Lag vanochtend bijna van de dijk af man, zomerbandjes+niet gestrooide klinkersquote:Op maandag 21 januari 2013 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die kou vind ik nog niet zo erg. Dat daar sneeuw en gladheid bij komt kijken is pas echt vervelend.
Heb jij een hont?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hond vind sneeuw dusdanig leuk, dat ik het ook wel kan waarderen. De NS zijn gewoon een stel paupers, en de meeste wegen inmiddels wel goed gepekkeld. (Qua sneeuw dan, ijzel zal je blijven houden)
Verse sneeuw op bevroren sneeuw is echt een kut combinatie.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Lag vanochtend bijna van de dijk af man, zomerbandjes+niet gestrooide klinkersa en nu met vers sneeuw op becroeren sneeuw is de wef helemaal een roulette geworden.
Gleed lekker
Je was toch neger?quote:
Als het 3 graden boven nul is heb je het ook koud en kun je niet eens schaatsen ookquote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft alweer lang genoeg geduurd die shit
Appenzeller, Zwitsers ras oorspronkelijk. Daar zal de passie voor sneeuw ook wel vandaan komen.quote:
Fryslan, maar daar sneeuwt het inmiddels ook dus?quote:
Nog nooit een neger met een hlnd of kat gezien.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen spleetogen vreten die dieren man, geen risico
Dat is waar, vorst vind ik ook niet zo'n probleem maar sneeuw vind ik maar nietsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het 3 graden boven nul is heb je het ook koud en kun je niet eens schaatsen ook
Deze hond hier ook ja, alle honden vinden dat leuk volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hond vind sneeuw dusdanig leuk, dat ik het ook wel kan waarderen. De NS zijn gewoon een stel paupers, en de meeste wegen inmiddels wel goed gepekkeld. (Qua sneeuw dan, ijzel zal je blijven houden)
Volgens mij wel ja. En ook zo wat om iedere keer naartoe te rijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appenzeller, Zwitsers ras oorspronkelijk. Daar zal de passie voor sneeuw ook wel vandaan komen.
[..]
Fryslan, maar daar sneeuwt het inmiddels ook dus?
Sri Lanka hebben ze niet eens donkere huidskleur manquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over Sri Lanka gesproken gezien de mensen daar een donkere huidskleur hebben maar het land in azie ligt. Zijn die mensen dan negers of asians?
Klopt, en net iets kleiner.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. En ook zo wat om iedere keer naartoe te rijden.
Tof. Berner Sennen zonder poolvacht
jongen rot op, vriendin komt daar vandaan en die is echt zwartquote:Op maandag 21 januari 2013 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sri Lanka hebben ze niet eens donkere huidskleur man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |