Kan de kat er lekker tegenaan zeiken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:29 schreef snoopy het volgende:
Of het matras buiten zetten, kan het lekker vriesdrogen
USB-stickjes werken hier niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Even naar een oud collega lopen met een USB stickje.
gmail/dropbox/cloud? of laten mailen door oudcollegaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef -Spring het volgende:
Onze ICT-afdeling is ook lekker autistisch bezig.
Ik werk sinds 1 januari op een andere afdeling. Dwz, die andere afdeling betaalt mij, dus daar ben ik bij in 'dienst'. Ik doe echter óók nog werk voor m'n 'oude' afdeling. Ik heb alleen plotseling (sinds vanmorgen) geen toegang meer tot de map van m'n oude afdeling. Want ja, da's nou eenmaal policy ivm vertrouwelijkheid en privacy en zo; je hebt alléén toegang tot de afdeling waarbij je in dienst bent. Ik heb dus, om die reden, geen toegang meer tot de documenten die ik zélf heb opgesteld en waar ik echt vandaag verder mee aan de slag moet.
Vanmorgen al aanvraag aangemaakt én de helpdesk persoonlijk gesproken, maar ik heb nog steeds geen toegang.
Grmbl.
Mail kan idd! Ga ff vragen meteen. Thanks!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
gmail/dropbox/cloud? of laten mailen door oudcollega
Met een beetje mazzel kun je daar nog een leuke waarschuwing voor krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gmail kan idd! Ga ff mailen, thanks!
Zó alert zijn ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je daar nog een leuke waarschuwing voor krijgen.
pijn in m'n neus en vooral de sneeuw die tegensteekt. is allemaal ijs.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Luigi het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind het een aardig kutdag al met al.
Duh. Slapen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb vrij gevraagd wegens een terminaal kuthumeur, ben net thuis. Twijfel tussen een uurtje slapen of sporten.
ach , ik mag niet klagen hčquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:47 schreef Luigi het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind het een aardig kutdag al met al.
we gaan kijken voor een wasmachine en dan scheelt 21% best watquote:
Ik doe dat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef k_i_m het volgende:
Dat zou ik hier ook wel willen, dat wij de ict policy bepaalden.
Sommige stellen maken eerst een kind en wachten een jaar met het kopen van bijvoorbeeld een prullenbak en wasmachine. Bindingsangst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:10 schreef Joene het volgende:
[..]
we gaan kijken voor een wasmachine en dan scheelt 21% best wat
2 gesprekken bij een advocaat en 1500 eu lappen en klaar ben je. Je komt er bijna makkelijker vanaf dan voetschimmel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:12 schreef -Spring het volgende:
Ik krijg bindingsangst als ik aan trouwen denk. Hoewel we al een jaar of twaalf samen zijn en ik absoluut niet de intentie heb om bij N weg te gaan.
True, die strijd heb ik opgegeven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Voetschimmel is dan ook wel een bitch....
Ssshhttt, we zijn er net eentje aan het plannenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef Luigi het volgende:
Brrrrrrr.... trouwfeesten. Grotere ego trips bestaan er haast niet.
Zodat je je voor 1 dag een prinsesje kunt voelen op de mooiste dag van je leven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Ssshhttt, we zijn er net eentje aan het plannen
Tof man! Al had ik dat "in het middelpunt gedeelte" een beetje onderschatquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef Luigi het volgende:
Brrrrrrr.... trouwfeesten. Grotere ego trips bestaan er haast niet.
Langs alle grote stadiums en pop podia?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef lily het volgende:
Wij hebben ipv een trouwfeest, 4 weken door de USA getourd
Ik mis daar een gen voor dus. Maar dat verbaast je vast niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tof man! Al had ik dat "in het middelpunt gedeelte" een beetje onderschat
ik dacht gewoon leuk feestje met vrienden en familie. Was leuk, met dansen en een dj enzo.
Nee joh zo zit ik helemaal niet in elkaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zodat je je voor 1 dag een prinsesje kunt voelen op de mooiste dag van je leven?
()
Ah, jouw trouwfeest wordt wél uniek en Compleet Anders!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee joh zo zit ik helemaal niet in elkaar
nee, niet echt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik mis daar een gen voor dus. Maar dat verbaast je vast niet..
Nee maar dat prinsesje en mooiste dag van je leven vind ik wel wat overratedquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ah, jouw trouwfeest wordt wél uniek en Compleet Anders!
Nee, sorry. Ik hou niet van feestjes. Of mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, niet echt.
zijn familie was echt geschokt, die wilden 'Ein prosit (??)' enzo.mijnese is meer van het badass discofeest. En dat deden we.
je had het vast ook leuk gevonden.
nou ja, geen sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik hou niet van feestjes. Of mensen.. Echt niet.
niks mis met Duitse gezelligheid maar het hoeft niet direct op m'n eigen feestjequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Troel het volgende:
Ein prosit, ein prosit die gemüdlichkeit.
Ein prosit, ein prosit die gemütlichkeit ... EINZ, ZWEI, DREI - SUFFA!
Als ik ergens stil in een hoekje kan gaan zitten twitteren vind ik veel bestquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
niks mis met Duitse gezelligheid maar het hoeft niet direct op m'n eigen feestje
oktoberfest bier zuipen aan zo lange tafel en serveersters in leuke pakjes met grote Jesters heb ik het prima naar me zin hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als ik ergens stil in een hoekje kan gaan zitten twitteren vind ik veel best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |