abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121844545
Nummer 14 is voor Sneijder geloof ik.
pi_121845445
Goh Sneijder met het Johan Cruijff nummer. :D
pi_121845793
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ik denk dat ie ook wel naar Liverpool of een andere club in de Premier League had gekund voor een miljoenetje of 3-4. De sportieve kant boeit Wesley niet, hij denkt alleen aan de muntjes, terwijl ie allang genoeg verdiend heeft om zijn hele leven te kunnen rentenieren.
Als het hem om het geld te doen was had hij beter bij Inter kunnen blijven, daar verdiende hij eerder iets richting 10 miljoen dan richting 5 miljoen, ik weet niet precies hoeveel maar het was echt heel veel. Daarnaast zijn er in Engeland een stuk of 10 clubs die hun hand niet omdraaien voor zo'n Galatasaray-salaris, maar ze hoeven hem gewoon niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121846184
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Daarnaast zijn er in Engeland een stuk of 10 clubs die hun hand niet omdraaien voor zo'n Galatasaray-salaris, maar ze hoeven hem gewoon niet.
Ze hoeven hem niet voor dat Galatasaray salaris nee, maar als Sneijder de helf had ingeleverd dan had ie zo in de Premier League kunnen gaan ballen, daar ben ik zeker van. En als ie dan een jaartje zijn oude niveau had gehaald dan had ie zo naar elke topclub in de premier league kunnen verkassen voor een salaris wat gelijk is aan dit Turkse loonstrookje.
Helaas speelt ie nu gezellig in een vergeten uithoek van Europa, tot ziens carrière.
pi_121846300
Zijn er ooit grote spelers weggekocht uit Turkije, eigenlijk?
Amen.
pi_121846436
quote:
5s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Jivis het volgende:
Zijn er ooit grote spelers weggekocht uit Turkije, eigenlijk?
Naar grote teams:
Ribery, Nicolas Anelka, Arda Turan, Emre Belozoglu, Mehmet Topal etc.

En je hebt er ook genoeg die naar Qatar enz. zijn gegaan daarna.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:36:54 #107
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121850204
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef OreO het volgende:

[..]

die zijn er zo uit hoor.
Alsof Liverpool dit seizoen wel in de top 4 eindigt
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121850830
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als het hem om het geld te doen was had hij beter bij Inter kunnen blijven, daar verdiende hij eerder iets richting 10 miljoen dan richting 5 miljoen, ik weet niet precies hoeveel maar het was echt heel veel. Daarnaast zijn er in Engeland een stuk of 10 clubs die hun hand niet omdraaien voor zo'n Galatasaray-salaris, maar ze hoeven hem gewoon niet.
Inderdaad, hij had ook gewoon een Bogarde kunnen doen. Gewoon je contract bij Inter uitdienen en dan elke zondag op de tribune gaan zitten.
Het zal me niet verbazen als Inter gewoon elke maand wat overmaakt naar Wesley ter compensatie.
Get it and Bet it
  maandag 21 januari 2013 @ 16:59:15 #109
123170 alors
zlata1234
pi_121851202
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Inderdaad, hij had ook gewoon een Bogarde kunnen doen. Gewoon je contract bij Inter uitdienen en dan elke zondag op de tribune gaan zitten.
Het zal me niet verbazen als Inter gewoon elke maand wat overmaakt naar Wesley ter compensatie.
Dan was het natuurlijk wel helemaal over bij het Nederlands elftal voor hem.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 21 januari 2013 @ 17:08:58 #110
123170 alors
zlata1234
pi_121851574
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Ze hoeven hem niet voor dat Galatasaray salaris nee, maar als Sneijder de helf had ingeleverd dan had ie zo in de Premier League kunnen gaan ballen, daar ben ik zeker van. En als ie dan een jaartje zijn oude niveau had gehaald dan had ie zo naar elke topclub in de premier league kunnen verkassen voor een salaris wat gelijk is aan dit Turkse loonstrookje.
Helaas speelt ie nu gezellig in een vergeten uithoek van Europa, tot ziens carrière.
Zijn salaris is echt niet zo buitengewoon hoog hoor. Genoeg spelers in de PL die dat of meer verdienen, zeker de betere spelers van de top 6. Ik denk dat zijn zaakwaarnemer de afgelopen dagen wel een rondje heeft gedaan langs Engelse clubs maar dat er niemand heeft toegehapt. Behalve QPR dan, maar dat was te min.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 21 januari 2013 @ 17:34:44 #111
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_121852655
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef xminator het volgende:
Nummer 14 is voor Sneijder geloof ik.
Hij kon toch nummer 1 krijgen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 21 januari 2013 @ 19:15:01 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_121856540
Wel apart hoe wild ze allemaal zijn voor Sneijder. Er zijn toch wel eerder grote namen naar Turkije gaan. Niet in de laatste plaats Taffarel, die daar nog keeperstrainer is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 januari 2013 @ 19:29:55 #113
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_121857243
Ik hoorde net al twee Turken in de sportschool zeggen dat ze morgen een shirtje van Galatasaray gingen halen met Sneijder achterop. Ze waren helemaal lyrisch over hem.
pi_121857265
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef speknek het volgende:
Wel apart hoe wild ze allemaal zijn voor Sneijder. Er zijn toch wel eerder grote namen naar Turkije gaan. Niet in de laatste plaats Taffarel, die daar nog keeperstrainer is.
Toen waren de fans ook zo gek, of zelfs extremer. Bij sneijder waren er eigenlijk best weinig mensen op het vliegveld.

Enkele voorbeelden:
  maandag 21 januari 2013 @ 19:31:38 #115
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121857335
Apart volk, die turken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121857385
Voetbal leeft daar gewoon.
pi_121858074
Haha wat een ontzettend domme stap van Sneijder....
Je moet wel gek zijn om daar heen te gaan zeg. Het voetballend niveau is daar vergelijkbaar met de eredivisie (ja ook fb/gala enzo). En sowieso het hele land. Daar ga je als grote speler toch niet heen?
pi_121858253
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef bianconeri het volgende:
Je moet wel gek zijn om daar heen te gaan zeg. Het voetballend niveau is daar vergelijkbaar met de eredivisie (ja ook fb/gala enzo). En sowieso het hele land. Daar ga je als grote speler toch niet heen?
Hoeveel Nederlandse teams spelen europees voetbal?
pi_121858865
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk hoeveel er van zulke huilies hier rondlopen. Hij heeft gekozen voor Galatasaray en velen kunnen daar niet tegen, en gaan zo hun frustraties uiten. Laat hem lekker voetballen en geld verdienen in Turkije.
pi_121860415
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Ajax was ook wel doorgegaan in die CL-poule van Galatasaray. En verder alleen nog Fenerbahçe in de Europa League, toch?

Verschilt echt weinig.
Amen.
pi_121860708
Galatasaray, vieze messentrekkers :r :r :r
U MAD?
pi_121863557
quote:
Overdrijven kunnen ze ook zeg. Galatasaray fans zijn blij, niet heel Turkije ;)
Net of heel Spanje blij is dat Messi bij Barcelona speelt.
pi_121868710
Item nu bij Nieuwsuur.
sig verwijderd door FA
pi_121869260
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Alsof Liverpool dit seizoen wel in de top 4 eindigt
neen, die speler echter wel in de premierleague./.
pi_121870405
Als Vleminckx er al 4 bij zijn debuut maakt, hoe zal Wesley het dan doen :D ?
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_121871188
Ik moest ff hard lachen.. Sneijder vindt Galatasaray een stap vooruit. Een stap vooruit voor zijn portemonnee ja. Onaansprekende competitie en een totaal nietszeggende club. Hoe komen die voorzitters trouwens aan zoveel geld?
pi_121871287
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik moest ff hard lachen.. Sneijder vindt Galatasaray een stap vooruit. Een stap vooruit voor zijn portemonnee ja. Onaansprekende competitie en een totaal nietszeggende club. Hoe komen die voorzitters trouwens aan zoveel geld?
Drugshandel.
U MAD?
pi_121871361
Vrouwenhandel.

Yolanthe zal veel geld opleveren ^O^ .
pi_121871567
quote:
loljaloezie
pi_121871607
Sneijder zegt zelf dat hij niet meer bij de top van Europa zit.
Zie filmpje rechts http://nos.nl/artikel/464543-sneijder-krijgt-nummer-14.html
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_121873001
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

loljaloezie
Geen jaloezie hoor.. Er zit meer geld bij sommige Turkse clubs dan bij de Nederlandse topclubs, maar hoeveel Europacups zijn er door Nederlandse clubs gewonnen? Veel. En door Turkse clubs? Precies.. 1
Dat Nederland niet meer mee kan komen is jammer maar het zij zo. De Turkse competitie interesseert me helemaal niks en daarin zal ik wel niet de enige zijn
pi_121873111
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Geen jaloezie hoor.. Er zit meer geld bij sommige Turkse clubs dan bij de Nederlandse topclubs, maar hoeveel Europacups zijn er door Nederlandse clubs gewonnen? Veel. En door Turkse clubs? Precies.. 1
Dat Nederland niet meer mee kan komen is jammer maar het zij zo. De Turkse competitie interesseert me helemaal niks en daarin zal ik wel niet de enige zijn
Nottingham Forest en Leeds United hebben ook een rijke geschiendenis, wat is je punt?
pi_121873296
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Nottingham Forest en Leeds United hebben ook een rijke geschiendenis, wat is je punt?
Toevoeging, wat gaat de toekomst brengen voor Nederlandse clubs en wat voor de Turkse clubs?
pi_121873654
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Nederland is als voetballand beter dan Turkije..zowel vroeger als nu. Qua toekomst zullen we het wel zien. Turks voetbal zal me alleen niet snel boeien, al lopen er 30 Wesley Sneijders
pi_121873899
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Toevoeging, wat gaat de toekomst brengen voor Nederlandse clubs en wat voor de Turkse clubs?
Turkse clubs gaan niks brengen in de toekomst. Gezien de selecties die grotendeels uit turkse spelers bestaan, de niet goede jeugdopleiding waar weinig talenten doorbreken en een paar spelertjes van buitenland halen maakt van de zwaluw nog geen zomer.

NL breken in ieder geval altijd talenten nog door en is een betere voetbalfilosofie. Het is niet voor niets dat er genoeg jeugdspelers naar NL willen en zeker niet Turkije. De (oude) toppers alleen maar financieel komen cashen in turkije en over hun hoogtepunt heen zijn. Frank de Boer ging er bijv. heen op zijn 33ste. Fucking flop bij Club Brugge Björn Vleminckx scoort 4 x tegen de nummer 3 in Turkije....

[ Bericht 2% gewijzigd door Stiggie op 22-01-2013 00:15:01 ]
pi_121874182
Niang en Sow, beiden verkozen tot beste speler in Frankrijk / topscorer en zijn vervolgens gekomen naar Fenerbahçe. Belhanda verkozen tot beste talent en komt naar Fenerbahçe.

En dit is alleen nog van de afgelopen paar jaar.

Qua jeugdopleiding is er nog wel wat te verbeteren ja, maar de toekomst is rooskleurig.

Het enige waar Nederland tegenwoordig voor dient is talentjes kopen en vervolgens wanneer ze iets kunnen betekenen doorverkopen. Zelf gaan ze niet voor prijzen _O- .
pi_121875344
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef xminator het volgende:
Niang en Sow, beiden verkozen tot beste speler in Frankrijk / topscorer en zijn vervolgens gekomen naar Fenerbahçe. Belhanda verkozen tot beste talent en komt naar Fenerbahçe.

Qua jeugdopleiding is er nog wel wat te verbeteren ja, maar de toekomst is rooskleurig.

Het enige waar Nederland tegenwoordig voor dient is talentjes kopen en vervolgens wanneer ze iets kunnen betekenen doorverkopen. Zelf gaan ze niet voor prijzen _O- .
Ga terug naar je zandbak joh :')
Als je denkt dat turkijke ook maar ene drol betekend op het voetbaltoneel kun je niet anders concluderen dan dat je compleet verblind bent door een achterlijke vorm van extreem nationalisme die we hier kunnen missen als kiespijn :') Zélfs een klein kutlandje als Nederland, ja zelfs bélgie is een groter voetballand dan turkije.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_121875360
overigens
quote:
Wesley Sneijder is zich bewust van zijn gewijzigde status in Europa. De middenvelder acteerde de afgelopen jaren in de shirts van Real Madrid en Internazionale, maar doet met zijn transfer naar Galatasaray een stap terug. Naar verluidt hoopte de Utrechter dat hij nog een toekomst had in Engeland, hoewel hij tegenspreekt dat hij twijfelde over de transfer naar Turkije.

"Ik heb er niet lang over na hoeven te denken", benadrukt de aanvoerder van het Nederlands elftal in gesprek met de NOS. "Ik had meteen een goed gevoel. Ze strijden om de titel, de Turkse beker en zitten nog in de Champions League. Ik zit niet meer bij de top vijf van Europa. Ik zie dit ook echt als een stap vooruit", geeft Sneijder te kennen. De tweebenige spelmaker verwacht veel van zijn avontuur in Turkije.

"Het maakt me supertrots hoe ik hier ben ontvangen", zegt Sneijder, die tot de zomer van 2016 onder contract staat bij de huidige koploper van de Turkse Süper Lig. "Ik wil ze laten zien dat ze een goede speler hebben binnengehaald." Louis van Gaal is eveneens blij met de overstap van zijn captain. "Hij stond er zeer positief tegenover. Dus niet alleen ik, maar ook meneer Van Gaal vindt Galatasaray een grote club."
Dan hebben ze wel eens commentaar op de mediatraining van Kuyt, maar dit is wel heel droevig :')
Niet twijfelen aan een overstap naar Turkije :') Een stap vooruit :') Van Gaal vind Galatasaray een grote club :')

Wat een droeftoeter toont die zich _O-
pi_121875363
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ga terug naar je zandbak joh :')
Als je denkt dat turkijke ook maar ene drol betekend op het voetbaltoneel kun je niet anders concluderen dan dat je compleet verblind bent door een achterlijke vorm van extreem nationalisme die we hier kunnen missen als kiespijn :') Zélfs een klein kutlandje als Nederland, ja zelfs bélgie is een groter voetballand dan turkije.
Whehe, captain van Nederlandse elftal speelt anders wel in Turkije. _O-

Rage more son!

Naar mijn mening moet jij als feyenoord-supporter gewoon stil zijn en alles maar slikken, wat een drama daar. _O-
pi_121875398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef xminator het volgende:

Zeg je nou dat Turkse clubs voor de prijzen gaan? LOL

Trouwens als dat zulke geweldige spelers zouden zijn die jij noemt gaan ze niet naar Turkije. Had een europese topclub ze wel gewild.

Of denk je daadwerkelijk dat Sneijder naar Turkije gaat omdat hij zo veel keus had?
pi_121875399
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Whehe, captain van Nederlandse elftal speelt anders wel in Turkije. _O-

Rage more son!

Naar mijn mening moet jij als feyenoord-supporter gewoon stil zijn en alles maar slikken, wat een drama daar. _O-
:') mooi verhaal man. Heeft maar met 1 ding te maken; geld. Laat die kabouter nog maar even mooi cashen in de zandbak waar niemand wil spelen tenzij een kapitaal salaris.

Het verleden van het NL 11-tal speelt dan misschien daar, de toekomst balt gewoon hier in Rotterdam. ^O^
pi_121875400
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:30 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Zeg je nou dat Turkse clubs voor de prijzen gaan? LOL

Trouwens als dat zulke geweldige spelers zouden zijn die jij noemt gaan ze niet naar Turkije. Had een europese topclub ze wel gewild.

Of denk je daadwerkelijk dat Sneijder naar Turkije gaat omdat hij zo veel keus had?
Sneijder is een overrated rat, ik begrijp niet waarom jullie zoveel ragen om hem :').

Vind het wel prachtig om te lezen _O-
pi_121875413

Sneijder en Yolanthe hebben het naar hun zin in ieder geval :D .
pi_121875426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Sneijder is een overrated rat, ik begrijp niet waarom jullie zoveel ragen om hem :').

Vind het wel prachtig om te lezen _O-
Turkije is als competitie iig niet overrated. Die vind iedereen op Turken na kut ... Ook in de toekomst ;-)
pi_121875436
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:34 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Turkije is als competitie iig niet overrated. Die vind iedereen op Turken na kut ... Ook in de toekomst ;-)
Dat vinden ze ook van de Nederlandse competitie ;). En dat zal mij aan mijn reet roesten.

Geef het even wat tijd en kom dan maar weer terug ;)
pi_121875459
quote:
;(

Hij gaat er op achteruit!
Bij Inter 6.2 netto
Bij Galatasaray 4.2 netto

De voorzitter betaald hem niet. De club betaald hem.

Maar als je het echt wilt weten.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ünal_Aysal

Vermogen in 2011 geschat op $800 miljoen (olie/gas handel).

[ Bericht 17% gewijzigd door Mercan op 22-01-2013 01:45:36 ]
Eskimo Joe
pi_121875460
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:32 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Sneijder en Yolanthe hebben het naar hun zin in ieder geval :D .
Mooizo.
Hopen dat ze daar blijven :')
pi_121877123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:26 schreef De_Pel het volgende:
overigens

[..]

Dan hebben ze wel eens commentaar op de mediatraining van Kuyt, maar dit is wel heel droevig :')
Niet twijfelen aan een overstap naar Turkije :') Een stap vooruit :') Van Gaal vind Galatasaray een grote club :')

Wat een droeftoeter toont die zich _O-
Heel triest ja, maar hij kan ook moeilijk zeggen dat hij voor een baggerclub heeft gekozen en dat het einde carrière is :P.
Amen.
pi_121877157
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

Heel triest ja, maar hij kan ook moeilijk zeggen dat hij voor een baggerclub heeft gekozen en dat het einde carrière is :P.
Noem het dan gewoon 'een nieuwe kans' ipv 'een stap vooruit' ofzo :')
pi_121877190
Laten we ze niet helemaal afschrijven die mannen van Galatasaray, die zijn al eens eerder geheel onverwacht kampioen in Europa geworden.
Dat waren natuurlijk wel andere spelers maar toch.
pi_121880043
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef polderturk het volgende:

Ongelofelijk hoeveel er van zulke huilies hier rondlopen. Hij heeft gekozen voor Galatasaray en velen kunnen daar niet tegen, en gaan zo hun frustraties uiten. Laat hem lekker voetballen en geld verdienen in Turkije.
Huilies? Wat is er huilies aan? Ik zeg gewoon dat het een hele domme stap is van Sneijder.
Op elk gebied gaat hij er op achteruit: Land, voetballend, financieel. Geen enkele reden om naar zo'n land te gaan.

quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef xminator het volgende:

Uhm ja en? Normaal gesproken heeft Nederland er nog wel meer dan nu.
En sowieso een Ajax is gwn sterker dan die ploegjes daar.
Turkije is voetballend gewoon heel zwak (eredivisie ook).
pi_121881943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Huilies? Wat is er huilies aan? Ik zeg gewoon dat het een hele domme stap is van Sneijder.
Op elk gebied gaat hij er op achteruit: Land, voetballend, financieel. Geen enkele reden om naar zo'n land te gaan.

hij is weg bij inter, kan me voorstellen dat dat voorrang heeft als je in onmin met de club leeft.
pi_121884325
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef bianconeri het volgende:

Uhm ja en? Normaal gesproken heeft Nederland er nog wel meer dan nu.
En sowieso een Ajax is gwn sterker dan die ploegjes daar.
Turkije is voetballend gewoon heel zwak (eredivisie ook).
Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...
pi_121885100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:45:00 #156
21467 franske19
Hit the deck!
pi_121886305
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Ca$ley $neijder.

RvP aanvoerder van oranje...

zou 'gala' nou zo veel meer opleveren dan een liverpool?
Iemand die als ie geen zin heeft niet met de pers praat aanvoerder maken? Bovendien speelt hij nauwelijks een goede pot in oranje. Sneijder is een prima aanvoerder voor Nederland. Maar Nederland is drie keer niks dus dat zegt genoeg.
pi_121887101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef xminator het volgende:

Een keer een slechter jaren hebben, boohooo wat erg.
Terwijl die Turken altijd waardeloos presteren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef okiokinl het volgende:

hij is weg bij inter, kan me voorstellen dat dat voorrang heeft als je in onmin met de club leeft.
Ja oke dat hij daar weg ging prima. Maar hij zal echt wel clubs hebben gehad waar hij heen kon hoor.
En dan kiest hij voor zo'n slechte optie? Lever dan bv ietsje in en ga lekker in Engeland spelen.
pi_121887219
quote:
Blije Sneijder: 'Ik heb gebeld met Van Gaal én Mourinho'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Gaal-en-Mourinho.htm

Een compleet vliegveld werd stilgelegd, uitzinnige fans stormden terwijl dat verboden was richting het vliegtuig, het busje waar hij mee werd vervoerd moest zich door een dik pak supporters heen wringen en dan heeft Wesley Sneijder nog geen bal aangeraakt. De aanvoerder van Oranje is de nieuwe ster van Turkije en Galatasaray en heeft dat geweten.

Hoewel Sneijder bij gerenommeerde Europese topclubs als Internazionale en Real Madrid heeft geacteerd, keek ook hij zijn ogen uit. Als een ware sultan werd hij ontvangen op de luchthaven van Istanbul.

'Ik heb qua voetbalgekte veel meegemaakt, maar dit overtreft echt alles', vertelt Sneijder in De Telegraaf. 'Het welkom geeft me een warm gevoel en de bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Dit is met geen pen te beschrijven. Ik wilde de fans vanuit het busje gedag zeggen, maar had dat beter niet kunnen doen. Er brak een totale gekte los.'

De verafgoding deed Sneijder goed. 'Na maanden op het tweede plan bij Inter was het een verademing dat een club me zó graag wilde hebben. En nadat ik me in de club had verdiept, wist ik het helemaal zeker: hier wil ik voetballen. Ik ga de supporters terugbetalen wat ze mij nu al voor vreugde hebben gegeven.'

Sleutelfiguren
Sneijder: 'Ik heb me van alle kanten heel goed laten informeren', vervolgt Sneijder over hetgeen voorafgaand aan zijn heldenonthaal plaats had. 'Ik heb José Mourinho en Louis van Gaal gebeld, omdat zij sleutelfiguren in mijn voetbalcarrière zijn en ik hun mening belangrijk vind. Ze zeiden allebei hetzelfde: doen! Zij gaven mij het laatste zetje, weten hoe het Turkse voetbal in de lift zit en denken dat ik hier pas.'

De reden voor het telefoontje naar Van Gaal heeft uiteraard ook te maken met het Nederlands elftal. Als aanvoerder hoopt Sneijder op het WK 2014 hoge ogen te gooien met Oranje. 'Dit is ook allemaal belangrijk met het oog op het WK', beaamt Sneijder.

Debuut
Mogelijk maakt Sneijder al komend weekend zijn debuut in de derby tegen aartsrivaal Besiktas, dat ook nog eens de nummer twee achter Galatasaray is. 'Ik heb keihard getraind, thuis extra oefeningen gedaan en mezelf topfit gehouden. Mijn transfer naar Inter had na de zomervakantie en een voorbereiding, waarin ik drie keer een kwartiertje mocht meedoen, plaats. Tegen Milan speelde ik vervolgens zeventig minuten en wonnen we met 4-0. Het zou na Real Madrid-Atlético en Internazionale-AC Milan voor de derde keer in een stadsderby zijn', refereert Sneijder aan de beladen binnenkomst bij zowel Madrid als Inter.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:05:01 #159
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_121887303
Leuke transfer voor Sneijder, nu kan hij net als Kuyt gaan leven als een koning in Istanbul.
Toont verder wel weer aan dat de grote Turkse clubs alleen maar naar de korte termijn kijken, als ze dat geld van Sneijder nou eens hadden geïnvesteerd in hun eigen jeugd...

De Turkse competitie zou in potentie net zo groot moeten kunnen worden als de Bundesliga, alleen gaan ze dat nooit halen als ze dit soort spelers blijven kopen. Verder ook jammer dat veel Turken te trots zijn om de fouten van hun clubs toe te geven, heb bijvoorbeeld meerdere malen met Turken gesproken die net deden alsof Quaresma een wereldvoetballer is :') Een echte Turk zou niet blij moeten zijn met deze transfer, een echte Turk zou zeggen dat ze de Turkse talentjes (waar er genoeg van zijn) een kans moeten geven.
pi_121887605
Zo ziet de knaller in Turkije er trouwens uit:

Opvallend is het aantal afstandsschoten, lange ballen en de ruimtes die de spelers krijgen. Dus Wesley kan crea bea gaan doen. Opzich liggen afstandsschoten en lange ballen geven hem wel.
pi_121896158
wat een herrie produceert dat volk
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 17:59:35 #162
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_121897005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef sjeppert het volgende:
De beste manier om voetbal te kijken. 3 keer ben ik naar Fener geweest in Istanbul en 3 keer was het geweldig.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:14:40 #163
394635 KoekjevanOma
Ook een koekje
pi_121897477
Dacht het niet!
pi_121897509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef sjeppert het volgende:
Inderdaad, geef mij maar liever de stille Goffert.

:')
pi_121897510
Lekker geld verdienen, niks mis mee. Krijgt Wes daar nou ook nog een percentage van gezien zijn naam gebruikt wordt op de shirts?
pi_121908734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:') mooi verhaal man. Heeft maar met 1 ding te maken; geld. Laat die kabouter nog maar even mooi cashen in de zandbak waar niemand wil spelen tenzij een kapitaal salaris.

Het verleden van het NL 11-tal speelt dan misschien daar, de toekomst balt gewoon hier in Rotterdam. ^O^
1. Turkije heeft geen woestijn en de enige zandbak waarop ik denk dat jij op kunt doelen, is ook echt een zandbak voor kinderen.
2. hij verdient er incl alle mogelijke bonussen 3,9 miljoen euro per jaar, wat al een heel stuk minder is dan andere sterren van zijn kaliber.
3. Je moet eens je ogen openen en verder kijken dan je eigen stad, ja stad aangezien je alleen maar naar Feyenoord kijkt die met moeite 4e staat...
pi_121909407
Mensen moeten leren verder te kijken dan hun neus lang is.
Turkije is een groot land, met veel historie en cultuur, en zonder woestijnen dus mensen die het al een zandbak vinden hebben nooit iets meegekregen van hoe het land is.
Ik vindt dit wel een mooie transfer aangezien hij wel relatief weinig verdient tegenover hoeveel andere spelers van zijn kaliber zouden verdienen, namelijk 3,9 miljoen per jaar incl alle mogelijke bonussen.
Er zou wel, zoals al vaker gezegd, meer geïnvesteerd moten worden in de jeugd, kijk maar eens naar Nederland en Turkije hoeveel Turken er worden gescout die heel veel potentie hebben en hoe weinig er in Turkije zelf zijn.
pi_121911000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef SelimGTI het volgende:
Mensen moeten leren verder te kijken dan hun neus lang is.
Turkije is een groot land, met veel historie en cultuur, en zonder woestijnen dus mensen die het al een zandbak vinden hebben nooit iets meegekregen van hoe het land is.
Ik zie niet in waarom dat relevant is voor de discussie :'). Genoeg landen die veel historie en cultuur hebben maar waar ze ook niet kunnen voetballen hoor :D.

Sneijdertje is daar alleen heen gegaan omdat de betere clubs zijn salaris niet wilden betalen en Yolanthe het weer daar wel lekker vindt. Punt.
Amen.
pi_121913652
Fener zou intresse hebben in Rafael vander Vaart.
pi_121914503
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
_O-
pi_121914593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O-
Echt, staat in de krant :Y
Met de verkoop van 2 miljoen shirtje heb je de kosten van een transfersom meteen weer terug.
pi_121915128
God, ik mag hopen dat het niet waar is. Niet nog zo een overrated rat in de Turkse competitie aub.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:59:24 #173
123170 alors
zlata1234
pi_121915153
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik denk dat Rafael gewoon in Hamburg blijft, die heeft al ingeleverd om daar weer te kunnen spelen.
know'm sayin?
word? word.
pi_121915705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef xminator het volgende:
God, ik mag hopen dat het niet waar is. Niet nog zo een overrated rat in de Turkse competitie aub.
Fener kan natuurlijk niet achterblijven als Gala een grootheid ( :+ ) koopt...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:13:03 #175
66083 Platina
78th Element
pi_121916123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef Stiggie het volgende:
Zo ziet de knaller in Turkije er trouwens uit:

Opvallend is het aantal afstandsschoten, lange ballen en de ruimtes die de spelers krijgen. Dus Wesley kan crea bea gaan doen. Opzich liggen afstandsschoten en lange ballen geven hem wel.
Mooi staaltje sportiviteit van Eboue, rond 8:25
pi_121917025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Mooi staaltje sportiviteit van Eboue, rond 8:25
Eboue is een gezwel voor het voetbal, elke wedstrijd maakt hij schwalbe's. Na het einde van zn voetbalcarrière kan hij zo aan de slag in het theater.

Flesje water komt tegen zn arm aan en hij pakt theatraal zijn hoofd beet _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door xminator op 22-01-2013 23:32:42 ]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:31:28 #177
66083 Platina
78th Element
pi_121917451
theatraal ;)

Maar wat een aansteller zeg. Die mongool die het veld oploopt, wat dacht die eigenlijk :P
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:37:36 #178
123170 alors
zlata1234
pi_121917903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef xminator het volgende:

[..]

Eboue is een gezwel voor het voetbal, elke wedstrijd maakt hij schwalbe's. Na het einde van zn voetbalcarrière kan hij zo aan de slag in het theater.

Flesje water komt tegen zn arm aan en hij pakt theatraal zijn hoofd beet _O-
Eboue hahaha _O- wat ben ik blij dat die gast weg is bij Arsenal.
know'm sayin?
word? word.
pi_121920675
Vandaag zijn de officiële cijfers bekend gemaakt.

Kortweg
-Transfer bedrag ¤7.5 miljoen
-Salaris ¤3.2 miljoen
-wedstrijd premie ¤25.000

http://www.webaslan.com/f(...)aliyetiSXHBQ56182SXQ
Eskimo Joe
pi_121921267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef Mercan het volgende:

Kortweg
-Salaris ¤3.2 miljoen

Je vergeet een aantal belangrijke zaken:
3,9 miljoen tekenpremie.

Dus betekent dat hij jaarlijks minstens 4.3 miljoen euro krijgt. Daarbovenop komen nog de wedstrijdpremies met een maximum van 500k. Dan heb je nog andere bonussen zoals kampioenschap of ronde verder met CL. Dat kan ook oplopen tot 1 miljoen euro per jaar.
Daarbovenop moeten nog de kosten van huisvesting, auto, privéchauffeur geteld worden. Dus jaarlijks ontvangt hij een bedrag van circa 5.5 miljoen euro netto. Wat iets hoger en of iets lager kan uitvallen.
pi_121921366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef xminator het volgende:

[..]

3,9 miljoen tekenpremie.

Dus betekent dat hij jaarlijks minstens 4.3 miljoen euro krijgt. Daarbovenop komen nog de wedstrijdpremies met een maximum van 500k. Dan heb je nog andere bonussen zoals kampioenschap of ronde verder met CL. Dat kan ook oplopen tot 1 miljoen euro per jaar.
Daarbovenop moeten nog de kosten van huisvesting, auto, privéchauffeur geteld worden. Dus jaarlijks ontvangt hij een bedrag van circa 5.5 miljoen euro netto. Wat iets hoger en of iets lager kan uitvallen.
kleinigheidjes hou je toch :{w
Eskimo Joe
pi_121938195
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat relevant is voor de discussie :'). Genoeg landen die veel historie en cultuur hebben maar waar ze ook niet kunnen voetballen hoor :D.

Sneijdertje is daar alleen heen gegaan omdat de betere clubs zijn salaris niet wilden betalen en Yolanthe het weer daar wel lekker vindt. Punt.
Het is als antwoord bedoelt op mensen die Turkije een zandbak noemen vandaar...
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:44:06 #183
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_121943254
Die sjaaltjes met ''well come to galatasaray Wesley Sneijder'' :') :')
♔ KoningenUitGroningen ♔
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:45:19 #184
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_121943303
quote:

Kortweg
-Salaris ¤3.2 miljoen

Ziek salaris, helemaal in verhouding met de transfersom
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_121952945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 17:43 schreef RetRy32 het volgende:
Ben je daar blij mee dan?
Hij is beter dan Jallet, maar Ancelotti wist niet waarom zijn team verloor, en kwam tot de conclusie dat VDW een pechzaaier is lol.
Nee eigenlijk niet, ik hoop ook dat hij veel speelt, maar ik vond dat laatste zinnetje wel grappig :P
pi_121959094
Topic niet doorgelezen maar Inter wilde toch van hem af eigenlijk, omdat blessures en hij sinds vertrek Mourinho zijn draai niet meer kon vinden en ook geen salaris in wilde leveren?

Maar waarom zou hij de keus voor Galatasaray echt hebben gemaakt? Het geld (voor de vrouw), voor WK, of omdat hij pas goed functioneert als een team om hem heen is gebouwd en gaat dat bij Galatasaray ook gebeuren?

Of had geen enkele andere club plaats voor een 10... Hij gaat nu ook 14 dragen..
Jusqu'ici tout va bien...
pi_121959553
quote:

Kortweg
-Salaris ¤3.2 miljoen

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:33 schreef xminator het volgende:

[..]

3,9 miljoen tekenpremie.

Wow.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:52:56 #188
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_121967657
quote:
Wat doet die domme neger?
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_121973252
Hehehe - tof collumpje van Menno Pot over Wesley Sneijder...

http://www.nusport.nl/balgevoel/3011753/wesley-in-turkiye.html
pi_121979929

Niet eens zulke oude beelden er in....

Enige voordeel van Turkije lijkt dat (op basis van paar filmpjes kijken) daar gigantisch veel lange ballen en afstandsschoten worden gedaan. Als dat zo is is dat wel gunstig voor Wesley en is hij snel ook weer weg daar als hij geweldig weet te spelen.... Maargoed beter een Wesley die speelt dan eentje die dat niet doet
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:37:17 #191
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_121980474
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:53 schreef Manono het volgende:
Topic niet doorgelezen maar Inter wilde toch van hem af eigenlijk, omdat blessures en hij sinds vertrek Mourinho zijn draai niet meer kon vinden en ook geen salaris in wilde leveren?

Maar waarom zou hij de keus voor Galatasaray echt hebben gemaakt? Het geld (voor de vrouw), voor WK, of omdat hij pas goed functioneert als een team om hem heen is gebouwd en gaat dat bij Galatasaray ook gebeuren?

Of had geen enkele andere club plaats voor een 10... Hij gaat nu ook 14 dragen..
Wow Manono, jij hebt verstand van voetbal. :o

OT: ik blijf het een vreemde keuze vinden. Als ik hem was was ik misschien wel bij Inter gebleven en mijn kans afgewacht. Iig tot de zomer.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_121983561
Weet iemand trouwens of de eerste wedstrijd van Wesley Sneijder nog ergens live wordt uitgezonden. En ik bedoel dus daarmee niet op het web.

Ik weet dat de Turkse Liga niet standaard in het Film 1 / Sport 1 / Eredivisie live pakket zit maar daar dit een uitzonderlijke wedstrijd is,kan het zijn dat men het wel live uitzendt nu er steeds meer landgenoten daar spelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 14:05:32 ]
pi_121989469
Stomme LigTV die de uitzendrechten heeft gekocht voor een hele grote zak met geld is niet zo happig met het doorverkopen van de wedstrijden ( :r ), dat is ook de reden waarom de Turkse competitie niet vaak bekeken kan worden en dus minder bekend is.

Als je ziggo hebt kan je een abonnement nemen op LigTV en anders moet je per wedstrijd kopen (is duur en je moet het via laptop kijken of laptop op TV aansluiten) beste keuze vooralsnog is dan gewoon online streams.

Sneijder zal niet spelen tegen Besiktas, misschien laatste 10 minuten ofzo.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:25:10 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121989602
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef xminator het volgende:
Stomme LigTV die de uitzendrechten heeft gekocht voor een hele grote zak met geld is niet zo happig met het doorverkopen van de wedstrijden ( :r ), dat is ook de reden waarom de Turkse competitie niet vaak bekeken kan worden en dus minder bekend is.

Als je ziggo hebt kan je een abonnement nemen op LigTV en anders moet je per wedstrijd kopen (is duur en je moet het via laptop kijken of laptop op TV aansluiten) beste keuze vooralsnog is dan gewoon online streams.

Sneijder zal niet spelen tegen Besiktas, misschien laatste 10 minuten ofzo.
Lekker boeiend die Turkse competitie. Turken in Nederland hebben toch allemaal een schotel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121989732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker boeiend die Turkse competitie. Turken in Nederland hebben toch allemaal een schotel.
En is het wel bereikbaar met een schotel? Echt een feyenooiter jij _O-
Zo een abonnementje op de Turkse competitie kost meer dan dat van de eredivisie.

By the way, de eredivisie is wel gratis te ontvangen met de schotel :D maar kijken doe ik het nooit. Want het is veel te saai.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:28:38 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121989788
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef xminator het volgende:

[..]

En is het wel bereikbaar met een schotel?
Geen idee, dat zou je aan een Turk moeten vragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121989900
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee, dat zou je aan een Turk moeten vragen.
Je kunt toch wel lezen? Eronder staat dat een abonnement nodig is. :{w
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:31:17 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121989942
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Je kunt toch wel lezen? Eronder staat dat een abonnement nodig is. :{w
Waarom vraag je het dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121989980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef xminator het volgende:
By the way, de eredivisie is wel gratis te ontvangen met de schotel maar kijken doe ik het nooit. Want het is veel te saai.
Waar?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121989990
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan.
Een retorische vraag op je domme opmerking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')