Maar die is toch fleece?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Pessie, voor een winterbaby zou ik via MP een Lodger wrapper op de kop tikken, een 'New Born' en/of de gewone versie. Die laatste kan je ook prima in de kinderwagen gebruiken, heb je verder niets nodig.
Die newborn niet, das een soort velours met katoen.quote:
Dat er ergens waarschijnlijk een ontsteking zit, en het meest logisch zou rond mijn darmen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef covie het volgende:
Sparkling wat houdt dat in dat je leukocyten te hoog zijn?
Ben heel benieuwd wat er dan morgen uit het onderzoek komt, in combinatie met deze bloedwaardenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat er ergens waarschijnlijk een ontsteking zit, en het meest logisch zou rond mijn darmen zijn.
Heeft op zich weinig met mijn zwangerschap te maken maar de krampen kunnen voor vroege weeen zorgen, dat wil ik natuurlijk graag voorkomen..
De normale Lodger wrapper is van binnen en van buiten van fleece, dat is deze...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef pessie het volgende:
Zijn die dingen alleen aan de buitenkant fleece of ook aan de binnenkant?
Hmm oké.. Ik wilde mijn schoonmoeder een paar wikkeldoeken laten maken van een leuk stofje met dan fleece aan de binnenkant, maar mss dat ik daar dan beter iets anders voor kan kiezen. Iemand suggesties?quote:
Misschien velours of badstof? Ook lekker, en volgens mij wel ademendquote:Op maandag 21 januari 2013 20:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm oké.. Ik wilde mijn schoonmoeder een paar wikkeldoeken laten maken van een leuk stofje met dan fleece aan de binnenkant, maar mss dat ik daar dan beter iets anders voor kan kiezen. Iemand suggesties?
Inderdaad. Ik lees overigens heel veel verhalen van mensen die dat nogal overdreven vinden en toch gewoon doen, maar goed, dat is ieder voor zich. Ik vind fleece ook wel heel erg warm eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |