SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 22-01-2013 21:39:03 ]F means you're fucked![]()
Ik voorzie een funcioneel babypakje van Nike dry-fitquote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nog leuk nieuws: Yur en ik krijgen een nichtje![]()
![]()
Gefeliciteerd!Hmm, lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Oops. Toen stond er ineens een cake in de oven![]()
![]()
Mwoa, papa en mama hebben ooit wel eens gehoord van sporten, maar that's about itquote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik voorzie een funcioneel babypakje van Nike dry-fit
[..]
Hmm, lekker
F means you're fucked![]()
En daarom doen wij de sportieve opvoedingquote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, papa en mama hebben ooit wel eens gehoord van sporten, maar that's about it![]()
![]()
dat klinkt ook wel weer een beetje foutquote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Niets geen suikertanteafbeultante
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Mini nike flash vapor jack voor die kleine
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zolang je niet elke week skipped, maar max 4 in de komende 12/16 weken (ergens in die buurt iig) dan ben ik tevreden over je hoor!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik skip de komende tijd niet meer, tenzij ziek, blessure of gevangenschap op werkIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik kwam de grote vrienden van TWC tegenBen maar een stuk om gewandeld omdat ze wel heel erg boos naar me keken
Ecosia
Ik niet!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zolang je niet elke week skipped, maar max 4 in de komende 12/16 weken (ergens in die buurt iig) dan ben ik tevreden over je hoor!![]()
![]()
YUR, ik hedde medelij met je!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Mini nike flash vapor jack voor die kleine
Kop een trein, nooit meer pijnquote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu ziet eindelijk iemand in wat voor tirannie ik mijn leven leef
Ecosia
Ja, en de NS heeft al lekker vertragingGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Als het maar niet de sprinter tussen Den Haag CS en Utrecht CS is, of de IC tussen Den Helder en Nijmegen... Alle andere treinen mag je van me koppen.quote:![]()
![]()
ik heb eindelijk evy uitgelopen!!!na uhm....heel veel weken/maanden. maar ik ben er.
had iets langer nodig om aan de 5km te komen, maar ben zeker niet ontevreden met mijn 36minuten......maar het was wel zwaar op het eind hoor....
http://www.endomondo.com/workouts/153101130/7208949
heeft er nog iemand goede muziek tips voor de volgende keer? zijn er ergens hele podcasts te vinden? meende laatst iets te lezen over spotify....mare moet je daarvoor betalen ofzo?
GotC en Yur gefeliciteerd met jullie nichtje![]()
![]()
yay! Wat goed!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb eindelijk evy uitgelopen!!!na uhm....heel veel weken/maanden. maar ik ben er.
had iets langer nodig om aan de 5km te komen, maar ben zeker niet ontevreden met mijn 36minuten......maar het was wel zwaar op het eind hoor....
heeft er nog iemand goede muziek tips voor de volgende keer? zijn er ergens hele podcasts te vinden? meende laatst iets te lezen over spotify....mare moet je daarvoor betalen ofzo?
Ja doei.![]()
Good busy!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
GotC en Yur gefeliciteerd met jullie nichtje
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Het is duidelijk Blue Monday voor Evy...al de tweede vandaag die zonder haar verder kanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
GotC en Yur gefeliciteerd met jullie nichtjeWat goed
know'm sayin?
word? word.![]()
Lekker!!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
GotC en Yur gefeliciteerd met jullie nichtjeIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Tyler-Girl
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
dank julie welben stiekem ook wel beetje trots.....
en idd jammer voor Evymaar heb nu toch echt genoeg met haar doorgebracht.
enne E.T. jij was ook goed bezig las ik![]()
![]()
![]()
Wat goed Tyler-Girl. En dat in de sneeuw!
Leuke renmuziek lijkt mij ook wel wat, zo heel bijzonder vind ik Evy niet![]()
Goed zo Tyler-Girl!!Nu lekker door blijven rennen
![]()
Ik heb zelf een muzieklijst samengesteld met nummers die ik leuk vind en me energie geven. Rent als een malle! Nu alleen begonnen met Renate 5-10 dus loop ik vooral daar op, maar dat is ook best ok moet ik zeggen, leuker dan Evy![]()
![]()
TGTop zeg!
Idd, lekker zelf een lijst samenstellen of bv de onderhoud 5km van Renate gaan doen? Wat je wil![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoe verstandig is het om nu direct door te gaan met het 5 tot 10km schema van bij evy?
heeft iemand een schematische weergave van dat onderhoud programma van renate? of wat daar de voordelen van zijn?![]()
Het is maar net wat je wilquote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoe verstandig is het om nu direct door te gaan met het 5 tot 10km schema van bij evy?
heeft iemand een schematische weergave van dat onderhoud programma van renate? of wat daar de voordelen van zijn?Ik vond het persoonlijk prettiger om eerst lekker de 5 te kunnen lopen, ben pas een half jaar na einde Evy gaan kijken naar 'verder'. Vooral wedstrijdjes van 5km gelopen
Geeft ook een hoop vertrouwen, stabiel een bepaalde afstand kunnen lopen ipv direct door willen gaan.![]()
Gewoon doen (5-10km Evy). Om heel eerlijk te zijn is een onderhoudsprogramma op 10km veel leuker. Je hebt dan m.i. leukere routes om te lopen. En je bent langer buiten dan bij een 5km onderhoud. Ook veel leuker!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft iemand een schematische weergave van dat onderhoud programma van renate? of wat daar de voordelen van zijn?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hop, 2 verschillende meningen om uit te kiezenAl wil volgens mij niemand ooit horen 'zorg eerst dat je stabiel 5km kan lopen', iedereen wil altijd door
![]()
![]()
Ik heb het schema van Renate 5-10 op pdf voor je als je wilt.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft iemand een schematische weergave van dat onderhoud programma van renate? of wat daar de voordelen van zijn?Ik heb zelf ook eerst een tijdje 'gewoon' gelopen om een beetje stabiel te worden en nu pas net begonnen met door leren
![]()
![]()
Hier nog een die eerst een tijd 5km is blijven lopen. Maar 10 is ook wel erg leuk, want meer mogelijkheden voor rondjes. En ik ben stiekem begonnen met nadenken over de HM in Amsterdam![]()
Leukquote:Op maandag 21 januari 2013 19:21 schreef hatsaflats het volgende:
Hier nog een die eerst een tijd 5km is blijven lopen. Maar 10 is ook wel erg leuk, want meer mogelijkheden voor rondjes. En ik ben stiekem begonnen met nadenken over de HM in Amsterdam![]()
![]()
Topidee!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:21 schreef hatsaflats het volgende:
Hier nog een die eerst een tijd 5km is blijven lopen. Maar 10 is ook wel erg leuk, want meer mogelijkheden voor rondjes. En ik ben stiekem begonnen met nadenken over de HM in AmsterdamIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef GotC het volgende:
Hop, 2 verschillende meningen om uit te kiezenAl wil volgens mij niemand ooit horen 'zorg eerst dat je stabiel 5km kan lopen', iedereen wil altijd door
Ik zei van de week nog dat ik eerst de 5km goed en stabiel in de benen wil hebben
![]()
Een paar weken 5km 2x per week lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik wil zo graag rennen, ben nml erg onrustig, maar is vast een dom besluit he?.. Er ligt hier nml veel sneeuw en op sommige punten is 't glad..![]()
Iemand een idee?![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat je voor de motivatie graag een doel wilt hebben (heb ik tenminste wel). Dus dat kan zijn om dat 5 tot 10km schema te halen, maar je zou je ook kunnen richten op een 5km wedstrijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft iemand een schematische weergave van dat onderhoud programma van renate? of wat daar de voordelen van zijn?![]()
Dat was ook voor mij een van de redenen om door te gaan, zodat ik ook eens wat verder zou komen dan de wijk door en het parkje in de buurtquote:Op maandag 21 januari 2013 19:21 schreef hatsaflats het volgende:
Hier nog een die eerst een tijd 5km is blijven lopen. Maar 10 is ook wel erg leuk, want meer mogelijkheden voor rondjes. En ik ben stiekem begonnen met nadenken over de HM in AmsterdamZeker nu ik >10km loop vind ik 't echt gaaf om steeds een andere kant uit te gaan en dan echt een eind te lopen
![]()
* motorbloempje kijkt nóg meer uit naar de verhuizing
Ja doei.![]()
Genoeg mensen hier die 100+km al hebben gelopen in januariquote:Op maandag 21 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
Ik wil zo graag rennen, ben nml erg onrustig, maar is vast een dom besluit he?.. Er ligt hier nml veel sneeuw en op sommige punten is 't glad..![]()
Iemand een idee?Die zijn niet gestopt vanwege sneeuw
![]()
![]()
Dan ga ik het later op de avond eens proberen, als er minder auto's zijn..quote:Op maandag 21 januari 2013 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die 100+km al hebben gelopen in januariDie zijn niet gestopt vanwege sneeuw
Dank je!
Verslavend dat rennen.![]()
Heerlijk he?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ga ik het later op de avond eens proberen, als er minder auto's zijn..Dank je!
Verslavend dat rennen.Eindelijk iets goeds om verslaafd aan te zijn! Behalve voor de portemonnee
Goed uitkijken, iets kleinere passen en wat rustiger lopen![]()
![]()
Ik ben zo trots op mijn stiefmoeder: ze smste me vanochtend dat ze door de sneeuw is wezen rennen. Krap 3 weken geleden met Evy begonnen en nu al een bikkel![]()
![]()
![]()
TG well done! Hier ook een voorstander van eerst eventjes 5k blijven lopen. Daarna lekker doorgaan, als je wilt. Maar hey, da's persoonlijk....weet je dat ik hetzelfde dacht? terwijl een HM helemaal geen doel is dit jaar!!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:21 schreef hatsaflats het volgende:
Hier nog een die eerst een tijd 5km is blijven lopen. Maar 10 is ook wel erg leuk, want meer mogelijkheden voor rondjes. En ik ben stiekem begonnen met nadenken over de HM in Amsterdam
De 8k verbeteren is ook leuk![]()
![]()
Gewoon eens een rustige training doen waarbij je goed let op je ademhaling en houding. En niet op snelheidquote:Op maandag 21 januari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ga ik het later op de avond eens proberen, als er minder auto's zijn..Dank je!
Verslavend dat rennen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik merk dat het voor mijn motivatie goed is een schema te volgen en iedere keer iets anders te doenDus vandaar toch maar weer een schema opgepakt
![]()
![]()
Ik denk trouwens dat de safari-run gewoon doorgaat zondag![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb dat ook wel een beetje hoor Sunny. 'zomaar' 5km rennen trekt me niet zo erg.
Misschien dat ik het wel zo ga doen: 1x 5km, 1x loopgroep, 1x onderhoud Renate.. KLinkt wel leuk zo![]()
Tot ik het zat ben en dan ga ik wel weer voorzichtig uitbreiden met een paar minuten per week
Klinkt als een leuk gevarieerd programmaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef E.T. het volgende:
Ik heb dat ook wel een beetje hoor Sunny. 'zomaar' 5km rennen trekt me niet zo erg.
Misschien dat ik het wel zo ga doen: 1x 5km, 1x loopgroep, 1x onderhoud Renate.. KLinkt wel leuk zo![]()
Tot ik het zat ben en dan ga ik wel weer voorzichtig uitbreiden met een paar minuten per weekIk ga idd ook 1x loopgroep doen, clinic om naar de 10k op te bouwen, dus daar past Renate dan goed bij denk ik.
![]()
![]()
Good for youquote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Je kunt je ook eerst richten op 5 km in 30 minuten en dan doorgaan naar de 5-10 km. Dat zou mijn streven dan zijn denk ik.. Maar daar heb ik nog 9 weken voor om over na te denken![]()
Ik heb nu mijn tweede rustdag van Evy, morgen mag ik weer: nu al zin in![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 21 januari 2013 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk gevarieerd programmaIk ga idd ook 1x loopgroep doen, clinic om naar de 10k op te bouwen, dus daar past Renate dan goed bij denk ik.
Onderhouden kan al door 1x per week 5 km te lopen en 1x per week interval/fartlekquote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Nirak het volgende:
maar hoe onderhoud je die 5km eigenlijk? Door gewoon 3x in de week die afstand te rennen?![]()
![]()
Voor mij ook niet (echt), maar het lijkt me ook wel weer leuk. Ook, gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
weet je dat ik hetzelfde dacht? terwijl een HM helemaal geen doel is dit jaar!!
De 8k verbeteren is ook leuk
Maar morgen eerst maar vroeg m'n bed uit en dan lekker door de sneeuw lopenToen ik gisteravond door de sneeuw naar huis moest wandelen was ik ook al zo blij als een klein kind
![]()
![]()
![]()
voor Tyler-girl nog even
Fartlek? Wasda? En wat precies is intervaltraining eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Onderhouden kan al door 1x per week 5 km te lopen en 1x per week interval/fartlek
/noobvragen![]()
![]()
Jeuh! Nu nog uitzoeken waar en wanneer ik mijn startnummer mag ophalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk trouwens dat de safari-run gewoon doorgaat zondag![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Fartlek is het Zweedse woord voor snelheidsoefeningen. Het Nederlandse woord is vaartspel.
Een fartlektraining bestaat uit het lopen, fietsen, enz. met wisselende snelheden. Het terrein en de omgeving waar men loopt bepalen de snelheid. Tijdens de training wisselen sprinten, tempolopen, joggen, heuvel op, heuvel af enz. elkaar af. Er wordt dus gebruik gemaakt van de omstandigheden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Interval is wat je nu met Evy doetquote:Op maandag 21 januari 2013 20:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
Fartlek? Wasda? En wat precies is intervaltraining eigenlijk?
/noobvragenAfwisselen tussen een langzamer en sneller tempo. Als je langer dan een half uur kan lopen, ga je (in principe) niet meer wandelen tussen de loopstukken. Dan wissel je het af met dribbelen, of diverse tempo's. Zo heb je bij het 10km schema van Renate 4 tempo's:
1: Dribbelen
2: Matig tempo
3: Wedstrijdtempo
4: Sprinten
(als ik het me goed herinner)
Het is een manier van hardlopen waardoor je je snelheid kan verhogen
Fartlek is vaartspel. Een soort..speelse interval. Ipv '2 min hardlopen' loop je dan van lantaarnpaal naar lantaarnpaal hard, of ga je het paardenpad op hardlopen..kan vanalles zijn! Lekker spelen![]()
![]()
Tussen 1 en 2 zit nog joggenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Interval is wat je nu met Evy doetAfwisselen tussen een langzamer en sneller tempo. Als je langer dan een half uur kan lopen, ga je (in principe) niet meer wandelen tussen de loopstukken. Dan wissel je het af met dribbelen, of diverse tempo's. Zo heb je bij het 10km schema van Renate 4 tempo's:
1: Dribbelen
2: Matig tempo
3: Wedstrijdtempo
4: Sprinten
(als ik het me goed herinner)
Het is een manier van hardlopen waardoor je je snelheid kan verhogen
Fartlek is vaartspel. Een soort..speelse interval. Ipv '2 min hardlopen' loop je dan van lantaarnpaal naar lantaarnpaal hard, of ga je het paardenpad op hardlopen..kan vanalles zijn! Lekker spelen![]()
![]()
Ja, dat is eigenlijk het zelfde natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat er 'rustig tempo' tussen zat, maar joggen dusze wisselt die benaming af.
![]()
Vanaf morgen kun je hem afhalen bij de Run2day in Arnhemquote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jeuh! Nu nog uitzoeken waar en wanneer ik mijn startnummer mag ophalen.
Thnx, weer wat geleerdquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat er 'rustig tempo' tussen zat, maar joggen dus
Ik gok dat mijn huidige tempo stap 2 (joggen) is![]()
Maar ik zeg wel dat ik ga hardlopen![]()
![]()
Hihi dat doe ik ook hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 20:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Thnx, weer wat geleerd
Ik gok dat mijn huidige tempo stap 2 (joggen) is![]()
Maar ik zeg wel dat ik ga hardlopen![]()
![]()
heeft renate alleen een pdf of ook een podcast? want schema zelf is wel te vinden, maar de muziek dus niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het schema van Renate 5-10 op pdf voor je als je wilt.Ik heb zelf ook eerst een tijdje 'gewoon' gelopen om een beetje stabiel te worden en nu pas net begonnen met door leren
maar denk dat ik mssn beter ff kan wenen aan die 5km en ook mijn tempo wil gaan versnellen.....
die wedstrijd heb ik trouwens alben alleen nog aant twijfelen of ik me in zal schrijven voor de marikenloop....
enne nirak....ik jog ook hoor....mijn tempo is voor de meeste snelwandeltempo![]()
Ja die podcast is er ookquote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
heeft renate alleen een pdf of ook een podcast? want schema zelf is wel te vinden, maar de muziek dus niet.
maar denk dat ik mssn beter ff kan wenen aan die 5km en ook mijn tempo wil gaan versnellen.....
die wedstrijd heb ik trouwens alben alleen nog aant twijfelen of ik me in zal schrijven voor de marikenloop....
enne nirak....ik jog ook hoor....mijn tempo is voor de meeste snelwandeltempo![]()
![]()
Maar we bewegen Sunny en Tyler-girl, en daar gaat het omquote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
heeft renate alleen een pdf of ook een podcast? want schema zelf is wel te vinden, maar de muziek dus niet.
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar we bewegen Sunny en Tyler-girl, en daar gaat het om![]()
![]()
hier nog een snelwandeljogger met overgewichtquote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar we bewegen Sunny en Tyler-girl, en daar gaat het om
en idd we bewegen terwijl bankhangen zoveel makkelijker is!![]()
Hey! hoezo 'nog een met overgewicht'?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier nog een snelwandeljogger met overgewicht
en idd we bewegen terwijl bankhangen zoveel makkelijker is!![]()
hier gezond bmi hoor, sinds 1,5 jaar
![]()
![]()
![]()
was de formulering verkeerd? bedoelde dat mijn tempo ook laag ligt en daarnaast dat ik overgewicht hebquote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! hoezo 'nog een met overgewicht'?![]()
hier gezond bmi hoor, sinds 1,5 jaar
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
was de formulering verkeerd? bedoelde dat mijn tempo ook laag ligt en daarnaast dat ik overgewicht hebgras maar een wapje
![]()
![]()
Ecosia
Hihi thanx. Hard werken maar het kan echtquote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
en congrats met t gezonde bmi trouwens!![]()
![]()
![]()
weet ik, maar ook op mij van toepassingquote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Nirak het volgende:
JaneDoe had het ook niet tegen jou, maar tegen mij en mijn 105 kg alter ego![]()
thanks, het was ook erg mooi... Bij dat eerste plaatje moet je nog een grote buizard denken die hem peerde omdat ik aan kwam denderenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef Nirak het volgende:
Wauw jumparound, dat zijn mooie plaatjes!
Ecosia
ik zie net dat Maartje E (alias GDPP?) en ik bijna buren zijn
Ecosia
Mooie plaatjes Jump![]()
Ik hoop morgen weer wat opgeknapt te zijn en naar buiten te kunnen. Rennen weet ik niet aangezien ik vandaag bijna niet heb kunnen eten maar de hond even flink laten rausen is sowieso leuk![]()
![]()
kun je me een linkje geven/het hele pakket mailen.quote:![]()
en idd...we bewegen, we komen buiten....en ik heb zowaar een conditie![]()
![]()
Nou, dat is een beetje een punt, het is niet gratis en vrij te verkrijgen..quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
kun je me een linkje geven/het hele pakket mailen.![]()
en idd...we bewegen, we komen buiten....en ik heb zowaar een conditie![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijk he?Eindelijk iets goeds om verslaafd aan te zijn! Behalve voor de portemonnee
Goed uitkijken, iets kleinere passen en wat rustiger lopenNope.. Totaal ruk gelopen, heel even kunnen genietenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon eens een rustige training doen waarbij je goed let op je ademhaling en houding. En niet op snelheidTe glad, teveel auto's, sneeuw was echt lastig, voel mijn knieën zeer doen en een of andere viezerik vond het nodig mij aandacht te geven.
Heb wel een soort van weilandachtig iets kunnen pakken. Daar heb ik 7 volle minuten kunnen genieten van mijn loopje, de rust, het niets om je heen hebben. Toch nog iets![]()
![]()
Waar woon jij? Wat een prachtig mooi stuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaja, het was me het loopje wel vanmorgen!![]()
Ah zo ziet de heide er dus uit in de winter. Misschien van het weekend eens gaan kijken en een stukje daar lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaja, het was me het loopje wel vanmorgen!![]()
Hartslagmeter was in het begin ff de kwijt weg, maar de training zit er weer op. Sommige stukken fietspad in Den Haag zijn verraderlijk glad, maar op een heel laag tempo kan dat geen kwaad.
Verder vanavond uitleg gekregen over de opbouw van het trainingsschema voor de marathon. Wel geinig om te horen, maar het was voor mij in principe niets nieuws
Wat me nu wel goed duidelijk is: Zowel de 27,5 km in Apeldoorn als de CPC als de HM in Naaldwijk moeten met de handrem erop gelopen worden.F means you're fucked![]()
Das dus meer een LDL training?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef YUR het volgende:
Hartslagmeter was in het begin ff de kwijt weg, maar de training zit er weer op. Sommige stukken fietspad in Den Haag zijn verraderlijk glad, maar op een heel laag tempo kan dat geen kwaad.
Verder vanavond uitleg gekregen over de opbouw van het trainingsschema voor de marathon. Wel geinig om te horen, maar het was voor mij in principe niets nieuws
Wat me nu wel goed duidelijk is: Zowel de 27,5 km in Apeldoorn als de CPC als de HM in Naaldwijk moeten met de handrem erop gelopen worden.![]()
Mja, maar dan richting marathontempo...en dat ligt weer hoger dan LDL-tempo.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das dus meer een LDL training?
Dat klinkt best logisch, zo heb ik Spieren voor spieren ook gelopen, rem erop en gewoon rustig lopend.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef YUR het volgende:
Wat me nu wel goed duidelijk is: Zowel de 27,5 km in Apeldoorn als de CPC als de HM in Naaldwijk moeten met de handrem erop gelopen worden.
Hebben jullie ook enkele testritjes dat je je marathontempo loopt over 8, 12, 16 km?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Testritjes genoegquote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klinkt best logisch, zo heb ik Spieren voor spieren ook gelopen, rem erop en gewoon rustig lopend.
Hebben jullie ook enkele testritjes dat je je marathontempo loopt over 8, 12, 16 km?![]()
Nu slapen
bussumquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar woon jij? Wat een prachtig mooi stuk.
Ecosia
Vanavond al weer bijna 7 KM gelopen op de Nike Frees zonder problemen
Deze schoenen hebben wel tijd nodig om ingelopen te worden, maar het voordeel is dat ze ook steeds beter gaan zitten. De grip van deze schoenen is geweldig. Ik heb nergens iets gemerkt van gladheid onderweg op mijn route die echt niet overal sneeuwvrij is.
Ik loop volgende week zondag ook gewoon de 8 KM op mijn nieuwe schoenen![]()
![]()
zondag weer lekker 10 km in 1.04.20 gelopen in de sneeuwjacht. heerlijk bikkelen!
kan ik echt van genieten. koptelefoon met mumford and sons op en lekker mindless kilometers vreten.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Jumparound het volgende:
ik zie net dat Maartje E (alias GDPP?) en ik bijna buren zijn. We lopen vaak op dezelfde stukken maar dan net op andere dagen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Fraaie coordinatiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 06:49 schreef GDPP het volgende:
[..]. We lopen vaak op dezelfde stukken maar dan net op andere dagen.
de weg niet te veel belasten....quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
brrrr, succes!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:25 schreef hatsaflats het volgende:
Nog even wachten tot het iets lichter is buiten en dan 10km rustig hobbelend genieten van de sneeuwInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hier op dit moment veel te druk om te lopen,hoop woensdag of donderdag toch nog even een rondje te kunnen doen...fingers crossed.
toch deze maand al het dubbele gelopen van januari verleden jaar dus met mijn eerste evenement dit jaar op 3 maart zal het wel goed komen.
The Whitehill Classic,een 13km hill run waar ik verleden jaar ook aan meegedaan heb dus ik ga voor een nieuw PR daar.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
"Het is m'n vrouw" hehehe. Nee tuurlijk niet, anders had je dat niet "net" gezienquote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef Jumparound het volgende:
ik zie net dat Maartje E (alias GDPP?) en ik bijna buren zijn
@YUR ja, dat is duidelijk
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
of wel en dacht ik al die tijd dat ze vreemd gingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
"Het is m'n vrouw" hehehe. Nee tuurlijk niet, anders had je dat niet "net" gezien
@YUR ja, dat is duidelijk
Ecosia
Fair point, nu weet je dat ze vreemd is gegaan met hetzelfde landschap als jij. Dat getuigt wel van een goede smaakquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:12 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of wel en dacht ik al die tijd dat ze vreemd ging
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik blijf dat toch lastig vinden om dat zelf te doen... Zeker nu met de sneeuw...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Fartlek is vaartspel. Een soort..speelse interval. Ipv '2 min hardlopen' loop je dan van lantaarnpaal naar lantaarnpaal hard, of ga je het paardenpad op hardlopen..kan vanalles zijn! Lekker spelen
Gister ook weer gelopen, ging wel redelijk. Alleen wel wat last van 'pijntjes' voelde de spieren rond mn schenen en een spier in mn bovenbeen ook wel lichtelijk pijn doen tijdens het lopen. Weer op LDL hartslag gelopen, blijft toch wel lastig moet ik zeggen, het voelt zo langzaamMaar opzich is het goed om het nu te leren, omdat je met de sneeuw en gladheid beter maar wat langzamer kan lopen
http://www.endomondo.com/workouts/153187539/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat is toch een afstand en tempo om jaloers op te zijn hoor MD
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Op het moment hoest ik mij helemaal kapot, overdag en snachts. Echt een kou opgelopen denk ik. Planning voor deze week is toch proberen woensdag weer te gaan lopen, en dan het weekend of een 10-20 of een 30 min in 1x proberen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat is duidelijk?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
"Het is m'n vrouw" hehehe. Nee tuurlijk niet, anders had je dat niet "net" gezien
@YUR ja, dat is duidelijkF means you're fucked![]()
@YUR: dat is dus niet duidelijk, wat duidelijk is
Loopgroep vanavond! Hoop zo op een lekkere training. Vooralsnog staat er dat we mogen kiezen: schaatsen of hardloopschoenen mee...(het is ook een ijsclub)
![]()
Duidelijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
@YUR: dat is dus niet duidelijk, wat duidelijk is
Loopgroep vanavond! Hoop zo op een lekkere training. Vooralsnog staat er dat we mogen kiezen: schaatsen of hardloopschoenen mee...(het is ook een ijsclub)
Schaatsen is ook leuk...maar ik kies toch voor lopen. Vanavond weer
QFT. Na een week ga ik ook weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Duidelijk!
Schaatsen is ook leuk...maar ik kies toch voor lopen. Vanavond weer
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou, het is dus niet duidelijk of je testloopjes op marathontempo in je schema hebt. Of dat je het zelf doet met wedstrijden.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah zo. Beidequote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nou, het is dus niet duidelijk of je testloopjes op marathontempo in je schema hebt. Of dat je het zelf doet met wedstrijden.
Marathontempo (5:19-5:24) is de komende tijd mijn DL3-tempo. Sommige trainingsloopjes moeten daarop gelopen worden, sommige wedstrijdjes ook (en sommigen in "marathon+"-tempo).
Feitelijk moet ik alles om dat marathontempo heen bouwenF means you're fucked![]()
Lekker door de sneeuw gebanjerd \o/ Er was weinig gestrooid, veel mulle sneeuw, maar het stukje in het bos was geweldig. Tempo laag houden ging goedEen kilometer ging wat sneller, maar ik werd te blij van bos en sneeuw en het was net een goed stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker door de sneeuw gebanjerd \o/ Er was weinig gestrooid, veel mulle sneeuw, maar het stukje in het bos was geweldig. Tempo laag houden ging goedEen kilometer ging wat sneller, maar ik werd te blij van bos en sneeuw en het was net een goed stukje.
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen weer!![]()
![]()
Hier niet de motivatie om te lopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier op dit moment veel te druk om te lopen,hoop woensdag of donderdag toch nog even een rondje te kunnen doen...fingers crossed.ben elke keer zo teleurgesteld in mijn gewrichten. Heb het idee dat ze niet zo goed tegen de kou kunnen. Ik oet er toch echt weer 21 lopen eind maart, moet mezelf naar buiten schoppen. Gelukkig hoef ik niet van scratch op te bouwen, en conditioneel trek ik 21 prima, alleen die rotgewrichten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: