Huilies? Wat is er huilies aan? Ik zeg gewoon dat het een hele domme stap is van Sneijder.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef polderturk het volgende:
Ongelofelijk hoeveel er van zulke huilies hier rondlopen. Hij heeft gekozen voor Galatasaray en velen kunnen daar niet tegen, en gaan zo hun frustraties uiten. Laat hem lekker voetballen en geld verdienen in Turkije.
Uhm ja en? Normaal gesproken heeft Nederland er nog wel meer dan nu.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef xminator het volgende:
Hoeveel Nederlandse teams spelen europees voetbal?
hij is weg bij inter, kan me voorstellen dat dat voorrang heeft als je in onmin met de club leeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Huilies? Wat is er huilies aan? Ik zeg gewoon dat het een hele domme stap is van Sneijder.
Op elk gebied gaat hij er op achteruit: Land, voetballend, financieel. Geen enkele reden om naar zo'n land te gaan.
Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef bianconeri het volgende:
Uhm ja en? Normaal gesproken heeft Nederland er nog wel meer dan nu.
En sowieso een Ajax is gwn sterker dan die ploegjes daar.
Turkije is voetballend gewoon heel zwak (eredivisie ook).
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...
Iemand die als ie geen zin heeft niet met de pers praat aanvoerder maken? Bovendien speelt hij nauwelijks een goede pot in oranje. Sneijder is een prima aanvoerder voor Nederland. Maar Nederland is drie keer niks dus dat zegt genoeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Ca$ley $neijder.
RvP aanvoerder van oranje...
zou 'gala' nou zo veel meer opleveren dan een liverpool?
Een keer een slechter jaren hebben, boohooo wat erg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef xminator het volgende:
Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...
Ja oke dat hij daar weg ging prima. Maar hij zal echt wel clubs hebben gehad waar hij heen kon hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef okiokinl het volgende:
hij is weg bij inter, kan me voorstellen dat dat voorrang heeft als je in onmin met de club leeft.
quote:Blije Sneijder: 'Ik heb gebeld met Van Gaal én Mourinho'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Gaal-en-Mourinho.htm
Een compleet vliegveld werd stilgelegd, uitzinnige fans stormden terwijl dat verboden was richting het vliegtuig, het busje waar hij mee werd vervoerd moest zich door een dik pak supporters heen wringen en dan heeft Wesley Sneijder nog geen bal aangeraakt. De aanvoerder van Oranje is de nieuwe ster van Turkije en Galatasaray en heeft dat geweten.
Hoewel Sneijder bij gerenommeerde Europese topclubs als Internazionale en Real Madrid heeft geacteerd, keek ook hij zijn ogen uit. Als een ware sultan werd hij ontvangen op de luchthaven van Istanbul.
'Ik heb qua voetbalgekte veel meegemaakt, maar dit overtreft echt alles', vertelt Sneijder in De Telegraaf. 'Het welkom geeft me een warm gevoel en de bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Dit is met geen pen te beschrijven. Ik wilde de fans vanuit het busje gedag zeggen, maar had dat beter niet kunnen doen. Er brak een totale gekte los.'
De verafgoding deed Sneijder goed. 'Na maanden op het tweede plan bij Inter was het een verademing dat een club me zó graag wilde hebben. En nadat ik me in de club had verdiept, wist ik het helemaal zeker: hier wil ik voetballen. Ik ga de supporters terugbetalen wat ze mij nu al voor vreugde hebben gegeven.'
Sleutelfiguren
Sneijder: 'Ik heb me van alle kanten heel goed laten informeren', vervolgt Sneijder over hetgeen voorafgaand aan zijn heldenonthaal plaats had. 'Ik heb José Mourinho en Louis van Gaal gebeld, omdat zij sleutelfiguren in mijn voetbalcarrière zijn en ik hun mening belangrijk vind. Ze zeiden allebei hetzelfde: doen! Zij gaven mij het laatste zetje, weten hoe het Turkse voetbal in de lift zit en denken dat ik hier pas.'
De reden voor het telefoontje naar Van Gaal heeft uiteraard ook te maken met het Nederlands elftal. Als aanvoerder hoopt Sneijder op het WK 2014 hoge ogen te gooien met Oranje. 'Dit is ook allemaal belangrijk met het oog op het WK', beaamt Sneijder.
Debuut
Mogelijk maakt Sneijder al komend weekend zijn debuut in de derby tegen aartsrivaal Besiktas, dat ook nog eens de nummer twee achter Galatasaray is. 'Ik heb keihard getraind, thuis extra oefeningen gedaan en mezelf topfit gehouden. Mijn transfer naar Inter had na de zomervakantie en een voorbereiding, waarin ik drie keer een kwartiertje mocht meedoen, plaats. Tegen Milan speelde ik vervolgens zeventig minuten en wonnen we met 4-0. Het zou na Real Madrid-Atlético en Internazionale-AC Milan voor de derde keer in een stadsderby zijn', refereert Sneijder aan de beladen binnenkomst bij zowel Madrid als Inter.
De beste manier om voetbal te kijken. 3 keer ben ik naar Fener geweest in Istanbul en 3 keer was het geweldig.quote:
1. Turkije heeft geen woestijn en de enige zandbak waarop ik denk dat jij op kunt doelen, is ook echt een zandbak voor kinderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]mooi verhaal man. Heeft maar met 1 ding te maken; geld. Laat die kabouter nog maar even mooi cashen in de zandbak waar niemand wil spelen tenzij een kapitaal salaris.
Het verleden van het NL 11-tal speelt dan misschien daar, de toekomst balt gewoon hier in Rotterdam.
Ik zie niet in waarom dat relevant is voor de discussiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef SelimGTI het volgende:
Mensen moeten leren verder te kijken dan hun neus lang is.
Turkije is een groot land, met veel historie en cultuur, en zonder woestijnen dus mensen die het al een zandbak vinden hebben nooit iets meegekregen van hoe het land is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Fener zou intresse hebben in Rafael vander Vaart.
Echt, staat in de krantquote:
Ik denk dat Rafael gewoon in Hamburg blijft, die heeft al ingeleverd om daar weer te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Fener zou intresse hebben in Rafael vander Vaart.
Fener kan natuurlijk niet achterblijven als Gala een grootheid (quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef xminator het volgende:
God, ik mag hopen dat het niet waar is. Niet nog zo een overrated rat in de Turkse competitie aub.
Mooi staaltje sportiviteit van Eboue, rond 8:25quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef Stiggie het volgende:
Zo ziet de knaller in Turkije er trouwens uit:
Opvallend is het aantal afstandsschoten, lange ballen en de ruimtes die de spelers krijgen. Dus Wesley kan crea bea gaan doen. Opzich liggen afstandsschoten en lange ballen geven hem wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |