Deze baas weet.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
Ik betaal mijn scc al zelf vanaf mijn 16e en heb uitgaan nog nooit hoeven laten.
Gewoon harder werreke voor da cheld
Bij mij is de enige reden dat ik geen zin heb in m'n eentje steeds te moeten gaan, het is al een uur reizen ofzo en sowieso, ben een paar keer alleen naar een wedstrijd gegaan maar is niet echt leukquote:Op maandag 21 januari 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heet prioriteiten stellen. Ik weet zeker dat je in een weekend uitgaan meer uitgeeft dan wat een goedkope seizoenskaart : 18 je zal kosten. Reiskosten daargelaten.
Heb ik ook gedaan toen ik voor het eerst ging. Kwamen vanzelf contacten. Of je moet autist zijn o.i.d.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij is de enige reden dat ik geen zin heb in m'n eentje steeds te moeten gaan, het is al een uur reizen ofzo en sowieso, ben een paar keer alleen naar een wedstrijd gegaan maar is niet echt leuk
Mijn vrienden zijn niet zo geïnteresseerd in voetbal zoals ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste kan je ook met vrienden naar het voetbal. Ten tweede bevestig je enkel mijn prioriteiten stellen verhaal. Overigens waren de financien net je probleem nog.
Dat is inderdaad geen probleemquote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan toen ik voor het eerst ging. Kwamen vanzelf contacten. Of je moet autist zijn o.i.d.
Ja met een scc zal dat wel, als je toch altijd een vaste plek hebt, maar die drie uur reizen... Vind het altijd mooi om sochtends met wat maten en een kratje pils de trein te pakken juist en lam terug te gaan, is alleen toch minder hèquote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan toen ik voor het eerst ging. Kwamen vanzelf contacten. Of je moet autist zijn o.i.d.
Mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij is de enige reden dat ik geen zin heb in m'n eentje steeds te moeten gaan, het is al een uur reizen ofzo en sowieso, ben een paar keer alleen naar een wedstrijd gegaan maar is niet echt leuk
Maar jij voelt veel meer passie bij Feyenoord dan ik bij Ajax. Ajax kan oprecht mijn dag maken of breken, maar dan wel binnen bepaalde grenzen. Ik zal mij dan ook nooit op Fok! als diehard Ajacied etaleren, want dat ben ik gewoon niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
Oh seizoenskaarten zijn niet eens zo duur, dacht dat ze duurder waren.
Is bij uitwedstrijden sowieso meer. In m'n eentje op noord of lange zijde was best saaiquote:Op maandag 21 januari 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar naar Grunn en Kerkrade in mijn eentje geweest. Heb me nog best goed vermaakt ook. Aanspraak heb je toch vanzelf wel.
Zie hier 95% van Fok!-Ajax.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jij voelt veel meer passie bij Feyenoord dan ik bij Ajax. Ajax kan oprecht mijn dag maken of breken, maar dan wel binnen bepaalde grenzen. Ik zal mij dan ook nooit op Fok! als diehard Ajacied etaleren, want dat ben ik gewoon niet.
Wat jij wil joh. Ik ga je postgeschiedenis ook niet doorzoeken.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je? Op Z4 vriend, al 14 jaar van mijn leven een SCC.
Nee, dat ben ik. Maar ik heb een goede rede.quote:
Mag je doen hoor. Ik heb met uitzondering van het seizoen 2003/2004 altijd een SCC gehad. Dat ik vaak op 'zwerfvakken' zit is omdat ik met maten naar De Kuip wil, en op Z4 geen kaarten bij te kopen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil joh. Ik ga je postgeschiedenis ook niet doorzoeken.
Nou gooi het in de groepquote:Op maandag 21 januari 2013 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Maar ik heb een goede rede.
Je hebt het over Ajacieden...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al 10 jaar SCC hier op Vak O. Elke wedstrijd aanwezig.
Je verwart Vak O met perron 0quote:Op maandag 21 januari 2013 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al 10 jaar SCC hier op Vak O. Elke wedstrijd aanwezig.
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Wesley Sneijder / Galatasaray pics
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgunst omdat hun zij geen SCC hebben.
Nee. Dat houd ik liever privé.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgunst omdat hun hunnie geen SCC hebben.
Ga anders samen met Davy naar PSV. Hij zit al 10 jaar op hetzelfde vak dus kan je heus wel een leuk plekje geven.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
Oh seizoenskaarten zijn niet eens zo duur, dacht dat ze duurder waren.
Goed idee wel. Dank je voor het meedenken. ALs ik jou eens ergens een keer mee kan helpen moet je het zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga anders samen met Davy naar PSV. Hij zit al 10 jaar op hetzelfde vak dus kan je heus wel een leuk plekje geven.
klinkt goedquote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Als Feyenoorders onder elkaar zouden we gewoon een keer met zn alle een uitwedstrijdje moeten prikken
Gewoon met hele SC uitwedstrijdje KZ Danaiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Als Feyenoorders onder elkaar zouden we gewoon een keer met zn alle een uitwedstrijdje moeten prikken
Denk niet dat Stijn mee mag.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Je aanwezigheid alleen doet mij verblinden. Dus ga nooit weg, ga nooit bij mij weg en als je ooit verdwijnt laat mij je dan weer vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed idee wel. Dank je voor het meedenken. ALs ik jou eens ergens een keer mee kan helpen moet je het zeggen.
Heb ik even op een tegeltje gekopieerd voor in mijn nieuwe casa. Zou je er je sig onder willen plaatsen?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je aanwezigheid alleen doet mij verblinden. Dus ga nooit weg, ga nooit bij mij weg en als je ooit verdwijnt laat mij je dan weer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |