Ik heb de termijnecho wel op de praktijk gehad. De nekplooimeting gaat in het UMCG, aangezien je daar automatisch terecht zou komen mocht het mis zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend laiv!
Waar laat jij de echo's maken? Ik heb wel mazzel volgens mij met een verloskundigenpraktijk die zelf een echoapparaat heeft!
Neeeeee. Die sneeuw mag echt heel snel verdwijnen wat mij betreft. Er ligt hier nu een cm of 10quote:Op maandag 21 januari 2013 14:44 schreef As1981 het volgende:
Sorry omen. Dan heb ik je gemist vanmorgen. Snap je beeb wel hoor. Tot het einde van de maand blijft het nog koud en/of sneeuw. Daarna even snel gaan dooien en mag de kleine komen. Hoop voor jou dat je niet zo lang hoeft te wachten.
Een checklist die in mijn zwangerschapsboek staat (Hét negen maanden boek, van Gemma Boormans).quote:Op maandag 21 januari 2013 16:13 schreef L-E het volgende:
LB, welke checklist gebruik jij?
En het bericht stond op mijn voicemail, ik heb dus niemand gesproken.
Ja precies! Ik heb echt een shitload aan rompertjes en shirtjes, maar broekjes valt een beetje tegen. Wel een paar leggings en wat kruippakjes, dus volgens mij komt het heel aardig uitquote:Op maandag 21 januari 2013 16:25 schreef Kyara het volgende:
Ik heb alleen onthouden dat ik nog een thermometer en 2 kruiken moet hebben.
En qua kleertjes moet ik nog even uitzoeken wat ik heb (veel) en of daar nog iets bij moet (vast niet). Maar wil wel voorkomen dat ik straks 10 broekjes heb en 4 shirtjes of zo.
ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef pessie het volgende:
Wat ik moet is een thermometer. Hebben jullie buiten de badcapes nog omslagdoeken?De enige omslagdoeken die ik tot nu toe heb gezien zijn van fleece, zijn er ook omslagdoeken van ander materiaal?
Die heb ik ook inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb gewoon katoenen omslagdoeken
Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Zijn deze warmer dan badcapes? Waar heb je ze vandaan?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Heb je die nog niet in huis? Zou ik als ik jou was toch zsm achterna bellen. Ik had em met week 27 al in huis.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, kraampakket. Goed dat je dat zegt. Moet nog bellen naar de verzekering of ik dat nog krijg.
Uhm geen idee eigenlijk. Bij beiden nooit nodig gehad, alleen bij t cbquote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef pessie het volgende:
[..]
Zijn deze warmer dan badcapes? Waar heb je ze vandaan?
Ik ben pas per 1-1 aanvullend verzekerd. In mijn basisverzekering kreeg ik hem sowieso niet. Moet dus bellen of ik hem uberhaupt krijg.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Heb je die nog niet in huis? Zou ik als ik jou was toch zsm achterna bellen. Ik had em met week 27 al in huis.
Ja die gebruik ik ook. Slaapzakken komen later wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Maar die is toch fleece?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Pessie, voor een winterbaby zou ik via MP een Lodger wrapper op de kop tikken, een 'New Born' en/of de gewone versie. Die laatste kan je ook prima in de kinderwagen gebruiken, heb je verder niets nodig.
Die newborn niet, das een soort velours met katoen.quote:
Dat er ergens waarschijnlijk een ontsteking zit, en het meest logisch zou rond mijn darmen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef covie het volgende:
Sparkling wat houdt dat in dat je leukocyten te hoog zijn?
Ben heel benieuwd wat er dan morgen uit het onderzoek komt, in combinatie met deze bloedwaardenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat er ergens waarschijnlijk een ontsteking zit, en het meest logisch zou rond mijn darmen zijn.
Heeft op zich weinig met mijn zwangerschap te maken maar de krampen kunnen voor vroege weeen zorgen, dat wil ik natuurlijk graag voorkomen..
De normale Lodger wrapper is van binnen en van buiten van fleece, dat is deze...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef pessie het volgende:
Zijn die dingen alleen aan de buitenkant fleece of ook aan de binnenkant?
Hmm oké.. Ik wilde mijn schoonmoeder een paar wikkeldoeken laten maken van een leuk stofje met dan fleece aan de binnenkant, maar mss dat ik daar dan beter iets anders voor kan kiezen. Iemand suggesties?quote:
Misschien velours of badstof? Ook lekker, en volgens mij wel ademendquote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké.. Ik wilde mijn schoonmoeder een paar wikkeldoeken laten maken van een leuk stofje met dan fleece aan de binnenkant, maar mss dat ik daar dan beter iets anders voor kan kiezen. Iemand suggesties?
Inderdaad. Ik lees overigens heel veel verhalen van mensen die dat nogal overdreven vinden en toch gewoon doen, maar goed, dat is ieder voor zich. Ik vind fleece ook wel heel erg warm eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |