tl;drquote:Op maandag 21 januari 2013 23:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben zelf wel eens lang van stof, maar wat Van Agt zei, kan ik in drie zinnen zeggen. Hij heeft er letterlijk meer dan een minuut voor nodig.
Overigens kort stukje over Obama's inauguratie. Hebben ze daarvoor iemand uitgenodigd? Of hoopt Pauw op iets extra's in een wat andere sfeer?
Hehe iddquote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef maily het volgende:
waar het niet over houdt? de beste grap is toenet gemaakt...
dat viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef Hexagon het volgende:
Die Sanderijn Cels is trouwens best leuk
[ afbeelding ]
quote:GKL(Grote Kale Leider)
Oud-politicus over zijn nieuwe boek 'Kijk op deze tijd'.
Verder valt het wat tegen.quote:
quote:Özcan Akyol
Schrijver over de voetbalbeleving in Turkije met de komst van Sneijder.
Nicole Zandee
Hoofdofficier van justitie over mishandeling in Eindhoven op YouTube.
Anne-Marie Slotboom
Onderzoeker over opvallende toename van aantal criminele vrouwen.
Mooi toch, ben benieuwd of ze bij geenstijl die vechters al gevonden hebbenquote:
Understatement lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Dat ze een erge ziekte mogen krijgen.
Idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Nou dat ja, wat een verschrikkelijke beeldenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Met een heeeele lange lijdenswegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
Zoals hier beschreven:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat niet maar misschien hadden die 8 jongens een slechte jeugd zonder buurthuis.
Of vroeger last van ADHD en werden ze gepest met sproetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat niet maar misschien hadden die 8 jongens een slechte jeugd zonder buurthuis.
Sterker nog, hij zit er al.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Marijnissen komt toch ook? Volgens Jeroen Pauw op Twitter vertelde hij vandaag.
Hij zit aan tafel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Marijnissen komt toch ook? Volgens Jeroen Pauw op Twitter vertelde hij vandaag.
Ja, die zit er om de gebundelde stukjes en interviews van hem uit het blad Tribune te promoten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Je moeder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Wie is die kale gozer aan tafel eigenlijk?
Lambikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Wie is die kale gozer aan tafel eigenlijk?
Daar is ie! Pratend en welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Dit waren geen Mocro's toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Als ik in elkaar geschopt word door 8 Marokkanen wil ik niet dat het uitgezonden wordt, het is ook mijn privacy.
wel noordafrikanenquote:
iig twee Belgen, of ze daarnaast ook Marokkaans was stond er niet bij, maar zou mij niets verbazen.quote:
Nee. Zeker niet allemaal.quote:
Imagoschadequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef golfer het volgende:
Maar Badr Hari krijgt dus minder straf vanwege alle publiciteit die er over hem is geschreven?
Mijn oma ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef golfer het volgende:
"Iedereen heeft een telefoon die fantastische beelden maakt."
Ik niet. Mijn telefoon heeft niet eens een camera.
Jij hebt nog een telefoon met kiesschijfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef golfer het volgende:
"Iedereen heeft een telefoon die fantastische beelden maakt."
Ik niet. Mijn telefoon heeft niet eens een camera.
AryaMehr toch.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef DrDentz het volgende:
Jij hebt nog een telefoon met kiesschijf
En een kiesschijf en een camera in 1 toestel zou wel tamelijk uniek zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij hebt nog een telefoon met kiesschijf
Dat zou net zoiets zijn als een kiesschijf op je videocameraquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
En een kiesschijf en een camera in 1 toestel zou wel tamelijk uniek zijn.
quote:
Zigeuners zijn heel geëmancipeerdquote:
Ik heb echt nog nooit van die man gehoordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
Özcan Akyol zit binnenkort in het 24 uur met...van Wilfried de Jong.
Toen het voor het eerst ter sprake kwam was er allerlei tegenstand omtrend een filmpje van Yolanthequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat die wesley sneijder naar een andere club gaat, waarom is dat belangrijk genoeg voor p&w?? Ik snap dat ze alle onderwerpen zoals ook sport willen doen, maar dit is wel een heel kleine aanleiding..
Werd hij in zijn kont geneukt door haarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen het voor het eerst ter sprake kwam was er allerlei tegenstand omtrend een filmpje van Yolanthe
Ja, dat zei je al.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
De Vara coryfeeën blijven toch echt de hoeder van de PvdA.
