan een topic kapen. Triester kan haast niet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een faalbaas jeweetstoch
Monique van MKB Brandstof!
Neuj, ik laat Wolf nog even in zijn triestheid baden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
ik stel voor om dit topic maar zo snel mogelijk vol te maken, dit topic vergeven en Pino zijn topic te geven met een fatsoenlijke TT!
Gewoon haat aan reclame!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef henkde_j het volgende:
Moeilijk doen over een reclame die niet eens irritant is. Haten om de hype
Het woord "hype" te pas en te onpas gebruikenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef henkde_j het volgende:
Moeilijk doen over een reclame die niet eens irritant is. Haten om de hype
Elfstedentocht. Dat is pas een hype.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Het woord "hype" te pas en te onpas gebruiken
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elfstedentocht. Dat is pas een hype.
Sowieso lunchbox 1, maar beter had Suzie Q erin gezetenquote:
Had ook gemogen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso lunchbox 1, maar beter had Suzie Q erin gezeten
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso lunchbox 1, maar beter had Suzie Q erin gezeten
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Elfstedentocht. Dat is pas een hype.
lekkaaahhhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
gewoon broodje pesto met kaas, alweer
Alweer??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:37 schreef SilentChaos het volgende:
Brood met Saksische smeerleverworst! BAM!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
Pien VBL / Genomineerden Yvonneawards
In tegenstelling tot die van de koper, was het een grote worstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alweer??dies al 1 dag oud!!!!111
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die van de koper, was het een grote worst
quote:
quote:
Lunchbox 1quote:
Dan kies ik voor 1, omdat The Boss.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lunchbox 1
The River - Bruce Springsteen
I Believe In A Thing Called Love - Darkness
Lunchbox 2
Narcotic - Liquido
Strawberry Fields Forever - Beatles
Ik heb dat nummer nog staan op de greatest hits uit 1996 ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ergens zwerft er nog een cd van Linda, Roos & Jessica in mijn ouders huis van mij
Meh, saai vooral en voor de muziek zet ik hem iig ook niet aan. Het is eigenlijk altijd hetzelfde, zelfde items e.d. en dat is vast ook prima voor het gros van de luisteraars, maar ik zet liever zelf wat op dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:34 schreef D. het volgende:
Zou Paul de slechtste mannelijke DJ bij 3FM zijn?
Domien vind ik saaier, Paul heeft de Popquiz en Woensdag Hakkûhdag. Maar Domien draait dan toch altijd wel toffe platen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Meh, saai vooral en voor de muziek zet ik hem iig ook niet aan. Het is eigenlijk altijd hetzelfde, zelfde items e.d. en dat is vast ook prima voor het gros van de luisteraars, maar ik zet liever zelf wat op dan.
is gewoon heerlijke catchy popmuziek...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:55 schreef Impect het volgende:
Laat ze eens kappen met die muziek van 1direction, wat een bagger
Je wilt je helemaal laten uitwonen door die knulletjes zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is gewoon heerlijke catchy popmuziek...
ik ben er gek op
vind ze zeer aantrekkelijk jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wilt je helemaal laten uitwonen door die knulletjes zeker
Baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen Stomphorst draait even Love Lockdown in z'n KX-podcast
Kanye West wordt te weinig gedraaid.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen Stomphorst draait even Love Lockdown in z'n KX-podcast
Ik officieel hier ook op het Uni netwerk en toch gebeurd het hier massaal, want snelheid ten top!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:13 schreef alors het volgende:
In Duitsland ben je flink de sjaak ja als je download
Op de TUD wordt je meteen gebloktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik officieel hier ook op het Uni netwerk en toch gebeurd het hier massaal, want snelheid ten top!
En ze kunnen toch niet achterhalen wie het doet, want je deelt verbinding met te veel mensen.
Hij zegt dat ie hem niet eens kendequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kanye West wordt te weinig gedraaid.
Z'n vorige album was echt goed
Ik geloof dat je hier alleen door het mandje valt als je teveel upload.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Op de TUD wordt je meteen geblokt
Stuur hem dit evenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie hem niet eens kende, mag wel vaker langskomen idd.
een videoclip van meer dan een half uur?quote:
Jup, met bijna alle album tracks er inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een videoclip van meer dan een half uur?
WGR / Downloaden Duitsland boete 800 euroquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik officieel hier ook op het Uni netwerk en toch gebeurd het hier massaal, want snelheid ten top!
En ze kunnen toch niet achterhalen wie het doet, want je deelt verbinding met te veel mensen.
Sowieso Runaway, Power, All Of The Lights, echt zulke gruwelijke nummersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, met bijna alle album tracks er in
Ik heb eigenlijk niets met hiphop. Maar dat album isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso Runaway, Power, All Of The Lights, echt zulke gruwelijke nummersJammer dat de 3fm hiphop beperkt blijft tot Gers
![]()
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Dat heb ik ookzo'n fakking lelijke ouderwetse naam en een normale roepnaam. Ik denk er wel eens over om mijn naam gewoon te veranderen naar mijn roepnaam, maar dat schijnt best een gedoe te zijn.
Vast zo'n oerfriese naamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Dat heb ik ookzo'n fakking lelijke ouderwetse naam en een normale roepnaam. Ik denk er wel eens over om mijn naam gewoon te veranderen naar mijn roepnaam, maar dat schijnt best een gedoe te zijn.
Niet spotten met Friese namen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vast zo'n oerfriese naam[ afbeelding ]
Swobkje/lammie
Ja dat ga ik niet zeggen, ik ben de enige met die naam waarschijnlijkquote:
Foekje!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen, ik ben de enige met die naam waarschijnlijkMaar denk aan Aaltje Johanna, in die trant
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vast zo'n oerfriese naam[ afbeelding ]
Swobkje/lammie
Nee ook nietquote:
Het is dat het niet mocht van mijn overgrootmoeder anders was de kans groot geweest dat ik Aaltje als tweede naam had gekregen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen, ik ben de enige met die naam waarschijnlijkMaar denk aan Aaltje Johanna, in die trant
![]()
Join the Fok3fm FBquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef alors het volgende:
[..]Holkje, Wypkje, Richtsje
Nee, mijn normale naam is ook fries, maar niet zo'n tsje of kje naam.
[..]
Nee ook niet
Dat is dan wel weer een beetje jammer.twitter:datmagdusniet twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 18:23:29Volgens CNN heeft Beyoncé het volkslied tijdens de inauguratie van president Obama geplaybackt. Mag dus niet. reageer retweet
Heeft Obama zijn eed wel live uitgesproken dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Dat is dan wel weer een beetje jammer.twitter:datmagdusniet twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 18:23:29Volgens CNN heeft Beyoncé het volkslied tijdens de inauguratie van president Obama geplaybackt. Mag dus niet. reageer retweet
wehe, droogquote:
School. Nu koppijnquote:
Whehe daar dacht ik ook meteen aan. Mooie stemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Dit lijkt verdomd veel op die stem van Sandra van Nieuwland
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
School. Nu koppijn![]()
Even kappen en morgenavond maar weer verder
Wat is dat? Is het te eten met een snufje zout?quote:
Zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
Chvrches![]()
Serieuze kandidaat voor MH, wat mij betreft
Vooralsnog trek ik het primaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn
Al ben ik bang dat een stem is die je niet al te lang trekt![]()
Ik weet welke je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooralsnog trek ik het prima![]()
En ze draaien de laatste tijd een nummer dat er veel op lijkt, klinkt ook tof. Ik onthou echter niet wie met wat dat is
Dat weet ik zo niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.
Intro lijkt op Joy Division
?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet...![]()
Ik weet wel dat alors er elke keer op reageert
Die eerste!!quote:
Die van mij zo rond 6.30.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
navond! ik kan uitslapen morgen![]()
pas om 8u gaat de wekker....
bareuh, dat is vroeg.... ik kan trouwens nog snoozen tot 8.30u ofzo. ik wil iig om 9.30u en uiterlijk 9.55u op werk zijnquote:
Ik heb een herkansing om fucking 8.30. Dus daarom ook maar een busje eerder, mocht er iets gebeuren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bareuh, dat is vroeg.... ik kan trouwens nog snoozen tot 8.30u ofzo. ik wil iig om 9.30u en uiterlijk 9.55u op werk zijn
dat kan ik me wel voorstellen ja....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een herkansing om fucking 8.30. Dus daarom ook maar een busje eerder, mocht er iets gebeuren.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me wel voorstellen ja....
hoop voor mezelf dat de arrivatreinen donderdagavond weer een beetje normaal rijden. moet naar Grunn en terug en ik heb geen zin ergens te stranden...
bijna goed...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Je hebt eindelijk een date met Henk geregeld?
Bummer, helemaal foutquote:
Komt volgens mij ergens uit begin jaren '90 uit 1989quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gehoord volgens mij, klinkt wel tof
misschien zelfs wel 89....iig zelfs van voor mijn muziekluistertijd en die begon in 1993quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt volgens mij ergens uit begin jaren '90, niet zo gek dat je het niet kent
Zie edit. Ik kras me sufquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien zelfs wel 89....iig zelfs van voor mijn muziekluistertijd en die begon in 1993
Ja maar het is toch Ken je klassiekers??!11quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt volgens mij ergens uit begin jaren '90 uit 1989, niet zo gek dat je het niet kent
Hoe vaak heb je dat mij horen zeggen?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Ken je klassiekers??!11
die kun je niet kennen als je ze nog nooit gehoord hebt. maar nu ken je dus KLF. noga lvreemd gezelschap was dat volgens mij. deden ook nog iets met geld verbranden dacht ik...mnaar dat wiki je maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Ken je klassiekers??!11
Nooit. Van jou niet iig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat mij horen zeggen?!
Bohemian Rhapsody heb ik pas op 31-12 leren kennen, zie Twitter.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kun je niet kennen als je ze nog nooit gehoord hebt. maar nu ken je dus KLF. noga lvreemd gezelschap was dat volgens mij. deden ook nog iets met geld verbranden dacht ik...mnaar dat wiki je maar
edit: bovendien is KLF vrij obscuur. ik zou het wel raar vinden als je bijv Bohemian Rhapsody niet zou kennen, of Stairway to Heaven
wehehe, met Shazam toch? hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody heb ik pas op 31-12 leren kennen, zie Twitter.
ik moest er ook om lachen hoorquote:
Just Blaze X Baauer - Higherquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, wat is dit? zit bijna te schuimbekken...
maar dan wel met een compleet hondsdolle beat eronder...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Just Blaze X Baauer - Higher
Nog nooit gehoord. Klinkt een beetje 50 Cent/Jay Z-achtig.
twitter:roos3fm twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:00:35@3rdrocknl hahaha baauer X just blaze met higher :-) reageer retweet
*raakt aan*quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op woensdag 23-01-2013 om 00:00:35@3rdrocknl hahaha baauer X just blaze met higher :-) reageer retweet
FM-radioquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
valt verdomme mn stream weg bij het begin van zo te horen eagles of death metal
heb ik hier in huis geen ontvangst. wel eens geprobeerd, zuigt apenkloten.quote:
kabelradioquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik hier in huis geen ontvangst. wel eens geprobeerd, zuigt apenkloten.
Was dat niet een flinke hit?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kun je niet kennen als je ze nog nooit gehoord hebt. maar nu ken je dus KLF. noga lvreemd gezelschap was dat volgens mij. deden ook nog iets met geld verbranden dacht ik...mnaar dat wiki je maar
edit: bovendien is KLF vrij obscuur. ik zou het wel raar vinden als je bijv Bohemian Rhapsody niet zou kennen, of Stairway to Heaven
ja, dat zou ook nog kunnen. maar ik luister eigenlijk alleen radio wanneer ik achter mn pc zit en dan wil het geluid uit mn pcspeakers hebben .i kvind het wel prima zoquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat zou ook nog kunnen. maar ik luister eigenlijk alleen radio wanneer ik achter mn pc zit en dan wil het geluid uit mn pcspeakers hebben .i kvind het wel prima zo
en ik ga ook zo pitten. trusten allemaal
was het idd, maar daarna een beetje in de vergetelheid geraakt onder het grote publiek. tis niet van de bekendheid als een November Rain, een Wonderwall of een Hotel Californiaquote:
Hmm, misschien verwar ik het ook wel met Night train - Kadocquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was het idd, maar daarna een beetje in de vergetelheid geraakt onder het grote publiek. tis niet van de bekendheid als een November Rain, een Wonderwall of een Hotel California
van wiki: In Nederland scoorde The KLF in de Nationale Hitparade een nummer 1-hit met Last train to trancentral in 1991.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm, misschien verwar ik het ook wel met Night train - Kadoc
Ik was toen 3-4. Veel zal ik er dus niet van meegekregen hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van wiki: In Nederland scoorde The KLF in de Nationale Hitparade een nummer 1-hit met Last train to trancentral in 1991.
was dus echt een huge hit, maar niet mainstream genoeg om nu nog veel gedraaid te worden
die wiki is trouwens leuk om te lezen. raar gezelschap, dat KLF: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_KLFquote:Op woensdag 23 januari 2013 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik was toen 3-4. Veel zal ik er dus niet van meegekregen hebben
Ma'am!quote:
Ma'am!quote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet om mij nou mevrouw te noemenquote:
Sorry hoor meisjequote:Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet om mij nou mevrouw te noemen![]()
quote:
Livecoaches, die zitten toch bij The Voice en Idols enz.?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:45 schreef alors het volgende:
[..]ik ben nog niet ingeschakeld, dan post ik hier meestal ook niet.
Wat is dit nou weer hier?
[ afbeelding ]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Ma'amquote:
Succesquote:
Ben Howardquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kunnen ze dit nummer niet een keer verbieden?
Fixedquote:
Ik heb het ff gemist....quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
huh?
Ik droom juist meer en raarder met alcohol op...
Ben ik raar of klopt het onderzoek niet?
Ik denk het eerste.
quote:
twitter:
twitter:
twitter:
twitter:
Watquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef FZN05 het volgende:
Die @Muisvleer is zóóó triest! Ze is nu boos omdat de webcam het niet doettwitter:twitter:twitter:twitter:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef FZN05 het volgende:
Die @Muisvleer is zóóó triest! Ze is nu boos omdat de webcam het niet doettwitter:twitter:twitter:twitter:
Zij is altijd boos op de techneuten van 3FM als de webcam na 2 minuutjes nog niet naar de andere studio is gezet, hahaha!quote:
twitter:Spotify3FM twitterde op woensdag 23-01-2013 om 13:48:07Script - Six Degrees Of Seperation nu op 3FM. Spotifylink: http://t.co/FKYZZNAq reageer retweet
Vroeger mailde ze altijd naar het redactie-mailadres als de webcam niet goed stond... meestal op onmogelijke tijden zoals in het weekend om 6 uur 's ochtends, of als Stenders uitzending had. Nu doet ze dat dus via Twitter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:50 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zij is altijd boos op de techneuten van 3FM als de webcam na 2 minuutjes nog niet naar de andere studio is gezet, hahaha!
Zij weet echt niet wat ze moet vinden, eerst vond ze de Coen en Sandershow superleuk en daarna kwamen er allemaal tweets dat ze het niks aan vond enzo
Die tweets daarna ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:47 schreef FZN05 het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroeger mailde ze altijd naar het redactie-mailadres als de webcam niet goed stond... meestal op onmogelijke tijden zoals in het weekend om 6 uur 's ochtends, of als Stenders uitzending had. Nu doet ze dat dus via Twitter.
Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tom de Ridder vanaf morgen weer terug op de radio. Je. Verwacht. Het. Niet.![]()
Wat een bazen reclamebureauquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tom de Ridder vanaf morgen weer terug op de radio. Je. Verwacht. Het. Niet.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn vingers zitten onder de eenseconde lijm
iemand enig idee hoe het nu het opgedroogd is er af kan krijgen? Heb nl totaal geen gevoel in mijn vingertoppen door de lijmlaag.
warm water, zeepquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand enig idee hoe het nu het opgedroogd is er af kan krijgen? Heb nl totaal geen gevoel in mijn vingertoppen door de lijmlaag.
Scalpel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Accepteren dat het nu eenmaal zo isquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
omggggggg zo gemeeeeennquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Accepteren dat het nu eenmaal zo is
de oplossing is trouwens om je beide armen elleboogdiep in je aars te rammen en er overheen te schijten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog eentje openen, want 112.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef wolfrolf het volgende:
Slecht nieuws voor de liefhebbers van mijn kwaliteits tt's (Pino112) maar dit is mijn 111e 3FM topic!
Mooie mijlpaal om te stoppen met topics openen.
Misschien.
Eerst even de nageltjes knippen is wel raadzaamquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de oplossing is trouwens om je beide armen elleboogdiep in je aars te rammen en er overheen te schijten.
Hoef je ook gelijk niet meer onder de zonnebank ghihih
succes grgr
Daar stond ik net ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
In de verkeerde trein stappen en ineens op station delft staan. Heurlijk!
En heb je me gespotquote:
Nee, maar ik rook wel een penetrante schijtlucht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En heb je me gespot
Ik was pijlsnel weer weg met de trein terug
ik was me soms heus wel hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, maar ik rook wel een penetrante schijtlucht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |