Als het hem om het geld te doen was had hij beter bij Inter kunnen blijven, daar verdiende hij eerder iets richting 10 miljoen dan richting 5 miljoen, ik weet niet precies hoeveel maar het was echt heel veel. Daarnaast zijn er in Engeland een stuk of 10 clubs die hun hand niet omdraaien voor zo'n Galatasaray-salaris, maar ze hoeven hem gewoon niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook wel naar Liverpool of een andere club in de Premier League had gekund voor een miljoenetje of 3-4. De sportieve kant boeit Wesley niet, hij denkt alleen aan de muntjes, terwijl ie allang genoeg verdiend heeft om zijn hele leven te kunnen rentenieren.
Ze hoeven hem niet voor dat Galatasaray salaris nee, maar als Sneijder de helf had ingeleverd dan had ie zo in de Premier League kunnen gaan ballen, daar ben ik zeker van. En als ie dan een jaartje zijn oude niveau had gehaald dan had ie zo naar elke topclub in de premier league kunnen verkassen voor een salaris wat gelijk is aan dit Turkse loonstrookje.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Daarnaast zijn er in Engeland een stuk of 10 clubs die hun hand niet omdraaien voor zo'n Galatasaray-salaris, maar ze hoeven hem gewoon niet.
Naar grote teams:quote:Op maandag 21 januari 2013 15:13 schreef Jivis het volgende:
Zijn er ooit grote spelers weggekocht uit Turkije, eigenlijk?
Inderdaad, hij had ook gewoon een Bogarde kunnen doen. Gewoon je contract bij Inter uitdienen en dan elke zondag op de tribune gaan zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het hem om het geld te doen was had hij beter bij Inter kunnen blijven, daar verdiende hij eerder iets richting 10 miljoen dan richting 5 miljoen, ik weet niet precies hoeveel maar het was echt heel veel. Daarnaast zijn er in Engeland een stuk of 10 clubs die hun hand niet omdraaien voor zo'n Galatasaray-salaris, maar ze hoeven hem gewoon niet.
Dan was het natuurlijk wel helemaal over bij het Nederlands elftal voor hem.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Inderdaad, hij had ook gewoon een Bogarde kunnen doen. Gewoon je contract bij Inter uitdienen en dan elke zondag op de tribune gaan zitten.
Het zal me niet verbazen als Inter gewoon elke maand wat overmaakt naar Wesley ter compensatie.
Zijn salaris is echt niet zo buitengewoon hoog hoor. Genoeg spelers in de PL die dat of meer verdienen, zeker de betere spelers van de top 6. Ik denk dat zijn zaakwaarnemer de afgelopen dagen wel een rondje heeft gedaan langs Engelse clubs maar dat er niemand heeft toegehapt. Behalve QPR dan, maar dat was te min.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ze hoeven hem niet voor dat Galatasaray salaris nee, maar als Sneijder de helf had ingeleverd dan had ie zo in de Premier League kunnen gaan ballen, daar ben ik zeker van. En als ie dan een jaartje zijn oude niveau had gehaald dan had ie zo naar elke topclub in de premier league kunnen verkassen voor een salaris wat gelijk is aan dit Turkse loonstrookje.
Helaas speelt ie nu gezellig in een vergeten uithoek van Europa, tot ziens carrière.
Hij kon toch nummer 1 krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef xminator het volgende:
Nummer 14 is voor Sneijder geloof ik.
Toen waren de fans ook zo gek, of zelfs extremer. Bij sneijder waren er eigenlijk best weinig mensen op het vliegveld.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef speknek het volgende:
Wel apart hoe wild ze allemaal zijn voor Sneijder. Er zijn toch wel eerder grote namen naar Turkije gaan. Niet in de laatste plaats Taffarel, die daar nog keeperstrainer is.
Hoeveel Nederlandse teams spelen europees voetbal?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef bianconeri het volgende:
Haha wat een ontzettend domme stap van Sneijder....
Je moet wel gek zijn om daar heen te gaan zeg. Het voetballend niveau is daar vergelijkbaar met de eredivisie (ja ook fb/gala enzo). En sowieso het hele land. Daar ga je als grote speler toch niet heen?
Ongelofelijk hoeveel er van zulke huilies hier rondlopen. Hij heeft gekozen voor Galatasaray en velen kunnen daar niet tegen, en gaan zo hun frustraties uiten. Laat hem lekker voetballen en geld verdienen in Turkije.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef bianconeri het volgende:
Haha wat een ontzettend domme stap van Sneijder....
Je moet wel gek zijn om daar heen te gaan zeg. Het voetballend niveau is daar vergelijkbaar met de eredivisie (ja ook fb/gala enzo). En sowieso het hele land. Daar ga je als grote speler toch niet heen?
Ajax was ook wel doorgegaan in die CL-poule van Galatasaray. En verder alleen nog Fenerbahçe in de Europa League, toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse teams spelen europees voetbal?
Overdrijven kunnen ze ook zeg. Galatasaray fans zijn blij, niet heel Turkijequote:Op maandag 21 januari 2013 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkije helemaal blij
m.at5.nl/artikelen/94684/turkse-pers-dolblij-met-komst-sneijder
neen, die speler echter wel in de premierleague./.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alsof Liverpool dit seizoen wel in de top 4 eindigt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |