quote:Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Wesley Sneijder / Galatasaray pics
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgunst omdat hun zij geen SCC hebben.
Nee. Dat houd ik liever privé.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgunst omdat hun hunnie geen SCC hebben.
Ga anders samen met Davy naar PSV. Hij zit al 10 jaar op hetzelfde vak dus kan je heus wel een leuk plekje geven.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:
Oh seizoenskaarten zijn niet eens zo duur, dacht dat ze duurder waren.
Goed idee wel. Dank je voor het meedenken. ALs ik jou eens ergens een keer mee kan helpen moet je het zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga anders samen met Davy naar PSV. Hij zit al 10 jaar op hetzelfde vak dus kan je heus wel een leuk plekje geven.
klinkt goedquote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Als Feyenoorders onder elkaar zouden we gewoon een keer met zn alle een uitwedstrijdje moeten prikken
Gewoon met hele SC uitwedstrijdje KZ Danaiden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Als Feyenoorders onder elkaar zouden we gewoon een keer met zn alle een uitwedstrijdje moeten prikken
Denk niet dat Stijn mee mag.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Je aanwezigheid alleen doet mij verblinden. Dus ga nooit weg, ga nooit bij mij weg en als je ooit verdwijnt laat mij je dan weer vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed idee wel. Dank je voor het meedenken. ALs ik jou eens ergens een keer mee kan helpen moet je het zeggen.
Heb ik even op een tegeltje gekopieerd voor in mijn nieuwe casa. Zou je er je sig onder willen plaatsen?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je aanwezigheid alleen doet mij verblinden. Dus ga nooit weg, ga nooit bij mij weg en als je ooit verdwijnt laat mij je dan weer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |