Beter laat dan nooit: Eliis gefeliciteerd met je dochter
En een jompel voor alle mijlpalen
Ik baal een beetje. Vanmiddag ben ik naar het ziekenhuis gegaan om een afspraak te maken voor de 1e echo, zit daar een ontzettende kenau die me onder géén beding voor 27 februari wil laten komen

Dan ben ik al 13 weken zwanger...
Nu zit ik er aan te denken om een pretechobureau in te schakelen die me eerder een echo maakt. Ik moet volgende week naar een beurs in Brussel en ga aansluitend naar NL om aan de familie te vertellen dat ik zwanger ben. Mijn

komt dan ook over vanuit France. Ik ben dan 10 weken zwanger. Ik weet niet of pretechobureaus in NL ook echo's maken na 10 weken zwangerschap?
Ik zou zo graag een hartje horen zodat ik weet dat er leven is. Het lijkt me een nachtmerrie om na 13 weken zwangerschap er achter te komen dat het kindje niet meer leeft en al weken in je buik zit

En ik weet dat die kans klein is, maar het is toch niet zo gek dat ik eerder duidelijkheid wil? Ik had best tot 10 of 11 feb. willen wachten voor de eerste echo, maar 27 februari is zo damn ver weg... Sorry hoor voor mijn spuipost, maar ik baal hier gruwelijk van.