Ik drink vooral wijn en breezers.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Als KoosVogels ooit eenzelfde mededeling doet, ga ik flink short op enkele brouwers.
Wat heeft die collaborateur er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik drink dan ook flink voordat ik ga werken, Anton Pieck is mijn inspiratie.
Schots en scheef werkenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft die collaborateur er nou weer mee te maken?
Lekkere timing rond carnavalquote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om doordeweeks geen alcohol meer te nuttigen.
De HEERE is een vroege vogel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denken verkopers van 'christelijke lectuur' dat maandagochtend een goedstip is daarvoor?
Wereldvrede is dan ook een vies progressief idee en streven.quote:
Ze willen geen homo's in het leger.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen die van oorlog houden gaan maar lekker in een leger in plaats van de internetheld uithangen.
Die huilden inderdaad ook bij de vorige wereldoorlog voor de Joden.quote:
Mensen die van oorlog houden houden gewoon van de status quo en een goede economie.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen die van oorlog houden gaan maar lekker in een leger in plaats van de internetheld uithangen.
Mooi toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze willen geen homo's in het leger.
Nou nou nou.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die huilden inderdaad ook bij de vorige wereldoorlog voor de Joden.
Maar ik begrijp dat dat jou opwindt.
Ach, oorlog. Zolang er maar niet wordt gevochten in mijn directe omgeving.quote:
Bij mijn bedrijf zit zo'n limbo die nu prins carnaval is, en ik heb zo'n foto in klederdracht gezien. Op zich reden genoeg om een andere baan te gaan zoeken.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Carnaval is vast ook heel gezellig met cola.
Maak je geen zorgen, Europa is off-limits tegenwoordig.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, oorlog. Zolang er maar niet wordt gevochten in mijn directe omgeving.
Maar als we jou daarmee een plezier doen, dan juichen en klappen we als jouw familie in de treinen wordt gepropt.quote:
Daar vechten we enkel tegen burgers die Brussel niet zien zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Europa is off-limits tegenwoordig.
Oké, dan had ik liever dat ze de wapens oppakte en elke nazi scalpeerden.quote:
Mij doe je vooral een plezier door te werken voor de zionistische media.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als we jou daarmee een plezier doen, dan juichen en klappen we als jouw familie in de treinen wordt gepropt.
Oké.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef waht het volgende:
[..]
Oké, dan had ik liever dat ze de wapens oppakte en elke nazi scalpeerden.
Die maken we enkel zwart.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar vechten we enkel tegen burgers die Brussel niet zien zitten.
Ik denk dat de mensen in Griekenland en Spanje daar iets anders over denken, die likken nog steeds hun wonden. De Europese burger ziet Brussel steeds minder zitten, en Brussel pakt steeds vaker de gummyknuppel om alles in het gareel te houden.quote:
Altijd al geweten dat je je graag in je kont laat nemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik schijn naar het Europarlement te gaan een dezer dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |