Een slaatje met mayolijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten
Ben alleen, moet gezond zijn
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je snapt het verschil tussen oppervlakte, inhoud, breedte etc. dus niet. Doei
Mensen die komen lullen tegen een basisarts over de anatomie van het lichaam en wat wel en niet mogelijk isquote:
De beredenatie van jou kun je juist niet op een menselijk lichaam toepassen. Het enige wat ik zeg is het volgende; (dit keer in jip en janneke-taal.)quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, alleen kan je die beredenatie niet op het menselijk lichaam toepassen. Sommige zaken 'zijn' wel zoals ze zijn.
Een voorbeeld wat je beter zult snappen: een menselijk schedel kan nooit kleiner zijn dan de grote hersenen.
Dat ben je toch met me eens? Leg ik dalijk uit waarom die redenatie vervolgens toegepast kan worden op het bekken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je snapt het verschil tussen oppervlakte, inhoud, breedte etc. dus niet. Doei
Je bent toch een ambulancemedewerker?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die komen lullen tegen een basisarts over de anatomie van het lichaam en wat wel en niet mogelijk is
Dus geneeskunde gesturdeerd. Zware tentamenweken gehad ja? Elke keer paar vakken 1000 blz uit je hoofd leren?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die komen lullen tegen een basisarts over de anatomie van het lichaam en wat wel en niet mogelijk is
HMF is vrijwel alles met 86 diploma's.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent toch een ambulancemedewerker?
Nee, ik heb je een onderbouwing gegeven. "Kutten" (wat een foutieve term is, pelvis minor is al beter) kunnen niet breder worden dan 35 centimeter, want een vrucht met genen die dit mogelijk maken overleven het niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De beredenatie van jou kun je juist niet op een menselijk lichaam toepassen. Het enige wat ik zeg is het volgende; (dit keer in jip en janneke-taal.)
HMF
Stelling: Kutten kunnen niet groter dan 35cm breed worden
Argument: Want het is nog nooit groter gemeten
Kapiteintje
Stelling: HMF praat onzin
Argument: Het feit dat iets nog nooit groter is gemeten impliceert nog niet dat het niet groter kan.
--> jij presenteert het als een natuurkundig/scheikundig fenomeen, wat het NIET is.
Hij is allesquote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent toch een ambulancemedewerker?
Jwtzlf.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HMF is vrijwel alles met 86 diploma's.
35 cm breed is een gigantische omtrek HMF.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik heb je een onderbouwing gegeven. "Kutten" (wat een foutieve term is, pelvis minor is al beter) kunnen niet breder worden dan 35 centimeter, want een vrucht met genen die dit mogelijk maken overleven het niet.
Daar de vrucht niet levensvatbaar is en niet ter aarde komt, is de 35cm een harde grens.
Is mayo voor de lijn. Niet een of andere hulplijn voor mayoaddicts. (Dacht ik eerst ook hoor.)quote:
Wie heeft het over omtrek?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
35 cm breed is een gigantische omtrek HMF.
lulquote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is mayo voor de lijn. Niet een of andere hulplijn voor mayoaddicts. (Dacht ik eerst ook hoor.)
Rustig man, zoek anders een rustig plekje op. In een kut of zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Saind het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen door m'n opdracht
Ze veranderen gewoon halverwege de labda waarde.
Kankerlijers
Dat is het gayste wat ik vandaag heb gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is mayo voor de lijn. Niet een of andere hulplijn voor mayoaddicts. (Dacht ik eerst ook hoor.)
Dus je wilt werkelijk waar beweren, dat wanneer een vrouw een bekkenspreiding van 35,1cm heeft de vrucht het niet overleeft? Puur omdat het nog nooit geregistreerd is?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik heb je een onderbouwing gegeven. "Kutten" (wat een foutieve term is, pelvis minor is al beter) kunnen niet breder worden dan 35 centimeter, want een vrucht met genen die dit mogelijk maken overleven het niet.
Daar de vrucht niet levensvatbaar is en niet ter aarde komt, is de 35cm een harde grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |