abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121923275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
Geloof je in een wijze man met een baard, die alles weet, maar toch zijn favoriete engel naar de hel heeft gestuurd omdat die slecht was?
Je quote mijn post maar met de naam van een andere gebruiker.
Volgende keer beter opletten. ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef selen het volgende:

Sorry, maar mijn geweten keurt overspel, immoralitieit en genotziek af.
Mens, ga genieten van je leven.
De oude Egyptische, Griekse, Romeinse en Noorse goden komen ook geen verhaal halen waarom niemand hun meer aanbid. Blijkbaar vinden de goden het niet zo erg als je ze links laat liggen.
Over 9000!
pi_121927983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:

Maar toch ben ik het met je eens dat wachten met sex tot je iemand vind waar je echt je leven bij wilt blijfen een goed idee is, ten eerste bespaar je daar slechte ervaringen en ziektes mee, en ten tweede ben je dan ook puurder en oprechter in je omgang ipv een sexrol op je te nemen (verleidingsgezicht opzetten etc, al dat ge-bespeel en 'versier', zo wil ik niet bejegend worden door iemand dus heb ook liever een maagd of iemand die enkel nog maar 1 persoon eerder heeft gehad oid.)

Ben zelf 29 en ook nog maagd, wel bijna niet meer maagd geraakt maar ik heb niets met dat hele sexspel en werd ook niet opgewonden van de gedachte te neuken oid. Vind het maar onnatuurlijk om zoiets ter recreatie te doen. Een mens kan ook wel mastruberen als je een ei kwijt moet.

Ik heb niemand gevonden waar ik tot noch toe de rest van mijn leven bij wil blijven en heb toch 0 slechte ervaringen en 0 ziektes aan mijn avonturen overgehouden. Beetje flauwekul om dat als ultieme argument te noemen. Dat "pure en oprecht" vind ik ook zo'n misplaatste zelfverheerlijking. Ik ben trainer van een dames voetbalelftal. Ben ik nu niet puur en oprecht naar mijn "pupillen" toe? Of denk je dat ik ze allemaal wil neuken? (Neem ik je overigens niet kwalijk, dat denken er meerdere)

Zonder je te willen beledigen heb ik de neiging te denken dat je aseksueel bent. Dat geeft niks, maar noem het beestje bij de naam en accepteer het zoals het is zonder er cowboy verhalen bij te verzinnen.
pi_121952231
quote:
Daar ga ik een monoloog over houden.
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2013 @ 00:30:57 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_121969317
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef selen het volgende:

[..]

Ten eerste iedereen is anders, iedereen heeft verschillende normen & waarden, referentiekaders etc. Ik zeg ook niet dat iedereen per definitie slecht is die buiten 'de norm' valt. Dat suggereer ik niet. Maar nogmaals, eerbaarheid is iets wat ons tot mensen maakt. Eerbaarheid in zijn primaire vorm. Iedereen is gelijkwaardig. Niemand is meerwaardig dan de andere op de wereld. Maar we beginnen allemaal 'blanco'. De mens is een diamant. Het moet niet haar diamant verliezen

Wat eervol is, moet je uiteindelijk zelf gaan bepalen. De menselijke stem kan nooit de afstand bereiken die wordt afgelegd door de stille, kleine stem van het geweten.

Sorry, maar mijn geweten keurt overspel, immoralitieit en genotziek af.
Je zegt in feite: 'je moet lekker zelf weten wat je dot, als je je verstand meer gebruikt'. En dat strookt niet met je eerdere beweringen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ts, i kben zelf niet christelijk meer en heb daar ook 0.0 mee, als er iets is wat ik een grote bullshit vind is het wel het nieuwe testament, en het oude zijn uit de tijd en context getrokken overleveringen.

Maar toch ben ik het met je eens dat wachten met sex tot je iemand vind waar je echt je leven bij wilt blijfen een goed idee is, ten eerste bespaar je daar slechte ervaringen en ziektes mee, en ten tweede ben je dan ook puurder en oprechter in je omgang ipv een sexrol op je te nemen (verleidingsgezicht opzetten etc, al dat ge-bespeel en 'versier', zo wil ik niet bejegend worden door iemand dus heb ook liever een maagd of iemand die enkel nog maar 1 persoon eerder heeft gehad oid.)

Ben zelf 29 en ook nog maagd, wel bijna niet meer maagd geraakt maar ik heb niets met dat hele sexspel en werd ook niet opgewonden van de gedachte te neuken oid. Vind het maar onnatuurlijk om zoiets ter recreatie te doen. Een mens kan ook wel mastruberen als je een ei kwijt moet.
Rukken = autorace-spelletje op de computer.
Neuken = echt racen in een auto die echt een motor heeft enzo.

Je wilt toch niet eeuwig spelletjes blijven spelen ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 24 januari 2013 @ 00:44:29 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_121969728
ik bespeel geen mensen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_122033530
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122033824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 00:30 schreef 2cv het volgende:

[..]

Je zegt in feite: 'je moet lekker zelf weten wat je dot, als je je verstand meer gebruikt'. En dat strookt niet met je eerdere beweringen.

[..]

Rukken = autorace-spelletje op de computer.
Neuken = echt racen in een auto die echt een motor heeft enzo.

Je wilt toch niet eeuwig spelletjes blijven spelen ?
Neuken is veel te duur en brengt veel te veel risico's met zich mee :'( :')
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:06:45 #109
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_122033880
Goed topic. Heb het niet gelezen, trouwens.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 16:10:54 #110
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122034037
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:05 schreef zolderkamer-autist het volgende:

[..]

Neuken is veel te duur en brengt veel te veel risico's met zich mee :'( :')
Neuken duur ? Waarom ?

Oh, wacht, je bedoelt prostitutie ! Ja, dat is VEEL te duur. Maar gelukkig is dat het enige bezwaar. Toch ? :+
pi_122034066
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef 2cv het volgende:

[..]

Neuken duur ? Waarom ?

Oh, wacht, je bedoelt prostitutie ! Ja, dat is VEEL te duur. Maar gelukkig is dat het enige bezwaar. Toch ? :+
En wat denk je dan wel niet van het brandstofverbruik van zo'n ding!
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 16:13:17 #112
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122034119
Af en toe een bord vreten er in, klaar.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:43:22 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122035367
enige respect naar vrouwen toe mag ook wel, en dan bedoel ik ze als mens zien ipv als neukmachine waar je munten in drukt om sex te kunnen hebben. klinkt bot maar zo zien veel mannen vrouwen wel, en veel vrouwen zichzelf ook, hun vinden het wel best als ze thuis kunnen zitten sbs6 kijken en zo nu en dan even met de benen omhoog, krijgen wel te vreten zo.

:/

ik heb liever een vrouw te vriend dan als sexpop.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 19:01:46 #114
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122040762
Een sexpop klaagt minder.

Je beseft hopelijk wel dat ik totaal niet serieus ben he?
pi_122095934
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:47 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

wie reageert Cynisch?

Iran is een prachtland. 8-) toch?

ik kan je garanderen dat man en vrouw daar trouw blijven en er wordt bijna geen overspel gepleegd. Ook geen van die bedwisselaars.
Haha, daar hebben ze wat op gevonden!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_122099795
Ik las 'eetbaar blijven'
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zondag 27 januari 2013 @ 16:42:35 #117
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_122119318
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
enige respect naar vrouwen toe mag ook wel, en dan bedoel ik ze als mens zien ipv als neukmachine waar je munten in drukt om sex te kunnen hebben. klinkt bot maar zo zien veel mannen vrouwen wel, en veel vrouwen zichzelf ook, hun vinden het wel best als ze thuis kunnen zitten sbs6 kijken en zo nu en dan even met de benen omhoog, krijgen wel te vreten zo.

:/

ik heb liever een vrouw te vriend dan als sexpop.
Je bedoelt dat je zelf zo denkt?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')