Nee, sorry. Ik hou niet van feestjes. Of mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, niet echt.
zijn familie was echt geschokt, die wilden 'Ein prosit (??)' enzo.mijnese is meer van het badass discofeest. En dat deden we.
je had het vast ook leuk gevonden.
nou ja, geen sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik hou niet van feestjes. Of mensen.. Echt niet.
niks mis met Duitse gezelligheid maar het hoeft niet direct op m'n eigen feestjequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:41 schreef Troel het volgende:
Ein prosit, ein prosit die gemüdlichkeit.
Ein prosit, ein prosit die gemütlichkeit ... EINZ, ZWEI, DREI - SUFFA!
Als ik ergens stil in een hoekje kan gaan zitten twitteren vind ik veel bestquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
niks mis met Duitse gezelligheid maar het hoeft niet direct op m'n eigen feestje
oktoberfest bier zuipen aan zo lange tafel en serveersters in leuke pakjes met grote Jesters heb ik het prima naar me zin hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als ik ergens stil in een hoekje kan gaan zitten twitteren vind ik veel best.
Och, elke bruiloft hier in de buurt wordt het gezongen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Joene het volgende:
[..]
niks mis met Duitse gezelligheid maar het hoeft niet direct op m'n eigen feestje
jij woont dan ook zowat in Duitslandquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Och, elke bruiloft hier in de buurt wordt het gezongen hoor
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef Joene het volgende:
[..]
jij woont dan ook zowat in Duitsland
als wij naar het marveld gaan in groenlo , spreken ze mij ook altijd in het Duits aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja
Altijd fijn om op zaterdag op de markt in het Duits aangesproken te worden
Of hongaarsquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is beter dan Pools. dat is hier tegenwoordig de voertaal :-/
Jij bent half Duits.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:49 schreef Joene het volgende:
[..]
als wij naar het marveld gaan in groenlo , spreken ze mij ook altijd in het Duits aan
Zuipen heb ik ook niet zoveel meer mee dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:45 schreef Joene het volgende:
[..]
oktoberfest bier zuipen aan zo lange tafel en serveersters in leuke pakjes met grote Jesters heb ik het prima naar me zin hoordan doe ik wel ff mee met Ein Prosit na een litertje bier.
Heb jij nog ergens wel plezier in in je leven?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zuipen heb ik ook niet zoveel meer mee dus.
Oh ja hoor. Genoeg. Maar die hebben niet zo heel veel te maken met de geijkte dingen als feestjes en zuipen. Heb ik nooit leuk gevonden overigens. Ben meer type kluizenaar geloof ik en dat vind ik zo ondertussen wel prima.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens wel plezier in in je leven?
ik hoef ook niet elk weekend , of maandelijks dronken , maar oktoberfest tafeltje lijkt me leuk dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zuipen heb ik ook niet zoveel meer mee dus.
Dat vind ik ook leuk hoor. En we gaan regelmatig naar theater of uit eten ofzo. Vorig jaar hadden we zelfs een theaterabbo en gingen zo'n beetje elke maand. En pas nog met een collega naar de film geweest. En met een vriendin ga ik regelmatig uit eten om bij te blijven. Heb alleen niks met die standaard gezelligheid en drukte. Ik gruw van feestjes, verplichtingen, verjaardagen... In extremis dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan echt genieten van een avond uit met J. Lekker wat eten, even lekker samen, vriendje vriendinnetje.
Heb je weer een Zoetemelkje gedaan ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuurlijk... voor de 6e keer in 6 maanden als 2e gestrand bij een sollicitatie....
Geven ze ook een reden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuurlijk... voor de 6e keer in 6 maanden als 2e gestrand bij een sollicitatie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |