Vanavond na het eerste biertje zal je je alweer een stuk beter voelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
Vrijdag mijn verjaardagsfeest, heb nu al spijt dat ik bier ga drinken.....
Ik zit te overwegen om doordeweeks geen alcohol meer te nuttigen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond na het eerste biertje zal je je alweer een stuk beter voelen.
Wat is deze onzin?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om doordeweeks geen alcohol meer te nuttigen.
Stel je niet aan, je hebt gewoon een enorme kater, die gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word al ouder denk ik zo..........
Haha, dat probeer ik ook al best een tijd en met wisselend succesquote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
Vrijdag mijn verjaardagsfeest, heb nu al spijt dat ik bier ga drinken.....
Ik drink vooral wijn en breezers.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Als KoosVogels ooit eenzelfde mededeling doet, ga ik flink short op enkele brouwers.
Wat heeft die collaborateur er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik drink dan ook flink voordat ik ga werken, Anton Pieck is mijn inspiratie.
Schots en scheef werkenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft die collaborateur er nou weer mee te maken?
Lekkere timing rond carnavalquote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om doordeweeks geen alcohol meer te nuttigen.
De HEERE is een vroege vogel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denken verkopers van 'christelijke lectuur' dat maandagochtend een goedstip is daarvoor?
Wereldvrede is dan ook een vies progressief idee en streven.quote:
Ze willen geen homo's in het leger.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen die van oorlog houden gaan maar lekker in een leger in plaats van de internetheld uithangen.
Die huilden inderdaad ook bij de vorige wereldoorlog voor de Joden.quote:
Mensen die van oorlog houden houden gewoon van de status quo en een goede economie.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen die van oorlog houden gaan maar lekker in een leger in plaats van de internetheld uithangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |