Drugshandel.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik moest ff hard lachen.. Sneijder vindt Galatasaray een stap vooruit. Een stap vooruit voor zijn portemonnee ja. Onaansprekende competitie en een totaal nietszeggende club. Hoe komen die voorzitters trouwens aan zoveel geld?
loljaloeziequote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik moest ff hard lachen.. Sneijder vindt Galatasaray een stap vooruit. Een stap vooruit voor zijn portemonnee ja. Onaansprekende competitie en een totaal nietszeggende club. Hoe komen die voorzitters trouwens aan zoveel geld?
Geen jaloezie hoor.. Er zit meer geld bij sommige Turkse clubs dan bij de Nederlandse topclubs, maar hoeveel Europacups zijn er door Nederlandse clubs gewonnen? Veel. En door Turkse clubs? Precies.. 1quote:
Nottingham Forest en Leeds United hebben ook een rijke geschiendenis, wat is je punt?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen jaloezie hoor.. Er zit meer geld bij sommige Turkse clubs dan bij de Nederlandse topclubs, maar hoeveel Europacups zijn er door Nederlandse clubs gewonnen? Veel. En door Turkse clubs? Precies.. 1
Dat Nederland niet meer mee kan komen is jammer maar het zij zo. De Turkse competitie interesseert me helemaal niks en daarin zal ik wel niet de enige zijn
Toevoeging, wat gaat de toekomst brengen voor Nederlandse clubs en wat voor de Turkse clubs?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nottingham Forest en Leeds United hebben ook een rijke geschiendenis, wat is je punt?
Nederland is als voetballand beter dan Turkije..zowel vroeger als nu. Qua toekomst zullen we het wel zien. Turks voetbal zal me alleen niet snel boeien, al lopen er 30 Wesley Sneijdersquote:Op maandag 21 januari 2013 23:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nottingham Forest en Leeds United hebben ook een rijke geschiendenis, wat is je punt?
Turkse clubs gaan niks brengen in de toekomst. Gezien de selecties die grotendeels uit turkse spelers bestaan, de niet goede jeugdopleiding waar weinig talenten doorbreken en een paar spelertjes van buitenland halen maakt van de zwaluw nog geen zomer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Toevoeging, wat gaat de toekomst brengen voor Nederlandse clubs en wat voor de Turkse clubs?
Ga terug naar je zandbak johquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef xminator het volgende:
Niang en Sow, beiden verkozen tot beste speler in Frankrijk / topscorer en zijn vervolgens gekomen naar Fenerbahçe. Belhanda verkozen tot beste talent en komt naar Fenerbahçe.
En dit is alleen nog van de afgelopen paar jaar.
Qua jeugdopleiding is er nog wel wat te verbeteren ja, maar de toekomst is rooskleurig.
Het enige waar Nederland tegenwoordig voor dient is talentjes kopen en vervolgens wanneer ze iets kunnen betekenen doorverkopen. Zelf gaan ze niet voor prijzen.
Dan hebben ze wel eens commentaar op de mediatraining van Kuyt, maar dit is wel heel droevigquote:Wesley Sneijder is zich bewust van zijn gewijzigde status in Europa. De middenvelder acteerde de afgelopen jaren in de shirts van Real Madrid en Internazionale, maar doet met zijn transfer naar Galatasaray een stap terug. Naar verluidt hoopte de Utrechter dat hij nog een toekomst had in Engeland, hoewel hij tegenspreekt dat hij twijfelde over de transfer naar Turkije.
"Ik heb er niet lang over na hoeven te denken", benadrukt de aanvoerder van het Nederlands elftal in gesprek met de NOS. "Ik had meteen een goed gevoel. Ze strijden om de titel, de Turkse beker en zitten nog in de Champions League. Ik zit niet meer bij de top vijf van Europa. Ik zie dit ook echt als een stap vooruit", geeft Sneijder te kennen. De tweebenige spelmaker verwacht veel van zijn avontuur in Turkije.
"Het maakt me supertrots hoe ik hier ben ontvangen", zegt Sneijder, die tot de zomer van 2016 onder contract staat bij de huidige koploper van de Turkse Süper Lig. "Ik wil ze laten zien dat ze een goede speler hebben binnengehaald." Louis van Gaal is eveneens blij met de overstap van zijn captain. "Hij stond er zeer positief tegenover. Dus niet alleen ik, maar ook meneer Van Gaal vindt Galatasaray een grote club."
Whehe, captain van Nederlandse elftal speelt anders wel in Turkije.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga terug naar je zandbak joh
Als je denkt dat turkijke ook maar ene drol betekend op het voetbaltoneel kun je niet anders concluderen dan dat je compleet verblind bent door een achterlijke vorm van extreem nationalisme die we hier kunnen missen als kiespijnZélfs een klein kutlandje als Nederland, ja zelfs bélgie is een groter voetballand dan turkije.
Zeg je nou dat Turkse clubs voor de prijzen gaan? LOLquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:16 schreef xminator het volgende:
Niang en Sow, beiden verkozen tot beste speler in Frankrijk / topscorer en zijn vervolgens gekomen naar Fenerbahçe. Belhanda verkozen tot beste talent en komt naar Fenerbahçe.
En dit is alleen nog van de afgelopen paar jaar.
Qua jeugdopleiding is er nog wel wat te verbeteren ja, maar de toekomst is rooskleurig.
Het enige waar Nederland tegenwoordig voor dient is talentjes kopen en vervolgens wanneer ze iets kunnen betekenen doorverkopen. Zelf gaan ze niet voor prijzen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Whehe, captain van Nederlandse elftal speelt anders wel in Turkije.![]()
Rage more son!
Naar mijn mening moet jij als feyenoord-supporter gewoon stil zijn en alles maar slikken, wat een drama daar.![]()
Sneijder is een overrated rat, ik begrijp niet waarom jullie zoveel ragen om hemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:30 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Turkse clubs voor de prijzen gaan? LOL
Trouwens als dat zulke geweldige spelers zouden zijn die jij noemt gaan ze niet naar Turkije. Had een europese topclub ze wel gewild.
Of denk je daadwerkelijk dat Sneijder naar Turkije gaat omdat hij zo veel keus had?
Turkije is als competitie iig niet overrated. Die vind iedereen op Turken na kut ... Ook in de toekomst ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Sneijder is een overrated rat, ik begrijp niet waarom jullie zoveel ragen om hem.
Vind het wel prachtig om te lezen
Dat vinden ze ook van de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:34 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Turkije is als competitie iig niet overrated. Die vind iedereen op Turken na kut ... Ook in de toekomst ;-)
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooizo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:32 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder en Yolanthe hebben het naar hun zin in ieder geval.
Heel triest ja, maar hij kan ook moeilijk zeggen dat hij voor een baggerclub heeft gekozen en dat het einde carrière isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:26 schreef De_Pel het volgende:
overigens
[..]
Dan hebben ze wel eens commentaar op de mediatraining van Kuyt, maar dit is wel heel droevig
Niet twijfelen aan een overstap naar TurkijeEen stap vooruit
Van Gaal vind Galatasaray een grote club
![]()
Wat een droeftoeter toont die zich
Noem het dan gewoon 'een nieuwe kans' ipv 'een stap vooruit' ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heel triest ja, maar hij kan ook moeilijk zeggen dat hij voor een baggerclub heeft gekozen en dat het einde carrière is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |