Op een gegeven moment ken je het truukje wel, he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:24 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh Spring, subtiel
Ik vertelde aan mijn broer dat ik in verwachting ben, zegt ie 'alweer?'
een derde boeit niet meer denk ik
Kun je nagaan hoe de reacties hier waren toen we wisten dat we een meisje kregen. En hoeveel meer interesse er nu is dan tijdens de zwangerschap van Matthias.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:51 schreef Estrys het volgende:
Hier dan: 'het is maar goed dat het een meisje is anders moest je er nog een'
Euhm hoezo? Nou anders had je twee jongens en geen meisje
Dusssss
Mijn moeder heeft haar tweede borst laten amputeren omdat ze de andere kant niet op wilde laten vullen met siliconen en ze het verder zo stom ongelijk vond staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Stom, hè, dat je zó die drang voelt om je te verdedigen. Wij hebben een kennis (die was van het weekend mee naar de Ardennen) die standaard het ongevraagde advies geeft om toch écht niet meer te wachten met een tweede. Want anders ga je weer helemaal terug naar af, sluiten hun belevingswerelden niet op elkaar aan, kun je niets leuks ondernemen want ligt de tweede altijd te pitten, noem maar op. Gallisch word ik ervan. En ik blijf me maar verdedigen.
M'n moeder heeft trouwens hetzelfde gehad met haar borsten. Daar had ze zo gruwelijk veel (onrustige) knobbels in, dat niet meer met zekerheid kon worden vastgesteld of deze goed-of kwaadaardig waren. Omdat haar moeder ook nog eens was overleden aan borstkanker, besloot ze een erfelijkheidsonderzoek te laten doen. Als hier uit zou komen dat ze genetisch 'belast' was, zou ze haar borsten preventief laten verwijderen, besloot ze.
De reacties die daarop kwamen!Hoe 'kón ze? Je laat je vrouwelijkheid toch niet weghalen?
Ik weet nog dat ze op een gegeven moment antwoordde dat het idd een prettiger idee was om met twee kankertieten in je kist te liggen.![]()
En hoewel deze twee posts zo achter elkaar wellicht anders doen vermoeden, is ze verder echt hartstikke politiek correct, hoor, mijn moeder.
Ze bleek gelukkig niet erfelijk belast btw. En ik (daardoor) ook niet. Dus ze zitten er nog.
Dat is toch ook zo :8quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Maar iedereen denkt dat jij gewoon doorneukte tot je een meisje kreeg
Oh jee, heb ik weer een eufemisme gemist?quote:
Na tig kinderen kan dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik weer een eufemisme gemist?
'Op je server zitten'
nee , dan verdwijnt de serverquote:
Trauma?quote:
nee jij hebt "pas" 3 kinderen , misschien past een microserver ?quote:
Jij wil er nog wel 5?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Joene het volgende:
[..]
nee jij hebt "pas" 3 kinderen , misschien past een microserver ?
whehehe een barebone krijgt opeens een hele vreemde associatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Joene het volgende:
[..]
nee jij hebt "pas" 3 kinderen , misschien past een microserver ?
niet als ze ook stuk gaan ?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
whehehe een barebone krijgt opeens een hele vreemde associatie.
Ik kom toch nog even terug op de "discussie" hierover. Want ook al begrijp ik (galgen)humor, en is het me zelf ook niet geheel vreemd, ik hoop ook dat je je kunt voorstellen dat het voor iemand als ik even snoeihard aankomt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En anders pakken we gewoon een nieuwe aan de overkant.
Die vreemde associatie heb ik gek genoeg altijd al gehad met dat woordquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
whehehe een barebone krijgt opeens een hele vreemde associatie.
valt mee. ik probeer het altijd zoveel mogelijk op te deppen. zout erop strooien dan trekt het vocht er wel uit. en een lekkere dikke laag. volgens mij ging ik wel voor verdunnen ook. misschien even plat in de sneeuw? schijnt met vlekken in je vloerkleed wel te werken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Hoe maken jullie matrassen schoon? L heeft vannacht in bed geplast en het 'waterdichte' onderlakentje werkte niet. Matras nat dus.
Ik kan er wel op gaan soppen met een spons, maar dan verdun je het alleen maar, lijkt me. Dan zit er sop, water én plas in de matras. Dan heb ik mss liever alleen plas. Of is dat gek?Gaat dat stinken of zo?
ik gewoon met spons en waspoeder in water,dan flink boenen. En daarna met schone spons met water het waspoeder "uitspoelen" en dat laten drogen voor de verwarmingquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Hoe maken jullie matrassen schoon? L heeft vannacht in bed geplast en het 'waterdichte' onderlakentje werkte niet. Matras nat dus.
Ik kan er wel op gaan soppen met een spons, maar dan verdun je het alleen maar, lijkt me. Dan zit er sop, water én plas in de matras. Dan heb ik mss liever alleen plas. Of is dat gek?Gaat dat stinken of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |