abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121850422
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb gewoon katoenen omslagdoeken
Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Die heb ik ook inderdaad. :) (Nou, niet exact die, maar hetzelfde idee)
  maandag 21 januari 2013 @ 16:42:37 #27
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_121850458
quote:
Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Zijn deze warmer dan badcapes? Waar heb je ze vandaan?
pi_121850477
Oh goed dat je dat zegt kyara. Ik moet die krengen nog testen. Heb zowaar wel vandaag echt mijn tas ingepakt halleluja.

Ik heb nu wel wat wikkel/omslag doeken. Zeker als het zo koud blijft. Wel wennen hoor een winterbaby.

Ik ben de sneeuw ook wel een beetje zat pessie. Het ligt hier nu al een week.

Kleertjes hebben we genoeg. Ik had in eerste instantie juist meer broeken.

Thermometer zat hier bij het kraampakket.

Migonne gaf in pm ook aan dat ik een keuze heb mbt inleiden bij 41 weken. Fijn om te weten. Mocht het nodig zijn ga ik over twee weken gewoon het gesprek aan.
pi_121850587
Oh ja, kraampakket. Goed dat je dat zegt. Moet nog bellen naar de verzekering of ik dat nog krijg.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:46:37 #30
259886 pessie
pi_121850629
Kijk as, fijnn dat mignonnen even met je meedenkt!

Thermometer vergeet ik steeds te kopen :') .

Bij Nathan hadden we alleen badcapes en dat was al niet te warm, en nu dus inderdaadeen winterbaby.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:47:36 #31
259886 pessie
pi_121850674
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, kraampakket. Goed dat je dat zegt. Moet nog bellen naar de verzekering of ik dat nog krijg.
Heb je die nog niet in huis? Zou ik als ik jou was toch zsm achterna bellen. Ik had em met week 27 al in huis.
pi_121850732
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef pessie het volgende:

[..]

Zijn deze warmer dan badcapes? Waar heb je ze vandaan?
Uhm geen idee eigenlijk. Bij beiden nooit nodig gehad, alleen bij t cb :D
Maar deze is van de hema. En je zal ze vast op meerdere plekken hebben :)
  maandag 21 januari 2013 @ 16:52:05 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121850901
Ohja, kraampakket, die heb ik nog niet. Ook maar eens navragen.

Kraamzorg zou vandaag bellen geloof ik (ze hadden vandeweek gebeld toen ik niet thuis was), maar heb niks gehoord. Ben benieuwd wanneer dat weer lukt dan.
pi_121851442
Omg mijn hormonen!
Ik was ff in ouwe lullen muziek topic aan het snuffelen en toen moest ik aan dit liedje denken van vroeger wat ik als klein kindje heel mooi vond... dacht eens opzoeken :')

En ik moest gewoon huilen -O- wat erg hihihi

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 17:07:02 ]
pi_121851558
Kraampakket had ik ook met 7 maanden ofzo.
Geen thuisbevalling dus weinig van nodig. Heb er een onderlegger uitgehaald voor in de auto.

De omslagdoek van son heb ik ook van de hema alleen de andere versie.
Verder oa een fleece van de prenatal. Heb er 1 bij de maxi cosi liggen met daarvoor bestemde gaten. Stel je voor dat hij nu komt lijkt het me zo koud.
pi_121852044
Heb ik niet ergens gelezen dat fleece wordt afgeraden?
  maandag 21 januari 2013 @ 17:21:36 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121852097
Fleece gaat altijd zo knetteren :X
pi_121853206
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je die nog niet in huis? Zou ik als ik jou was toch zsm achterna bellen. Ik had em met week 27 al in huis.
Ik ben pas per 1-1 aanvullend verzekerd. In mijn basisverzekering kreeg ik hem sowieso niet. Moet dus bellen of ik hem uberhaupt krijg.
pi_121853261
Logi zo herkenbaar die hormonen. Ik kan zoveel liedjes niet luisteren op dit moment wegens hormonen.

Vandaag had ik echt een dag dat ik zo last had van mijn humeur. Helemaal niet vrolijk en huilerig.
pi_121854205
quote:
Dit idee zeg maar
[ afbeelding ]
Ja die gebruik ik ook. Slaapzakken komen later wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121854325
Jaaaa ellis van harte met je meisje *O* Heftig dat je toch naar het ziekenhuis moest, nu lekker genieten. pm met naam anyone?

Oei Logi dat klinkt als serieus voorwerk. Hoe is het nu? :*

Hier al de hele dag scherpe steken en menstruatiekramp. Denk zelf aan indalen maar voor de zekerheid maar even urine laten testen. :{
Straks partneravond op de pufclub, ben benieuwd
pi_121854442
oh, nou willen mijn hormonen ook zo'n omslagdoek :')
pi_121854880
Gewoon toegeven aan die hormonen!!!
  maandag 21 januari 2013 @ 19:03:52 #44
259886 pessie
pi_121855983
Klinkt als indalen fieder.

Ah tico, is die warm genoeg voor een winterbaby?

Ik hou niet zo van fleece, heb vaak erg droge handen en dat voelt zo naar.

Omen :*

Kyara, jij mag er 2 O+
pi_121856236
Beter laat dan nooit: Eliis gefeliciteerd met je dochter *O* *O*

En een jompel voor alle mijlpalen *O*

Ik baal een beetje. Vanmiddag ben ik naar het ziekenhuis gegaan om een afspraak te maken voor de 1e echo, zit daar een ontzettende kenau die me onder géén beding voor 27 februari wil laten komen :'( :'( Dan ben ik al 13 weken zwanger...

Nu zit ik er aan te denken om een pretechobureau in te schakelen die me eerder een echo maakt. Ik moet volgende week naar een beurs in Brussel en ga aansluitend naar NL om aan de familie te vertellen dat ik zwanger ben. Mijn O+ komt dan ook over vanuit France. Ik ben dan 10 weken zwanger. Ik weet niet of pretechobureaus in NL ook echo's maken na 10 weken zwangerschap?

Ik zou zo graag een hartje horen zodat ik weet dat er leven is. Het lijkt me een nachtmerrie om na 13 weken zwangerschap er achter te komen dat het kindje niet meer leeft en al weken in je buik zit :'( En ik weet dat die kans klein is, maar het is toch niet zo gek dat ik eerder duidelijkheid wil? Ik had best tot 10 of 11 feb. willen wachten voor de eerste echo, maar 27 februari is zo damn ver weg... Sorry hoor voor mijn spuipost, maar ik baal hier gruwelijk van.
pi_121856341
Zo, even een dag geen reactie gegeven en jullie praten alles vol! :D

Ik heb niet zoveel onthouden, behalve dat Logi lichte weeën heeft gehad. Wat spannend!
En bij Fieder de baby waarschijnlijk aan het indalen. Het is ook al bijna februari :o

Ik ben vandaag weer door de huisarts gebeld naar aanleiding van mijn tweede bloedonderzoek en de leukocyten zijn nog steeds te hoog. Morgen langs komen voor onderzoek en de labuitslagen doornemen. Hij vroeg nog wanneer mijn volgende afspraak bij de gyn is maar afhankelijk wat er uit het gesprek morgen komt zal ik sowieso maar even bellen met het ziekenhuis om te overleggen.
E.
pi_121856434
Musique, Ik snap heel goed wat je bedoelt en ik zou er zeker even naar zoeken of er voor bellen. Als er een bureau bij je familie in de buurt zit, gewoon doen :*.

Spark, wat vervelend dat het nog steeds niet goed is. Ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden, zou zeker aandringen op vervolgonderzoek als dat mag!
Home is where the O+ is...
pi_121856437
Musique, belachelijk dat je met 13 weken pas mag komen! Morgen nog eens bellen, misschien tref je een meelevender iemand? ik kreeg juist in het ziekenhuis de eerste echo al best vroeg!
Anders kun je inderdaad kijken naar een pretecho, ik zag bij mijn eerste zwangerschap dat er bureaus zijn die het al heel vroeg doen.
E.
pi_121856750
Ja hoor musique er zijn echo bureaus die dat doen. Bij de eerste vond ik het ook onwijs spannend en kon ik voor de termijn echo ook geen dag eerder terecht dan 12 weken. Heb toen een extra echo laten doen met 8 weken. Gern hartje horen, maar wel zien.
pi_121857099
Fijn dat dat kan!! Dankjulliewel voor de snelle respons :* Mijn humeur wordt hier instant beter van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')