Nah ze deed het op straatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Werd hij in zijn kont geneukt door haar?
Kan het niet genoeg herhalen, bij dit soort gedrag van de presentatoren.quote:
Hij lijkt me verbaal sterk genoeg om zich te kunnen verdedigen tegen dit duo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het niet genoeg herhalen, bij dit soort gedrag van de presentatoren.
Jep, helaas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wesley Sneijder gaat richting een mickey mouse competitie
Waarom dan, hoe kunnen ze hem daar betalen?quote:
Haha ja mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Pauw heeft gelijk en wordt uitgelachen.
In haar BH verder niks....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijg je in dat filmpje tetten te zien?
Mwoah niet de moeite waardquote:
Nee, ik had hm al geplaatstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Krijg je in dat filmpje tetten te zien?
KLB / Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef golfer het volgende:
Witteman moet weer eens laten merken hoezeer hij PvdA is en geen SP.
Over Turks voetbal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat kwam die Turk nu eigenlijk vertellen?
Je had het toen ook al in de gaten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef Arcee het volgende:
KLB / Paul Witteman met z'n uitgestreken rooie VARA-smoel.
Dat wesley snijder aan is gekomen in turkijequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat kwam die Turk nu eigenlijk vertellen?
Die quote ging niet over deze jongens hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef HD9 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/a(...)chekopschuppers.html
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef golfer het volgende:
Straks:
Halbe Zijlstra
VVD-fractievoorzitter gaat in op de speech van de Britse premier Cameron.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gadverdamme halbe zijlstra, het kon zo leuk zijn.
Ja idd gewoon een poging van Cameron voor wat meer populariteit, een referendum over 4 jaar, nou dat zal ze leren!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Hierro het volgende:
Alsof de Britten de EU durven te verlaten. Onzin dit.
Het is maar de vraag of de britten dit zelf ook realiseren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Hierro het volgende:
Alsof de Britten de EU durven te verlaten. Onzin dit.
Ik wil haar ongecompliceerde domheid.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wil haar ongecompliceerde domheid.
Die heeft gewoon bewust haar benen gespreid hoor... Maar achteraf beter om te zeggen dat hij je gedwongen heeft....quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
Het lijkt meer alsof ze blij mag zijn dat ze "alleen maar" verkracht is
Dat was haar vriendin, en zij moest later meedoen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
Zit half te luisteren.
Was zij het neukertje van de zoon van Khadaffi?
Nee, die ander. Zij ging alleen mee, want ze was toch gescheiden. Ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
Zit half te luisteren.
Was zij het neukertje van de zoon van Khadaffi?
Nicequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was haar vriendin, en zij moest later meedoen.
Ja iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Aanranding zijn "flirtations die wat vleselijker waren" aldus Pauw. Weten we dat ook weer.
Ja maar blondquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo knap is ze niet. Slechte smaak.
Beetje veel tand, maar ze is niet lelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo knap is ze niet. Slechte smaak.
Hoe zou jij het precies hebben gedaan dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Zo dacht ze ook tijdens die nacht? "Twee blondjes versus alleen maar gewapende mannen. Ok, dit is kansloos. Laat ik maar meewerken." ?
Mijn mening is inmiddels ook aardig bijgesteld...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef marcodej het volgende:
Zo dacht ze ook tijdens die nacht? "Twee blondjes versus alleen maar gewapende mannen. Ok, dit is kansloos. Laat ik maar meewerken." ?
Gewoon niet naar zo'n apenland gaan in eerste instantie...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe zou jij het precies hebben gedaan dan?
Ik zou lekker thuis gebleven zijn in Nederland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou lekker thuis gebleven zijn in Nederland.
Ik zou denk ik toch gekrijsd hebben alsof mijn leven er vanaf hing met het risico dat het verkeerd afloopt. Maar ik laat me niet geruisloos verkrachten nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon niet naar zo'n apenland gaan in eerste instantie...
Goh. Maar dat was de vraag niet. In haar situatie zou iedereen hetzelfde doen. Je gaat niet gillend weglopen op een afgesloten terrein vol gewapende bewakers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zou lekker thuis gebleven zijn in Nederland.
Je hoort je als vrouw niet eens in die situatie te wringen, zij deed dat wel en volgens mij uit geilheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Goh. Maar dat was de vraag niet. In haar situatie zou iedereen hetzelfde doen. Je gaat niet gillend weglopen op een afgesloten terrein vol gewapende bewakers.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik toch gekrijsd hebben alsof mijn leven er vanaf hing met het risico dat het verkeerd afloopt. Maar ik laat me niet geruisloos verkrachten nee.
Ja vast, als ze morgen een kort rokje draagt mag je haar ook gewoon pakken he, ze doet het erom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hoort je als vrouw niet eens in die situatie te wringen, zij deed dat wel en volgens mij uit geilheid.
Ja hoor, ik ken mezelf, in blinde paniek zou ik niet eens meer aan die bewakers denken.quote:
In Nederland niet... In Kadaffi-landen wel...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vast, als ze morgen een kort rokje draagt mag je haar ook gewoon pakken he, ze doet het erom.
Ik moet daar ook altijd aan denken jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Waterboarding, waterboarding, for you and for me
Kwantanama baaai!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat weet u van de muziek van Proko-5?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
En de slotvraag ook niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zijlstra snapt de hypothese niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Jeroen Dijsselbloem
Minister over zijn nieuwe positie als voorzitter van de Eurogroep.
omdat die daar niet voor is uutgenodigd, bezemsteelquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
waarom nodig je die knakker uit als je toch niets zegt. flikker dan op
Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze man is door de sneeuw naar de studio gekomen om z'n mond te houden
Gaat wel de wijken in, denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Deze man is door de sneeuw naar de studio gekomen om z'n mond te houden
Brusselse wijken, daar is de Worp niets bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gaat wel de wijken in, denk ik.
Volgens mij was hij op het gebied van onderwijs ook altijd wel prominent aanwezig, ik heb hem iig vaak genoeg voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Waar is het misgegaan?? Volgens mij is het juist erg goed gegaan....
Wel vreemd trouwens om hem te horen praten. Je zag hem tijdens de debatten vaak in de voorste rij zitten, maar eigenlijk zelden iets zeggen....
Als onderdeel van wat nieuwe politiek tegenwoordig is waarschijnlijk wel. Kansloze bezigheid om het gepeupel aan te spreken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gaat wel de wijken in, denk ik.
Die maken het meeste indruk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort scheldwoorden.
Onderschat het niet hoor. De mensen in de wijken houden de boel rendabel dus die moet je pleasen en niet minachten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als onderdeel van wat nieuwe politiek tegenwoordig is waarschijnlijk wel. Kansloze bezigheid om het gepeupel aan te spreken.
Ik weet het nog zo net niet met dit soort politieke beesten. Ze hebben niets anders gedaan dan in de kamer zitten en landsbeleid. Nieuwe inzichten krijg je in de regel niet van dit soort mensen. Niet uit concrete ervaringen iig.
We moeten echt meer mensen uit de wetenschap hebben.
Helaas werkt het inderdaad zo dat mensen zich waardevolle onderdelen van de samenleving moeten voelen, hoe inwisselbaar ze ook zijn. Dit in plaats van dat ze ervoor werken om in een niet-inwisselbare positie te komen. De omgekeerde wereld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Onderschat het niet hoor. De mensen in de wijken houden de boel rendabel dus die moet je pleasen en niet minachten.
Als we unieke talenten sturen maken we gewoon een eerlijke kans.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil dat we een keer in de finale komen van het songfestival
we hebben alleen maar unieke dingen gestuurd hoor!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als we unieke talenten sturen maken we gewoon een eerlijke kans.
Ja alsof draaiorgels heel normaal zijn daar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
we hebben alleen maar unieke dingen gestuurd hoor!
quote:
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
Gerard Joling had dat moeten presenteren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef waxmask het volgende:
Freriks... Hij die de "Slimste..." hier in Nederland verpest heeft....
Dat is zijn accent, een gerenommeerd voetbaljournalist moest eens dineren met Ferguson en diens vrouw. Dat mens heeft de hele avond tegen hem gepraat, de desbetreffende journalist en mediapersoonlijkheid heeft instemmend zitten knikken maar heeft er geen woord van verstaan.quote:
Nee liever niet, dan was het een "Ik hou van Homo's!"versie geweest...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard Joling had dat moeten presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |