Dat gaat vast niet door.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon met hele SC uitwedstrijdje KZ Danaiden.
Dus jij bent geen aanhanger van zijn filosofie?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
Dat interview met van Gaal gister![]()
Ook geen greintje zelfspot hè
Ik aanbid alleen het woord van Johanquote:Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij bent geen aanhanger van zijn filosofie?
Ik heb alleen een kop gezien dat Guardiola voetbalt volgens de visie van van Gaalquote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
Yessirquote:Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kop gezien dat Guardiola voetbalt volgens de visie van van GaalWas dat hetzelfde?
Naar het schijnt heet Pep naar Cruijff gebeld om zegen te vragen voor zijn overstap naar Bayern...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kop gezien dat Guardiola voetbalt volgens de visie van van GaalWas dat hetzelfde?
quote:Johan Derksen is binnenkort te zien in een nieuw programma. De VI-deskundige voelt grote namen uit de voetbalwereld aan de tand in de talkshow Derksen & ..., maakt RTL maandag bekend.
Derksen krijgt maar liefst een uur de tijd om zijn gasten te interviewen. Volgens de zender kan het gesprek alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen zal in ieder geval geen enkele vraag uit de weg gaan.
Tijdens het programma komen er ook oude beeldfragmenten van de gasten voorbij en is er muziek. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Het liefst zou ik Cruijff z'n zegen vragen om te poepen manquote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt heet Pep naar Cruijff gebeld om zegen te vragen voor zijn overstap naar Bayern...
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Yessir
http://nos.nl/l/tcm:5-1551163/
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naar het schijnt heet Pep naar Cruijff gebeld om zegen te vragen voor zijn overstap naar Bayern...
Maandje terug zei hij nog dat hij in het nieuwe jaar nog wel terug zou komen, zij het niet als modjequote:Op maandag 21 januari 2013 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom is de Steven Vermist header weg? Komt hij definitief nooit meer terug?
Die zijn vrij close, dus die wist het al lang, toen Cruijff in een interview zei dat Guardiola naar Engeland zou gaan, dacht ik al dat het wat anders zou wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Suarez en Neymar zijn nu ook onderweg naar Bayern. Lees ik op Sport 1.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn vrij close, dus die wist het al lang, toen Cruijff in een interview zei dat Guardiola naar Engeland zou gaan, dacht ik al dat het wat anders zou worden
Lijkt me een onzin verhaal, de zaakwaarnemer van Suarez is de broer van Guardiola, dan krijg je snel van dit soort berichtenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Suarez en Neymar zijn nu ook onderweg naar Bayern. Lees ik op Sport 1.
Welk interview?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Yessir
http://nos.nl/l/tcm:5-1551163/
Sport 1 transfergeruchten, dat is verdomme nog erger dan Voetbalzone.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Suarez en Neymar zijn nu ook onderweg naar Bayern. Lees ik op Sport 1.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Dit ook he.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-Jimmy-Savile.dhtml
Het is hier tegenwoordig een schande om je gelijk te halen, maar gedurende de wedstrijd constant geroepen dat Boetius gewoon goed speelde. Dat gastje is echt een giga talent.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gister Studioneus gezien ze vonden Boetius gister beter spelen dan Vischer. Opmerkelijke uitspraak.
Ik weet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneeuwballen zonder handschoenen staat gelijk aan pijn. Mikey knoop deze boodschap goed in je oren.
Lijkt me ook. Ze hebben wel geld daar.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me een onzin verhaal, de zaakwaarnemer van Suarez is de broer van Guardiola, dan krijg je snel van dit soort berichten
Mee eensquote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier tegenwoordig een schande om je gelijk te halen, maar gedurende de wedstrijd constant geroepen dat Boetius gewoon goed speelde. Dat gastje is echt een giga talent.
Ikbvnd,hem ook goed spelen maarja wel verloren.die Vischer is ook een goeie.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier tegenwoordig een schande om je gelijk te halen, maar gedurende de wedstrijd constant geroepen dat Boetius gewoon goed speelde. Dat gastje is echt een giga talent.
Als je lang genoeg door gaat voel je het niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneeuwballen zonder handschoenen staat gelijk aan pijn. Mikey knoop deze boodschap goed in je oren.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister twintig euro aan wiet weggerookt heb mezelf voorgenomen vandaag niet te gaan halen.
Toch wat veel of niet dan.quote:
Gisteren nog 25 km geschaatst maar lijkt erop dat het volgend weekend al over isquote:Op maandag 21 januari 2013 13:37 schreef Saind het volgende:
Ik heb gisteren juist fucking gezond gedaan, niet gedronken![]()
Nu nog een maandje volhouden
Het zou toch doorvriezen?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren nog 25 km geschaatst maar lijkt erop dat het volgend weekend al over is
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren nog 25 km geschaatst maar lijkt erop dat het volgend weekend al over is
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lag vanochtend bijna van de dijk af man, zomerbandjes+niet gestrooide klinkersquote:Op maandag 21 januari 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kou vind ik nog niet zo erg. Dat daar sneeuw en gladheid bij komt kijken is pas echt vervelend.
Heb jij een hont?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hond vind sneeuw dusdanig leuk, dat ik het ook wel kan waarderen. De NS zijn gewoon een stel paupers, en de meeste wegen inmiddels wel goed gepekkeld. (Qua sneeuw dan, ijzel zal je blijven houden)
Verse sneeuw op bevroren sneeuw is echt een kut combinatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Lag vanochtend bijna van de dijk af man, zomerbandjes+niet gestrooide klinkersa en nu met vers sneeuw op becroeren sneeuw is de wef helemaal een roulette geworden.
Gleed lekker
Je was toch neger?quote:
Als het 3 graden boven nul is heb je het ook koud en kun je niet eens schaatsen ookquote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft alweer lang genoeg geduurd die shit
Appenzeller, Zwitsers ras oorspronkelijk. Daar zal de passie voor sneeuw ook wel vandaan komen.quote:
Fryslan, maar daar sneeuwt het inmiddels ook dus?quote:
Nog nooit een neger met een hlnd of kat gezien.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen spleetogen vreten die dieren man, geen risico
Dat is waar, vorst vind ik ook niet zo'n probleem maar sneeuw vind ik maar nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het 3 graden boven nul is heb je het ook koud en kun je niet eens schaatsen ook
Deze hond hier ook ja, alle honden vinden dat leuk volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hond vind sneeuw dusdanig leuk, dat ik het ook wel kan waarderen. De NS zijn gewoon een stel paupers, en de meeste wegen inmiddels wel goed gepekkeld. (Qua sneeuw dan, ijzel zal je blijven houden)
Volgens mij wel ja. En ook zo wat om iedere keer naartoe te rijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appenzeller, Zwitsers ras oorspronkelijk. Daar zal de passie voor sneeuw ook wel vandaan komen.
[..]
Fryslan, maar daar sneeuwt het inmiddels ook dus?
Sri Lanka hebben ze niet eens donkere huidskleur manquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over Sri Lanka gesproken gezien de mensen daar een donkere huidskleur hebben maar het land in azie ligt. Zijn die mensen dan negers of asians?
Klopt, en net iets kleiner.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. En ook zo wat om iedere keer naartoe te rijden.
Tof. Berner Sennen zonder poolvacht
jongen rot op, vriendin komt daar vandaan en die is echt zwartquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sri Lanka hebben ze niet eens donkere huidskleur man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |