Sport 1 transfergeruchten, dat is verdomme nog erger dan Voetbalzone.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Suarez en Neymar zijn nu ook onderweg naar Bayern. Lees ik op Sport 1.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Dit ook he.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-Jimmy-Savile.dhtml
Het is hier tegenwoordig een schande om je gelijk te halen, maar gedurende de wedstrijd constant geroepen dat Boetius gewoon goed speelde. Dat gastje is echt een giga talent.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gister Studioneus gezien ze vonden Boetius gister beter spelen dan Vischer. Opmerkelijke uitspraak.
Ik weet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneeuwballen zonder handschoenen staat gelijk aan pijn. Mikey knoop deze boodschap goed in je oren.
Lijkt me ook. Ze hebben wel geld daar.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me een onzin verhaal, de zaakwaarnemer van Suarez is de broer van Guardiola, dan krijg je snel van dit soort berichten
Mee eensquote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier tegenwoordig een schande om je gelijk te halen, maar gedurende de wedstrijd constant geroepen dat Boetius gewoon goed speelde. Dat gastje is echt een giga talent.
Ikbvnd,hem ook goed spelen maarja wel verloren.die Vischer is ook een goeie.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier tegenwoordig een schande om je gelijk te halen, maar gedurende de wedstrijd constant geroepen dat Boetius gewoon goed speelde. Dat gastje is echt een giga talent.
Als je lang genoeg door gaat voel je het niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Sneeuwballen zonder handschoenen staat gelijk aan pijn. Mikey knoop deze boodschap goed in je oren.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister twintig euro aan wiet weggerookt heb mezelf voorgenomen vandaag niet te gaan halen.
Toch wat veel of niet dan.quote:
Gisteren nog 25 km geschaatst maar lijkt erop dat het volgend weekend al over isquote:Op maandag 21 januari 2013 13:37 schreef Saind het volgende:
Ik heb gisteren juist fucking gezond gedaan, niet gedronken![]()
Nu nog een maandje volhouden
Het zou toch doorvriezen?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren nog 25 km geschaatst maar lijkt erop dat het volgend weekend al over is
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren nog 25 km geschaatst maar lijkt erop dat het volgend weekend al over is
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |