abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121877190
Laten we ze niet helemaal afschrijven die mannen van Galatasaray, die zijn al eens eerder geheel onverwacht kampioen in Europa geworden.
Dat waren natuurlijk wel andere spelers maar toch.
pi_121880043
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:59 schreef polderturk het volgende:

Ongelofelijk hoeveel er van zulke huilies hier rondlopen. Hij heeft gekozen voor Galatasaray en velen kunnen daar niet tegen, en gaan zo hun frustraties uiten. Laat hem lekker voetballen en geld verdienen in Turkije.
Huilies? Wat is er huilies aan? Ik zeg gewoon dat het een hele domme stap is van Sneijder.
Op elk gebied gaat hij er op achteruit: Land, voetballend, financieel. Geen enkele reden om naar zo'n land te gaan.

quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef xminator het volgende:

Hoeveel Nederlandse teams spelen europees voetbal?
Uhm ja en? Normaal gesproken heeft Nederland er nog wel meer dan nu.
En sowieso een Ajax is gwn sterker dan die ploegjes daar.
Turkije is voetballend gewoon heel zwak (eredivisie ook).
pi_121881943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Huilies? Wat is er huilies aan? Ik zeg gewoon dat het een hele domme stap is van Sneijder.
Op elk gebied gaat hij er op achteruit: Land, voetballend, financieel. Geen enkele reden om naar zo'n land te gaan.

hij is weg bij inter, kan me voorstellen dat dat voorrang heeft als je in onmin met de club leeft.
pi_121884325
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:54 schreef bianconeri het volgende:

Uhm ja en? Normaal gesproken heeft Nederland er nog wel meer dan nu.
En sowieso een Ajax is gwn sterker dan die ploegjes daar.
Turkije is voetballend gewoon heel zwak (eredivisie ook).
Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...
pi_121885100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Normaal gesproken heeft Nederland ook meer startposities. Met meer startposities beginnen en met minder teams overblijven...
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:45:00 #156
21467 franske19
Hit the deck!
pi_121886305
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 08:49 schreef JaafkeGB het volgende:
Ca$ley $neijder.

RvP aanvoerder van oranje...

zou 'gala' nou zo veel meer opleveren dan een liverpool?
Iemand die als ie geen zin heeft niet met de pers praat aanvoerder maken? Bovendien speelt hij nauwelijks een goede pot in oranje. Sneijder is een prima aanvoerder voor Nederland. Maar Nederland is drie keer niks dus dat zegt genoeg.
pi_121887101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef xminator het volgende:

Een keer een slechter jaren hebben, boohooo wat erg.
Terwijl die Turken altijd waardeloos presteren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:53 schreef okiokinl het volgende:

hij is weg bij inter, kan me voorstellen dat dat voorrang heeft als je in onmin met de club leeft.
Ja oke dat hij daar weg ging prima. Maar hij zal echt wel clubs hebben gehad waar hij heen kon hoor.
En dan kiest hij voor zo'n slechte optie? Lever dan bv ietsje in en ga lekker in Engeland spelen.
pi_121887219
quote:
Blije Sneijder: 'Ik heb gebeld met Van Gaal én Mourinho'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Gaal-en-Mourinho.htm

Een compleet vliegveld werd stilgelegd, uitzinnige fans stormden terwijl dat verboden was richting het vliegtuig, het busje waar hij mee werd vervoerd moest zich door een dik pak supporters heen wringen en dan heeft Wesley Sneijder nog geen bal aangeraakt. De aanvoerder van Oranje is de nieuwe ster van Turkije en Galatasaray en heeft dat geweten.

Hoewel Sneijder bij gerenommeerde Europese topclubs als Internazionale en Real Madrid heeft geacteerd, keek ook hij zijn ogen uit. Als een ware sultan werd hij ontvangen op de luchthaven van Istanbul.

'Ik heb qua voetbalgekte veel meegemaakt, maar dit overtreft echt alles', vertelt Sneijder in De Telegraaf. 'Het welkom geeft me een warm gevoel en de bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Dit is met geen pen te beschrijven. Ik wilde de fans vanuit het busje gedag zeggen, maar had dat beter niet kunnen doen. Er brak een totale gekte los.'

De verafgoding deed Sneijder goed. 'Na maanden op het tweede plan bij Inter was het een verademing dat een club me zó graag wilde hebben. En nadat ik me in de club had verdiept, wist ik het helemaal zeker: hier wil ik voetballen. Ik ga de supporters terugbetalen wat ze mij nu al voor vreugde hebben gegeven.'

Sleutelfiguren
Sneijder: 'Ik heb me van alle kanten heel goed laten informeren', vervolgt Sneijder over hetgeen voorafgaand aan zijn heldenonthaal plaats had. 'Ik heb José Mourinho en Louis van Gaal gebeld, omdat zij sleutelfiguren in mijn voetbalcarrière zijn en ik hun mening belangrijk vind. Ze zeiden allebei hetzelfde: doen! Zij gaven mij het laatste zetje, weten hoe het Turkse voetbal in de lift zit en denken dat ik hier pas.'

De reden voor het telefoontje naar Van Gaal heeft uiteraard ook te maken met het Nederlands elftal. Als aanvoerder hoopt Sneijder op het WK 2014 hoge ogen te gooien met Oranje. 'Dit is ook allemaal belangrijk met het oog op het WK', beaamt Sneijder.

Debuut
Mogelijk maakt Sneijder al komend weekend zijn debuut in de derby tegen aartsrivaal Besiktas, dat ook nog eens de nummer twee achter Galatasaray is. 'Ik heb keihard getraind, thuis extra oefeningen gedaan en mezelf topfit gehouden. Mijn transfer naar Inter had na de zomervakantie en een voorbereiding, waarin ik drie keer een kwartiertje mocht meedoen, plaats. Tegen Milan speelde ik vervolgens zeventig minuten en wonnen we met 4-0. Het zou na Real Madrid-Atlético en Internazionale-AC Milan voor de derde keer in een stadsderby zijn', refereert Sneijder aan de beladen binnenkomst bij zowel Madrid als Inter.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:05:01 #159
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_121887303
Leuke transfer voor Sneijder, nu kan hij net als Kuyt gaan leven als een koning in Istanbul.
Toont verder wel weer aan dat de grote Turkse clubs alleen maar naar de korte termijn kijken, als ze dat geld van Sneijder nou eens hadden geïnvesteerd in hun eigen jeugd...

De Turkse competitie zou in potentie net zo groot moeten kunnen worden als de Bundesliga, alleen gaan ze dat nooit halen als ze dit soort spelers blijven kopen. Verder ook jammer dat veel Turken te trots zijn om de fouten van hun clubs toe te geven, heb bijvoorbeeld meerdere malen met Turken gesproken die net deden alsof Quaresma een wereldvoetballer is :') Een echte Turk zou niet blij moeten zijn met deze transfer, een echte Turk zou zeggen dat ze de Turkse talentjes (waar er genoeg van zijn) een kans moeten geven.
pi_121887605
Zo ziet de knaller in Turkije er trouwens uit:

Opvallend is het aantal afstandsschoten, lange ballen en de ruimtes die de spelers krijgen. Dus Wesley kan crea bea gaan doen. Opzich liggen afstandsschoten en lange ballen geven hem wel.
pi_121896158
wat een herrie produceert dat volk
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 17:59:35 #162
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_121897005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef sjeppert het volgende:
De beste manier om voetbal te kijken. 3 keer ben ik naar Fener geweest in Istanbul en 3 keer was het geweldig.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:14:40 #163
394635 KoekjevanOma
Ook een koekje
pi_121897477
Dacht het niet!
pi_121897509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:37 schreef sjeppert het volgende:
Inderdaad, geef mij maar liever de stille Goffert.

:')
pi_121897510
Lekker geld verdienen, niks mis mee. Krijgt Wes daar nou ook nog een percentage van gezien zijn naam gebruikt wordt op de shirts?
pi_121908734
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:') mooi verhaal man. Heeft maar met 1 ding te maken; geld. Laat die kabouter nog maar even mooi cashen in de zandbak waar niemand wil spelen tenzij een kapitaal salaris.

Het verleden van het NL 11-tal speelt dan misschien daar, de toekomst balt gewoon hier in Rotterdam. ^O^
1. Turkije heeft geen woestijn en de enige zandbak waarop ik denk dat jij op kunt doelen, is ook echt een zandbak voor kinderen.
2. hij verdient er incl alle mogelijke bonussen 3,9 miljoen euro per jaar, wat al een heel stuk minder is dan andere sterren van zijn kaliber.
3. Je moet eens je ogen openen en verder kijken dan je eigen stad, ja stad aangezien je alleen maar naar Feyenoord kijkt die met moeite 4e staat...
pi_121909407
Mensen moeten leren verder te kijken dan hun neus lang is.
Turkije is een groot land, met veel historie en cultuur, en zonder woestijnen dus mensen die het al een zandbak vinden hebben nooit iets meegekregen van hoe het land is.
Ik vindt dit wel een mooie transfer aangezien hij wel relatief weinig verdient tegenover hoeveel andere spelers van zijn kaliber zouden verdienen, namelijk 3,9 miljoen per jaar incl alle mogelijke bonussen.
Er zou wel, zoals al vaker gezegd, meer geïnvesteerd moten worden in de jeugd, kijk maar eens naar Nederland en Turkije hoeveel Turken er worden gescout die heel veel potentie hebben en hoe weinig er in Turkije zelf zijn.
pi_121911000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef SelimGTI het volgende:
Mensen moeten leren verder te kijken dan hun neus lang is.
Turkije is een groot land, met veel historie en cultuur, en zonder woestijnen dus mensen die het al een zandbak vinden hebben nooit iets meegekregen van hoe het land is.
Ik zie niet in waarom dat relevant is voor de discussie :'). Genoeg landen die veel historie en cultuur hebben maar waar ze ook niet kunnen voetballen hoor :D.

Sneijdertje is daar alleen heen gegaan omdat de betere clubs zijn salaris niet wilden betalen en Yolanthe het weer daar wel lekker vindt. Punt.
Amen.
pi_121913652
Fener zou intresse hebben in Rafael vander Vaart.
pi_121914503
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
_O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_121914593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O-
Echt, staat in de krant :Y
Met de verkoop van 2 miljoen shirtje heb je de kosten van een transfersom meteen weer terug.
pi_121915128
God, ik mag hopen dat het niet waar is. Niet nog zo een overrated rat in de Turkse competitie aub.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:59:24 #173
123170 alors
zlata1234
pi_121915153
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik denk dat Rafael gewoon in Hamburg blijft, die heeft al ingeleverd om daar weer te kunnen spelen.
know'm sayin?
word? word.
pi_121915705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:59 schreef xminator het volgende:
God, ik mag hopen dat het niet waar is. Niet nog zo een overrated rat in de Turkse competitie aub.
Fener kan natuurlijk niet achterblijven als Gala een grootheid ( :+ ) koopt...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:13:03 #175
66083 Platina
78th Element
pi_121916123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:12 schreef Stiggie het volgende:
Zo ziet de knaller in Turkije er trouwens uit:

Opvallend is het aantal afstandsschoten, lange ballen en de ruimtes die de spelers krijgen. Dus Wesley kan crea bea gaan doen. Opzich liggen afstandsschoten en lange ballen geven hem wel.
Mooi staaltje sportiviteit van Eboue, rond 8:25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')