Ik zal wel gek wezen, ik blijf liever uit de handen van de puppets van Brussel.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, moet je er tussen gaan staan.
Daar had jij toch op gestemd?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat stelt niemand, behalve Wilders.
Stel je niet zo aan, flutjournalist.
Ik heb het ook niet zo op moslims, maar ik ben wel voorstander van hun behandeling van homo's.quote:
Ik heb PVV gestemd tijdens de Europese verkiezingen idd.quote:
Gatver Koos, ik weet dat je labiel bent maar je hoeft me niet te pijpen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op moslims, maar ik ben wel voorstander van hun behandeling van homo's.
Precies. Dus kritiek geldt in deze ook voor jou.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb PVV gestemd tijdens de Europese verkiezingen idd.
Nee, VS stemt VVD en is vervolgens heel verrast dat niet al zijn wensen in vervulling gaan.quote:
Niet bij de EU-verkiezingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, VS stemt VVD en is vervolgens heel verrast dat niet al zijn wensen in vervulling gaan.
Ik zei iets over progressieven.quote:
quote:There is many a boy here today who looks on war as all glory, but, boys, it is all hell.
Waarom, ik stem altijd, dus dan maar op een partij die tegen de EU is.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Precies. Dus kritiek geldt in deze ook voor jou.
Met het hoofd naar beneden van een flatgebouw af.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gatver Koos, ik weet dat je labiel bent maar je hoeft me niet te pijpen.
Als een kind dat een Ferrari verlangt van Sinterklaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, VS stemt VVD en is vervolgens heel verrast dat niet al zijn wensen in vervulling gaan.
Dat zijn de extremisten.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met het hoofd naar beneden van een flatgebouw af.
Er was geen goedkope charterlucht te vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
Die Britten willen ook nooit van dat eiland af
http://www.volkskrant.nl/(...)maar-in-Londen.dhtml
De Britten denken dat ze nog een wereldrijk zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn de extremisten.
Maar de meeste moslims die ik ken hadden meer met bukken dan mensen werpen.
Ryanair tankt enkel de helft van de benodigde kerosine om de tweede helft te zweven naar de eindbestemming.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Er was geen goedkope charterlucht te vinden.
Ik provoceer slechts een beetje.quote:
Ach Theodor Holman denkt dat wij in ons eentje Mali gaan platbombarderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Britten denken dat ze nog een wereldrijk zijn.
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:51 schreef Tem het volgende:
[..]Nogal wiedes in de homo-kelders waar jij komt.
Cameronquote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
Dan ga je maar bij Geenstijl werken.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik provoceer slechts een beetje.
Doet hij al.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan ga je maar bij Geenstijl werken.
Jij meer dan hij overigens.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet hij al.
Wellicht niet in naam, maar het komt overeen qua inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |