Ga eens geneeskunde studeren. MOet je al dit soort shit weten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef Smoofie het volgende:
Zit je het nu nou allemaal op te zoeken en te lezen of wat.
Oh, je hebt ook geneeskunde gestudeerd? Mooi man.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens geneeskunde studeren. MOet je al dit soort shit weten..
Blijkbaar wel, aangezien er nooit iemand geboren is met meer ruimte dan 35 centimeter. Ergo: boven een bepaalde grens, gaat het ''ontwikkelende'' bekken de vrucht dooddrukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die beredeneert niet sluitend waarom 35cm wel kan en 36cm niet kan.
Ligt aan de vrouw. Er zijn er die er drie handen in kunnen passen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe ver kan een vagina spreiden?
Niks 'is'. Het is alleen nooit groter gemeten. Dat is m'n punt. Wil je 't niet begrijpen of begrijp je 't gewoon oprecht niet wat ik bedoel?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel pik. Dat is gebaseerd op de loop van het bekken. Want hoewel die ruimte in de 'tussenruimte' van het pelvis major en pelvis minor 35 centimeter is, is hij daaronder nog veel kleiner. Feitelijk gezien is de grens dus fysiek nóg krampachtiger, maar om in die materie te duiken moet je echt geneeskundig onderlegde mensen nodig om tegenaan te ouwehoeren.
Dan ligt wel aan het formaat hand he. Er zijn handen met een omtrek van 36 cm.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw. Er zijn er die er drie handen in kunnen passen.
Hoef ze ook geen handtas meequote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met dat klokkenspel van mij dank ik daar God dagelijks voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dude, als de gemiddelde hoofdomtrek van een baby 32 tot 37 cm is zeg jij dat er NOOIT een baby geboren is met een hoofdomtrek groter dan 35 cm, zonder keizersnee. Hoe dom ben je dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, aangezien er nooit iemand geboren is met meer ruimte dan 35 centimeter. Ergo: boven een bepaalde grens, gaat het ''ontwikkelende'' bekken de vrucht dooddrukken.
Ja, zo minimaal kunnen de verschillen soms zijn in genetica..
Turkse pizza met extra sla.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten
Ben alleen, moet gezond zijn
Ik snap wel wat je bedoelt, alleen kan je die beredenatie niet op het menselijk lichaam toepassen. Sommige zaken 'zijn' wel zoals ze zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks 'is'. Het is alleen nooit groter gemeten. Dat is m'n punt. Wil je 't niet begrijpen of begrijp je 't gewoon oprecht niet wat ik bedoel?
Dat heb ik nooit gezegd idioot. Nogmaals: Moulage. Lezen. Idioot.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dude, als de gemiddelde hoofdomtrek van een baby 32 tot 37 cm is zeg jij dat er NOOIT een baby geboren is met een hoofdomtrek hoger dan 35 cm, zonder keizersnee. Hoe dom ben je dan?
Haha gast...echt stop nu met deze redenering met gaten ter grootte van de anus van Geo. Deze 'als' 'dan' redenering is een klassieke drogredenering zoals wij die in onze juridische boekjes leren man.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, aangezien er nooit iemand geboren is met meer ruimte dan 35 centimeter. Ergo: boven een bepaalde grens, gaat het ''ontwikkelende'' bekken de vrucht dooddrukken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd idioot. Nogmaals: Moulage. Lezen. Idioot.
Godverquote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En als je het dus echt niet begrijpt:quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dude, als de gemiddelde hoofdomtrek van een baby 32 tot 37 cm is zeg jij dat er NOOIT een baby geboren is met een hoofdomtrek groter dan 35 cm, zonder keizersnee. Hoe dom ben je dan?
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook geneeskunde gestudeerd? Mooi man.
Die grens is een harde grens aangezien er geen babies zijn met een genetisch anders pallet die leiden tot de verbreding van het 'spectrum'. Daar zij niet levensvatbaar zijn, wordt de grens dus niet verlegd boven die grootte. Ergo: de grens is hard, daar de vrucht niet levensvatbaar is.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
Idd: BOVEN EEN BEPAALDE GRENS. Maar die grens is niet de grens omdat het anatomisch niet mogelijk is, die grens is een 'zachte' grens omdat nog nooit groter gemeten is. Dat is een cruciaal verschil.
Dan zou het filmpje ook moeten kunnen. Als je een vrouw hebt met extreme schaamlippen kan het zijn dat de minnaar haar klapdeuren over zijn oren trekt. Ook handig met dit weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je snapt het verschil tussen oppervlakte, inhoud, breedte etc. dus niet. Doeiquote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Godver![]()
4 posts naar boven ramdebiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |