Dat is toch ook zo :8quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Maar iedereen denkt dat jij gewoon doorneukte tot je een meisje kreeg
Oh jee, heb ik weer een eufemisme gemist?quote:
Na tig kinderen kan dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik weer een eufemisme gemist?
'Op je server zitten'
nee , dan verdwijnt de serverquote:
Trauma?quote:
nee jij hebt "pas" 3 kinderen , misschien past een microserver ?quote:
Jij wil er nog wel 5?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Joene het volgende:
[..]
nee jij hebt "pas" 3 kinderen , misschien past een microserver ?
whehehe een barebone krijgt opeens een hele vreemde associatie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Joene het volgende:
[..]
nee jij hebt "pas" 3 kinderen , misschien past een microserver ?
niet als ze ook stuk gaan ?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
whehehe een barebone krijgt opeens een hele vreemde associatie.
Ik kom toch nog even terug op de "discussie" hierover. Want ook al begrijp ik (galgen)humor, en is het me zelf ook niet geheel vreemd, ik hoop ook dat je je kunt voorstellen dat het voor iemand als ik even snoeihard aankomt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En anders pakken we gewoon een nieuwe aan de overkant.
Die vreemde associatie heb ik gek genoeg altijd al gehad met dat woordquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
whehehe een barebone krijgt opeens een hele vreemde associatie.
valt mee. ik probeer het altijd zoveel mogelijk op te deppen. zout erop strooien dan trekt het vocht er wel uit. en een lekkere dikke laag. volgens mij ging ik wel voor verdunnen ook. misschien even plat in de sneeuw? schijnt met vlekken in je vloerkleed wel te werken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Hoe maken jullie matrassen schoon? L heeft vannacht in bed geplast en het 'waterdichte' onderlakentje werkte niet. Matras nat dus.
Ik kan er wel op gaan soppen met een spons, maar dan verdun je het alleen maar, lijkt me. Dan zit er sop, water én plas in de matras. Dan heb ik mss liever alleen plas. Of is dat gek?Gaat dat stinken of zo?
ik gewoon met spons en waspoeder in water,dan flink boenen. En daarna met schone spons met water het waspoeder "uitspoelen" en dat laten drogen voor de verwarmingquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:12 schreef -Spring het volgende:
Mogge!
Hoe maken jullie matrassen schoon? L heeft vannacht in bed geplast en het 'waterdichte' onderlakentje werkte niet. Matras nat dus.
Ik kan er wel op gaan soppen met een spons, maar dan verdun je het alleen maar, lijkt me. Dan zit er sop, water én plas in de matras. Dan heb ik mss liever alleen plas. Of is dat gek?Gaat dat stinken of zo?
Kan de kat er lekker tegenaan zeiken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:29 schreef snoopy het volgende:
Of het matras buiten zetten, kan het lekker vriesdrogen
USB-stickjes werken hier niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Even naar een oud collega lopen met een USB stickje.
gmail/dropbox/cloud? of laten mailen door oudcollegaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef -Spring het volgende:
Onze ICT-afdeling is ook lekker autistisch bezig.
Ik werk sinds 1 januari op een andere afdeling. Dwz, die andere afdeling betaalt mij, dus daar ben ik bij in 'dienst'. Ik doe echter óók nog werk voor m'n 'oude' afdeling. Ik heb alleen plotseling (sinds vanmorgen) geen toegang meer tot de map van m'n oude afdeling. Want ja, da's nou eenmaal policy ivm vertrouwelijkheid en privacy en zo; je hebt alléén toegang tot de afdeling waarbij je in dienst bent. Ik heb dus, om die reden, geen toegang meer tot de documenten die ik zélf heb opgesteld en waar ik echt vandaag verder mee aan de slag moet.
Vanmorgen al aanvraag aangemaakt én de helpdesk persoonlijk gesproken, maar ik heb nog steeds geen toegang.
Grmbl.
Mail kan idd! Ga ff vragen meteen. Thanks!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
gmail/dropbox/cloud? of laten mailen door oudcollega
Met een beetje mazzel kun je daar nog een leuke waarschuwing voor krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gmail kan idd! Ga ff mailen, thanks!
Zó alert zijn ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kun je daar nog een leuke waarschuwing voor krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |