quote:Op zondag 20 januari 2013 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Opstelling NL - Spanje 2010
Maarten Stekelenburg - Op de bank bij Roma , Fullham schijnt hem te willen.
Gregory van der Wiel - Op de bank bij PSG (vervanger van Rhijn)
Joris Mathijsen - Tsjah, speelt bij Fey
John Heitinga - Tsjah speelt niet
Giovanni van Bronckhorst - Tsjah is gestopt
Arjen Robben - Tsjah is 9/10 x geblesseerd
Mark van Bommel - Tsjah, speelt bij PSV
Nigel de Jong - AC Milan
Wesley Sneijder - tsjah Galatasaray
Dirk Kuijt - tsjah Galatasaray
Robin van Persie - De enige baas nog
AC Milan is ook een tsjah waard tegenwoordigquote:Op zondag 20 januari 2013 22:18 schreef Stiggie het volgende:
Opstelling NL - Spanje 2010
Maarten Stekelenburg - Op de bank bij Roma , Fullham schijnt hem te willen.
Gregory van der Wiel - Op de bank bij PSG (vervanger van Rhijn)
Joris Mathijsen - Tsjah, speelt bij Fey
John Heitinga - Tsjah speelt niet
Giovanni van Bronckhorst - Tsjah is gestopt
Arjen Robben - Tsjah is 9/10 x geblesseerd
Mark van Bommel - Tsjah, speelt bij PSV
Nigel de Jong - AC Milan
Wesley Sneijder - tsjah Galatasaray
Dirk Kuijt - tsjah Fenerbahce
Robin van Persie - De enige baas nog
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
Jullie dachten toch niet dat wesley voor een pauperclub als ajax zou kiezen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dirk speelt bij Fenerbahçe.
Die pauperclub heeft meer historie in de voetbalwereld dan Galatasaray ooit zal hebben. Maar nee financieel onmogelijk is dat voor Ajax ja. Dus? Zie Ajax in een potje voetbal gewoon winnen van zequote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Die pauperclub heeft meer historie in de voetbalwereld dan Galatasaray ooit zal hebben. Maar nee financieel onmogelijk is dat voor Ajax ja. Dus? Zie Ajax in een potje voetbal gewoon winnen van ze
Boeit mij het dat sneijder naar Turkije gaatquote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Lastpost het volgende:
Doe blij, de enige reden dat Sneijder liever naar die Turken gaat dan naar Ajax zijn de munten.![]()
Echt niet voor die oh zo prachtige competitie met vele geweldige affiches.
Denk dat ie aardig kan verspillen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al weet je bij voetballers toch nooit hoeveel ze overhouden.
Minder dan ajax is het sowieso nietquote:Op zondag 20 januari 2013 23:38 schreef AmaninFull het volgende:
t tijd om verder te kijken, defnitief afscheid nemen van het Oranje van Van Marwijk, VDV en Sneijder ophoepelen, en Heitinga ook.
Op basis waarvan moet ie er nog in staan dan? Kan niet blijven teren op een goed WK natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:41 schreef Paul het volgende:
Mensen die Sneijder niet meer in NL elftal willen
Sneijder is gewoon goedquote:Op zondag 20 januari 2013 23:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Op basis waarvan moet ie er nog in staan dan? Kan niet blijven teren op een goed WK natuurlijk.
Lach maar! Wacht maar! Rodney gaat hem opvolgenquote:
Zeker weten!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar! Wacht maar! Rodney gaat hem opvolgen
Rodney Sneijder
Nee, niet als je bij Galatasalalaratamarakatalalagagaray speelt, Turkije staat nog lager op de Uefa ranking dan Nederland, en Ajax staat 17 plaatsen hoger dan Gala: ik verwijs je graag door http://www.uefa.com/membe(...)ings/club/index.htmlquote:
Nou en, ik vertrouw op de krachten van Sneijder, hij is gewoon eindbaas en aanvoerder van ons aller NL elftalquote:Op zondag 20 januari 2013 23:54 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Nee, niet als je bij Galatasalalaratamarakatalalagagaray speelt, Turkije staat nog lager op de Uefa ranking dan Nederland, en Ajax staat 17 plaatsen hoger dan Gala: ik verwijs je graag door http://www.uefa.com/membe(...)ings/club/index.html
Als ie voor Ajax had gekozen, had ik hem een wereldvent en eindbaas gevonden, maar nee hij kiest voor Turkije, hij had in de eredivisie nog 4 jaartjes geweldig kunnen presteren en ook CL.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou en, ik vertrouw op de krachten van Sneijder, hij is gewoon eindbaas en aanvoerder van ons aller NL elftal
Waarom heb ajax hem nodig,quote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Als ie voor Ajax had gekozen, had ik hem een wereldvent en eindbaas gevonden, maar nee hij kiest voor Turkije, hij had in de eredivisie nog 4 jaartjes geweldig kunnen presteren en ook CL.
quote:Sneijder treedt in voetsporen De Boer en Van Gobbel
Wesley Sneijder is de vierde (voormalig) Oranje-international met een contract bij Galatasaray, dat geen goede ervaringen heeft met de voorgangers van de aanvallende middenvelder.
Frank Berghuis dacht in 1991 als eerste Nederlander voor de Turkse topclub te gaan spelen. Maar zonder opgaaf van redenen zag Galatasaray af van het tweejarige contract, dat de enkelvoudig Oranje-international van zijn handtekening had voorzien.
De primeur was er in januari 1996 voor Ulrich van Gobbel. De verdediger verruilde Feyenoord voor Galatasaray, om minder dan een jaar later met 25 duels op zijn naam Istanbul achter zich te laten om bij Southampton zijn carrière voort te zetten.
Frank de Boer volgde in 2003 het voorbeeld van Van Gobbel. Maar ook zijn verblijf in de Turkse hoofdstad was geen lang leven beschoren. Na anderhalf jaar en vijftien duels verkaste hij naar Glasgow Rangers.
Galatasaray heeft met Nordin Amrabat op dit moment een Nederlander onder contract staat. De aanvaller speelt echter voor de nationale ploeg van Marokko, dat in Zuid-Afrika een gooi doet naar de Afrika Cup.
quote:Sneijder: 'Ben blij met deze transfer naar Galatasaray'
Wesley Sneijder kijkt er naar uit voor Galatasaray in actie te komen. De Oranje-international hoopt volgende week in de beladen derby tegen Besiktas zijn debuut te maken.
Na dagen van onzekerheid kon Galatarasay zich zondag zeker wanen. Sneijder gaf na enige aarzeling zijn ja-woord aan de Turkse club, die al langer een akkoord had met Internazionale over een afkoopsom. Hij tekent maandag tot medio 2016.
Hoewel hij de boot aanvankelijk afhield in de hoop op een aanbieding uit een meer aansprekende competitie, toonde Sneijder zich tegenover Galatasaray-tv uiterst content. 'Ik ben blij met deze transfer. Het voelt goed. Ik kan niet wachten op mijn eerste wedstrijd voor Galatasaray.'
De samenwerking met Fatih Terim ziet Sneijder zitten. 'Veel van de trainer gehoord, ook van Nederlanders. Die waren allen positief over hem. Ik kijk er naar uit om met hem te werken.'
Volgens de Oranje-international hoeft niemand zich zorgen te maken om zijn fitheid. 'Ik hou van topwedstrijden', refereerde hij aan zijn inzetbaarheid volgende week tegen Besiktas. 'Ik ben er klaar voor. Ik wil spelen tegen Besiktas.'
Hahaha Ik vind het wel grappig hoe die op een voet staat zodat ie wat langer uitziet naast die man.. Kleine dwergjequote:
Met galatasaray speel je wel Champions League. Liverpool, tsjaquote:Op maandag 21 januari 2013 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Ca$ley $neijder.
RvP aanvoerder van oranje...
zou 'gala' nou zo veel meer opleveren dan een liverpool?
Daar blijft het wel bij spelen...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Met galatasaray speel je wel Champions League. Liverpool, tsja
Stel je beeld bij zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:02 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
Daar blijft het wel bij spelen...
Liverpool is een mooie grote club. trouwe aanhang. leven in engeland is niet geweldig (wel kwa mensen) maar niet kwa klimaat en omgeving..
ik heb altijd het beeld van turkije van opgefokte geeltanden die je auto bekrassen en onder de wedstrijd aanstekers gooien als het even tegen zit..
Ja. Liverpool wilde hem namelijk helemaal niet hebben dus dan kom je op 0 pond. Als Liverpool of een andere Engelse subtopper hem wel had willen hebben dan is een salaris van onder de 7 miljoen euro echt geen probleem, er zijn in Engeland wel 30 spelers die zoveel of meer verdienen. In Duitsland wordt dat ook betaald voor gewilde spelers en in Italie en Spanje doen ze daar evenmin moeilijk over.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Ca$ley $neijder.
RvP aanvoerder van oranje...
zou 'gala' nou zo veel meer opleveren dan een liverpool?
Een voetballer met ontzettend veel kwaliteiten maar de verkeerde mentaliteit bedoel je. Hij had net zo goed terug naar Nederland kunnen gaan want de Eredivisie is toch echt van hogere kwaliteit dan de Turkse competitie. Maarja, Welsey hoort muntjes rinkelen en die nare Jolanthe zal wel niet van koud weer houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Voor een overschatte voetballer heeft hij het maximale eruit gesleept.
die zijn er zo uit hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Met galatasaray speel je wel Champions League. Liverpool, tsja
Sja, lekker makkelijk praten, van 6 miljoen ofzo naar max 1 ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:09 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Een voetballer met ontzettend veel kwaliteiten maar de verkeerde mentaliteit bedoel je. Hij had net zo goed terug naar Nederland kunnen gaan want de Eredivisie is toch echt van hogere kwaliteit dan de Turkse competitie. Maarja, Welsey hoort muntjes rinkelen en die nare Jolanthe zal wel niet van koud weer houden.
het leven is hard voor iemand die al financieel helemaal onafhankelijk isquote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, lekker makkelijk praten, van 6 miljoen ofzo naar max 1 ofzo.
nee, natuurlijk niet, maar ik zou het ook niet doen alleen maar omdat wat mensen in Nederland het willenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef TLC het volgende:
[..]
het leven is hard voor iemand die al financieel helemaal onafhankelijk is
Ik denk dat ie ook wel naar Liverpool of een andere club in de Premier League had gekund voor een miljoenetje of 3-4. De sportieve kant boeit Wesley niet, hij denkt alleen aan de muntjes, terwijl ie allang genoeg verdiend heeft om zijn hele leven te kunnen rentenieren.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, lekker makkelijk praten, van 6 miljoen ofzo naar max 1 ofzo.
Als het hem bijvoorbeeld 10 miljoen scheelt, dan kan hem dat nauwelijks kwalijk genomen worden. Het zegt wel iets over hem als persoon maar geld is geld, niemand kan zonder en het maakt het leven stukken gemakkelijker en comfortabeler. Sportief zat er misschien meer in maar we weten niet hoeveel.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook wel naar Liverpool of een andere club in de Premier League had gekund voor een miljoenetje of 3-4. De sportieve kant boeit Wesley niet, hij denkt alleen aan de muntjes, terwijl ie allang genoeg verdiend heeft om zijn hele leven te kunnen rentenieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |