Nee, oorlog is tof, volgens u. En wie a zegt moet ook b zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:34 schreef waht het volgende:
[..]
Mij doe je vooral een plezier door te werken voor de zionistische media.
Ik zal alvast de anti-terrorismebrigade bellen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik schijn naar het Europarlement te gaan een dezer dagen.
Dat lijkt mij wel verstandig.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zal alvast de anti-terrorismebrigade bellen.
Ik snap niet wat je hier bedoelt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat je je graag in je kont laat nemen.
b.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, oorlog is tof, volgens u. En wie a zegt moet ook b zeggen.
Een beetje genocide hoort erbij natuurlijk.
Het enige wat het Europarlement doet is jou naaien, dat je daar dus vrijwillig heengaat om je te laten nemen zegt genoeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier bedoelt.
Natuurlijk hekelen mensen de EU. We merken nog steeds de gevolgen van een economische crisis, er moet bezuinigd worden, veel mensen moet de broekriem aanhalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen in Griekenland en Spanje daar iets anders over denken, die likken nog steeds hun wonden. De Europese burger ziet Brussel steeds minder zitten, en Brussel pakt steeds vaker de gummyknuppel om alles in het gareel te houden.
Moeten we ook echt willen dit.
Ik ga mij gewoon aansluiten bij het systeem en ervan profiteren, net als Reya.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het enige wat het Europarlement doet is jou naaien, dat je daar dus vrijwillig heengaat om je te laten nemen zegt genoeg.
Ik zal naar u zwaaien als ik u zie lopen achter het prikkeldraad.quote:
Die bezuinigingen kunnen me aan m'n reet roesten, het gaat me meer om het verlies van soevereiniteit en de bemoeienis met lokale (nationale) politiek en economie.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk hekelen mensen de EU. We merken nog steeds de gevolgen van een economische crisis, er moet bezuinigd worden, veel mensen moet de broekriem aanhalen.
Brussel is natuurlijk een heerlijk doelwit om je woede op te richten. 'We moeten bezuinigen van de hoge heren in Brussel boehoe'.
Note!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal naar u zwaaien als ik u zie lopen achter het prikkeldraad.
Binnenkort gaan we journalisten dwingen om positief over ons te schrijven. Op straffe van gedwongen opname in een Jellinek-kliniek.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk hekelen mensen de EU. We merken nog steeds de gevolgen van een economische crisis, er moet bezuinigd worden, veel mensen moet de broekriem aanhalen.
Brussel is natuurlijk een heerlijk doelwit om je woede op te richten. 'We moeten bezuinigen van de hoge heren in Brussel boehoe'.
Echter, een deel van de kritiek op de EU lijkt wel terecht. Ik kan mij wel eens vinden in de kritiek van Weltschermz bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welnee, iedereen moet onder de 3% blijven maar de EU mag 10% extra begroting eisen aldus henzelf.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echter, een deel van de kritiek op de EU lijkt wel terecht. Ik kan mij wel eens vinden in de kritiek van Weltschermz bijvoorbeeld.
Dwang is niet eens nodig.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we journalisten dwingen om positief over ons te schrijven. Op straffe van gedwongen opname in een Jellinek-kliniek.
Natuurlijk is er niets mis met kritiek. Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof men alle ellende in het thuisland wil toeschrijven aan de EU.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echter, een deel van de kritiek op de EU lijkt wel terecht. Ik kan mij wel eens vinden in de kritiek van Weltschermz bijvoorbeeld.
Nogal wiedes dat sommige kritiek terecht is.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat stelt niemand, behalve Wilders.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets mis met kritiek. Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof men alle ellende in het thuisland wil toeschrijven aan de EU.
Het gaat minder en dat is de schuld van Brussel. Zonder EU is het Koninkrijk Gods binnen handbereik. Dat idee.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Natuurlijk is er niets mis met kritiek. Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof men alle ellende in het thuisland wil toeschrijven aan de EU.
Maar oorlog is toch leuk?quote:
Je bent zelf nogal wiedes.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat sommige kritiek terecht is.
Tegen moslims wel ja.quote:
Met iedereen bedoel ik vooral de boe-roepers in NWS en soortgelijke fora. Ik heb het nergens over politici gehad.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat stelt niemand, behalve Wilders.
Stel je niet zo aan, flutjournalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |